Het grote Nvidia Shield 4K player topic!

Gestart door BernHardN, juni 17, 2015, 00:26:40

Vorige topic - Volgende topic

Dergert en 3 gasten bekijken dit topic.

pameijer

Citaat van: Jenkins op mei  7, 2025, 21:53:05Oef... ik ben dus niet eens de enige met dit probleem.
Kan bijna niet anders dan dat het aan de Shield ligt.
Ligt eerder aan de Spotify app denk ik dan. Gelukkig gebruik ik de Shield nooit voor Spotify. Mijn versterker heeft Spotify Connect en dat is het enige dat ik gebruik. Heb je nog andere opties zelf?
Marantz Cinema 40 | Sony UBP-X800M2 CM| Technics SL2000 + NAD PP2i | Apple TV 4K en Nvidia Shield en Vero V en Ugoos AM6B+| Vu+ Duo2 | LG OLED65C4 | JVC X7900 met HDFury Integral2 en iVisions Cinema 4K 260 cm | AVI ADM9.1RS actieve speakers front en center + AVI DM5 surrounds en rears + 4x Micca M-8C Atmos + Rythmik E15HP en F15-SE subs en héél veel muziek!

Jenkins

Citaat van: pameijer op mei  7, 2025, 22:35:41Ligt eerder aan de Spotify app denk ik dan. Gelukkig gebruik ik de Shield nooit voor Spotify. Mijn versterker heeft Spotify Connect en dat is het enige dat ik gebruik. Heb je nog andere opties zelf?

Ja: de telefoon van mijn Betere Helft.
Daarop draait Spotify vlekkeloos.

:-\

SV..S

Spreken jullie hier over Spotify met abonnement?

Oppo bdp-95/          JBL Ti-k10, JBL Ti-K2
Jl Audio F113      
Arcam avr 550           panasonic tx-p42g15

Jenkins

Citaat van: SV..S op mei  8, 2025, 08:25:40Spreken jullie hier over Spotify met abonnement?

Ik wel.

skank1

HT stijnopolis 7.2.2: Epson TW9300, Marantz sr7010, Custom 21:9 widescreen, Vero 4K, Fronts: Focal 826V, Center: Focal CC800V, Surrounds: Focal SR700 SurroundBacks: Focal 807V + Norstone stylum 2 stands.., Atmos: Focal Dome, Dual sub: SVS PC12SND-DSP/SVS Pb12+
Woonkamer setup: LG 4K Oled Tv 55C7V, Shield TV, Orange TV , JBL Bar 9.1
Gaming: : PS5, PS4, Nintendo Switch, Wii

Tabcam

Heb sinds kort twee vervelende problemen met de Shield TV Pro.

De eerste zijn pops / clicks die niet geheel regelmatig om de anderhalve minuut zachtjes te horen zijn. Vooral bij Netflix een probleem, Disney en Youtube mog niet maar wil nog langer luisteren om te controleren of dat klopt.

Het tweede probleem is youtube koppelen aan mijn ipad. Dat kon altijd eenvoudig en dat werkte qua playlist wel erg prettig. Dat is alleen maar achteruit gegaan. Tegenwoordig krijg ik, zodra ik koppel, een langzaam happeremd beeld zonder geluid. Niet werkbaar dus. Ik ga morgen de verschillende caches clearen, zowel op de Shield als op de iPad.
Huiskamerset: PAP Sextet 15 PB, JBL Stage A130,  Arcam 550, Cambridge Audio Edge W, LG CX6LA,, BlueSound Node N130, NVidia Shield TV Pro
Zolderset: Usher Mini Dancer 2 DMD mk II, Anthem I225, Topping D30 Pro, BlueSound Node 2i

morca

Citaat van: Tabcam op Gisteren om 21:19:23Heb sinds kort twee vervelende problemen met de Shield TV Pro.

De eerste zijn pops / clicks die niet geheel regelmatig om de anderhalve minuut zachtjes te horen zijn. Vooral bij Netflix een probleem, Disney en Youtube mog niet maar wil nog langer luisteren om te controleren of dat klopt.

Het tweede probleem is youtube koppelen aan mijn ipad. Dat kon altijd eenvoudig en dat werkte qua playlist wel erg prettig. Dat is alleen maar achteruit gegaan. Tegenwoordig krijg ik, zodra ik koppel, een langzaam happeremd beeld zonder geluid. Niet werkbaar dus. Ik ga morgen de verschillende caches clearen, zowel op de Shield als op de iPad.

Heb jij update 9.2.1 geïnstalleerd?

Tabcam

Citaat van: morca op Gisteren om 21:33:23Heb jij update 9.2.1 geïnstalleerd?
Ja, ik had het probleem ervoor ook en hoopte dat het zou zijn opgelost. Dat is niet zo helaas.
Huiskamerset: PAP Sextet 15 PB, JBL Stage A130,  Arcam 550, Cambridge Audio Edge W, LG CX6LA,, BlueSound Node N130, NVidia Shield TV Pro
Zolderset: Usher Mini Dancer 2 DMD mk II, Anthem I225, Topping D30 Pro, BlueSound Node 2i