Stereo set van Vergeerr72

Gestart door vergeerr72, februari 4, 2017, 11:51:32

« vorige - volgende »

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

Markvandiepen

Citaat van: Ralf67 op april 23, 2021, 22:22:27
Waar bestaat jouw set up dan uit ?

Commentaar leveren is lekker makkelijk, maar waar draai jezelf mee en waarom ?

(Welkom terug Joris)

Wie begon er met commentaar geven?

Xander32

Ik ben serieus. Nu laat jouw mensenkennis toch een steekje vallen. Jammer, had je hoog zitten  :(

Citaat van: Markvandiepen op april 23, 2021, 22:25:14
Ik meende het serieus omdat je PF zo als bagger benoemde
Tannoy Kensington SE  ||  Accuphase E-480 & DAC-50  ||  Auralic Aries G2.1  ||  Sonnet Morpheus  ||  Audiolab 6000 CDT

Markvandiepen

Citaat van: Xander32 op april 23, 2021, 22:27:30
Ik ben serieus. Nu laat jouw mensenkennis toch een steekje vallen. Jammer, had je hoog zitten  :(

Beetje jammer dat je nu niet serieus reageert

Xander32

Lees eens terug wat ik schreef. Begrijpend lezen, heb je daar wellicht moeite mee?

Citaat van: Markvandiepen op april 23, 2021, 22:29:31
Beetje jammer dat je nu niet serieus reageert
Tannoy Kensington SE  ||  Accuphase E-480 & DAC-50  ||  Auralic Aries G2.1  ||  Sonnet Morpheus  ||  Audiolab 6000 CDT

vergeerr72

WTF is er in mijn topic aan de hand!!

Je let even niet op..... [emoji3][emoji3]
Plinius Tautoro/SA 103/Koru/Tiki, Audio Physic Caldera Mk2, Transrotor Zet 1 TMD Lager, Benz Micro ACE SL

Xander32

Excuse moi  :blush:

Weer on topic; zijn er hier nog ontwikkelingen betreffende fiber?

Overigens heb ik zelf nog nauwelijks geluisterd met de PF lan isolator in de set, echter wel een eerste indruk opgedaan. Of de verandering daadwerkelijk een gewenste is moet nog blijken. Om dat helder te krijgen heb ik een luisterbeurt nodig, maar daar is de komende dagen nog geen tijd voor.


Citaat van: vergeerr72 op april 23, 2021, 23:43:09
WTF is er in mijn topic aan de hand!!

Je let even niet op..... [emoji3][emoji3]
Tannoy Kensington SE  ||  Accuphase E-480 & DAC-50  ||  Auralic Aries G2.1  ||  Sonnet Morpheus  ||  Audiolab 6000 CDT

Markvandiepen

Citaat van: Xander32 op april 23, 2021, 22:32:25
Lees eens terug wat ik schreef. Begrijpend lezen, heb je daar wellicht moeite mee?

Je kunt ook tever gaan met je sarcastische opmerkingen !!!

Markvandiepen


Roksan

Citaat van: Markvandiepen op april 24, 2021, 06:52:30
Je kunt ook tever gaan met je sarcastische opmerkingen !!!

Je hebt nu over je eigen waardevolle bijdragen tot nul toe op het forum?
KEF LS 50 Meta
NAD M10 V2
SVS 2000 PRO

Markvandiepen

Citaat van: Roksan op april 24, 2021, 08:36:36
Je hebt nu over je eigen waardevolle bijdragen tot nul toe op het forum?

Begrijpend lezen heb je echt wat moeite mee  ;D

vergeerr72

Citaat van: Xander32 op april 24, 2021, 04:12:47
Excuse moi  :blush:

Weer on topic; zijn er hier nog ontwikkelingen betreffende fiber?

Overigens heb ik zelf nog nauwelijks geluisterd met de PF lan isolator in de set, echter wel een eerste indruk opgedaan. Of de verandering daadwerkelijk een gewenste is moet nog blijken. Om dat helder te krijgen heb ik een luisterbeurt nodig, maar daar is de komende dagen nog geen tijd voor.
Een kennis is zijn setup aan het veranderen daar komen dan wat fiber apparaten vrij. Wordt vervolgd.
Plinius Tautoro/SA 103/Koru/Tiki, Audio Physic Caldera Mk2, Transrotor Zet 1 TMD Lager, Benz Micro ACE SL

Xander32

Ik ben benieuwd. Je houdt ons hier vast wel aangelijnd  :)

Citaat van: vergeerr72 op april 24, 2021, 08:53:48
Een kennis is zijn setup aan het veranderen daar komen dan wat fiber apparaten vrij. Wordt vervolgd.
Tannoy Kensington SE  ||  Accuphase E-480 & DAC-50  ||  Auralic Aries G2.1  ||  Sonnet Morpheus  ||  Audiolab 6000 CDT

vergeerr72

#687
Citaat van: Xander32 op april 24, 2021, 08:55:12
Ik ben benieuwd. Je houdt ons hier vast wel aangelijnd  :)
Natuurlijk, staat dan ergens  tussen de burenruzies in [emoji23][emoji23]
Plinius Tautoro/SA 103/Koru/Tiki, Audio Physic Caldera Mk2, Transrotor Zet 1 TMD Lager, Benz Micro ACE SL

Xander32

#688
Nu we het er toch over hebben, Willie Batenburg dus. Ik moet toegeven dat hij wellicht ietwat van de virtuositeit van noem eens een willekeurige artiest, uhm 🙄, bijv. Roger Waters mist. Maar z'n muziek daarentegen  :inlove:
En daar is het toch uiteindelijk om te doen.

https://youtu.be/vEkWB2i_wMA


Citaat van: vergeerr72 op april 24, 2021, 08:58:56
Natuurlijk, staat dan ergens  tussen de burenruzies in [emoji23][emoji23]
Tannoy Kensington SE  ||  Accuphase E-480 & DAC-50  ||  Auralic Aries G2.1  ||  Sonnet Morpheus  ||  Audiolab 6000 CDT

CZ79

Hahahhahaha dit overtreft in alles PF
Versterking: Simaudio Moon Neo 240i
Bron: Simaudio Moon 180 MiND | Weiss DAC2
Luidsprekers: JBL Synthesis HDI-1600
Kabels: Black Cable | Grimm | Melodika

Xander32

 ;D

Een kenner 👍🏻

Citaat van: cz79 op april 24, 2021, 09:08:59
Hahahhahaha dit overtreft in alles PF
Tannoy Kensington SE  ||  Accuphase E-480 & DAC-50  ||  Auralic Aries G2.1  ||  Sonnet Morpheus  ||  Audiolab 6000 CDT

vergeerr72

Citaat van: Xander32 op april 24, 2021, 09:06:27
Nu we het er toch over hebben, Willie Batenburg dus. Ik moet toegeven dat hij wellicht ietwat van de virtuositeit van noem eens een willekeurige artiest, uhm [emoji849], bijv. Roger Waters mist. Maar z'n muziek daarentegen  :inlove:
En daar is het toch uiteindelijk om te doen.

https://youtu.be/vEkWB2i_wMA
Ik ken alleen de cover. Het orgineel nog nooit gehoord. Maar volgens mij zit er in het album the Pros and Cons of Hithicking van Roger Waters ergens ook een stukje schlagermuziek.
Plinius Tautoro/SA 103/Koru/Tiki, Audio Physic Caldera Mk2, Transrotor Zet 1 TMD Lager, Benz Micro ACE SL

holco

Heb ik hier geprobeerd met aan de streamer kant een mooie lineaire voeding, blind getest met mijn broer erbij, resultaat was dat er totaal geen verschil waarneembaar was  :nopompom:



Citaat van: vergeerr72 op april 24, 2021, 08:53:48
Een kennis is zijn setup aan het veranderen daar komen dan wat fiber apparaten vrij. Wordt vervolgd.
<a href="http://www.htforum.nl/yabbse/index.php?topic=150715.0">My Showcase, click</a>
Auralic Aries G1 (hoer-wege PSU) / Audio-GD R8 (2021) DAC / Hattor The Big preamp / Purifi Audio 1ET400A (SPARKOS LABS SS3602 Dual) / Daudio C1 speakers met ASP / Rythmik F18 subwoofer / Duelund DCA12GA-DCA16GA bi-wire speakerkabel / CANARE L-2T2S XLR kabels / VDH Ultimate USB kabel / Power regenerator AG1500S / Supra LoRad Power cables.

Hannibal_

Citaat van: Xander32 op april 24, 2021, 09:06:27
Nu we het er toch over hebben, Willie Batenburg dus. Ik moet toegeven dat hij wellicht ietwat van de virtuositeit van noem eens een willekeurige artiest, uhm 🙄, bijv. Roger Waters mist. Maar z'n muziek daarentegen  :inlove:
En daar is het toch uiteindelijk om te doen.

https://youtu.be/vEkWB2i_wMA

Ow!
Woonkamer: Rega Elicit MK3/Exon 3/Apollo 35th Anniversary Special Edition/P2+,
Mytek Liberty/Farad super 3, Totem Forest, Eversolo DMP-A6 Master Edition, Sonos Magna Connect
Eetkamer: B&O beocenter 8500+Sonos+RL 60.2.

vergeerr72

Citaat van: holco op april 27, 2021, 12:15:17
Heb ik hier geprobeerd met aan de streamer kant een mooie lineaire voeding, blind getest met mijn broer erbij, resultaat was dat er totaal geen verschil waarneembaar was  :nopompom:


Ik ga er gewoon weer een leuk avondje van maken met een longtime audiovriend. We zijn wel waar het schip strand. 
Plinius Tautoro/SA 103/Koru/Tiki, Audio Physic Caldera Mk2, Transrotor Zet 1 TMD Lager, Benz Micro ACE SL

Peerless Monster

Citaat van: vergeerr72 op april 27, 2021, 13:01:33
Ik ga er gewoon weer een leuk avondje van maken met een longtime audiovriend. We zijn wel waar het schip strand. 

Ik ben benieuwd wat de uitkomst gaat zijn.
Classe Omega MKII | Audio Research SP-11 | ARC VT130SE | PS Audio BHK 250 | PS Audio P10 | PS Audio Perfectwave DSD DAC  | PS Audio Perfectewave Transport | Acoustat model one + one | Michell | Dual CS510 platenspeler

vergeerr72

Ik heb drie meter langs een netsnoer liggen. Die zou ik dan eventueel naar fiber omgooien.  Maar eerst horen....
Plinius Tautoro/SA 103/Koru/Tiki, Audio Physic Caldera Mk2, Transrotor Zet 1 TMD Lager, Benz Micro ACE SL

Xander32

Waarschijnlijk heb je het netwerk goed in orde en weinig stoorzenders op het net.

Ik vraag het mij ook af of het toevoegen van wederom extra kastjes, voedingen en kabels goed gaan doen aan het eindresultaat 🤔 Wellicht is de behandeling dan erger dan de kwaal, indien er al een kwaal is ... Trial & error.

Citaat van: holco op april 27, 2021, 12:15:17
Heb ik hier geprobeerd met aan de streamer kant een mooie lineaire voeding, blind getest met mijn broer erbij, resultaat was dat er totaal geen verschil waarneembaar was  :nopompom:


Tannoy Kensington SE  ||  Accuphase E-480 & DAC-50  ||  Auralic Aries G2.1  ||  Sonnet Morpheus  ||  Audiolab 6000 CDT

vergeerr72

Citaat van: Xander32 op april 27, 2021, 13:07:01
Waarschijnlijk heb je het netwerk goed in orde en weinig stoorzenders op het net.

Ik vraag het mij ook af of het toevoegen van wederom extra kastjes, voedingen en kabels goed gaan doen aan het eindresultaat [emoji848] Wellicht is de behandeling dan erger dan de kwaal, indien er al een kwaal is ... Trial & error.
Ik zit op meerdere in plekken in mijn netwerk vervuiling te bestrijden. Als fiber dat netjes vlak voor de streamer kan doen, kan alles daarvoor eruit. Lan-isolator, linieare voeding, extra switches. Ruimt lekker op, kan dat geld weer ergens anders naartoe.

Aan de streamerkant nog wel een linieare voeding houden en een Lan-isolator. Is ook de setup van die vriend van mij.
Plinius Tautoro/SA 103/Koru/Tiki, Audio Physic Caldera Mk2, Transrotor Zet 1 TMD Lager, Benz Micro ACE SL

chansig

Ga je blind testen ?

Gr. Hans
Teleskopos, MA RSW 12, BACCH software, akoestisch gefröbel, Audio Gear powerkabels,  AQ Forest digitale/optische kabels.