aMAZing quest to HIGH END heaven.;).

Gestart door Mr.M, september 20, 2014, 11:32:45

Vorige topic - Volgende topic

sultankat

Citaat van: Richi op augustus  3, 2016, 10:14:33
Wow, dat is een indrukwekkend verhaal Maz. Het is goed dat we ons af en toe realiseren in wat voor een welvaart we leven. We vinden alles tegenwoordig normaal, zoals bijvoorbeeld gezondheidszorg, maar dat is het niet. Wij kunnen van onze hobby genieten omdat de basisbehoeften in ons land goed zijn geregeld. Best wel eens goed om te lezen hoe anders het kan zijn als je ergens anders geboren wordt.

+1. Velen weten maar half hoe goed we het hier in Nederland hebben, zeker als je het vergelijkt met het overgrote deel van de wereld.
Quad Artera Play Plus + Quad Artera mono's | NAD PP2e Phono preamp | Thorens TD147 + Shure V15 III | Audizio tuner | Innuos ZEN mini MK3 streamer +  Innuos voeding | Dali Grand Diva speakers | Ansuz Speakz x speakerkabels | Sugden Masterclass HA 4 hoofdtelefoonversterker | Audeze LCD X hoofdtelefoon | Van den Hul Digicoupler | Ansuz digital cables | Shunyata power cables | Vibex powerblock

Mr.M

Citaat van: Richi op augustus  3, 2016, 10:14:33
Wow, dat is een indrukwekkend verhaal Maz. Het is goed dat we ons af en toe realiseren in wat voor een welvaart we leven. We vinden alles tegenwoordig normaal, zoals bijvoorbeeld gezondheidszorg, maar dat is het niet. Wij kunnen van onze hobby genieten omdat de basisbehoeften in ons land goed zijn geregeld. Best wel eens goed om te lezen hoe anders het kan zijn als je ergens anders geboren wordt.

Vaak vergeet men(waaronder ik zelf) dat het veeeeeel slechter kan. ik ben nu bijna 2 jaar 7 dagen aan werk en begon een beetje "' OP "' te raken had ik het IDEE en begon beetje "'down"' te raken dat ik alleen aan werken ben. Dus ik was gevoelsmatig klein beetje "'ongerust "' in de zin van teveel werken,

Nou ik kan je vertellen , Na de uitslag van MAANDAG rij ik fluitend naar de zaak en heb een dikke glimlach dat ik gezond naar de zaak kan gaan om geld te verdienen.

nu ook , zit met een big smile dit te typen en heb een heerlijk gevoel dat ik MAG \KAN werken zonder ERNSTIGE ZORGEN aan me kop.

Alles wat ik heb gedaan deze week voelde zo goed aan , ongelofelijk hoe je van eene moment naar ander moment 180 graden kan verdraaien als je ineens geconfronteerd wordt met iets wat ECHT ERNSTIG EN ZORGMAKEND kan zijn.

En dat zelfs voor iemand als ik die met de dag leeft en zoveel heeft meegemaakt en weet eerste hand dat de kleine dingen wat we stress noemen geen stress is maar kleine ONGEMAK.

EN toch krijg ik het voor mekaar om klein beetje te stressen.???????? ik denk dat het komt doordat wij als mensen de ECHTE ELLENDES snel VERGETEN en NIEUWE NORMEN AANMAKEN .

ik zweer het zelfs ademhalen voelt  lekker aan momenteel voor Maz. Want vergeleken met stress van deze weekend betreft me gezondheid was de "werkstress''  op schaal van 0 tot 10 ongeveer -15. lol
Speakertje hier , platenspelertje daar  paar kabeltjes en wat versterkers. Niets bijzonders.  ; )

Mr.M

Citaat van: sultankat op augustus  3, 2016, 10:36:42
+1. Velen weten maar half hoe goed we het hier in Nederland hebben, zeker als je het vergelijkt met het overgrote deel van de wereld.

+2.
Speakertje hier , platenspelertje daar  paar kabeltjes en wat versterkers. Niets bijzonders.  ; )

ducman748

Raymond187

-3
Waarom vergelijken? ohh dat is typisch ....vergelijken wat andere hebben. Wat een ander heeft of niet is niet belangrijk. Belangrijk is wat jij hebt en daar gelukkig mee bent.

Gras is vaak toch groener bij de buren  :D

ducman748

Pfff bij mij niet hoor

Verstuurd vanaf mijn HTC One met Tapatalk

Mr.M

Citaat van: Raymond187 op augustus  3, 2016, 12:02:49
-3
Waarom vergelijken? ohh dat is typisch ....vergelijken wat andere hebben. Wat een ander heeft of niet is niet belangrijk. Belangrijk is wat jij hebt en daar gelukkig mee bent.

Gras is vaak toch groener bij de buren  :D

De buurvrouw sowieso. maar de gras niet. ;)

selmer

Blij te horen dat alles nog steeds goed gaat met Maz.

Als enthousiast lurker in dit topic vraag ik me wel af of de weg die tot Maz z'n droomhuis leidt net zo verloopt als de samenstelling van z'n droom-stereoset ;D

Mr.M

Citaat van: selmer op augustus  3, 2016, 14:05:39
Blij te horen dat alles nog steeds goed gaat met Maz.

Als enthousiast lurker in dit topic vraag ik me wel af of de weg die tot Maz z'n droomhuis leidt net zo verloopt als de samenstelling van z'n droom-stereoset ;D
Dank u voor het volgen van topic, we proberen het leuk te houden. ;).

Wat huizen zoeken betrefr kan ik je melde.
Het is zelfde ellende als audio.

Eerst was het een hoog woning met super uitzicht , toen kwam het gezeur over toekomst en kinderen en omgeving en  was het ineens laag wonen met tuin, nadeel : de huize welke we moooi vonden waren over half miljoen. :(

Nu is de budget weer aangepast zodat we niet voor ons huis hoeven te werken en moet  maz eieren voor geld kiezen met een max budget van 3.5 ton.

Dus netzo wisselvallig als audio hobby.

Het Zit in de aard van beesie.

Nu heb ik deze gevonden hoer in schiedam.

http://www.jaap.nl/te-koop/zuid+holland/groot-rijnmond/schiedam/3116cg/warande+10+k/7782878/overzicht?search=/koophuizen/zuid+holland/

Alles aan deze wonong voldoet aan eisen.
Extra kamers , grote woonkamer ;) , hobby kamer, evt kinderkamer enz enz.

En hij is om de hoek! 5 min van de zaak.

Enige minpunt is locatie..... niet de beste locatie om te wonen. Met vooruitzicht op kinderen.

Hmmmmmmmm....

De woning zelf is ideaaal qua indeling. Had van mij veel hoger gemogen of aan de grond Met een tuin . Dan was het helemaal feest.

Dus maz zoekt zoiets maar dan  liefst met een tuin in een beter omgeving.

Is dat veel gevraagd? Of is dat zelfde als een REF 5SE zoeken voor 3000 euro???

frank2

In het oosten gaan wonen heb je voor dat geld een vrij staande woning met leuke tuin.
Maar leuke woning maar de omgeving is duidelijk minder, heb je volkomen gelijk in Maz.
EV: Plinius 103A/ Stream: Wiim ultra /Dac: Audio Analogue Aadac / Coax interlinks: Atlas mavros ultra, aopogee wide eye/
SPEAKERS: Focal spectral  /Pioneer LX58 / LG C2 oled
kabel: LS: Stockfish ttc pro / Ali -nordost interlinks /Black Power X1 gemod./ Audioquest Niagara 1200. POWER: furutech 032n met gold connectoren

lynch1979

Citaat van: maz op augustus  3, 2016, 14:54:04
Dank u voor het volgen van topic, we proberen het leuk te houden. ;).

Wat huizen zoeken betrefr kan ik je melde.
Het is zelfde ellende als audio.

Eerst was het een hoog woning met super uitzicht , toen kwam het gezeur over toekomst en kinderen en omgeving en  was het ineens laag wonen met tuin, nadeel : de huize welke we moooi vonden waren over half miljoen. :(

Nu is de budget weer aangepast zodat we niet voor ons huis hoeven te werken en moet  maz eieren voor geld kiezen met een max budget van 3.5 ton.

Dus netzo wisselvallig als audio hobby.

Het Zit in de aard van beesie.

http://www.jaap.nl/te-koop/zuid+holland/groot-rijnmond/schiedam/3116cg/warande+10+k/7782878/overzicht?search=/koophuizen/zuid+holland/

Alles aan deze wonong voldoet aan eisen.
Extra kamers , grote woonkamer ;) , hobby kamer, evt kinderkamer enz enz.

En hij is om de hoek! 5 min van de zaak.

Enige minpunt is locatie..... niet de beste locatie om te wonen. Met vooruitzicht op kinderen.

Hmmmmmmmm....

De woning zelf is ideaaal qua indeling. Had van mij veel hoger gemogen of aan de grond Met een tuin . Dan was het helemaal feest.

Dus maz zoekt zoiets maar dan  liefst met een tuin in een beter omgeving.

Is dat veel gevraagd? Of is dat zelfde als een REF 5SE zoeken voor 3000 euro???

Is een kindvriendelijke buurt  ;)

Mr.M

Citaat van: lynch1979 op augustus  3, 2016, 15:15:40
Is een kindvriendelijke buurt  ;)
Geen idee frankie.. totaal niet bekend met verschillende  Schiedame delen.

chansig

Je moet ook niet googelen op hoeren + wonen + Rotterdam + Schiedam.

Citaat van: maz op augustus  3, 2016, 14:54:04

Gr Hans
Teleskopos,  2 x Arendal 1961, Wiim Ultra, akoestisch gefröbel, Audio Gear powerkabels, Chinese slangen, 2 x Dynavox x7000, digitaal
Coax AQ Carbon

Mr.M

Raymond187

Mr.M

Citaat van: chansig op augustus  3, 2016, 15:25:51
Je moet ook niet googelen op hoeren + wonen + Rotterdam + Schiedam.

Gr Hans
Dst is automatisme Hans.  Kan er niets aan doen.

Tis of tube galore bij mij of kinky.nl. lol

chansig

Teleskopos,  2 x Arendal 1961, Wiim Ultra, akoestisch gefröbel, Audio Gear powerkabels, Chinese slangen, 2 x Dynavox x7000, digitaal
Coax AQ Carbon

Mr.M

Mr.M

Citaat van: chansig op augustus  3, 2016, 15:29:16
:D :D :D

Misschien op Katendrecht gaan kijken dan ?

Gr. Hans
Dan kan ik beter naar MOORDRECHT. iets "leuker" wonen. Alles om de hoek ;).

Of bij de grens van duitsland wonen. Hebben veel betere saunas dan hier. ;).

lynch1979

Citaat van: maz op augustus  3, 2016, 15:21:55
Geen idee frankie.. totaal niet bekend met verschillende  Schiedame delen.

Ik wel, zou zelf eens door de wijk lopen, praatje hier praatje daar dan weet je veel meer dan vanaf een foto  ;)

Mr.M

Maar ik spreek geen HUNGAARS/BVLGAARS OF POOLS?????

Wordt moeilijk communiceren met de buren frank. :).

Verstuurd vanaf mijn SM-G920F met Tapatalk

Dirk

Citaat van: maz op augustus  3, 2016, 15:36:42
schrijven lukt bij momenten anders wel aardig  :D
Dealer van Amphion Speakers * Benchmark * Denon * Earthquake Sound * Hypex * Makro audio * Marantz * Powersoft * Trinnov Audio * Vicoustic

Demo-units te koop van Amphion ea

lynch1979

Citaat van: maz op augustus  3, 2016, 15:36:42

Wordt moeilijk communiceren met de buren frank. :).

Verstuurd vanaf mijn SM-G920F met Tapatalk

Van die wijk heb ik een hele andere indruk  ;)

lynch1979

Mr.M