Set van Mario (Arcam AV40 processor)

Gestart door holco, mei 5, 2015, 14:52:19

« vorige - volgende »

0 leden en 4 gasten bekijken dit topic.

chansig

Wat jullie allemaal aan emoties bij mij menen te kunnen herkennen in de door mij geschreven tekst is wonderbaarlijk knap.

Gr. Hans
Teleskopos, MA RSW 12, BACCH software, akoestisch gefröbel, Audio Gear powerkabels,  AQ Forest digitale/optische kabels.

xlr8


holco

We hebben nu ook een tussen fase, ontkenning door herkenning  ;)
<a href="http://www.htforum.nl/yabbse/index.php?topic=150715.0">My Showcase, click</a>
Auralic Aries G1 (hoer-wege PSU) / Audio-GD R8 (2021) DAC / Hattor The Big preamp / Purifi Audio 1ET400A (SPARKOS LABS SS3602 Dual) / Daudio C1 speakers met ASP / Rythmik F18 subwoofer / Duelund DCA12GA-DCA16GA bi-wire speakerkabel / CANARE L-2T2S XLR kabels / VDH Ultimate USB kabel / Power regenerator AG1500S / Supra LoRad Power cables.

Contour

Al bijna een half uur geen reactie van Chansig, dat impliceert dat de volgende fase eraankomt, via PB is sidekick Baardmannetje te hulp geroepen, en die dient nu de volgende plaagstoot uit te delen in dit topic!

:laugh: :laugh: :laugh:

holco

Ik denk eerder dat Hans zijn lucht aan het verversen is, for sure He'll Be Back.
<a href="http://www.htforum.nl/yabbse/index.php?topic=150715.0">My Showcase, click</a>
Auralic Aries G1 (hoer-wege PSU) / Audio-GD R8 (2021) DAC / Hattor The Big preamp / Purifi Audio 1ET400A (SPARKOS LABS SS3602 Dual) / Daudio C1 speakers met ASP / Rythmik F18 subwoofer / Duelund DCA12GA-DCA16GA bi-wire speakerkabel / CANARE L-2T2S XLR kabels / VDH Ultimate USB kabel / Power regenerator AG1500S / Supra LoRad Power cables.

xlr8

Citaat van: Contour op februari  9, 2019, 20:30:01
Al bijna een half uur geen reactie van Chansig, dat impliceert dat de volgende fase eraankomt, via PB is sidekick Baardmannetje te hulp geroepen, en die dient nu de volgende plaagstoot uit te delen in dit topic!

:laugh: :laugh: :laugh:

Ik denk dat dit soort micro-expressies nog even op zich laten wachten, hergroeperen van het aangeschoten wild kan ook resulteren in de erkenning van aftocht ofwel het hazen hanzenpad kiezen.

Hopenlijk blijft het topic vrij van Hanserigheid en kunnen we lekker verder lezen over mooie upgrades en bevindingen  :pompom:

holco

Verdergaan on topic zou fijn zijn,  maar Hans verder helpen vindt ik nu echt even belangrijker!! we zijn al zo ver gekomen en het zou zonde zijn om al die gespendeerde energie in lucht op te zien te gaan.
<a href="http://www.htforum.nl/yabbse/index.php?topic=150715.0">My Showcase, click</a>
Auralic Aries G1 (hoer-wege PSU) / Audio-GD R8 (2021) DAC / Hattor The Big preamp / Purifi Audio 1ET400A (SPARKOS LABS SS3602 Dual) / Daudio C1 speakers met ASP / Rythmik F18 subwoofer / Duelund DCA12GA-DCA16GA bi-wire speakerkabel / CANARE L-2T2S XLR kabels / VDH Ultimate USB kabel / Power regenerator AG1500S / Supra LoRad Power cables.

HuubF

Ik vind dat de informatiedichtheid teleurstellende vormen begint aan te nemen. :nopompom:
Roon Rock server, Bryston BDP-2, Chord Dave, Neumann KH420, Silent Angel N8 met Topping P50, Roon met Qobuz/Tidal, Mogami, Audioquest en Supra kabels, Div. esoterica (Tegels, Bybee)

holco

Tja, lucht heeft niet veel inhoud maar er zijn nu eenmaal mensen die daar veel waarde aan hechten en het zélfs afdwingen!! als je ze de ruimte niet geeft, dus vooralsnog even geduld totdat de lucht geklaard is.
<a href="http://www.htforum.nl/yabbse/index.php?topic=150715.0">My Showcase, click</a>
Auralic Aries G1 (hoer-wege PSU) / Audio-GD R8 (2021) DAC / Hattor The Big preamp / Purifi Audio 1ET400A (SPARKOS LABS SS3602 Dual) / Daudio C1 speakers met ASP / Rythmik F18 subwoofer / Duelund DCA12GA-DCA16GA bi-wire speakerkabel / CANARE L-2T2S XLR kabels / VDH Ultimate USB kabel / Power regenerator AG1500S / Supra LoRad Power cables.

Kjelt


Chansig, dit is een showcase topic en de eigenaar heeft je gemeld als onwelkome gast in dit topic.
Nou heeft de forumsoftware geen portier functie per topic maar zie dit bericht maar als een "niet welkom" bord voor dit showcase topic. Dus graag niet meer posten hier.


Zie post:  https://www.htforum.nl/yabbse/index.php?topic=150715.msg3213473#msg3213473


op eigen verzoek verwijderd.

En als Hans wel post?

Dan wordt hij gebannen ofzo?

Tjongejongejonge... Nieuw niveau sneu weer dit.

holco

Baardmannetje, ook jij graag weer on topic aub.


Citaat van: Baardmannetje op februari 10, 2019, 10:40:21
En als Hans wel post?

Dan wordt hij gebannen ofzo?

Tjongejongejonge... Nieuw niveau sneu weer dit.
<a href="http://www.htforum.nl/yabbse/index.php?topic=150715.0">My Showcase, click</a>
Auralic Aries G1 (hoer-wege PSU) / Audio-GD R8 (2021) DAC / Hattor The Big preamp / Purifi Audio 1ET400A (SPARKOS LABS SS3602 Dual) / Daudio C1 speakers met ASP / Rythmik F18 subwoofer / Duelund DCA12GA-DCA16GA bi-wire speakerkabel / CANARE L-2T2S XLR kabels / VDH Ultimate USB kabel / Power regenerator AG1500S / Supra LoRad Power cables.

Contour

Hallo Holco,

Hebben die twee kleine spoeltjes nog veel invloed op het geluid denk je? Gezien de kleine waarde is het niet zo kostbaar om hier ook Waxcoils te nemen...

Groetjes Walter

holco

Die zijn onderdeel van Notch filters, enkel de waardes zijn belangrijk, meer kwaliteit brengt hier niks.

Citaat van: Contour op februari 10, 2019, 10:47:34
Hallo Holco,

Hebben die twee kleine spoeltjes nog veel invloed op het geluid denk je? Gezien de kleine waarde is het niet zo kostbaar om hier ook Waxcoils te nemen...

Groetjes Walter
<a href="http://www.htforum.nl/yabbse/index.php?topic=150715.0">My Showcase, click</a>
Auralic Aries G1 (hoer-wege PSU) / Audio-GD R8 (2021) DAC / Hattor The Big preamp / Purifi Audio 1ET400A (SPARKOS LABS SS3602 Dual) / Daudio C1 speakers met ASP / Rythmik F18 subwoofer / Duelund DCA12GA-DCA16GA bi-wire speakerkabel / CANARE L-2T2S XLR kabels / VDH Ultimate USB kabel / Power regenerator AG1500S / Supra LoRad Power cables.

op eigen verzoek verwijderd.

En dat is?

De laatste pagina's gaan hier over jouw vervelende gevoel over Hans.... En de bijval daarin van een stel puberjochies die het heel geil vinden dat er wat te trollen valt.

Daarbij is dit vrij uniek volgens mij, nog niet eerder voorgekomen, dat een lid verboden wordt te reageren in iemand zijn draadje? En ik vind het prima om die discussie niet hier te voeren maar dan wel ergens anders, dit is nieuw beleid en daar wil ik graag meer over weten!

dre73

Spectral DMC-15 MK2,Perreaux 3400,Acoustic Signature Challenger,Bluenote b5 titanium,Benz Ace-s,Pass labs Pearl 2 phono,Auralic Altair G1,zelfbouw luidsprekers,Tellurium Q Ultra black II,Audioquest Sterling,Isotek Aquarius EVO 3.

holco

Pot verwijd de ketel!!


Nu het een keer andersom is bevalt het niet? Grow Up Man!!

Citaat van: Baardmannetje op februari 10, 2019, 10:50:50
En dat is?

De laatste pagina's gaan hier over jouw vervelende gevoel over Hans.... En de bijval daarin van een stel puberjochies die het heel geil vinden dat er wat te trollen valt.

Daarbij is dit vrij uniek volgens mij, nog niet eerder voorgekomen, dat een lid verboden wordt te reageren in iemand zijn draadje? En ik vind het prima om die discussie niet hier te voeren maar dan wel ergens anders, dit is nieuw beleid en daar wil ik graag meer over weten!
<a href="http://www.htforum.nl/yabbse/index.php?topic=150715.0">My Showcase, click</a>
Auralic Aries G1 (hoer-wege PSU) / Audio-GD R8 (2021) DAC / Hattor The Big preamp / Purifi Audio 1ET400A (SPARKOS LABS SS3602 Dual) / Daudio C1 speakers met ASP / Rythmik F18 subwoofer / Duelund DCA12GA-DCA16GA bi-wire speakerkabel / CANARE L-2T2S XLR kabels / VDH Ultimate USB kabel / Power regenerator AG1500S / Supra LoRad Power cables.

op eigen verzoek verwijderd.


op eigen verzoek verwijderd.

Citaat van: holco op februari 10, 2019, 10:55:54
Pot verwijd de ketel!!

Nu het een keer andersom is bevalt het niet? Grow Up Man!!

Ik ben redelijk upgegrowd.

Wat zit je nou zo hoog? Dat Hans een beetje zuigt soms? Dat hij vooral (stomme...  ;D ) grappen maakt? Dat hij niet geloofd in veel geleuter?

holco

Ga lekker uithuilen in je eigen topic of die van Chansig, trollen is hier in MIJN Showcase niet gewenst!

Maak lekker een zuig topic aan als jullie behoefde niet te onderdrukken is en onderken nu eens dat niet iedereen dat kinderachtige gedoe van jullie waardeert.


Citaat van: Baardmannetje op februari 10, 2019, 10:57:27
Waarom?

Deze besluit wordt hier aangekondigd.
<a href="http://www.htforum.nl/yabbse/index.php?topic=150715.0">My Showcase, click</a>
Auralic Aries G1 (hoer-wege PSU) / Audio-GD R8 (2021) DAC / Hattor The Big preamp / Purifi Audio 1ET400A (SPARKOS LABS SS3602 Dual) / Daudio C1 speakers met ASP / Rythmik F18 subwoofer / Duelund DCA12GA-DCA16GA bi-wire speakerkabel / CANARE L-2T2S XLR kabels / VDH Ultimate USB kabel / Power regenerator AG1500S / Supra LoRad Power cables.

op eigen verzoek verwijderd.

Trollen, ik?

Volgens mij was ik tot deze hetze gewoon ontopic aan het posten... niet?

Geef even aan wat je wel wenselijk vind in jouw showtopic, maakt het allemaal veel duidelijker.

;)

dre73

Spectral DMC-15 MK2,Perreaux 3400,Acoustic Signature Challenger,Bluenote b5 titanium,Benz Ace-s,Pass labs Pearl 2 phono,Auralic Altair G1,zelfbouw luidsprekers,Tellurium Q Ultra black II,Audioquest Sterling,Isotek Aquarius EVO 3.

Contour

Om doodmoe van te worden... beste Baardmannetje, topic eigenaar Holco is nu toch duidelijk genoeg geweest lijkt me, kun je a.u.b. stoppen dit topic verder te vervuilen. Alvast bedankt!

holco

Ik heb tot nu toe geen problemen met jou maar het is mij wel duidelijk dat je de Side-Kick bent van Chansig, je geeft aan dat het allemaal wel mee valt hoe Chansig zich hier gedraagt en probeert hier verhaal te halen wat zeker na de opmerking van Kjelt duidelijk zou moeten zijn dat dat hier niet gewenst is.

Kan of wil je niet on topic, doe dat dan lekker ergens anders maar niet hier!!   



Citaat van: Baardmannetje op februari 10, 2019, 11:09:29
Trollen, ik?

Volgens mij was ik tot deze hetze gewoon ontopic aan het posten... niet?

Geef even aan wat je wel wenselijk vind in jouw showtopic, maakt het allemaal veel duidelijker.

;)
<a href="http://www.htforum.nl/yabbse/index.php?topic=150715.0">My Showcase, click</a>
Auralic Aries G1 (hoer-wege PSU) / Audio-GD R8 (2021) DAC / Hattor The Big preamp / Purifi Audio 1ET400A (SPARKOS LABS SS3602 Dual) / Daudio C1 speakers met ASP / Rythmik F18 subwoofer / Duelund DCA12GA-DCA16GA bi-wire speakerkabel / CANARE L-2T2S XLR kabels / VDH Ultimate USB kabel / Power regenerator AG1500S / Supra LoRad Power cables.

op eigen verzoek verwijderd.

Ik ben niemands side-kick.

Ik vind het alleen erg bijzonder dat het iemand verboden wordt te reageren in een draadje. Vraag mij dan af of dat in ieder draadje gaat gebeuren? Ik zou dat een enorme verschaling vinden, krijg je alleen maar ja-knikkers en amen-roepers...

Saai toch?

Je kan er ook voor kiezen geleuter links te laten liggen, zoals ik doe met de meeste berichten van bijvoorbeeld Kneustour.