aMAZing quest to HIGH END heaven.;).

Gestart door Mr.M, september 20, 2014, 11:32:45

Vorige topic - Volgende topic

YamahaRXV

Ben erg benieuwd hoe ze gaan bevallen t.o.v. de DB7 Signature,s.

Of ik ze mooier of minder mooi vind als de DB7,s is niet relevant in deze, maar wel of ze gaan brengen wat je er van verwacht of hoopt  :)

Alvast veel (luister)plezier toegewenst  :thumbs-up:
Devialet 200 // Kharma 3.2 CE Black Label // Eton Hexacone + Hypex DS 4.0  // Streacom FC-5 Alpha based C.A.T.+ HDPlex 100W LPS + HDPlex 250 W HiFi ATX DC-DC + SSD + 16 GB RAM + PPA USB V2 + JPLAY + Fidelizer Audio Pro + Roon Labs server // Siltech Explorer 180 L - Acoustic Revive USB 1.0 PLS - Acoustic Revive Powermax 10000 + IeGo 8055 - Furutech FP-3TS20 + IeGo 8055 - Belden 1885 ENH + Telegartner MFP8

holco

My Showcase

Eversolo T8 streamer / Audio-GD R8HE mk3 DAC / Audio-GD HE-1 mk3 preamp / Daudio ASP / Hypex Nilai-500 mono's (mid-hoog) / Hypex Nilai-500 mono's (woofers) / Daudio C1 (diy versie) / Rythmik F18 subwoofer / Mundorf Angelique (mid/hoog) /  Sommer Cable Elephant SPM440 (woofers) / Preffair X430 XLR kabels / Curious Evolved USB kabel / Pink Faun i2s kabel / Power regenerator AG1500S / Supra LoRad Power cables.

DofN

Spannend! Heb ik weer een reden om binnenkort bij je langs te fietsen :)
You changed the outcome by measuring it! - Professor Farnsworth
Voorversterker: Anthem STR PRE, Eindversterker: Bryston 3B³ Cubed, Fronts: Analysis Audio Omega en 2 x JL-E112 subwoofers, met als DSP:  Bacch Audiophile+, ORC binaural software (bass absorbers) en akoestische maatregelen.

Mr.M

Citaat van: twani op juli 11, 2016, 21:31:02
Sommige Kharma's kan ik prima hebben MAZ. Daar horen deze duidelijk niet bij :nowink:

Wel oprecht veel plezier gewenst alvast MAZ :)
Tnx . Twani.
Citaat van: YamahaRXV op juli 11, 2016, 21:49:21
Ben erg benieuwd hoe ze gaan bevallen t.o.v. de DB7 Signature,s.

Of ik ze mooier of minder mooi vind als de DB7,s is niet relevant in deze, maar wel of ze gaan brengen wat je er van verwacht of hoopt  :)

Alvast veel (luister)plezier toegewenst  :thumbs-up:
Qua formaat vind ik de db7 zelf mooier.maar qua  Maar dit is wel wat minder opvallend als je naar formaat van speakers kijk vergeleken met kamer.

Ik vind persoonlijk de houten zijkanten heel erg elegant.

Citaat van: holco op juli 11, 2016, 21:50:13
Gefeliciteerd met deze fraaie Beauty's   :clapping:
Tnx, in het echt zijn ze veel mooier.
Citaat van: doorofnight op juli 11, 2016, 21:53:36
Spannend! Heb ik weer een reden om binnenkort bij je langs te fietsen :)
Idd. Vergeet niet je meet mic mee te nemen. ;).

Speakertje hier , platenspelertje daar  paar kabeltjes en wat versterkers. Niets bijzonders.  ; )

Mr.M

Zoals je ziet heb ik gekozen voor een "europese" kast . Zonder de gouden logo's aan de zijkant .
Dus iets minder bling bling dan de Aziatische kasten met 2 gouden logo's aan zijkant en een groot goud logo aan de front.

Deze is wel een van de laatste kasten in deze configuratie (logo subtiel aan de bovenzijde ingevreesd en geen gouden plaatjes aan de zijkant.)"minder  bling bling en wat rustiger.

Verstuurd vanaf mijn SM-G920F met Tapatalk
Speakertje hier , platenspelertje daar  paar kabeltjes en wat versterkers. Niets bijzonders.  ; )

Kjelt

ducman748

Maz 😛
Wat een mooi setje speakers krijg jij.
Kom graag een keertje luisteren 😎😍

Verstuurd vanaf mijn HTC One met Tapatalk

michel69

Citaat van: maz op juli 11, 2016, 21:09:23
Om terug te komen op audio....

Vandaag naar kharma geweest om Pols hoogte te nemen en mijn Mini EXQUISITE signiture stond op de werkbank en was bijna klaar.
Hij had vandaag afgeleverd kunnen worden maar de vervoer auto was bezet.
Morgen avond wordt het als goed is bezorgd. [emoji7] [emoji7] [emoji7] [emoji344] [emoji344] [emoji344] [emoji351] [emoji350] [emoji350] [emoji350] [emoji350]  .

Ben zo benieuwd.......

Zat gisteren al te denken wat is het stil in topic Maz :crazy: maar oh my wat een schoonheden  :inlove: veel luister/ontdekking plezier man en dat ene nachtje ;D kan er ook nog wel bij
Stereo Kharma 3.2 CE Black Label-Audio Research REF 5 SE-Audio Research VS110 - GamuT m250-Audio Research DAC 1-20 -Marantz SA-11S1-Marantz  NA 11S1 - Bassocontinuo-Norstone-Transparent powerlink reference-Shunyata Hydra 6 - Furukawa powercord - Direct Audio Masterline
HT Arcam avr390-Oppo Uhd 203 - Kharma- OLS-Audioquest pearl 4x

Mr.M

Citaat van: Kjelt op juli 11, 2016, 22:38:12
Weet je nu al wat die signature meer biedt?
Nee . Niet echt specifiek naar gevraagd maar paar woorden welke ik hoorde vallen waren Meer demping en paar extra kast behandelingen (intern) nog hogere serie intern bekabeling, ENIGMA EXTREME , en nog wat " trukjes "/ behandelingen.

Citaat van: ducman748 op juli 11, 2016, 23:30:41
Maz 😛
Wat een mooi setje speakers krijg jij.
Kom graag een keertje luisteren 😎😍

Verstuurd vanaf mijn HTC One met Tapatalk
We houden wel contact tzt.
Citaat van: michel69 op juli 11, 2016, 23:36:55
Zat gisteren al te denken wat is het stil in topic Maz :crazy: maar oh my wat een schoonheden  :inlove: veel luister/ontdekking plezier man en dat ene nachtje ;D kan er ook nog wel bij
Stilte voor de storm heet dat.lol.

Ik kan niet wachten......... zo moooiiii die exquisite....[emoji7] [emoji7] [emoji7]

Richi

Geweldig. Dit ging een stuk sneller dan het vorige paar dat je bij Kharma kocht.  ;D
Zolder Classé CP-800mkII • Classé CA-2300 • Eversolo T8 • Marantz SA-11s2 • Kenwood KT-7020 • Parasound D/AC-2000 ultra • Dynaudio Confidence C2 II • Classé SSP-800 • Classé CA-5300 • Apple TV 4K • Oppo BDP-93EU • Philips BDP-9700 • Elac Debut 6.2 • A*BNB 2x12" • JBL Stage 200P • Audioquest Niagara 1200 • Philips 55POS9002 • Cisco Meraki ms220-8P • Roon Woonkamer Sonos Arc Ultra • Sony PS5 • Philips 55PUS8909 Zitkamer Naim Atom HE • Focal Elegia & Elear

Bas Akkerman

Spannend Maz! Als je het leuk vindt, kom ik ook een keer langs.
Een beter forum begint bij jezelf.

Ik zou met niemand willen ruilen, meteen gaan huilen, als ik geen Hagenees audiofiel zou zijn! ;D

Stereo: Electrickery       |       HT: Bas' Bios       |      Qobuz: De HTforummaandlijsten

jan-rotterdam

patsijb

gaaf die speakers..
is weer ns wat anders dan de S7 haha
suc6 met tillen en grtn aan peter

Maikel_audionerd

Persoonlijk vind ik ze heel erg mooi
Maarre, GEEN bling bling logos in goud, huh ??? Dat is toch helemaal niet jouw styl? Haha  ;)
Nee ik vind dat een goede keus, op de lange termijn (of erg korte termijn) is dat verstandig denk ik.
Enjoy, ben weer benieuwd
HT: http://www.htforum.nl/yabbse/index.php?topic=142478.0
-- HDI Dune prime 3.0 - Epson EH TW550 - Peerless PP33 - Kef UniQ - NAD 902 - Mitshubishi DA-A10DC - Mitshubishi DA-M10 - Denon geïntegreerd - Microlab actief --
Stereo: http://www.stereoforum.nl/index.php?topic=232.0

peterbig

Hééé,

ik heb ze vanochtend gezien bij Kharma. Maar er zaten onderop wel de GOUDEN kharma plaatjes.
Verder wel een hele strakke speaker. Ben benieuwd of deze wel zo goed gaan bevallen als de DB7-S (lol).

Mr.M

Citaat van: Richi op juli 12, 2016, 00:09:03
Geweldig. Dit ging een stuk sneller dan het vorige paar dat je bij Kharma kocht.  ;D
Ja. Dat komt doordat de kasten al gespoten en klaar waren. En vorige keer moesten ze nog vanaf 0.0  gemaakt worden.
Citaat van: Bas Akkerman op juli 12, 2016, 08:09:06
Spannend Maz! Als je het leuk vindt, kom ik ook een keer langs.
Je bent welkom bas.
Citaat van: jan-rotterdam op juli 12, 2016, 08:28:05
Mooi Maz (en herkenbaar  ;D )

Groeten Jan
Jij kan het weten Jan ;).
Citaat van: patsijb op juli 12, 2016, 08:28:46
gaaf die speakers..
is weer ns wat anders dan de S7 haha
suc6 met tillen en grtn aan peter
Tnx. Qua formaat beetje vergelijkbaat met de s7. Dit is een sttukje breeder en behoorlijk dieper en zwaarder.
Citaat van: Maikel_audionerd op juli 12, 2016, 12:27:38
Persoonlijk vind ik ze heel erg mooi
Maarre, GEEN bling bling logos in goud, huh ??? Dat is toch helemaal niet jouw styl? Haha  ;)
Nee ik vind dat een goede keus, op de lange termijn (of erg korte termijn) is dat verstandig denk ik.
Enjoy, ben weer benieuwd
Idd geen bling bling aan de zijkanten. Alleen de logo aan de voorkant maar dat is een "MUST".

Whats an exquisite without a bit of bling bling!.lol

Citaat van: peterbig op juli 12, 2016, 19:19:31
Hééé,

ik heb ze vanochtend gezien bij Kharma. Maar er zaten onderop wel de GOUDEN kharma plaatjes.
Verder wel een hele strakke speaker. Ben benieuwd of deze wel zo goed gaan bevallen als de DB7-S (lol).

Ze staan opgesteld en aangesloten. Nu nog inspelen en kijken hoe en wat.

Bas Akkerman

Mooi, dat hout matcht heel mooi met je vloer. Ik vind ze goed integreren in je huis!
Een beter forum begint bij jezelf.

Ik zou met niemand willen ruilen, meteen gaan huilen, als ik geen Hagenees audiofiel zou zijn! ;D

Stereo: Electrickery       |       HT: Bas' Bios       |      Qobuz: De HTforummaandlijsten

pvd_66

Ik vind ze echt wel mooi om te zien, zou ze zo ook bij mij neerzetten  ;D
Staan dan vast veel beter  ;)
Samsung QE75Q9FN - NAD M17v2 - NAD M27 - Dali Helicon 400MKII Front - Dali Opticon Vokal Center - B&W Cinema 7 Surround - 4 x Atmos B&W CCM 663 RD - SVS SB-3000 -  Panasonic DMP UB704 - Auralic Aries Mini - Ayre QB-9 DSD - Apple tv4 - Siltech - Audioquest

Mr.M

Dit mag geveerd worden met een goed fles cognac;).

Mr.M

Citaat van: Bas Akkerman op juli 12, 2016, 21:14:50
Mooi, dat hout matcht heel mooi met je vloer. Ik vind ze goed integreren in je huis!
Tnx bas.

Me vriendin vind ze nu ze hier staan veel mooier dan in de showroom. Niet te groot en goed match met de kleuren thuis.

Voor mij is dit een droom dit veel eerder dan gedacht uitkomt. [emoji7] [emoji7] [emoji7] [emoji7] [emoji344] [emoji344] [emoji345] [emoji345] [emoji351] [emoji350] [emoji348] [emoji348] [emoji345] [emoji351] [emoji346] [emoji344] [emoji351] [emoji350] [emoji350] [emoji350] [emoji345]
Citaat van: pvd_66 op juli 12, 2016, 21:24:31
Ik vind ze echt wel mooi om te zien, zou ze zo ook bij mij neerzetten  ;D
Staan dan vast veel beter  ;)
Dat zegt veel over je smaak;). Een hele goed smaak dus!

twani

Grappig. Ik vond ze "stand alone" eigenlijk lelijker dan alle andere Kharma's die je hebt gehad maar nu, eenmaal opgesteld in jouw ruimte MAZ, vind ik ze het mooist van allemaal.

Dat is een merkwaardig fenomeen zeg :wacko:

Eerste indruk al?

twani

Die laatste foto trouwens is best sterk met die ribbels en het goud van de Kharma die terugkomen op de dop van de fles.  Geinig....

Mr.M

Proost!!!!

holco

Ik heb al gemeld dat ik ze fraai vind, nu wil ik horen hoe de eerste indruk is  ;)
My Showcase

Eversolo T8 streamer / Audio-GD R8HE mk3 DAC / Audio-GD HE-1 mk3 preamp / Daudio ASP / Hypex Nilai-500 mono's (mid-hoog) / Hypex Nilai-500 mono's (woofers) / Daudio C1 (diy versie) / Rythmik F18 subwoofer / Mundorf Angelique (mid/hoog) /  Sommer Cable Elephant SPM440 (woofers) / Preffair X430 XLR kabels / Curious Evolved USB kabel / Pink Faun i2s kabel / Power regenerator AG1500S / Supra LoRad Power cables.

VlisChris

Gefeliciteerd!

Spoiler
Heb je al een koper voor je nieuwe speakers gevonden? :devil: :angel: :P :P :P