aMAZing quest to HIGH END heaven.;).

Gestart door Mr.M, september 20, 2014, 11:32:45

Vorige topic - Volgende topic

Kjelt

Citaat van: maz op juni 28, 2016, 10:02:30
Ben benieuwd wat de MINI EXQUISITE SIGNITURE met zich mee brengt.
Wacht even je weet dus niet wat het verschil is tussen de normale versie en de signature versie?
En dat heb je ook niet even gevraagd?
Ik mag aannemen dat het meer is dan alleen het plaatje voor die $7000 extra listprice?  :-X

scrutinizer

Citaat van: maz op juni 28, 2016, 10:19:23
Ik ben nu onderweg om een oldtimer SL 350 cabriolet van 1975 te kopen waar ik al hoeveel lang op aan wachten ben.
Is van de man van mijn tante en aangezien hij niet meer achter de stuur mag wilt die eindelijk afscheid van nemen.[emoji7] [emoji7] [emoji7] [emoji7]

Mooie benz!! Kwetsbaar ...maar mooi. :wub:

Gas erin, belasting vrij en .....lekker 'cruisen' door Rotterdam city  ;)
Albert Einstein, \\\\\\\"Anyone who has never made a mistake has never tried anything new.\\\\\\\"
Engineering is knowing which compromises to make....

Kerkhoffd

Gas erin? Gewoon lekker benzine met octaan boost of FireZone 100 en er lekker mee cruisen. Zuinig op zijn Maz. Prachtige Benz.
Aurender N10 - Kharma Enigma Signature AES/EBU Digital - Devialet 400 - MIT Matrix 28s - Audio Physic Virgo 25 Plus+ - IsoAcoustics Gaia II - GigaWatt Xtreme zekeringkastautomaat - Vibex One 6 Cu - Shunyata Research Ξtron™ α Digital en ΞTron™ Z PC-10 Analog - Spring Audio gemodificeerde Meraki switch en lineaire voeding - AudioQuest Diamond v2 cat7 - Qobuz Studio

scrutinizer

Citaat van: Kerkhoffd op juni 28, 2016, 10:47:53
Gas erin? Gewoon lekker benzine met octaan boost of FireZone 100 en er lekker mee cruisen. Zuinig op zijn Maz. Prachtige Benz.

Hoe dat zo? De S-klasse gedijdt prima op gas. (denk dat 70% al voorzien is)
We hebben het over 'cruisen' toch?

Albert Einstein, \\\\\\\"Anyone who has never made a mistake has never tried anything new.\\\\\\\"
Engineering is knowing which compromises to make....

twani

Citaat van: maz op juni 28, 2016, 10:19:23
Ik ben nu onderweg om een oldtimer SL 350 cabriolet van 1975 te kopen waar ik al hoeveel lang op aan wachten ben.
Is van de man van mijn tante en aangezien hij niet meer achter de stuur mag wilt die eindelijk afscheid van nemen.[emoji7] [emoji7] [emoji7] [emoji7]

Maz Ewing :D

chansig

Teleskopos,  2 x Arendal 1961, Wiim Ultra, akoestisch gefröbel, Audio Gear powerkabels, Chinese slangen, 2 x Dynavox x7000, digitaal
Coax AQ Carbon

Vik

Mobiel: +31626102562 /WhatsApp
https://www.facebook.com/CineMikeBenelux

Adeo Screens - Arcam - Ascendo - Barco - CineMike - Denon - JL Audio - JVC- Kef - Lyngdorf - Lumagen - M&K Sound - Marantz - REL - Screen Research - Sony - Stewart - Trinnov

twani

Citaat van: vik op juni 28, 2016, 13:08:19
:D

Ik krijg toch serieus nostalgische gevoelens bij dat fotootje.

Waren ogenschijnlijk ongecompliceerde tijden waarin ik leefde.

Er "lijkt" veel meer aan de hand te zijn in de wereld vergeleken met toen.....

Zal door de veel directere media komen denk ik....

Kjelt

Je was destijds zelf nog een kind, ouders namen de beslissingen maar ook destijds was het al hommeles, denk aan egypte vs israel enzo, koude oorlog etc.

sultankat

Citaat van: twani op juni 28, 2016, 17:52:25
Ik krijg toch serieus nostalgische gevoelens bij dat fotootje.

Waren ogenschijnlijk ongecompliceerde tijden waarin ik leefde.

Er "lijkt" veel meer aan de hand te zijn in de wereld vergeleken met toen.....

Zal door de veel directere media komen denk ik....

Ik heb hetzelfde gevoel. Probeer dat wel weg te cijferen want ik ben niet iemand van "vroeger was alles beter"
Quad Artera Play Plus + Quad Artera mono's | NAD PP2e Phono preamp | Thorens TD147 + Shure V15 III | Audizio tuner | Innuos ZEN mini MK3 streamer +  Innuos voeding | Dali Grand Diva speakers | Ansuz Speakz x speakerkabels | Sugden Masterclass HA 4 hoofdtelefoonversterker | Audeze LCD X hoofdtelefoon | Van den Hul Digicoupler | Ansuz digital cables | Shunyata power cables | Vibex powerblock

Mr.M

Citaat van: scrutinizer op juni 28, 2016, 10:34:13
Mooie benz!! Kwetsbaar ...maar mooi. :wub:

Gas erin, belasting vrij en .....lekker 'cruisen' door Rotterdam city  ;)
Tnx. Moet wel eens en ander aan  gebeuren want laatste 5 jaar heeft die stil gestaan in de garage. :(.
Man van mijn tante heeft hem in 2002 vanuit frankrijk ingevoerd en ermee gehobbyd alleen laatste jaren is die wat ziekjes (75)jaar oud en mag niet meer rijden.
Voor mij heeft brengt dit ookoude herinneringen terug want mijn vader heeft altijd mercedes gehad voordat ik geboren was en toen ik klein was.

Heb veel foto's met mij op de dak van toen de nieuwste 'S en sl.

Citaat van: Kerkhoffd op juni 28, 2016, 10:47:53
Eerst maar eens een beetje opknappen .
Leerbekleding is niet meer mooi en bodem bekleding moet vernieuwd worden.
Citaat van: twani op juni 28, 2016, 12:18:32
Maz Ewing :D
Dit is hem. In rood met beige bekleding.

Foto is van net. De garage was te donker om foto's te maken.vrijdag haal ik hem op. Eerst moet er een montuur even dat ding brug op zetten en aan de praat krijgen voordat ik hem van den Haag naar Strijen kan rijden waar ik hem gaat opknappen....
Speakertje hier , platenspelertje daar  paar kabeltjes en wat versterkers. Niets bijzonders.  ; )

Mr.M

Ben er helemaal verliefd op. Me pa is nog enthousiaster om erin te rijden. Hij heeft helemaal veel herinneringen met dat ding.

Dus ik ga hem opknappen en aan me OUDERS GEVEN.

Binnenkort zijn ze 40 jaar getrouwd  en dit lijkt me een hele geschikte cadeau voor ze.
Speakertje hier , platenspelertje daar  paar kabeltjes en wat versterkers. Niets bijzonders.  ; )

Kerkhoffd

Aurender N10 - Kharma Enigma Signature AES/EBU Digital - Devialet 400 - MIT Matrix 28s - Audio Physic Virgo 25 Plus+ - IsoAcoustics Gaia II - GigaWatt Xtreme zekeringkastautomaat - Vibex One 6 Cu - Shunyata Research Ξtron™ α Digital en ΞTron™ Z PC-10 Analog - Spring Audio gemodificeerde Meraki switch en lineaire voeding - AudioQuest Diamond v2 cat7 - Qobuz Studio

Bas Akkerman

Een beter forum begint bij jezelf.

Ik zou met niemand willen ruilen, meteen gaan huilen, als ik geen Hagenees audiofiel zou zijn! ;D

Stereo: Electrickery       |       HT: Bas' Bios       |      Qobuz: De HTforummaandlijsten

Mr.M

Mr.M

Citaat van: Kerkhoffd op juni 28, 2016, 20:53:22
Held!
Tnx kerkhof. Vergeleken met wat zij voor ons hebben gedaan is dit niets.

Citaat van: Bas Akkerman op juni 28, 2016, 20:55:17
:worship:
Tnx bas. Iets met liefde en plezier  Weggeven kan mij veel  gelukkiger maken dan voor mezelf kopen.

Verstuurd vanaf mijn SM-G920F met Tapatalk

Bas Akkerman

Citaat van: maz op juni 28, 2016, 21:11:11
Tnx bas. Iets met liefde en plezier  Weggeven kan mij veel  gelukkiger maken dan voor mezelf kopen.

Verstuurd vanaf mijn SM-G920F met Tapatalk
Dat herken ik zeker. Is een mooi iets.

Ik zou met niemand willen ruilen, meteen gaan huilen, als ik geen Hagenees audiofiel zou zijn! ;D

Stereo: Electrickery       |       HT: Bas' Bios       |      Qobuz: De HTforummaandlijsten

Mr.M

Citaat van: Bas Akkerman op juni 28, 2016, 21:14:12
Dat herken ik zeker. Is een mooi iets.
Je moet het in je hebben denk en of  meegekregen hebben van je ouder.

Bij mij thuis hechten we geen waarde aan "geld"  in de zin van: het is een middel om je gelukkig te maken. Als ik geld op rekening zou hebben en me familie zou geld nodig hebben dan zou ik niet gelukkig zijn als ik er niets aan deed. Al zou ik moeten lenen.

Bas Akkerman

En ook wat meemaken denk ik om te merken dat geld in heel veel gevallen simpelweg niks voorstelt.

Mr.M

Citaat van: Bas Akkerman op juni 28, 2016, 21:43:18
En ook wat meemaken denk ik om te merken dat geld in heel veel gevallen simpelweg niks voorstelt.
Idd.

RZeemering

Heb je EINDELIJK een echt mooie wagen, geef je hem weg!
Doe je dat ook als ne ECHT mooie hifi spullen in huis krijgt? :p

een mooi cadeau voor je ouders  :clapping:
Plixir Elite BAC 1500 MKI, Nuc7i3 Roon ROCK server, Auralic Aries G1 streamer, Holo Audio Spring 2 level 1 DAC, Denafrips Athena 12th voorversterker, Bryston 4bSST eindversterker, Driade Flow 405 kabels, Magnepan 20.1 speakers. En het belangrijkste: akoestische aanpassingen.
"It's expensive for a stereo, it's cheap for a Time Machine"
"Listening to music is perhaps the greatest and most profound source of happiness I have ever known."- Henry Rollins

Mr.M

Citaat van: RZeemering op juni 28, 2016, 22:04:36
Heb je EINDELIJK een echt mooie wagen, geef je hem weg!
Doe je dat ook als ne ECHT mooie hifi spullen in huis krijgt? [emoji14]

een mooi cadeau voor je ouders  :clapping:
Weggeven is een grote woord in dit geval aangezien hij in de familie blijft en wij als familie alles delen . Dus ik zal er nog wel in rijden hoor. ;). Lol.

chansig

Citaat van: Kerkhoffd op juni 28, 2016, 20:53:22
Held!

Citaat van: Bas Akkerman op juni 28, 2016, 20:55:17
:worship:

Dit gaat me in beide gevallen iets te ver. Vind je Maz ook een held als hij zijn moeder een bos bloemen en zijn vader een lekker fles Whiskey geeft ?

Gr Hans
Teleskopos,  2 x Arendal 1961, Wiim Ultra, akoestisch gefröbel, Audio Gear powerkabels, Chinese slangen, 2 x Dynavox x7000, digitaal
Coax AQ Carbon

Bas Akkerman

Naar mijn idee is het opknappen van een oude auto iets meer moeite dan het halen van een bos bloemen. De buiging is vooral om de gedachte erachter, dat je iets voor een ander doet omdat je weet dat dat bijzonder voor hem of haar is.

twani

Citaat van: Bas Akkerman op juni 29, 2016, 07:47:45
Naar mijn idee is het opknappen van een oude auto iets meer moeite dan het halen van een bos bloemen. De buiging is vooral om de gedachte erachter, dat je iets voor een ander doet omdat je weet dat dat bijzonder voor hem of haar is.

Dát (alles voor hun ouders overhebben) doen heel veel kinderen voor hun ouders.

Is méér vanzelfsprekend dan heldhaftig.

Ik snap dus prima wat Hans bedoeld.