Set van Mario (Arcam AV40 processor)

Gestart door holco, mei 5, 2015, 14:52:19

« vorige - volgende »

0 leden en 6 gasten bekijken dit topic.

holco

Ik leg inderdaad ff lui op de bank na een dag hard werken  :D

Maar thanks, ik ga mij erin verdiepen.
<a href="http://www.htforum.nl/yabbse/index.php?topic=150715.0">My Showcase, click</a>
Auralic Aries G1 (hoer-wege PSU) / Audio-GD R8 (2021) DAC / Hattor The Big preamp / Purifi Audio 1ET400A (SPARKOS LABS SS3602 Dual) / Daudio C1 speakers met ASP / Rythmik F18 subwoofer / Duelund DCA12GA-DCA16GA bi-wire speakerkabel / CANARE L-2T2S XLR kabels / VDH Ultimate USB kabel / Power regenerator AG1500S / Supra LoRad Power cables.

Dirk

Citaat van: denoontje op mei 20, 2020, 18:34:54
Geen dirac maar spaceoptimation..een linn ds of dsm

die 2 zijn imo echt niet te vergelijken
is een beetje als een dure racefiets tov een motorfiets...ze hebben beide 2 wielen, maar daar heb je 't qua overeenkomsten dan ook wel mee gehad. ;)
Dealer van Amphion Speakers * Benchmark * Denon * Earthquake Sound * Hypex * Makro audio * Marantz * Powersoft * Trinnov Audio * Vicoustic

Demo-units te koop van Amphion ea

Rob_Dingen

Holco jij kan toch met je filtering in de Hypex modules toch rekening houden met de akoestiek problemen?
Waarom zou je daar nog iets tussen willen hebben.

Rob

holco

Omdat Dirac heel wat verder gaat dan wat filter aanpassingen, en ik er erg goede resultaten mee behaal.

Citaat van: Rob_Dingen op mei 20, 2020, 21:19:36
Holco jij kan toch met je filtering in de Hypex modules toch rekening houden met de akoestiek problemen?
Waarom zou je daar nog iets tussen willen hebben.

Rob
<a href="http://www.htforum.nl/yabbse/index.php?topic=150715.0">My Showcase, click</a>
Auralic Aries G1 (hoer-wege PSU) / Audio-GD R8 (2021) DAC / Hattor The Big preamp / Purifi Audio 1ET400A (SPARKOS LABS SS3602 Dual) / Daudio C1 speakers met ASP / Rythmik F18 subwoofer / Duelund DCA12GA-DCA16GA bi-wire speakerkabel / CANARE L-2T2S XLR kabels / VDH Ultimate USB kabel / Power regenerator AG1500S / Supra LoRad Power cables.

Rob_Dingen

Dat snap ik wel maar jij kunt ook pieken er uithalen en de speaker vlak maken.
Maar dat is veel meetwerk en werk om dat goed te krijgen maar het kan wel.

Rob

holco

Dat station heb ik al gepasseerd Rob ;)

Citaat van: Rob_Dingen op mei 20, 2020, 21:31:29
Dat snap ik wel maar jij kunt ook pieken er uithalen en de speaker vlak maken.
Maar dat is veel meetwerk en werk om dat goed te krijgen maar het kan wel.

Rob
<a href="http://www.htforum.nl/yabbse/index.php?topic=150715.0">My Showcase, click</a>
Auralic Aries G1 (hoer-wege PSU) / Audio-GD R8 (2021) DAC / Hattor The Big preamp / Purifi Audio 1ET400A (SPARKOS LABS SS3602 Dual) / Daudio C1 speakers met ASP / Rythmik F18 subwoofer / Duelund DCA12GA-DCA16GA bi-wire speakerkabel / CANARE L-2T2S XLR kabels / VDH Ultimate USB kabel / Power regenerator AG1500S / Supra LoRad Power cables.

holco

#2506
Foutje
<a href="http://www.htforum.nl/yabbse/index.php?topic=150715.0">My Showcase, click</a>
Auralic Aries G1 (hoer-wege PSU) / Audio-GD R8 (2021) DAC / Hattor The Big preamp / Purifi Audio 1ET400A (SPARKOS LABS SS3602 Dual) / Daudio C1 speakers met ASP / Rythmik F18 subwoofer / Duelund DCA12GA-DCA16GA bi-wire speakerkabel / CANARE L-2T2S XLR kabels / VDH Ultimate USB kabel / Power regenerator AG1500S / Supra LoRad Power cables.

morca

Citaat van: Dynky op mei 20, 2020, 17:22:11
zelf aan de slag gaan met de DL for Studio versie  ;)
Het lijkt  dat foobar niet  kan met dirac btw.
Laat ik nou net foobar gebruiken


It is compatible with the following hosts:

Logic Pro X
Cubase 10
Studio One 4
Reaper
JRiver Media Center 25
Ableton Live 10
Pro tools

Dirk

Ik zei ook nooit dat het simpel zou zijn hé  ;D

ik heb dat spoor ook eens bekeken een paar maand terug...wat ik toen heb gevonden (maar nooit zelf heb geprobeerd) is dat er een apart programma bestaat wat ervoor zorgt dat je VST plugins kan gebruiken in Foobar.
Dirac Live for Studio zou je op die manier wel kunnen combineren, dus misschien loont het om die piste nog eens te bekijken?

als je die piste niet wil/kan bewandelen, is deze pdf misschien nog wel interessant, deze kreeg ik doorgespeeld van Dirac support omdat in Roon (waar ik mee werk) ook geen plugins kunnen worden geladen, daar hadden ze deze workaround voor die in de link wordt besproken, maar misschien is dat ook wel bruikbaar icm Foobar?  (ook die heb ik destijds niet verder geprobeerd, dus kan je geen info/raad geven uit eerste hand)

Naar mijn ervaring zijn ze bij Dirac support heel meewerkend om oplossingen aan te dragen mits je maar duidelijk omschrijft waar(op) je vastloopt in datgene wat je wil doen met hun software, immers hoe meer gebruikers ze hebben hoe meer bekendheid ze krijgen, vandaar ook die verschillende versies die ze in de markt zetten ;)
Dealer van Amphion Speakers * Benchmark * Denon * Earthquake Sound * Hypex * Makro audio * Marantz * Powersoft * Trinnov Audio * Vicoustic

Demo-units te koop van Amphion ea

morca

Citaat van: Dynky op mei 21, 2020, 00:07:44
Ik zei ook nooit dat het simpel zou zijn hé  ;D

ik heb dat spoor ook eens bekeken een paar maand terug...wat ik toen heb gevonden (maar nooit zelf heb geprobeerd) is dat er een apart programma bestaat wat ervoor zorgt dat je VST plugins kan gebruiken in Foobar.
Dirac Live for Studio zou je op die manier wel kunnen combineren, dus misschien loont het om die piste nog eens te bekijken?

als je die piste niet wil/kan bewandelen, is deze pdf misschien nog wel interessant, deze kreeg ik doorgespeeld van Dirac support omdat in Roon (waar ik mee werk) ook geen plugins kunnen worden geladen, daar hadden ze deze workaround voor die in de link wordt besproken, maar misschien is dat ook wel bruikbaar icm Foobar?  (ook die heb ik destijds niet verder geprobeerd, dus kan je geen info/raad geven uit eerste hand)

Naar mijn ervaring zijn ze bij Dirac support heel meewerkend om oplossingen aan te dragen mits je maar duidelijk omschrijft waar(op) je vastloopt in datgene wat je wil doen met hun software, immers hoe meer gebruikers ze hebben hoe meer bekendheid ze krijgen, vandaar ook die verschillende versies die ze in de markt zetten ;)
Oh wacht... Daar kom ik wel uit. :thumbs-up:

holco

Lijkt mij allemaal een hoop gepruts, ben meer op zoek naar een plug and play apparaat  ;D
<a href="http://www.htforum.nl/yabbse/index.php?topic=150715.0">My Showcase, click</a>
Auralic Aries G1 (hoer-wege PSU) / Audio-GD R8 (2021) DAC / Hattor The Big preamp / Purifi Audio 1ET400A (SPARKOS LABS SS3602 Dual) / Daudio C1 speakers met ASP / Rythmik F18 subwoofer / Duelund DCA12GA-DCA16GA bi-wire speakerkabel / CANARE L-2T2S XLR kabels / VDH Ultimate USB kabel / Power regenerator AG1500S / Supra LoRad Power cables.

Dirk

is het dan niet eenvoudiger & in jouw keten logischer om de 2 gescheiden te houden?
dus geen streamer en Dirac in één apparaat, maar bewust die correctie in z'n eigen "kastje", bvb met de miniDSP DDRC-22D, dan heb je ook geen extra AD/DA in de keten, als je hem tussen een streamer (in wat voor vorm dan ook) en eigen DAC knoopt.
Dealer van Amphion Speakers * Benchmark * Denon * Earthquake Sound * Hypex * Makro audio * Marantz * Powersoft * Trinnov Audio * Vicoustic

Demo-units te koop van Amphion ea

holco

Die optie met een 22D loopt toevallig ook ;D werd daar een week of 2 terug op geattendeerd  door Jos van Magna Hifi die de 22D ook naar een hoger niveau weet op te krikken, vooralsnog een goede kans dat het dat ook gaat worden.

Citaat van: Dynky op mei 21, 2020, 12:57:04
is het dan niet eenvoudiger & in jouw keten logischer om de 2 gescheiden te houden?
dus geen streamer en Dirac in één apparaat, maar bewust die correctie in z'n eigen "kastje", bvb met de miniDSP DDRC-22D, dan heb je ook geen extra AD/DA in de keten, als je hem tussen een streamer (in wat voor vorm dan ook) en eigen DAC knoopt.
<a href="http://www.htforum.nl/yabbse/index.php?topic=150715.0">My Showcase, click</a>
Auralic Aries G1 (hoer-wege PSU) / Audio-GD R8 (2021) DAC / Hattor The Big preamp / Purifi Audio 1ET400A (SPARKOS LABS SS3602 Dual) / Daudio C1 speakers met ASP / Rythmik F18 subwoofer / Duelund DCA12GA-DCA16GA bi-wire speakerkabel / CANARE L-2T2S XLR kabels / VDH Ultimate USB kabel / Power regenerator AG1500S / Supra LoRad Power cables.

holco

Het zou dan om de volgende upgrades gaan, maar ondanks dat verwacht Jos er geen upgrade van binnen mijn set.


Bestaande klok vervangen voor een low-jitter versie met aparate ultra low noise voeding voor extra klok stabiliteit.
digitale signaal herklokt
Aanpassingen aan de voeding.
<a href="http://www.htforum.nl/yabbse/index.php?topic=150715.0">My Showcase, click</a>
Auralic Aries G1 (hoer-wege PSU) / Audio-GD R8 (2021) DAC / Hattor The Big preamp / Purifi Audio 1ET400A (SPARKOS LABS SS3602 Dual) / Daudio C1 speakers met ASP / Rythmik F18 subwoofer / Duelund DCA12GA-DCA16GA bi-wire speakerkabel / CANARE L-2T2S XLR kabels / VDH Ultimate USB kabel / Power regenerator AG1500S / Supra LoRad Power cables.

kermy

Citaat van: Dynky op mei 21, 2020, 12:57:04
is het dan niet eenvoudiger & in jouw keten logischer om de 2 gescheiden te houden?
dus geen streamer en Dirac in één apparaat, maar bewust die correctie in z'n eigen "kastje", bvb met de miniDSP DDRC-22D, dan heb je ook geen extra AD/DA in de keten, als je hem tussen een streamer (in wat voor vorm dan ook) en eigen DAC knoopt.

Eigenlijk ook iets wat ik zou zoeken als ik Dirac zou willen implementeren. Dat en of een combinatie met een luidspreker management systeem waarin filtering en eventuele dsp in kan plaatsvinden.

Een beetje een DBX Driverack Venu 360 on steroids zeg maar. Maar zo'n oplossing zie ik nog nergens opduiken.

En ook nu zie ik het commentaar over de miniDSP DDRC-22D, en weer dat ook na upgraden van het apparaat dat eigenlijk het sop de kool niet waard is.
Wel is het zo dat deze oplossing Dirac brengt voor allerlei digitale inputs, terwijl andere oplossingen zich in bijvoorbeeld een applicatie laten installeren. En dan werk Dirac alleen voor de applicatie waarin deze geïnstalleerd is, wat natuurlijk zonde is.


Met vriendelijke groet,


Kermy

holco

Dynky heeft ooit zo'n Venu 360 gehad maar die was na een paar maanden weer in stilte vertrokken.

Ondertussen heeft Jos van Magna Hifi die voor een klant bestemde en geupgrade 22D in zijn set uitgeprobeerd, kort verhaal,
in mijn set komt iig geen 22D.
<a href="http://www.htforum.nl/yabbse/index.php?topic=150715.0">My Showcase, click</a>
Auralic Aries G1 (hoer-wege PSU) / Audio-GD R8 (2021) DAC / Hattor The Big preamp / Purifi Audio 1ET400A (SPARKOS LABS SS3602 Dual) / Daudio C1 speakers met ASP / Rythmik F18 subwoofer / Duelund DCA12GA-DCA16GA bi-wire speakerkabel / CANARE L-2T2S XLR kabels / VDH Ultimate USB kabel / Power regenerator AG1500S / Supra LoRad Power cables.

holco

Ik had in de tussentijd ook de volgende vraag uitstaan bij MiniDSP TechSupport betreffende de SHD

Wouldn't it be an option if you could set a fixed volume (on / off volume control) on the SHD in each of the 4 presets?
I'd like to buy an SHD but the lack of an HT-Bypass (sort of) is a real deal breaker for me.


Daar is na 1 dag al het volgende antwoord op gekomen  ;D

Hi Mario,

Thanks for your interest in our products.
Right now we don't have this ability but maybe you can clarify exactly what you're after and we can share with engineers/ product management for suggestion for future firmware update.

Hoping this info helps and feel free to contact us if you have further questions.

Best Regards
miniDSP DevTeam


Nu nog een duidelijke verwording in technisch engels (iemand die mij hierin kan bijstaan?) retour sturen met wat
nu specifiek mijn wensen zijn zodat een SHD wel interessant wordt voor mij, en vermoedelijk velen met mij.

Vermoedelijk is een echte HT-Bypass geen mogelijke optie binnen de gebruikte hardware, maar naar mijn inziens
zou het volgende softwarematig wel moeten kunnen.

De SHD heeft 4 oproepbare banken waar vrijwel alles in geconfigureerd kan worden, helaas is de master volume
niet per bank configureerbaar, zou dat wel kunnen met tevens de optie dat per bank gekozen kan worden dat het
volume variabel (via remote en volume knop) of vast instelbaar in de software (geen volume verstelling via remote
en volume knop) is er dan dus een (sort off) HT-Bypass mogelijk



In mijn situatie zou dan bij AV gebruik de DDRC-88A en de SHD een vast ingesteld volume krijgen die enkel qua
volume bedienbaar is door de AV processor, bij dedicated stereo gebruik (andere bank) zou dan wel gewoon een
variabel volume ingesteld staan (met liefst nog een instelbaar start-up volume)

Wat ook nog interessant kan zijn in mijn situatie is dat ik met de SHD bij stereo gebruik de optie zou krijgen om de
main speakers via de FusionAmp's met S/PDIF, TosLink of analoog via XLR aan kan sturen. 
<a href="http://www.htforum.nl/yabbse/index.php?topic=150715.0">My Showcase, click</a>
Auralic Aries G1 (hoer-wege PSU) / Audio-GD R8 (2021) DAC / Hattor The Big preamp / Purifi Audio 1ET400A (SPARKOS LABS SS3602 Dual) / Daudio C1 speakers met ASP / Rythmik F18 subwoofer / Duelund DCA12GA-DCA16GA bi-wire speakerkabel / CANARE L-2T2S XLR kabels / VDH Ultimate USB kabel / Power regenerator AG1500S / Supra LoRad Power cables.

Kingpin

Citaat van: holco op mei 22, 2020, 08:49:51
Ondertussen heeft Jos van Magna Hifi die voor een klant bestemde en geupgrade 22D in zijn set uitgeprobeerd, kort verhaal,
in mijn set komt iig geen 22D.
Want?
Ken het hele verhaal niet, maar aangezien ik gebruik maak van de 22D ben ik wel nieuwschierig van het waarom.
Alvast bedankt.
Mainset : Kingpin TVC Preamplifier, Kingpin Tripath Amplifier, Logitech Squeezebox Touch, Kingpin Touch LiPo Power Supply, Metrum NOS DAC Quad, Kingpin Metrum Power Supply, MiniDSP DDRC-22D, Kingpin miniDSP Power Supply, Kingpin Power Distribution System, Audio Physic Brilon 2.0, Audio Physic Luna I, Apogee Wyde Eye, Copulare Zonal Rack

kermy

Citaat van: Kingpin op mei 22, 2020, 11:01:12
Want?
Ken het hele verhaal niet, maar aangezien ik gebruik maak van de 22D ben ik wel nieuwschierig van het waarom.
Alvast bedankt.

Vertel jouw ervaringen uit de eerste hand met het apparaat, wie weet wat het de rest zou kunnen brengen. Dus, waar gebruik jij het apparaat voor, en wat zijn je ervaringen er mee?


Met vriendelijke groet,


Kermy

holco

Te veel afbreuk van het signaal tussen streamer en DAC, als je het echt specifiek wil weten is Jos je man.

Citaat van: Kingpin op mei 22, 2020, 11:01:12
Want?
Ken het hele verhaal niet, maar aangezien ik gebruik maak van de 22D ben ik wel nieuwschierig van het waarom.
Alvast bedankt.
<a href="http://www.htforum.nl/yabbse/index.php?topic=150715.0">My Showcase, click</a>
Auralic Aries G1 (hoer-wege PSU) / Audio-GD R8 (2021) DAC / Hattor The Big preamp / Purifi Audio 1ET400A (SPARKOS LABS SS3602 Dual) / Daudio C1 speakers met ASP / Rythmik F18 subwoofer / Duelund DCA12GA-DCA16GA bi-wire speakerkabel / CANARE L-2T2S XLR kabels / VDH Ultimate USB kabel / Power regenerator AG1500S / Supra LoRad Power cables.

Kingpin

Citaat van: kermy op mei 22, 2020, 11:04:48
Vertel jouw ervaringen uit de eerste hand met het apparaat, wie weet wat het de rest zou kunnen brengen. Dus, waar gebruik jij het apparaat voor, en wat zijn je ervaringen er mee?
Ik heb 'm voornamelijk aangeschaft voor tussen mijn streamer en DAC en dan met name toen ik nog op zolder speelde.
Dat was zeer positief, maar ook tricky als je niet weet waar je mee bezig bent want het geluid kan enorm om zeep worden geholpen.
Ook sinds kort nu ik weer 'beneden' in de woonkamer speel weer ervaren.
'Even snel inmeten' en een target curve gemaakt hielp de 'sound' compleet om zeep.
Daarna alles op de cm nauwkeurig weer ingemeten en heel lichte correcties toegepast wat toch een hoorbaar poritief effect heeft, vooral het laag knapt er enorm mee op. Instrumenten staan meer 'vrij'.
Zover mijn ervaring.
Wel ervaar ik 'iets' als je ook het volume gaat regelen in het digitale domein. Op zolder stond deze altijd op 0dB.

Citaat van: holco op mei 22, 2020, 11:05:33
Te veel afbreuk van het signaal tussen streamer en DAC, als je het echt specifiek wil weten is Jos je man.
'Afbreuk' ? Welk Jos?
Mainset : Kingpin TVC Preamplifier, Kingpin Tripath Amplifier, Logitech Squeezebox Touch, Kingpin Touch LiPo Power Supply, Metrum NOS DAC Quad, Kingpin Metrum Power Supply, MiniDSP DDRC-22D, Kingpin miniDSP Power Supply, Kingpin Power Distribution System, Audio Physic Brilon 2.0, Audio Physic Luna I, Apogee Wyde Eye, Copulare Zonal Rack

Tabcam

Citaat van: holco op mei 22, 2020, 10:36:58
Ik had in de tussentijd ook de volgende vraag uitstaan bij MiniDSP TechSupport betreffende de SHD

Wouldn't it be an option if you could set a fixed volume (on / off volume control) on the SHD in each of the 4 presets?
I'd like to buy an SHD but the lack of an HT-Bypass (sort of) is a real deal breaker for me.


Daar is na 1 dag al het volgende antwoord op gekomen  ;D

Hi Mario,

Thanks for your interest in our products.
Right now we don't have this ability but maybe you can clarify exactly what you're after and we can share with engineers/ product management for suggestion for future firmware update.

Hoping this info helps and feel free to contact us if you have further questions.

Best Regards
miniDSP DevTeam


Nu nog een duidelijke verwording in technisch engels (iemand die mij hierin kan bijstaan?) retour sturen met wat
nu specifiek mijn wensen zijn zodat een SHD wel interessant wordt voor mij, en vermoedelijk velen met mij.

Vermoedelijk is een echte HT-Bypass geen mogelijke optie binnen de gebruikte hardware, maar naar mijn inziens
zou het volgende softwarematig wel moeten kunnen.

De SHD heeft 4 oproepbare banken waar vrijwel alles in geconfigureerd kan worden, helaas is de master volume
niet per bank configureerbaar, zou dat wel kunnen met tevens de optie dat per bank gekozen kan worden dat het
volume variabel (via remote en volume knop) of vast instelbaar in de software (geen volume verstelling via remote
en volume knop) is er dan dus een (sort off) HT-Bypass mogelijk



In mijn situatie zou dan bij AV gebruik de DDRC-88A en de SHD een vast ingesteld volume krijgen die enkel qua
volume bedienbaar is door de AV processor, bij dedicated stereo gebruik (andere bank) zou dan wel gewoon een
variabel volume ingesteld staan (met liefst nog een instelbaar start-up volume)

Wat ook nog interessant kan zijn in mijn situatie is dat ik met de SHD bij stereo gebruik de optie zou krijgen om de
main speakers via de FusionAmp's met S/PDIF, TosLink of analoog via XLR aan kan sturen.
Wil ik jewel bij helpen want ik heb dezelfde behoefte.

Neem verkopers die spullen van anderen uitproberen en negatief advies geven met een korreltje zout. Punt één hebben ze jouw set niet en al helemaal dezelfde luisterruimte niet. Punt twee verkopen ze vaak liever andere spulletjes alhoewel er goede en bekwame liefhebbers tussen zitten.
Huiskamerset: PAP Sextet 15 PB, JBL Stage A130,  Arcam 550, Cambridge Audio Edge W, LG CX6LA,, BlueSound Node N130, NVidia Shield TV Pro
Zolderset: Usher Mini Dancer 2 DMD mk II, Anthem I225, Topping D30 Pro, BlueSound Node 2i

holco

Citaat van: TabCam op mei 22, 2020, 11:15:40
Wil ik jewel bij helpen want ik heb dezelfde behoefte.

Dat zou top zijn  ;D

Komt met wat mijn wensen zijn een beetje duidelijke over in het verhaal?
En vult het jouw behoeftes ook volledig in, of heb je ook ander wensen of wellicht op een andere manier?



Citaat van: TabCam op mei 22, 2020, 11:15:40Neem verkopers die spullen van anderen uitproberen en negatief advies geven met een korreltje zout. Punt één hebben ze jouw set niet en al helemaal dezelfde luisterruimte niet. Punt twee verkopen ze vaak liever andere spulletjes alhoewel er goede en bekwame liefhebbers tussen zitten.

En ken Jos al een tijdje en hij komt altijd eerlijk en gedegen over, in dit geval gooit hij zelfs zijn eigen glazen in omdat er nu geen upgrade opdracht binnenkomt en zij ook
geen opties hebben binnen wat ik nu zoek, ik schaal hem dus zeker als een bekwame liefhebber in, maar dat wil niet zeggen dat ik niet altijd mijn antennes uit heb staan  ;)
<a href="http://www.htforum.nl/yabbse/index.php?topic=150715.0">My Showcase, click</a>
Auralic Aries G1 (hoer-wege PSU) / Audio-GD R8 (2021) DAC / Hattor The Big preamp / Purifi Audio 1ET400A (SPARKOS LABS SS3602 Dual) / Daudio C1 speakers met ASP / Rythmik F18 subwoofer / Duelund DCA12GA-DCA16GA bi-wire speakerkabel / CANARE L-2T2S XLR kabels / VDH Ultimate USB kabel / Power regenerator AG1500S / Supra LoRad Power cables.

Tabcam

Citaat van: holco op mei 22, 2020, 11:41:05
Dat zou top zijn  ;D

Komt met wat mijn wensen zijn een beetje duidelijke over in het verhaal?
En vult het jouw behoeftes ook volledig in, of heb je ook ander wensen of wellicht op een andere manier?
...
Ik heb een integratiewens in de HT setup (vast volume) en los streamen en dan wel de volume kunnen bedienen. Ik zou hem niet direct aan een configuratie willen koppelen maar aan een specifieke ingang. Misschien wil jij dat ook, maar technisch werkt het dan anders. Ik stuur wel een pm.
Huiskamerset: PAP Sextet 15 PB, JBL Stage A130,  Arcam 550, Cambridge Audio Edge W, LG CX6LA,, BlueSound Node N130, NVidia Shield TV Pro
Zolderset: Usher Mini Dancer 2 DMD mk II, Anthem I225, Topping D30 Pro, BlueSound Node 2i

holco

Ik vermoed dat we beide het zelfde bedoelen  ;)

Citaat van: TabCam op mei 22, 2020, 12:07:35
Ik heb een integratiewens in de HT setup (vast volume) en los streamen en dan wel de volume kunnen bedienen. Ik zou hem niet direct aan een configuratie willen koppelen maar aan een specifieke ingang. Misschien wil jij dat ook, maar technisch werkt het dan anders. Ik stuur wel een pm.
<a href="http://www.htforum.nl/yabbse/index.php?topic=150715.0">My Showcase, click</a>
Auralic Aries G1 (hoer-wege PSU) / Audio-GD R8 (2021) DAC / Hattor The Big preamp / Purifi Audio 1ET400A (SPARKOS LABS SS3602 Dual) / Daudio C1 speakers met ASP / Rythmik F18 subwoofer / Duelund DCA12GA-DCA16GA bi-wire speakerkabel / CANARE L-2T2S XLR kabels / VDH Ultimate USB kabel / Power regenerator AG1500S / Supra LoRad Power cables.