De set van Fietser.... Nooit te oud om te leren😉

Gestart door fietser, november 10, 2014, 19:51:26

Vorige topic - Volgende topic

RZeemering

wow! Ik wist niet dat Qobuz al zo lang bestond!
Plixir Elite BAC 1500 MKI, Nuc7i3 Roon ROCK server, Auralic Aries G1 streamer, Holo Audio Spring 2 level 1 DAC, Denafrips Athena 12th voorversterker, Bryston 4bSST eindversterker, Driade Flow 405 kabels, Magnepan 20.1 speakers. En het belangrijkste: akoestische aanpassingen.
"It's expensive for a stereo, it's cheap for a Time Machine"
"Listening to music is perhaps the greatest and most profound source of happiness I have ever known."- Henry Rollins

RZeemering

Verhip! Ik zie net dat ik ook al sinds november 2014 Qobuz heb... haha.
Plixir Elite BAC 1500 MKI, Nuc7i3 Roon ROCK server, Auralic Aries G1 streamer, Holo Audio Spring 2 level 1 DAC, Denafrips Athena 12th voorversterker, Bryston 4bSST eindversterker, Driade Flow 405 kabels, Magnepan 20.1 speakers. En het belangrijkste: akoestische aanpassingen.
"It's expensive for a stereo, it's cheap for a Time Machine"
"Listening to music is perhaps the greatest and most profound source of happiness I have ever known."- Henry Rollins

fietser

Every picture tells a story. Vrij naar Rod Stewart

Richi

Zolder Classé CP-800 mkII • Classé CA-2300 • Eversolo T8 • Marantz SA-11s2 • Dynaudio Confidence C2 II • Classé SSP-800 • Classé CA-5300 • Apple TV 4K • Oppo BDP-93EU • PlayStation 5 • 5 Elac Debut 6.2 • A*BNB 2x12" • 3 JBL Stage 200P • Audioquest Niagara 1200 • Philips 55POS9002 • Cisco Meraki ms220-8P • Mac Mini M2 Roon • Mac Mini i7 GentooPlayer Woonkamer Sonos Arc Ultra • Philips BDP-9700 • Philips 55PUS8909 Zitkamer Naim Atom HE • Focal Elegia & Elear

fietser

Citaat van: Richi op oktober  4, 2025, 19:30:20Zo dan, er staan dure spulletjes dit jaar! :ohmy:

Ja maar ook budget spullen, meer zelfs. Lang niet alles kunnen horen/zien. Alle pensionado's waren er weer dus erg druk.

Richi

Citaat van: fietser op oktober  4, 2025, 19:36:12Ja maar ook budget spullen, meer zelfs. Lang niet alles kunnen horen/zien. Alle pensionado's waren er weer dus erg druk.
Balen dat ik niet kan gaan dit jaar. Had graag even geluisterd naar deze prachtige sets.
Zolder Classé CP-800 mkII • Classé CA-2300 • Eversolo T8 • Marantz SA-11s2 • Dynaudio Confidence C2 II • Classé SSP-800 • Classé CA-5300 • Apple TV 4K • Oppo BDP-93EU • PlayStation 5 • 5 Elac Debut 6.2 • A*BNB 2x12" • 3 JBL Stage 200P • Audioquest Niagara 1200 • Philips 55POS9002 • Cisco Meraki ms220-8P • Mac Mini M2 Roon • Mac Mini i7 GentooPlayer Woonkamer Sonos Arc Ultra • Philips BDP-9700 • Philips 55PUS8909 Zitkamer Naim Atom HE • Focal Elegia & Elear

fietser

Heb wat nummers die ik daar gehoord heb thuis gespeeld en Roon radio doet de rest. Alles audiofiel verantwoord😉

Kurt

Citaat van: fietser op oktober  4, 2025, 19:36:12Ja maar ook budget spullen, meer zelfs. Lang niet alles kunnen horen/zien. Alle pensionado's waren er weer dus erg druk.
Over pensionado's: Wat is dat nu voor een niets terzake doende opmerking? Ik hoop voor jou, dat als je die leeftijd bereikt, er ook nog kan naartoe gaan. Respect?

mmuetst

Zo te zien heb je een leuke dag gehad. Was het nog een beetje rolstoel vriendelijk?
Ik zag de foto's en dan ben ik toch blij met de sessies bij @AudioLaan  :D.
Geniet van Audio, maar betaal met mate, maar moet jij zeggen met je dure Mofi's die zeker lekker klinken.

fietser

Citaat van: Kurt op oktober  4, 2025, 20:50:10Over pensionado's: Wat is dat nu voor een niets terzake doende opmerking? Ik hoop voor jou, dat als je die leeftijd bereikt, er ook nog kan naartoe gaan. Respect?

Ook ik ben al met pensioen en moet er veel meer moeite voor doen om er überhaupt te komen als de gemiddelde pensionado.
De NL ondertoon zal je wel ontgaan.

fietser

Citaat van: mmuetst op oktober  4, 2025, 20:58:14Zo te zien heb je een leuke dag gehad. Was het nog een beetje rolstoel vriendelijk?
Ik zag de foto's en dan ben ik toch blij met de sessies bij @AudioLaan  :D.

Dit soort evenementen zijn ondanks dat men echt probeert om mij ook een mooi plekje te geven niet echt rolstoel vriendelijk.
Zit nog te denken over 8 november bij @AudioLaan

Spijkie

Citaat van: Kurt op oktober  4, 2025, 20:50:10Over pensionado's: Wat is dat nu voor een niets terzake doende opmerking? Ik hoop voor jou, dat als je die leeftijd bereikt, er ook nog kan naartoe gaan. Respect?

Het wordt een beetje een grijze mannenhobby en dat valt op. Het is zijn topic dus je hoeft er niet op te reageren
T+A Symphonia, Audiosolutions figaro S2, Atlas power, atlas mavros LS grun, Ansuz A3 digital, Axxess ethernet, Axxess switch.

Spijkie

Citaat van: fietser op oktober  4, 2025, 21:03:04Dit soort evenementen zijn ondanks dat men echt probeert om mij ook een mooi plekje te geven niet echt rolstoel vriendelijk.

Dat had ik dan weer niet verwacht van zo'n grote organisatie, heb je nog wel een goede dag gehad.
T+A Symphonia, Audiosolutions figaro S2, Atlas power, atlas mavros LS grun, Ansuz A3 digital, Axxess ethernet, Axxess switch.

fietser

Citaat van: Spijkie op oktober  4, 2025, 21:04:27Dat had ik dan weer niet verwacht van zo'n grote organisatie, heb je nog wel een goede dag gehad.

Een grote organisatie maakt de ruimtes en gangen niet groter😜. Gelukkig wel op strategische plaatsen een toilet.

Kurt

@fietser Was je alleen in je rolstoel? Mijn vrouw zit in een rolstoel, en ik heb haar geduwd. Moet zeggen dat het qua bewegelijkheid binnen de ruimtes toch een stuk beter was als in het Willem II stadium. Dat de gehandicapten parking, dan weer op een grasveld ligt in Veldhoven, was wat minder.

Kurt

Citaat van: Spijkie op oktober  4, 2025, 21:03:12Het wordt een beetje een grijze mannenhobby en dat valt op. Het is zijn topic dus je hoeft er niet op te reageren
Mijn kinderen zijn opgegroeid met MP3s. Tja, wat verwacht je dan van de jongere generatie? De prijsstijgingen van de afgelopen jaren, maken ook dat dit niet voor iedereen binnen bereik is.
"zijn topic"? Volgens mij is een forum van iedereen toch?

fietser

Citaat van: Kurt op oktober  4, 2025, 21:08:29@fietser Was je alleen in je rolstoel? Mijn vrouw zit in een rolstoel, en ik heb haar geduwd. Moet zeggen dat het qua bewegelijkheid binnen de ruimtes toch een stuk beter was als in het Willem II stadium. Dat de gehandicapten parking, dan weer op een grasveld ligt in Veldhoven, was wat minder.

Ik was niet alleen en vanwege de slecht rollende vloerbedekking ook regelmatig een duwtje gehad. Gehandicaptenparkeerplaatsen zijn op 50 meter van de hoofdingang. Til burg ben ik 1x geweest. Beroerd parkeren en krappe ruimtes/gangen.

Kurt

Wij hebben alle sessies gedaan in Tilburg. Met de rolstoel was het daar rampzalig.
Ik vond dat het tapijt in Veldhoven wel goed reed.
De gehandicapten parking was idd op 50m. Dat dit een vergeten grasperk is, vond ik minder. Hoe je daar alleen van afgeraakt in een rolstoel, is me een raadsel, zeker met dit regenweer deze morgen.

fietser

Citaat van: Kurt op oktober  4, 2025, 21:27:01Wij hebben alle sessies gedaan in Tilburg. Met de rolstoel was het daar rampzalig.
Ik vond dat het tapijt in Veldhoven wel goed reed.
De gehandicapten parking was idd op 50m. Dat dit een vergeten grasperk is, vond ik minder. Hoe je daar alleen van afgeraakt in een rolstoel, is me een raadsel, zeker met dit regenweer deze morgen.

HOOFDINGANG. Verhard pad

Xander32

Doen, gezellig  👍🏻

Citaat van: fietser op oktober  4, 2025, 21:03:04Dit soort evenementen zijn ondanks dat men echt probeert om mij ook een mooi plekje te geven niet echt rolstoel vriendelijk.
Tannoy Kensington SE  ||  Accuphase E-480 & DAC-50  ||  Auralic Aries G2.1  ||  Sonnet Morpheus  ||  NuPrime CDT-10

Kurt

Citaat van: fietser op oktober  4, 2025, 21:32:47HOOFDINGANG. Verhard pad
Wij zijn echt niet langs de achterdeur binnen gegaan. De parkingplaats voor gehandicapten (10 auto's max) was op een grasperk. Die werd ons aangewezen op vertoon van onze kaart.

fietser

Ik stop de discussies met je. Ik kom al jaren in Veldhoven en als ik mijn bus parkeer staat mijn bus op een verharde parkeerplaats op 50 meter van de hoofdingang. Klachten bij de organisatie

Kurt

Blijkbaar had jij dan een andere plaats. Ik deel alleen mijn ervaring, en deze is niet minder waar.

brt

Citaat van: Spijkie op oktober  4, 2025, 21:03:12Het wordt een beetje een grijze mannenhobby en dat valt op.

Is het ooit anders geweest?
Paradigm Persona 3F • TEAC AP-701 • TEAC UD-701n • Melody Pro88 mk2 • PS Audio Stellar PowerPlant P3 • Kabels van Audioquest en ViaBlue

mmuetst

Citaat van: brt op oktober  4, 2025, 23:36:55Is het ooit anders geweest?
Ja, in de jaren 70/80 toen deze mannen allemaal nog jong waren  :D
Maar soms is er hoop. Heb een nieuwe buurman van 24 jaar jong die al even kennis is komen maken en die eigenlijk een eigen mancave wil. Ik ga hem binnenkort uitnodigen in mijn audio tempel  :worship: .
Geniet van Audio, maar betaal met mate, maar moet jij zeggen met je dure Mofi's die zeker lekker klinken.