Hobo hifi

Gestart door rnlaf82, februari 12, 2015, 11:55:00

Vorige topic - Volgende topic

rnlaf82

Ik kon het zo snel niet vinden op het forum. Ik zag net de site van hobo hifi voorbij komen en zie dat er toch weer winkels open zijn?  Of loop ik weer eens achter...
Argon Audio Solo | NAD C389 | B&W 705 S3.

WickedGame

Citaat van: rnlaf82 op februari 12, 2015, 11:55:00
Ik kon het zo snel niet vinden op het forum. Ik zag net de site van hobo hifi voorbij komen en zie dat er toch weer winkels open zijn?  Of loop ik weer eens achter...

Hobo heeft een doorstart gemaakt met een beperkt aantal winkels:

HOBO hifi Amersfoort
HOBO hifi Apeldoorn
HOBO hifi Arnhem
HOBO hifi den Haag

rnlaf82

Ja dat dacht ik. Mooi! ik heb mij. apparatuur daar gekocht. Mooi weer een winkel in de buurt.

gast2018

Citaat van: WickedGame op februari 12, 2015, 12:14:16
Hobo heeft een doorstart gemaakt met een beperkt aantal winkels:

HOBO hifi Amersfoort
HOBO hifi Apeldoorn
HOBO hifi Arnhem
HOBO hifi den Haag

En Den Bosch, nog niet open maar bijna wel.

rnlaf82

Zaterdag maar eens kijken of de mensen uit Kampen hun baan nog hebben . Hoop het voor ze.

abbcdcg

Gaan zich richten als webwinkel.....

papaleo

Wat ik begrepen heb is dat de Hobo winkels die nog open zijn nog wel de naam voeren maar 'juridisch' niets meer met Hobo uit het verleden te doen hebben....,zo zijn ze bv ook niet meer verantwoordelijk voor bv garanties uit het 'vorige' Hobo verleden...
Projector: JVC DLA-NZ8 TV:Sony75x9405c
Processors: Lyngdorf MP60 / Lumagen RadiancePro 4444 18Gb/s Amp's: NAD Master M27 + M22.2 Proj.Scherm: WS-Spalluto MultiMask 100" Speakers: Monitor Audio Platinum/Gold PL300,PL100,C250 (5G) Sub: JLaudio Fathom f113v2 Atmos : 4x MA CP-CT380iDC
BDP:Oppo UHD205 4K/HDR MP:Zappiti Reference,AppleTV 4K 2021 Bluesound Node 2i
Remote:Neeo,Homey Pro Stroom:Aparte stroomgroep met Lapp kabel/ AHP Klankmodule,Kemp powerstrip 8x,Audioquest NRG-Y2,Diverse custom/make stroomkabels

rnlaf82

hmm ok gaan we eens navragen

marcelvandekamp

Vandaag nog even bij "arnhem" naar binnen gelopen. T's was nog een beetje kaal daar. Maar er stond wel een set infinty's kappa 9 speakers. Bij mijn allereerste bezoek aan hobo (wel 25-26 jaar geleden alweer) heb ik die ook gehoord. Dat was dus ook het begin van de audio hobby. Het blijft een fantastische speaker.

met vriendelijke groet,

marcel

advr

Den Bosch is ook nog wat 'kaal' maar wel mooie winkel geworden en nu helemaal op loop afstand.
SET 300B (Hashimoto trafo's), Devore O/96, Linn LP12, Linn Ekos SE/1, Urika, Kandid, Steve Herbelin's Tube Dampers, DH Lab powercords,  Nessie Vinylmaster, dac/streamer TDA1541A

denoontje

He ad waar zit ie precies in de vughterstraat (toch).
marktzijde of achteraan?

advr

Citaat van: denoontje op maart  8, 2015, 09:17:12
He ad waar zit ie precies in de vughterstraat (toch).
marktzijde of achteraan?

In de buurt waar Goossens en Swagerman voor het laatst zat. Vughterstraat  78. ;D
SET 300B (Hashimoto trafo's), Devore O/96, Linn LP12, Linn Ekos SE/1, Urika, Kandid, Steve Herbelin's Tube Dampers, DH Lab powercords,  Nessie Vinylmaster, dac/streamer TDA1541A

cable-guy

Citaat van: marcelvandekamp op maart  8, 2015, 00:03:11
Vandaag nog even bij "arnhem" naar binnen gelopen. T's was nog een beetje kaal daar. Maar er stond wel een set infinty's kappa 9 speakers. Bij mijn allereerste bezoek aan hobo (wel 25-26 jaar geleden alweer) heb ik die ook gehoord. Dat was dus ook het begin van de audio hobby. Het blijft een fantastische speaker.

Wow als dat het fotootje van Hobo is staat er ook nog een setje Reference achter! Dat was Infinity in zijn beste tijd. Hoe kon dat merk zo afglijden?