AURALiC ARIES MINI streaming node

Gestart door Isflicka, mei 15, 2015, 08:19:06

« vorige - volgende »

0 leden en 6 gasten bekijken dit topic.

Isflicka

Citaat van: Mordante op juli 22, 2015, 16:58:42
Ik heb ook de LE (met BOTW voeding) en de non-LE gehoord. Weet niet of er verschil te horen was. Bovendien steek ik het verschil in prijs liever in de DAC.
Bedoel eigenlijk geen Aries mini maar wel een Aries LE...
Als je ergens niet bent, ben je óf te vroeg óf te laat. Johan Cruijff

JeroenGRT

Hmmm jammer dat matige opnames niet lekker klinken, het is dus een beetje een analytischer speler? Ik ga nog maar eens een experiment doen met een daphile pc en teradak voeding en wacht de bevindingen van de aries wel even af, leek me "op papier" wel een mooie speler.
Stereo: Naim SuperNait 2, Naim ND5XS2, Harbeth Monitor 30.1, MJ Acoustics Ref 100 MKII, Audiolab 8000CDE, Nvidia Shield TV, Sonos Play 1, Lehmann Black Cube Statement phono, Rega RP1
HT: Denon AVC-X3700H, Klipsch RP260F, Klipsch RP450C, Klipsch RP240S, Klipsch RP500 SA, Klipsch RP140SA, BenQ W2700 4K DLP, BK Monolith plus, Vero 4K+, LG UBK90 Ultra HD Blu-Ray Player, Apple TV 4K (2021)

zoldar

Klinkt me als muziek in de oren. Nothing the the truth please. Je kunt altijd nog met kabels ed de zaak wat softer maken. Maar als het niet in beginsel uit je bron komt is het geen porem. Voor mij althans.
Geluid: Klipsch RP-280F | BK XXLS400FF  //  Beeld: Optoma UHD65 en Philips 55pus8601  //  Versterking: Pioneer SC-LX501
Analoog: SRM Tech Arrezzo | Ortofon 2M Black | Graham Slee Reflex M  //  Digitaal: Sony Viao met Jriver | Mytek Digital Stereo192-DSD DAC
Kabels: DIY Chord | Belden | IeGo | Furutech

hifi-annemie

Na de laatste software update van de Aries is de geluidskwaliteit  verbeterd, nu alle software problemen opgelost zijn begin ik steeds meer plezier aan het apparaat.

MechanicalAnimal

#129
Hey guys,

klein vraagje over die Mini............die kost 499 maar ik zie op de wifimedia site een bundel met een aparte voeding die zowat 300 euro kost.

zit er niet een standaardvoeding bij dat ding geleverd???? Ik kan nergens de leveringsomvang zien, ook niet op de homepage van Auralic.
SONY Bravia XR-65X95L- PM11S3 - Denon Heos Link - Galactica MKII/Avalon Isis

Kingpin

Citaat van: MechanicalAnimal op augustus  7, 2015, 08:30:38
Hey guys,

klein vraagje over die Mini............die kost 499 maar ik zie op de wifimedia site een bundel met een aparte voeding die zowat 300 euro kost.

zit er niet een standaardvoeding bij dat ding geleverd???? Ik kan nergens de leveringsomvang zien, ook niet op de homepage van Auralic.
Volgens mij zit er gewoon een standaard adapter bij.
Een goede lineaire voeding kost idd €300,- en meer.
Mainset : Kingpin TVC Preamplifier, Kingpin Tripath Amplifier, Logitech Squeezebox Touch, Kingpin Touch LiPo Power Supply, Metrum NOS DAC Quad, Kingpin Metrum Power Supply, MiniDSP DDRC-22D, Kingpin miniDSP Power Supply, Kingpin Power Distribution System, Audio Physic Brilon 2.0, Audio Physic Luna I, Apogee Wyde Eye, Copulare Zonal Rack

CZ79

Je kunt beginnen met een teradak, die kost je niet de wereld
Versterking: Simaudio Moon Neo 240i
Bron: Simaudio Moon 180 MiND | Weiss DAC2
Luidsprekers: JBL Synthesis HDI-1600
Kabels: Black Cable | Grimm | Melodika

MechanicalAnimal

Okay thanks guys.

ik ben meer van de standaardvoeding zeg maar  ;)
SONY Bravia XR-65X95L- PM11S3 - Denon Heos Link - Galactica MKII/Avalon Isis

Isflicka

Citaat van: MechanicalAnimal op augustus  7, 2015, 09:09:29
Okay thanks guys.

ik ben meer van de standaardvoeding zeg maar  ;)
Dat is jammer. Er zit inderdaad een gewone standaardvoeding bij.
Als je ergens niet bent, ben je óf te vroeg óf te laat. Johan Cruijff

MechanicalAnimal

Ging mij ff om het prijsniveau om mee te beginnen.

upgraden kan altijd nog  :pompom:
SONY Bravia XR-65X95L- PM11S3 - Denon Heos Link - Galactica MKII/Avalon Isis

cable-guy

Gisteren bij WiFiMedia gehoord: vermoedelijke leverdatum van de Mini naar November geschoven! Wat een zomers tussendoortje had moeten zijn wordt een kerstcadeau!!

Hans47

Node2 doet het uitstekend hoor en o ja met volwassen software  :devil: :devil: :devil: :devil:

Isflicka

Citaat van: cable-guy op september 20, 2015, 21:12:30
Gisteren bij WiFiMedia gehoord: vermoedelijke leverdatum van de Mini naar November geschoven! Wat een zomers tussendoortje had moeten zijn wordt een kerstcadeau!!

Dat mag toch geen verrassing voor je zijn? Overigens gaat het niet echt lekker bij Auralic.
Als je ergens niet bent, ben je óf te vroeg óf te laat. Johan Cruijff

Leeuwarden


Isflicka

Citaat van: Leeuwarden op september 21, 2015, 09:35:15
Hoezo?
Er zijn een paar belangrijke mensen van het ontwikkelteam opgestapt. Hierdoor is de ontwikkeling van de Android app gestopt maar loopt ook de ontwikkeling van de mini (toevoeging bluetooth) ver achter op de planning. Tenslotte is de massaproductie van de mini nog altijd niet gestart.
Verder zijn er problemen met de Vega Dac upgrade naar DSD256.
Als je ergens niet bent, ben je óf te vroeg óf te laat. Johan Cruijff

Leeuwarden

Duidelijk. Vervelende situatie voor een fabrikant...

Isflicka

Citaat van: Leeuwarden op september 21, 2015, 11:21:40
Duidelijk. Vervelende situatie voor een fabrikant...
Groei is niet altijd prettig.
Als je ergens niet bent, ben je óf te vroeg óf te laat. Johan Cruijff

cable-guy

#142
Citaat van: Isflicka op september 21, 2015, 09:33:05
Dat mag toch geen verrassing voor je zijn? Overigens gaat het niet echt lekker bij Auralic.
Hoezo mag dat geen verrassing zijn? Het was oorspronkelijk Juli en via dit forum vernam ik September. Als ik dan bij WiFiMedia November hoor zijn er weer twee maanden bij gekomen. Jazeker is dat wel een verrassing!! Een onaangename om precies te zijn.

mijkie

Als ik t zo lees, zitten meerdere te wachten op de mini, ik vind m ook erg interessant !! Mooie tegenhanger van oa de BS Node !
* Focal Alpha 50 * Auralic Altair *

Leeuwarden

#144
Hopla!
http://www.hifistatement.net/tests/item/1615-auralic-aries-mini-und-streaming-experimente

(owwww, ik plaats in mijn onschuld een linkje... Nou ik merk wel of het toegestaan is of niet...)

Spijkie

Mooie test en maakt voor mij veel duidelijk 😊 Ook al heb ik niet alles goed kunnen lezen.
Lumin,audioquest, T+A 1100e,Cardas,Piega,Supra,Essential Audio Tools.

Roksan

Als ik het goed begrijp hebben ze de mini vergeleken met zijn grote broer met de Vega dac. Maar ik kan nergens opmaken of ze de mini nu ook aan de Vega hebben gehangen of alleen via zijn eigen interne dac hebben laten spelen. Het is zo eigenlijk een niets zeggende test. Beetje appels met peren vergelijken. Jammer dat de beloofde test van de mini niet in de Stereoplay van deze maand stond.
KEF LS 50 Meta
NAD M10 V2
SVS 2000 PRO

Leeuwarden

#147
Volgens mijn kennis van de Deutsche taal hebben ze de Vega er inderdaad niet aangehangen. Maar goed, men is wel enthousiast.

cable-guy

 :thumbs-up:
Het gekke is dat het effect van de BOTW voeding alleen voor de Aries met Femto klok beschreven wordt. En dit plaatje suggereert toch echt dat hij aangesloten is.

Isflicka

Het testexemplaar is niet eens gelijk aan het uiteindelijke ontwerp. Dit exemplaar is gebruikt bij verschillende demo's.
Als je ergens niet bent, ben je óf te vroeg óf te laat. Johan Cruijff