aMAZing quest to HIGH END heaven.;).

Gestart door Mr.M, september 20, 2014, 11:32:45

Vorige topic - Volgende topic

FDLARRY

Citaat van: martin778 op mei 23, 2016, 19:37:45
Het gaat weer 'goed' op het forum, jammer :(
Topic van Joris is ook spontaan op slot gevlogen?
Bij het topic van Joris zal het waarschijnlijk gaan om een Pavlov reactie.  ;)
OPPO BDP-95   :::   Monitor Audio GS20   :::   Roksan Caspian M2   :::  Philips 40PFL9705H   :::   Taralabs Prism Helix 8   :::   OPPO Sonica Dac   :::   Synology DS216+II

B.J.

Dikke set dikke auto, weten we eigenlijk wat je doet voor je beroep  ;D

Kerkhoffd

Was zaterdag in het Okura voor Watch 2016. Jij toevallig ook Maz?
Aurender N10 - Kharma Enigma Signature AES/EBU Digital - Devialet 400 - MIT Matrix 28s - Audio Physic Virgo 25 Plus+ - IsoAcoustics Gaia II - GigaWatt Xtreme zekeringkastautomaat - Vibex One 6 Cu - Shunyata Research Ξtron™ α Digital en ΞTron™ Z PC-10 Analog - Spring Audio gemodificeerde Meraki switch en lineaire voeding - AudioQuest Diamond v2 cat7 - Qobuz Studio

Mr.M

En we zijn weer tig blz verder. ;) gaat hard hiero lol.

Verstuurd vanaf mijn GT-I9505 met Tapatalk

Speakertje hier , platenspelertje daar  paar kabeltjes en wat versterkers. Niets bijzonders.  ; )

Mr.M

Citaat van: B.J. op mei 23, 2016, 21:18:11
Dikke set dikke auto, weten we eigenlijk wat je doet voor je beroep  ;D

Tjaa... dikke auto , dikke set en een dikke gat in me  banksaldo , Lol

Achja , ik heb lol en ben  gelukkig . Daar gaat het uiteindelijk om.

Geld is maar een middel om je gelukkig te maken , en ik heb mezelf behoorlijk gelukkig gemaakt de  laatste tijd. Zo gelukkig dat mijn "geluk"momenteel  zo goed als OP  is .[emoji23] [emoji23] [emoji23] [emoji23]

heeft niemand een bril nodig?  Maak maz gelukkig ....

Bij aankoop van een bril krijg je een audiofiel cd cadeau !!! Hahaha

Citaat van: Kerkhoffd op mei 23, 2016, 22:38:26
Zaterdagen werk ik helaas.De laatste tijd steeds 6 dagen per week aan werk dus kan moeilijk anderen dingen doen naast werk.
Speakertje hier , platenspelertje daar  paar kabeltjes en wat versterkers. Niets bijzonders.  ; )

Mr.M

Citaat van: michel69 op mei 22, 2016, 14:24:31
Hoi Maz hier ook druk met de tuin dan......pff ben best gebroken van al dat gedoe...oude bestrating eruit nieuwe erin en heel wat zand,grond gegraaf etc. ;D Jammer dat je nog geen tijd hebt gevonden(aan de andere kant een goed teken ;) )om de Marantz op te halen maar goed nog even wachten(is volgens mij niet een van je sterkste punten ;D ) maar dan heb je ook wat. ben je trouwens al in bezit van SACD's ? ik vind het echt stukken beter klinken dan een gewone cd gisteren nog de SACD van Dire straits zitten luisteren en dat is echt genieten.
Gisteravond dus een latertje geworden in huize Maz ;D, gaat het trouwens de goede kant op met de mannen van de verzekering? of doen ze nog steeds moeilijk.

Groetjes Michel
Hoi michel

Wachten is idd niet mijn sterkste punt maar voor  deze  keer vind ik het niet zo erg.

Ik speel toch niet veel cd's af dus prioriteit heeft het  niet , Tis dat ik alles gewoon mooi wilt hebben want mijn huidige cd speler heeft de laatste maand nog geen cd gedraaid.
Laatste tijd ook wat minder tijd gehad voor de hobby aangezien het op de zaak heel erg druk is.
Eerste kwartaal zat ik  op een stijging van 37% tov vorige jaar en dit maand zit ik al 60% hoger in de omzet dan vorige jaar. ;) Dus het gaat ver boven verwachting bij mij op de zaak.
Wat ik als gemiddelde maandomzet had gerekend vorige jaar om quit te spelen heb ik vorige week  zaterdag van 10 tot 17.30  omgezet!!!!En dat in me eentje ,[emoji41] [emoji41] [emoji41]  ,

Als het in deze tempo doorgaat dan staat de exquisite Galileo en een mooie audi R8  volgende jaar bij MAZ op de stoep.

Ben wel blij met de cijfers want wil graag een ander woning met een dedicated room en de bank heeft 2 (jaar )omzetbelasting aangiftes nodig  om mijn hypotheekbudget te kunnen berekenen.Heb al een mooie appartement op het oog en moet 450k hebben van de bank om dit droom te kunnen realiseren.Moet helaas nog even wachten tot 2017 voordat ik alle cijfers bij elkaar heb voordat ik een stap kan nemen naar een nieuwe woning.

Ben dus heel erg  hard aan werk om deze doelen te bereiken.

Mr.M

Citaat van: Kjelt op mei 22, 2016, 21:30:38
en boten oh nee superyachts, een keer zo'n boot voltanken en ik ben al failliet  :D
Met een gemiddelde  jaar salaris lukt het wel denk ik om zoeen mooie  "boot" net vol te tanken .lol
Of niet JAN?

Bama

Kost je ongeveer 180k, als ik sommige topics lees verdienen heel veel mensen dat hier ;)

Lex Groningen

Versterker: Musical Fidelity M3si/ Draaitafel: Technics SL-1210 MK2/ Phono-pre: Musical Fidelity LX2 LPS/ Luidsprekers: Harbeth ps3er / Streamer: ?/ DAC: ??/  Kabels: ?/Platenwasmachine: Okki Nokki

Pjotr27

CiteerBen wel blij met de cijfers want wil graag een ander woning met een dedicated room en de bank heeft 2 (jaar )omzetbelasting aangiftes nodig  om mijn hypotheekbudget te kunnen berekenen.Heb al een mooie appartement op het oog en moet 450k hebben van de bank om dit droom te kunnen realiseren.Moet helaas nog even wachten tot 2017 voordat ik alle cijfers bij elkaar heb voordat ik een stap kan nemen naar een nieuwe woning.

Denk er wel even aan dat de heren met de mooie blauwe enveloppen je komen bezoeken.
Niet iedere euro in de kas is belastingvrij hier in Nederland. En als je netto winst flink gaat stijgen door je omzetverhoging kan het ineens hard gaan met de aanslagen...
Ik heb in het verleden al diverse collega`s zien omvallen omdat ze iedere euro inkomsten meteen weer aan leuke " speeltjes" uitgaven....
Zeker de fiscus is momenteel bikkelhard.....

Sansui Au-8500, Sun Audio SVC-500 voorversterker, Sun Audio SV-2A3PE eindversterkers, zilver luidsprekerkabels, Silindo Interlinks, Silindo stekkerblok, Aurel Bryan field coil speakers, Spring Audio 1540 dac, Silindo netkabels, Ilusi Audio hoofdtelefoonversterker, Audio Technica ATH-W1000X hoofdtelefoon.

sultankat

Citaat van: Pjotr27 op mei 24, 2016, 13:14:34
Denk er wel even aan dat de heren met de mooie blauwe enveloppen je komen bezoeken.
Niet iedere euro in de kas is belastingvrij hier in Nederland. En als je netto winst flink gaat stijgen door je omzetverhoging kan het ineens hard gaan met de aanslagen...
Ik heb in het verleden al diverse collega`s zien omvallen omdat ze iedere euro inkomsten meteen weer aan leuke " speeltjes" uitgaven....

Goed om even voor te waarschuwen: teveel startende ondernemers geven bij succes meteen hun verdiende geld weer uit. Beter eerst wachten op de fiscus en ook een potje maken voor mindere tijden. En vergeet de pensioenopbouw niet. Maar Maz kennende weet hij dat dondersgoed.
Quad Artera Play Plus + Quad Artera mono's | NAD PP2e Phono preamp | Thorens TD147 + Shure V15 III | Audizio tuner | Innuos ZEN mini MK3 streamer +  Innuos voeding | Dali Grand Diva speakers | Ansuz Speakz x speakerkabels | Sugden Masterclass HA 4 hoofdtelefoonversterker | Audeze LCD X hoofdtelefoon | Van den Hul Digicoupler | Ansuz digital cables | Shunyata power cables | Vibex powerblock

Kjelt

Daarnaast zonnebrillen business is zeer seizoensgebonden, je zit nu in de high season van het jaar dus zul je in deze maanden je jaaromzet willen draaien.

Mitch--

Citaat van: Kerkhoffd op mei 23, 2016, 22:38:26

Was er ook! Viel mij een btje tegen eigenlijk, weinig van de nieuwste modellen die net zijn geïntroduceerd zoals de nieuwe Rolex Explorer, Tudor Black Bay, nieuwe Patek, nieuwe Vacheron en zo kan ik nog wel even doorgaan.... Was gezellig maar had er meer van verwacht!
Harbeth Compact 7ES-3 40th Anniversary - Gold Note DS-10 EVO PSU-10 EVO PA-10 PA-10 - Trivium Audio Cables

Kerkhoffd

Hé leuk Mitch,

Hier dezelfde ervaring. Had me er ook iets meer bij voorgesteld, maar desalniettemin leuk om er even geweest te zijn.
Aurender N10 - Kharma Enigma Signature AES/EBU Digital - Devialet 400 - MIT Matrix 28s - Audio Physic Virgo 25 Plus+ - IsoAcoustics Gaia II - GigaWatt Xtreme zekeringkastautomaat - Vibex One 6 Cu - Shunyata Research Ξtron™ α Digital en ΞTron™ Z PC-10 Analog - Spring Audio gemodificeerde Meraki switch en lineaire voeding - AudioQuest Diamond v2 cat7 - Qobuz Studio

Mr.M

Citaat van: Pjotr27 op mei 24, 2016, 13:14:34
Aan de heren met de blauwe enveloppen ontgaat idd niets. Lol.

Gelukkig heb ik een boekhouder die alles netjes bijhoud en in de gaten heeft wat Ik wel en niet mag uitgeven uit de zakelijke rekening.

Ik heb een vaste salaris voor mezelf  per maand  en daarmee doe ik alles.De rest blijft gewoon  op de zakelijke rekening. Dus "alles uitgeven" is hier geen sprake van.

Als je geen kinderen hebt en een vriendin die ook een goed salaris heeft dan kan je best veel permitteren.

Ik hoop dat ik de heren van belastingdienst nog meer kan geven dan ik al doe ;) , dat zou alleen maar betekent dat ik meer verdien.;).

Betaal liever veel belasting dan dat ik niets betaal.
Niets aan de belasting betalen zou betekenen dat ik niets verdienen . Dus ik hoop dat ik ooit miljoenen belasting mag betalen.
Wie dik verdient mag ook dik betalen van mij.
Veel weggeven van Veel betekent:  veel overhouden.;)

Mr.M

Citaat van: sultankat op mei 24, 2016, 14:11:34
Goed om even voor te waarschuwen: teveel startende ondernemers geven bij succes meteen hun verdiende geld weer uit. Beter eerst wachten op de fiscus en ook een potje maken voor mindere tijden. En vergeet de pensioenopbouw niet. Maar Maz kennende weet hij dat dondersgoed.
Dat is het eerste wat mijn boekhouder ook zei.
Zie je zakelijke rekening niet als je privé rekening want dan gaat het fout!

Zijn advies was een vaste salaris voor mezelf bepalen en alleen dat maandelijks overboeken naar me privé  rekenug en  rest lekker laten staan, je weet maar nooit wat er gebeurt zei die als ondernemer zijnde.

En gelijk had die man ook! De inbraak van maart zou me de kop kosten als ik geen reserve had om weer inkopen te doen gezien de verzekering de schade claim heeft afgewezen en nogsteeds niets heeft uitbetaald.

Dat bewijst dat een goed boekhouder  en adviseur van groot belang is bij een startende ondernemer.

Mr.M

Om even terug te komen op audio , Met een beetje geluk haal ik maandag de MARANTZ SA7 cd speler maandag op.

Ga dan ook gelijk Kijken wat een upgrade naar een exquisite GALILEO moet kosten.
Dan kan ik weer door sparen voor de volgende project.;)

Verstuurd vanaf mijn GT-I9505 met Tapatalk

Mr.M

Citaat van: Kjelt op mei 24, 2016, 15:07:04
Daarnaast zonnebrillen business is zeer seizoensgebonden, je zit nu in de high season van het jaar dus zul je in deze maanden je jaaromzet willen draaien.
Het is nu idd de zonnebrillen seizoen, echter zijn zonnebrillen nog geen 25%van mijn omzet.
Grootste gedeelte is correctie monturen /glazen.
Maar de zonnebrillen geven de cijfers wel een zetje in de rug.
Helaas is mijn zonnebril collectie dit jaar een beetje uitgedund ivm de inbraak.

Ik had er altijd ruim 250 op voorraad en nu heb ik er nog geen 100 ivm te laat bestellen voor deze zomer seizoen.

Normaal bestel je je zonnebrillen in januari zodat je ze in februari al hebt ,maar helaas door de inbraak moest ik een compleet nieuw collectie bestellen en dat pas eind maart !

Dus ik loop qua zonnebrillen omzet wel wat mis dit jaar maar gelukkig loopt de correctie verkoop gewoon lekker door end dat is voor mij het belangerijkste.

Vik

Volgens mij zit ik totaal in de verkeerde business  :D

Het is je gegund Maz  ;)

Citaat van: maz op mei 27, 2016, 02:00:51
Het is nu idd de zonnebrillen seizoen, echter zijn zonnebrillen nog geen 25%van mijn omzet.
Grootste gedeelte is correctie monturen /glazen.
Maar de zonnebrillen geven de cijfers wel een zetje in de rug.
Helaas is mijn zonnebril collectie dit jaar een beetje uitgedund ivm de inbraak.

Ik had er altijd ruim 250 op voorraad en nu heb ik er nog geen 100 ivm te laat bestellen voor deze zomer seizoen.

Normaal bestel je je zonnebrillen in januari zodat je ze in februari al hebt ,maar helaas door de inbraak moest ik een compleet nieuw collectie bestellen en dat pas eind maart !

Dus ik loop qua zonnebrillen omzet wel wat mis dit jaar maar gelukkig loopt de correctie verkoop gewoon lekker door end dat is voor mij het belangerijkste.
Mobiel: +31626102562 /WhatsApp
https://www.facebook.com/CineMikeBenelux

Adeo Screens - Arcam - Ascendo - Barco - CineMike - Denon - JL Audio - JVC- Kef - Lyngdorf - Lumagen - M&K Sound - Marantz - REL - Screen Research - Sony - Stewart - Trinnov

gerzom

Hey Maz, ik dacht dat je wel was begonnen aan een triple richting Cuijk voor die Exquisite Refrence's aldaar  ;D (wel ff busje huren.....  ;) )

Sonus Faber Guarneri Memento, Pass Labs XA60.5, Pass Labs XP-10, Esoteric X-03SE,  EAT Forte S, Dynavector DV-20X2L, Moon 310LP & 320S,  AudioQuest Oak, Earth, Wind & NRG 1000, Clearaudio Powerline.

Mr.M

Citaat van: vik op mei 27, 2016, 08:25:43
Volgens mij zit ik totaal in de verkeerde business  :D

Het is je gegund Maz  ;)
Tnx vik.
Citaat van: gerzom op mei 27, 2016, 08:27:01
Hey Maz, ik dacht dat je wel was begonnen aan een triple richting Cuijk voor die Exquisite Refrence's aldaar  ;D (wel ff busje huren.....  ;) )
Had graag gewild maar dit gaat bij mij niet eens door de voordeur .lol.
PS met een busje red je het niet hoor, als je de kisten zie van die dingen.
Daar heb je gewoon een vervoerders bedrijf wagen voor nodig en 4 man. Haha.

Had ik een grote woning gehad dat hadden ze al hier gestaan. Die krengen hebben een prijs gehad dacht ik rond 75 k.

Dit is echt een koopje!

peterbig

Goh, zeg...

deze week een leuk setje Karma's DB7 S gekocht   ;D ;D . Ik had al Kharma, maar dit is van een echt andere klasse.

Ik had een set demo's gevonden bij de voormalige importeur in Italië. Die was niet eens te duur en zou de speakers naar NL verzenden. Dus vraag ik toch maar even na bij een forum collega, of de prijs goed is. al pratende komen we eigenlijk op de signatures. Dus die zijn het nu geworden.
Ik ben happy, dat het zo is mogen lopen.

Die in Italië staan er nog :clapping:

Vik

Gefeliciteerd Peter! Ik hoorde al zoiets van Maz  ^^

Citaat van: peterbig op mei 31, 2016, 17:54:53
Goh, zeg...

deze week een leuk setje Karma's DB7 S gekocht   ;D ;D . Ik had al Kharma, maar dit is van een echt andere klasse.

Ik had een set demo's gevonden bij de voormalige importeur in Italië. Die was niet eens te duur en zou de speakers naar NL verzenden. Dus vraag ik toch maar even na bij een forum collega, of de prijs goed is. al pratende komen we eigenlijk op de signatures. Dus die zijn het nu geworden.
Ik ben happy, dat het zo is mogen lopen.

Die in Italië staan er nog :clapping:
Mobiel: +31626102562 /WhatsApp
https://www.facebook.com/CineMikeBenelux

Adeo Screens - Arcam - Ascendo - Barco - CineMike - Denon - JL Audio - JVC- Kef - Lyngdorf - Lumagen - M&K Sound - Marantz - REL - Screen Research - Sony - Stewart - Trinnov

Cyreg

Citaat van: peterbig op mei 31, 2016, 17:54:53
Goh, zeg...deze week een leuk setje Karma's DB7 S gekocht   ;D ;D .

Bedoel je nou dat je die set DB7 S van Maz hebt gekocht of....? :unsure:
setup: Michell TecnoDec/RB250/TecnoW > MP110 > GramAmp2C/PSU1; Cyrus CD8SE;  >> DNM Stereo Solid Core V3 Interconnects >> 
             Exposure 3010S2D INT >> Exposure DMF-two LSkabel >> Harbeth C7ES-3 '35th Anniversary' op Ikea Oddvar stool 
netspul: huiswcd > M-Way 3DW Gold +(plus) > Furutech e-TP60E(G) > AH! KB10 (3010S2D), BC Ruhr18 (PSU1), BC Ruhr18 (CD8SE)

HJ

Rhapsody heeft ook nog een set staan.