Oppo UDP-203 UHD Blu-ray speler

Gestart door M, september 16, 2016, 10:59:22

« vorige - volgende »

0 leden en 4 gasten bekijken dit topic.

simsatit

Citaat van: DVDmartinDVD op december 27, 2016, 20:46:04
Zoals te verwachten was met HDR aan niet te kijken, veel te donker.
Handig dat je a.b. Van de OPPO kunt schakelen met HDR aan en uit. HDR op uit gaat hij over op REC.709 hierdoor wordt de lichtopbrengst een stuk beter.

Moet er wel bij zeggen dat de JVC nog niet optimaal gekalibreerd is en nog niet voorzien is van de laatste firmware.

Qua beeldscherpte had ik toch wel wat meer verwacht van native 4K als ik blu ray opschaal naar 4K met mijn Pioneer dan is het ook behoorlijk scherp.

Ben wel blij dat mijn peperdure HDMI kabel het beeld wel gewoon goed weergeeft, dus hier hoef ik geen nieuwe voor aan te schaffen.

Het geluid van de OPPO via HDMI heeft mij nog niet overtuigd, hier wil ik morgen nog wat mee testen maar voor mijn gevoel mis ik veel details in het surround.
In het verleden heb ik de OPPO bdp-95 gehad maar toen ik in aanraking kwam met de Primare bd-32 werd het wel even duidelijk dat de OPPO niet het summum is qua geluid.
Denk als ik de OPPO wil houden deze wel door CineMike onderhanden laat nemen.

Bedienings gemak met de afstandsbediening is wel erg handig en overzichtelijk van de OPPO.
Je kan heel makkelijk even heen en weer switchen met bepaalde instellingen.



Even voor mijn informatie, heb je het nu over 'grote' verschillen in geluid over HDMI bitstreaming?
>>>see you space cowboy<<<

daihatsu cuore 0.9, bic pen (navulbaar), gemêleerd servies: klinkt allemaal erg goed!
toekomstige upgrade: polaroid vest, voor meer kleur in  mijn leven.

master30

Citaat van: riwi op december 27, 2016, 21:29:34
eueuh.. wattuh?  :blink: Is er een nieuwe Dune die wel HDR geschikt is in aantocht? Welke is dat dan? Want die nieuwe Dune van 700 euro kan dacht ik hetzelfde als de Solo4k, tenminste dat had ik begrepen uit de aankondiging.

Hij bedoeld de zapitti
HT: Epson TW-9300 |CIH 220x94,5 |Marantz SR7010 (+ Auro-3D) 2x MM7055 |7.1.4  FS Chario Hiper Masterpiece (bi-amped), SR Hiper 2000T, BSR Syntar 100T, CNT Hiper,  Syntar 100 FH+RH, VOG Syntar Center |Rel Strata 3 & SVS PC+20-39 |Clark TST239s (2x) |Dune HD Solo 4k |Oppo UHD-203 Zone+Region Mod |Pro-Ject RPM 5.1 |Tube Box II |Speedbox DS |Okki Nokki #Woonkamer: Yamaha YSP-2700 |Zgemma H7S 4k |CC 4k |Philips FP440 |P-J Phonobox S2 #Werkhok: Nad L75 |Boston M25.

papaleo

Citaat van: master30 op december 27, 2016, 22:08:19
Hij bedoeld de zapitti

Oeps...yep die bedoelde ik  ::)
Dat kom dat ik nog steeds de Zappiti met de Dune relateert....
Projector: JVC DLA-NZ8 TV:Sony75x9405c
Processors: Lyngdorf MP60 / Lumagen RadiancePro 4444 18Gb/s Amp's: NAD Master M27 + M22.2 Proj.Scherm: WS-Spalluto MultiMask 100" Speakers: Monitor Audio Platinum/Gold PL300,PL100,C250 (5G) Sub: JLaudio Fathom f113v2 Atmos : 4x MA CP-CT380iDC
BDP:Oppo UHD205 4K/HDR MP:Zappiti Reference,AppleTV 4K 2021 Bluesound Node 2i
Remote:Neeo,Homey Pro Stroom:Aparte stroomgroep met Lapp kabel/ AHP Klankmodule,Kemp powerstrip 8x,Audioquest NRG-Y2,Diverse custom/make stroomkabels

riwi

Ik zag hem staan, maar dit is geen Sigma based speler. Wel een interessant ding ook.
http://zappiti.com/zappiti-mini-4k-hdr.html

DVDmartinDVD

Citaat van: simsatit op december 27, 2016, 21:45:20
Even voor mijn informatie, heb je het nu over 'grote' verschillen in geluid over HDMI bitstreaming?

ik moet nog wat meer testen maar het leek er op dat bitstream via HDMI minder details laat horen dan wat mijn Pioneer laat horen via de zelfde weg.
Samsung 82Q950R / NAD M17.2 M27 / Luxman L590x / Mola Mola Tambaqui / Grimm MU1 /
OPPO UDP205 CM Final / Melco S100 / Dynaudio Confidence 20 / Contour 20i 25ci / Velodyne DD15+ /
M-Way 3DW ref kabels en Purecable MSTR

DVDmartinDVD

Iemand al een DSD sacd geprobeerd?

ik krijg geen DSD logo te zien op het display, staat wel op het SACD doosje vermeld.
Samsung 82Q950R / NAD M17.2 M27 / Luxman L590x / Mola Mola Tambaqui / Grimm MU1 /
OPPO UDP205 CM Final / Melco S100 / Dynaudio Confidence 20 / Contour 20i 25ci / Velodyne DD15+ /
M-Way 3DW ref kabels en Purecable MSTR

RobertVanWoerden

Citaat van: DVDmartinDVD op december 28, 2016, 11:04:01
Iemand al een DSD sacd geprobeerd?

ik krijg geen DSD logo te zien op het display, staat wel op het SACD doosje vermeld.
heb je DSD wel geselecteerd in de SACD settings? Of converteert de 203 naar PCM?

Maks

Allen, bij deze het antwoord van oppo op mijn eerder gestelde vraa....wordt vervolgd!

OPPO Service <[email protected]>
Max,

We will have the engineers investigate this issue and look into why this compatibility issue exists, as the player should be compatible with these profiles.

Best Regards,

Customer Service
OPPO Digital, Inc.
162 Constitution Dr.
Menlo Park, CA 94025 [email protected]
Tel: 650-961-1118
Fax: 650-961-1119


From: Mx Tp <[email protected]>
Sent: Tuesday, December 27, 2016 9:10 AM
To: OPPO Service
Subject: Re: Message From Max ([email protected])

Hi oppo, these are all files of 50gb and bigger....so thats impossible.....;->
I've checked all the info files.....HEVC profile 6.1 files and the files which don't have a profile in the mediainfo, they both don't play. This is consistent....so we do not have a situation that this one does play and the other one not.

Profile 5 and 5.1 do play.

In the attachment the info files.....hope to hear from you soon

Greetz
Max
JVC-N9, Panamorph DCR, IVisions Tab tensioned 21:9 screen (145x330), Klipsch THX-Ultra 2 - 9.2.4, JVC Exofield, Samsung 98QN90a, Oppo BDP-203, Zidoo UHD 3000, Madvr Envy, Marantz AV8805, Marantz MM88077, Marantz MM8008,  Synology DS1813 en veel te veel dure kabels!

DVDmartinDVD

Citaat van: RobertVanWoerden op december 28, 2016, 11:59:15
heb je DSD wel geselecteerd in de SACD settings? Of converteert de 203 naar PCM?

Ik zie op het scherm van mijn versterker PCM staan, dus daar zal het wel inzitten.

Bedankt.
Samsung 82Q950R / NAD M17.2 M27 / Luxman L590x / Mola Mola Tambaqui / Grimm MU1 /
OPPO UDP205 CM Final / Melco S100 / Dynaudio Confidence 20 / Contour 20i 25ci / Velodyne DD15+ /
M-Way 3DW ref kabels en Purecable MSTR

simsatit

Citaat van: DVDmartinDVD op december 28, 2016, 09:41:20
ik moet nog wat meer testen maar het leek er op dat bitstream via HDMI minder details laat horen dan wat mijn Pioneer laat horen via de zelfde weg.

Thanks voor de info, eigenlijk is het raar dat een bitstream met ongecodeerd signaal van 1-en en 0-en toch anders aankomt, maar als je het echt kunt horen dan is het blijkbaar zo, zou er alleen wel echt zeker van willen zijn en goed vergelijken of het wel echt zo is, ons auditief geheugen is niet zo best en wordt snel beinvloed door verwachtingspatronen.
Een goed vergelijk voor mij persoonlijk moet er echt niet meer dan hooguit een minuut tussen zitten en herhaling van zeker enkele malen een paar vaste fragmenten en dan letten op de verschillen, zijn ze te duiden, dan zal het wel zo zijn.
Waar dat verschil hem dan in zit? HDMI audio boord voeding misschien, of iets anders?
>>>see you space cowboy<<<

daihatsu cuore 0.9, bic pen (navulbaar), gemêleerd servies: klinkt allemaal erg goed!
toekomstige upgrade: polaroid vest, voor meer kleur in  mijn leven.

Symtom

Citaat van: home@the movies op december 26, 2016, 22:29:07
geloof het of niet maar Oblivion is een vreselijk slechte 4K disc, de Blu ray was een referentie schijf maar met de UHD disc hebben ze de boel compleet om zeep geholpen.

Het is maar dat je niet denkt dat er iets mis is met je speler hé ;-)

Nou sorry maar daar ben ik het totaal NIET mee eens.
Op de LG E6 icm de Oppo ziet Oblivion er fantastisch uit.
Sterker nog veel beter als Batman vs superman en die is wel in 4K geschoten.

De beste blijven Pasific Rim, en THe Revenant.
B&W Wenge 2x CM10, 2x CM5, CMC Centre 2 s2 black.
Dual SVS SB13 Ultra - LG OLED65E6V.
Ps4 Pro - Xbox one - Sidewinder 3 mediaplayer / Himedia q10 pro 4k mediaplayer - LG 3D BluRay player - Oppo 203 UHD.
Denon X7200WA amp - Audioquest HDMI Vodka Cables.

RonG

#611
Gisteren mijn eerste UHD film kunnen afspelen, The Revenant.

Bij de gewone instelling vond ik het beeld te donker, normaal staat de tw9300 op "cinema", deze heb ik naar "Natural" ingesteld welke het beels beter cq lichter maakte.

De instellingen welke Maximus79 aangaf zijn ook voor mij de beste instellinge voor HDR, HDR 2 is gewoon erg donker, deze dus van auto naar HDR 1 ingesteld

Ik heb wel het volgende gemerkt, bij 2:04 min. stopt het beeld voor een paar seconden, zag zelf bij herhaaldelijk testen blokje verschijnen.
Het is altijd op hetzelfde stuk. Kan dat iemand eens testen?
Ik heb zelf niet de gehele film gekeken, enkel wat scenes.

Bij deze is het.



maximus79

Citaat van: Symtom op december 29, 2016, 09:09:33
Nou sorry maar daar ben ik het totaal NIET mee eens.
Op de LG E6 icm de Oppo ziet Oblivion er fantastisch uit.
Sterker nog veel beter als Batman vs superman en die is wel in 4K geschoten.

De beste blijven Pasific Rim, en THe Revenant.
Heb de 4k en de normale blu-ray van oblivion, maar de normale blu-ray is toch echt beter dan de 4k. Wil niet zeggen dat hij er niet goed uit zou zien op jouw LG.
7.1.4 | Lexicon Mc-10 | 3x A*BNB Eindtrap| LCR: 3x A*BNB Cinemax18 actief | 4x M&K 750 surrounds | JVC N5 | KINGPIN Velvet Framed Screen VFS270-2:35.1 | 4x Boston Acoustics A25 (atmos) | Subs: A*BNB 2x 2x10 en Hoverboss | DIY Envy | Xbox Series X | Sony 4k X800 | Shield | ATV4k | Dune | TV: Sony 65x8505c | Bluesound Node 2

Symtom

Citaat van: papaleo op december 27, 2016, 22:31:19
Oeps...yep die bedoelde ik  ::)
Dat kom dat ik nog steeds de Zappiti met de Dune relateert....

Die Zappiti komt zsm ( nieuwe versie ) JVB digital stuurt me er ook een op om te testen.
Eens kijken of deze beter is dan de Hi media Q10 Pro. ( waar vooral de instelllingen een ramp zijn )

B&W Wenge 2x CM10, 2x CM5, CMC Centre 2 s2 black.
Dual SVS SB13 Ultra - LG OLED65E6V.
Ps4 Pro - Xbox one - Sidewinder 3 mediaplayer / Himedia q10 pro 4k mediaplayer - LG 3D BluRay player - Oppo 203 UHD.
Denon X7200WA amp - Audioquest HDMI Vodka Cables.

Symtom

#614
Citaat van: maximus79 op december 29, 2016, 09:13:55
Heb de 4k en de normale blu-ray van oblivion, maar de normale blu-ray is toch echt beter dan de 4k. Wil niet zeggen dat hij er niet goed uit zou zien op jouw LG.

Haha ja sorry kan je daarin niet volgen.
Ik heb hier ook de normale blu-ray een blu-ray rip en de uhd van Oblivion.
En die laatste is veruit het mooiste.
Met name de scene's vanuit de hoogte geschoten meer detail.
En de close up shots van gezichten en of objecten veel meer detail.

Pasific Rim was ook al een referentie disk op blu-ray maar de uhd maakt het nog mooier.
Zeker icm HDR echt super !
De Revenant blijft voor mij de mooiste uhd tot nu toe. Met name door de AL mooie plaatjes die de film heeft.
Deadpool doet het ook wel leuk op uhd trouwens  ;)

Kan het er iets mee te maken hebben dat ik kijk via een Oled scherm en jij via een beamer ?
De Epson is ook geen true 4K beamer, maar upscaled het beeld.
Ik denk dat daar het verschil ligt.
Je bent welkom om hier eens te komen kijken...
B&W Wenge 2x CM10, 2x CM5, CMC Centre 2 s2 black.
Dual SVS SB13 Ultra - LG OLED65E6V.
Ps4 Pro - Xbox one - Sidewinder 3 mediaplayer / Himedia q10 pro 4k mediaplayer - LG 3D BluRay player - Oppo 203 UHD.
Denon X7200WA amp - Audioquest HDMI Vodka Cables.

Symtom

#615
@ maximus79

Dit zegt eigenlijk genoeg:

All models are "4K e-Shift4" which shifts the pixels from the 1080p D-ILA (LCOS) chips horizontally and vertically by half a pixel to project 3,840x2,160 resolution on screen. When we reviewed the last generation DLA-X700R , it had the best picture we'd seen in a projector, but found that "e-Shift and 4K input capability don't improve picture quality."

Wil hiermee zeker NIET jou beamer afkraken  :worship:
Maar mensen gaan wellicht af op jou bevindingen en die kloppen mijns inziens niet helemaal.
B&W Wenge 2x CM10, 2x CM5, CMC Centre 2 s2 black.
Dual SVS SB13 Ultra - LG OLED65E6V.
Ps4 Pro - Xbox one - Sidewinder 3 mediaplayer / Himedia q10 pro 4k mediaplayer - LG 3D BluRay player - Oppo 203 UHD.
Denon X7200WA amp - Audioquest HDMI Vodka Cables.

maximus79

Citaat van: Symtom op december 29, 2016, 09:23:55
Haha ja sorry kan je daarin niet volgen.
Ik heb hier ook de normale blu-ray een blu-ray rip en de uhd van Oblivion.
En die laatste is veruit het mooiste.
Met name de scene's vanuit de hoogte geschoten meer detail.
En de close up shots van gezichten en of objecten veel meer detail.

Pasific Rim was ook al een referentie disk op blu-ray maar de uhd maakt het nog mooier.
Zeker icm HDR echt super !
De Revenant blijft voor mij de mooiste uhd tot nu toe. Met name door de AL mooie plaatjes die de film heeft.
Deadpool doet het ook wel leuk op uhd trouwens  ;)

Kan het er iets mee te maken hebben dat ik kijk via een Oled scherm en jij via een beamer ?
De Epson is ook geen true 4K beamer, maar upscaled het beeld.
Ik denk dat daar het verschil ligt.
Je bent welkom om hier eens te komen kijken...
Heeft niets te maken op welk display hij vertoond word, tenzij jij op een klein scherm kijkt op grote afstand? Heel internet staat vol met de discussie over de 4k blu-ray van oblivion. Uiteraard is het hdr gedeelte een voordeel, maar hij is gewoon niet zo scherp als de blu-ray.
7.1.4 | Lexicon Mc-10 | 3x A*BNB Eindtrap| LCR: 3x A*BNB Cinemax18 actief | 4x M&K 750 surrounds | JVC N5 | KINGPIN Velvet Framed Screen VFS270-2:35.1 | 4x Boston Acoustics A25 (atmos) | Subs: A*BNB 2x 2x10 en Hoverboss | DIY Envy | Xbox Series X | Sony 4k X800 | Shield | ATV4k | Dune | TV: Sony 65x8505c | Bluesound Node 2

maximus79

Citaat van: Symtom op december 29, 2016, 09:31:43
@ maximus79

Dit zegt eigenlijk genoeg:

All models are "4K e-Shift4" which shifts the pixels from the 1080p D-ILA (LCOS) chips horizontally and vertically by half a pixel to project 3,840x2,160 resolution on screen. When we reviewed the last generation DLA-X700R , it had the best picture we'd seen in a projector, but found that "e-Shift and 4K input capability don't improve picture quality."

Wil hiermee zeker NIET jou beamer afkraken  :worship:
Maar mensen gaan wellicht af op jou bevindingen en die kloppen mijns inziens niet helemaal.
Nee dit zegt niet genoeg. Heb ook een 4k sony tv. Google maar over de discussie. Ik verzin dit niet zelf.
7.1.4 | Lexicon Mc-10 | 3x A*BNB Eindtrap| LCR: 3x A*BNB Cinemax18 actief | 4x M&K 750 surrounds | JVC N5 | KINGPIN Velvet Framed Screen VFS270-2:35.1 | 4x Boston Acoustics A25 (atmos) | Subs: A*BNB 2x 2x10 en Hoverboss | DIY Envy | Xbox Series X | Sony 4k X800 | Shield | ATV4k | Dune | TV: Sony 65x8505c | Bluesound Node 2

Symtom

Je zou toch zeggen als je een 4K film ten volle wilt zien.
Je eerst moet zorgen dat alles het ook ondersteund.
Scherm
Eventueel receiver
En het afspeel apparaat in dit geval de Oppo 203.

Als een van die apparaten niet de volledige specs weergeeft of zaken gaat upscalen ben je al weg.
In dit geval betreft het al een 2K naar 4K gemasterde film.
Wat trouwens zoals al eerder hier aangegeven niets zegt of het beeld dan mooier is.
Sommige 2K naar 4K films zijn mooier dan puur geschoten in 4K.

Maar goed ieder zijn mening natuurlijk.
En of internet er vol van staat of niet tja, ik oordeel liever zelf.  :)
B&W Wenge 2x CM10, 2x CM5, CMC Centre 2 s2 black.
Dual SVS SB13 Ultra - LG OLED65E6V.
Ps4 Pro - Xbox one - Sidewinder 3 mediaplayer / Himedia q10 pro 4k mediaplayer - LG 3D BluRay player - Oppo 203 UHD.
Denon X7200WA amp - Audioquest HDMI Vodka Cables.

maximus79

#619
Citaat van: Symtom op december 29, 2016, 09:42:51
Je zou toch zeggen als je een 4K film ten volle wilt zien.
Je eerst moet zorgen dat alles het ook ondersteund.
Scherm
Eventueel receiver
En het afspeel apparaat in dit geval de Oppo 203.

Als een van die apparaten niet de volledige specs weergeeft of zaken gaat upscalen ben je al weg.
In dit geval betreft het al een 2K naar 4K gemasterde film.
Wat trouwens zoals al eerder hier aangegeven niets zegt of het beeld dan mooier is.
Sommige 2K naar 4K films zijn mooier dan puur geschoten in 4K.

Maar goed ieder zijn mening natuurlijk.
En of internet er vol van staat of niet tja, ik oordeel liever zelf.  :)
Amen
7.1.4 | Lexicon Mc-10 | 3x A*BNB Eindtrap| LCR: 3x A*BNB Cinemax18 actief | 4x M&K 750 surrounds | JVC N5 | KINGPIN Velvet Framed Screen VFS270-2:35.1 | 4x Boston Acoustics A25 (atmos) | Subs: A*BNB 2x 2x10 en Hoverboss | DIY Envy | Xbox Series X | Sony 4k X800 | Shield | ATV4k | Dune | TV: Sony 65x8505c | Bluesound Node 2

Symtom

Citaat van: maximus79 op december 29, 2016, 09:40:58
Nee dit zegt niet genoeg. Heb ook een 4k sony tv. Google maar over de discussie. Ik verzin dit niet zelf.

Waarop heb je Oblivion dan gekeken op beide?
En vond je het op beide dan slechter dan de blu-ray?
En ja je hebt gelijk wat betreft de grote van het beeld.
De LG is slechts 65 inch in vergelijking met jou mooie scherm natuurlijk. Dus het beeld is in verhouding kleiner.
B&W Wenge 2x CM10, 2x CM5, CMC Centre 2 s2 black.
Dual SVS SB13 Ultra - LG OLED65E6V.
Ps4 Pro - Xbox one - Sidewinder 3 mediaplayer / Himedia q10 pro 4k mediaplayer - LG 3D BluRay player - Oppo 203 UHD.
Denon X7200WA amp - Audioquest HDMI Vodka Cables.

skoebiedoe

#621
Citaat van: Symtom op december 29, 2016, 09:23:55

Kan het er iets mee te maken hebben dat ik kijk via een Oled scherm en jij via een beamer ?


Ik heb de uhd ook op een oled 4K scherm gekeken en de blu ray is veel scherper.
Bij de uhd lijkt er wel constant een waas aanwezig en komt er onscherpte in het beeld....

Soit heb de oppo nu ook en zal hem daar ook eens op bekijken. ;)

Net zoals dat verschil in geluid over hdmi bitstream...ga ik ook eens testen .
Normaal zou er toch totaal geen verschil mogen zijn aangezien uwe reciever decodeert en ik denk niet dat de oppo minder bits gaat doorsturen dan de panna ...
Soit ben benieuwd of ik het ga horen .

DVDmartinDVD

Citaat van: simsatit op december 29, 2016, 00:18:52
Thanks voor de info, eigenlijk is het raar dat een bitstream met ongecodeerd signaal van 1-en en 0-en toch anders aankomt, maar als je het echt kunt horen dan is het blijkbaar zo, zou er alleen wel echt zeker van willen zijn en goed vergelijken of het wel echt zo is, ons auditief geheugen is niet zo best en wordt snel beinvloed door verwachtingspatronen.
Een goed vergelijk voor mij persoonlijk moet er echt niet meer dan hooguit een minuut tussen zitten en herhaling van zeker enkele malen een paar vaste fragmenten en dan letten op de verschillen, zijn ze te duiden, dan zal het wel zo zijn.
Waar dat verschil hem dan in zit? HDMI audio boord voeding misschien, of iets anders?

Moet wel zeggen dat geluid van een film wat lastiger te boordelen is dan met muziek.
Toevallig kwam mijn vader ook nog even kijken, en liet hem het verschil horen met een SACD van Steely Dan - Gaucho
De Pioneer gaf een wat feller met een betere plaatsing van het geluid en waarbij de Oppo een wat warmer en minder definieerbare plaatsing liet horen via HDMI.

Denk dat de verschillen inderdaad wel komen hoe een speler van binnen is opgebouwd qua voeding e.d.
Je kan het geluid natuurlijk altijd beinvloeden door allerlei aanpassingen te maken op de printplaten of door de voeding te wijzigen zoals b.v. CineMike dat altijd doet.

Dus simpel weg aan te nemen dat 1 en 0 niet te beïnvloeden zijn gaat in mijn optiek niet op.


Samsung 82Q950R / NAD M17.2 M27 / Luxman L590x / Mola Mola Tambaqui / Grimm MU1 /
OPPO UDP205 CM Final / Melco S100 / Dynaudio Confidence 20 / Contour 20i 25ci / Velodyne DD15+ /
M-Way 3DW ref kabels en Purecable MSTR

RonG

Kan iemand tussen de Oblivion discussie door even die scene van the Revenant testen ?:D

maximus79

Citaat van: RonG op december 29, 2016, 10:04:41
Kan iemand tussen de Oblivion discussie door even die scene van the Revenant testen ?:D
Kan ik doen, alleen word pas vanavond dan.
7.1.4 | Lexicon Mc-10 | 3x A*BNB Eindtrap| LCR: 3x A*BNB Cinemax18 actief | 4x M&K 750 surrounds | JVC N5 | KINGPIN Velvet Framed Screen VFS270-2:35.1 | 4x Boston Acoustics A25 (atmos) | Subs: A*BNB 2x 2x10 en Hoverboss | DIY Envy | Xbox Series X | Sony 4k X800 | Shield | ATV4k | Dune | TV: Sony 65x8505c | Bluesound Node 2