aMAZing quest to HIGH END heaven.;).

Gestart door Mr.M, september 20, 2014, 11:32:45

Vorige topic - Volgende topic

Mr.M

Citaat van: Bas Akkerman op juni 30, 2016, 12:21:16
Wat mij betreft zijn jullie dat wel! Dus....  :worship:

Nederlanders zijn goed in zeuren, eens wat positiefs (ook al vind je dat normaal) vind ik dan ook een fijne tegenhanger!

Zo, en nu ben ik klaar met kerosine pissen. [emoji2]
Hahaha. Lol.

"Kerosine" pissen! Lol hahahah
Speakertje hier , platenspelertje daar  paar kabeltjes en wat versterkers. Niets bijzonders.  ; )

Mr.M

Help! Vriend van me heeft een plastic dip bedrijf geopend en wil mijn auto als reclame op de site naast wat andere "leuke" auto's.
Nu is de vraag welke kleur.

Hij wilt het liefst dat ik een "gekke" kleur neem, aangezien hij het voor de kostprijs  gaat doen voor me.;)

Wat denken jullie?

Kandidaten....
Speakertje hier , platenspelertje daar  paar kabeltjes en wat versterkers. Niets bijzonders.  ; )

Mr.M

Als Nederland nou kans maakte op een mooie plek in de EK,  Dan had ik het wel geweten .....
Dik oranje met de Nederlandse flag op de ANTENNE.

Sirius666

De 2e!

Vet :pompom:

Alles na de 2e is standaard  ;)

Mr.M

Citaat van: Sirius666 op juli  1, 2016, 23:49:25
De 2e!

De "car dip" eigenaar zegt  doe pearle oranje, maar ikzelf vind die "cherry" red ook echt een klasse kleur!
Niet zo gek als de oranje maar toch anders dan de standaard kleuren en toch apart.

Mr.M

Vandaag na 5 jaar in de kelderbox te zitten stoffen  de sl350 oldtimer voor het eerst uit de kelderbox gehaald en  gestart , hij loopt als een klok!

Hij rijdt en schakelt perfect!!!! Meteen naaar de auto poets gereden verderop (200m) om hem even te poetsen en schoonmaken van binnen en buiten voordat ze hem van Den Haag  naar mij  opslag garage breng maandag .

Had niet verwacht dat die na 5 jaar stilstaan met een start zou lopen....

pameijer

Marantz Cinema 40 | Sony UBP-X800M2 CM| Technics SL2000 + NAD PP2i | Apple TV 4K en Nvidia Shield en Vero V en Ugoos AM6B+| Vu+ Duo2 | LG OLED65C4 | JVC X7900 met HDFury Integral2 en iVisions Cinema 4K 260 cm | AVI ADM9.1RS actieve speakers front en center + AVI DM5 surrounds en rears + 4x Micca M-8C Atmos + Rythmik E15HP en F15-SE subs en héél veel muziek!

VlisChris

Citaat van: Sirius666 op juli  1, 2016, 23:49:25
De 2e!

Gaat plasti dip en glans samen?
Ik dacht dat dat alleen mat te krijgen was :) En dan is dit geen geweldige kleur imho.

Edit. Zo te zien is het toch in glans te krijgen. Dat maakt het een ander verhaal.

peterbig

Citaat van: maz op juli  1, 2016, 23:37:39
Help! Vriend van me heeft een plastic dip bedrijf geopend en wil mijn auto als reclame op de site naast wat andere "leuke" auto's.
Nu is de vraag welke kleur.

Hij wilt het liefst dat ik een "gekke" kleur neem, aangezien hij het voor de kostprijs  gaat doen voor me.;)

Wat denken jullie?

Kandidaten....
Alle kleuren zijn mooi, als het maar donker zwart is  :(

michel69

Ik zou voor Benz Orange gaan  ;) ;D

Edit vrouwlief zegt de 2e dat vind ze nu echt een bling bling kleur en dat past wel bij je :bigsmile:
Stereo Kharma 3.2 CE Black Label-Audio Research REF 5 SE-Audio Research VS110 - GamuT m250-Audio Research DAC 1-20 -Marantz SA-11S1-Marantz  NA 11S1 - Bassocontinuo-Norstone-Transparent powerlink reference-Shunyata Hydra 6 - Furukawa powercord - Direct Audio Masterline
HT Arcam avr390-Oppo Uhd 203 - Kharma- OLS-Audioquest pearl 4x

Sirius666

Citaat van: michel69 op juli  2, 2016, 09:34:06

Edit vrouwlief zegt de 2e dat vind ze nu echt een bling bling kleur en dat past wel bij je :bigsmile:

Daarom juist  :D Ben erg benieuwd wat je gaat doen maz! Wat zijn eigenlijk de gevolgen van bijv krasjes? Hoe 'sterk' is dat laagje? Zou niks zijn als je de oude kleur ziet bij krasjes of steenslag.

holco

My Showcase

Eversolo T8 streamer / Audio-GD R8HE mk3 DAC / Audio-GD HE-1 mk3 preamp / Daudio ASP / Hypex Nilai-500 mono's (mid-hoog) / Hypex Nilai-500 mono's (woofers) / Daudio C1 (diy versie) / Rythmik F18 subwoofer / Mundorf Angelique (mid/hoog) /  Sommer Cable Elephant SPM440 (woofers) / Preffair X430 XLR kabels / Curious Evolved USB kabel / Pink Faun i2s kabel / Power regenerator AG1500S / Supra LoRad Power cables.

peterbig

Citaat van: holco op juli  2, 2016, 10:02:09
Vind Chroom gold wel een kleur voor Maz ;D

Jamaz, die is nu echt iets appart.
Wel een grote kans dat je op elke hoek van de straat wordt aangehouden voor controle  :police: :police:

Mr.M

Citaat van: pameijer op juli  2, 2016, 01:20:43
Is plastic dip weer wat anders dan wrappen?
Ja. Plastic dip is gewoon plastic spuiten.  (Nieuwste techniek). Met wrap heb je altijd ellende met hoeken en scherpe randen.want folie blijft altijd moeilijker bewerkbaar dan spuiten op aparte vormen.
Met dippen spuiten ze gewoon  plastic . Dus je kan gewoon de motorkap spuiten zonder bang te zijn  dst de koplamp gekleurd wordt.  dus de koplamp spuiten je gewoon mee en je trekt de plastic er gewoon vanaf.
Citaat van: Christiaan S op juli  2, 2016, 01:30:41
Gaat plasti dip en glans samen?
Ik dacht dat dat alleen mat te krijgen was :) En dan is dit geen geweldige kleur imho.

Edit. Zo te zien is het toch in glans te krijgen. Dat maakt het een ander verhaal.
Ik heb begrepen van wel...
Citaat van: holco op juli  2, 2016, 10:02:09
Vind Chroom gold wel een kleur voor Maz ;D

Er rijden al 2 man met goud mercedessen,een met persche magnum  chroom , en een audi R8 chroom blauw rond hier in Rotterdam. ;) . Dus die kleuren zijn  al bezet..lol
Citaat van: Sirius666 op juli  2, 2016, 09:46:42
Daarom juist  :D Ben erg benieuwd wat je gaat doen maz! Wat zijn eigenlijk de gevolgen van bijv krasjes? Hoe 'sterk' is dat laagje? Zou niks zijn als je de oude kleur ziet bij krasjes of steenslag.
Als goed is zijn ze goed kras bestendig. Dat is ook een van de redenen waarom men nieuwe auto wrap of dipt.
Origineel lak blijft nieuw en ongekrast.en mocht het een lelijke kras zijn dan moet je die stuk weer dippen.
Citaat van: peterbig op juli  2, 2016, 09:27:35
Alle kleuren zijn mooi, als het maar donker zwart is  :(
Dat is die nu al.
Citaat van: michel69 op juli  2, 2016, 09:34:06

Ik vind ze allemaal mooi.

Richi

Zolder Classé CP-800mkII • Classé CA-2300 • Eversolo T8 • Marantz SA-11s2 • Kenwood KT-7020 • Parasound D/AC-2000 ultra • Dynaudio Confidence C2 II • Classé SSP-800 • Classé CA-5300 • Apple TV 4K • Oppo BDP-93EU • Philips BDP-9700 • Elac Debut 6.2 • A*BNB 2x12" • JBL Stage 200P • Audioquest Niagara 1200 • Philips 55POS9002 • Cisco Meraki ms220-8P • Roon Woonkamer Sonos Arc Ultra • Sony PS5 • Philips 55PUS8909 Zitkamer Naim Atom HE • Focal Elegia & Elear

Thanatos

felix01

VIVID audio Giya G2,EMM Labs DV2 V2,Aurender N20,transrotor fat bob s TMD,LUXMAN M900u,LUXMAN C-900u,shunyata hydra triton,shunyata Ztron python LS kabel, shunyata cobra Ztron 2x,shunyata Alpha HC, shunyata Alpha digital ,shunyata Alpha analog,Audioquest Hurricane HC,

Kjelt

scrutinizer

Citaat van: Kjelt op juli  2, 2016, 19:36:15
De duurste markeerstift die ik tot nu toe gezien heb  :alien:

En....je kunt er nog mee 'gummen' ook. ::)
Albert Einstein, \\\\\\\"Anyone who has never made a mistake has never tried anything new.\\\\\\\"
Engineering is knowing which compromises to make....

peterbig

Thanatos

Mr.M

Lol. 

Vandaag de velodyne binnen gekregen en hij is groter dan ik dacht.
Heb vroeger eentje gezien bij audio vriend en die was echt mini.
Ik dacht dat ik die had gekocht maar kreeg nu eentje wat behoorlijk groter is dan ik in gedachten had. Lol.

Alles net netjes aangesloten en de kamer ingemeten.

Moet eerlijk zeggen dit klinkt echt behoorlijk indrukwekkend gezien het formaat en zijn koppeling met de kamer met de inmeet mic.
Nu nog even alles fine tunen want er klopt iets niet. Al heb ik de vv helemaal op stil dan hoor ik de sub nog een beetje spelen. Heb hem nu via RCA uitgang van de  vv aangesloten op de sub (de xlr van vv gaat naar eindtrap).
Doe ik iets fout?

Contour

Hey Maz, stoor jij je nooit aan het geluid van je aquarium pompen? Ik heb nu een kleine bak van 120 liter die 6 m vanaf de luisterplek staat, nu geen last maar mijn oude 300 liter bak had een krachtiger filter die kon je soms wel zachtjes horen zoemen, stond ook dichterbij, ongeveer zoals bij jou.

Groetjes Walter

Richi

Citaat van: twani op juli  3, 2016, 11:13:31
Waar staat die Marantz SA11 eigenlijk ?
Het was een SA-7 geloof ik. Ik ben ook wel benieuwd ja.
Zolder Classé CP-800mkII • Classé CA-2300 • Eversolo T8 • Marantz SA-11s2 • Kenwood KT-7020 • Parasound D/AC-2000 ultra • Dynaudio Confidence C2 II • Classé SSP-800 • Classé CA-5300 • Apple TV 4K • Oppo BDP-93EU • Philips BDP-9700 • Elac Debut 6.2 • A*BNB 2x12" • JBL Stage 200P • Audioquest Niagara 1200 • Philips 55POS9002 • Cisco Meraki ms220-8P • Roon Woonkamer Sonos Arc Ultra • Sony PS5 • Philips 55PUS8909 Zitkamer Naim Atom HE • Focal Elegia & Elear