aMAZing quest to HIGH END heaven.;).

Gestart door Mr.M, september 20, 2014, 11:32:45

Vorige topic - Volgende topic

Mr.M

Citaat van: chansig op februari 20, 2016, 19:37:03
Als ik Maz was zou ik gewoon om de 2 dagen een plaatje van een dure versterker of wat dan ook posten. Als klap op de vuurpijl zou ik dan het idee geven dat ik de Kharma speakers geruild zou hebben voor bv Vivids.....gewoon om te neten.

Gr Hans
Zal ik de plaatjes van vandaag al plaatsen  ? ;) of moet ik ze ook kopen als ik de plaatjes plaats? Hahah
Speakertje hier , platenspelertje daar  paar kabeltjes en wat versterkers. Niets bijzonders.  ; )

twani

Wat is het?    :o

Ohw ik zie het al........ een Flappy Brood Rooster :D

Mr.M

Citaat van: twani op februari 21, 2016, 16:47:08
Wat is het?    :o :wacko:

Ohw ik zie het al........ een Flappy Brood Rooster :D
Nee een high end broodrooster ..

De  BURNMESTER  082. Integrated Brood brander.
Speakertje hier , platenspelertje daar  paar kabeltjes en wat versterkers. Niets bijzonders.  ; )

Maximus_Aurelius

Wel met een andere bovenkant. De bovenkant van de reference line. Is tegen meerprijs. ;)

Maz heb jij nu weer een Burmester?
🎶🎶🎶
Muziek is kunst, kunst moet voor iedereen bereikbaar zijn, anders is het elitair!!

🎶🎶🎶

Mr.M

Citaat van: Maximus_Aurelius op februari 21, 2016, 16:59:24
Wel met een andere bovenkant. De bovenkant van de reference line. Is tegen meerprijs. ;)

Maz heb jij nu weer een Burmester?

De reference line bovendeksel is idd  een meerprijs.  +- 1500 voor de bovendeksel. :);).

Foto 1 is de standaard bovenplaat en foto 2 is de ref. Bovenplaat.

En ja ik heb de burmester 082 in huis. ;) althans over paar uurtjes. Want sta voor de deur bij de beste man.lol
Heerlijk als je lekker door je vriendin gereden wordt ;).

Zag hem gister staan en besloot hem te kopen. Voor de aankomende reacties van: je hebt toch al een vv /ev welke hemels speelt of wat is er mis met je sound?

Er is dus niets mis met me sound, sterker nog ik verwacht niet dat die beter speelt dan me huidige set.  Dit vind ik gewoon mooi en zeldzaam en wil hem in eigen setting horen.

Dus gewoon voor de lol en probeersel.

;)

Bama

Citaat van: maz op februari 21, 2016, 17:21:12

Heerlijk als je lekker door je vriendin bereden wordt ;).

Helemaal mee eens. :colgate:

chansig

Mag van mij ook iedere dag...

Gr Hans
Teleskopos,  2 x Arendal 1961, Wiim Ultra, akoestisch gefröbel, Audio Gear powerkabels, Chinese slangen, 2 x Dynavox x7000, digitaal
Coax AQ Carbon

Mr.M

Burmester in de kofferbak en hup naar huis. Nog 2 uur rijden en we zijner...

PS.  Wat een mooie huis... boot in de achtertuin en de jetski ernaast.
En de buurman aan de overkant met een prachtige audio R8 voor de deur.

Oeffffff......

Bama

Citaat van: maz op februari 21, 2016, 18:22:48

Daar regende het dus ook flink ;)

Mr.M

Citaat van: Bama op februari 21, 2016, 18:32:57
Daar regende het dus ook flink ;)
Hahahah.lol broek. Helaas wel. Had dit ook liever in Spanje gehad ton.

Cyreg

Ziet er mooi uit hoor  ;)

IMO kan je beter geen plaatjes van anderen/vreemden hier plaatsen?(privacy?)

Maar ik moet er ook bij zeggen > ik zit ook nooit op zgn (a)sociale media(privacy!)

Kortom ben nogal gevoelig voor dit soort informatie in open bron, sorry  :D
setup: Michell TecnoDec/RB250/TecnoW > MP110 > GramAmp2C/PSU1; Cyrus CD8SE;  >> DNM Stereo Solid Core V3 Interconnects >> 
             Exposure 3010S2D INT >> Exposure DMF-two LSkabel >> Harbeth C7ES-3 '35th Anniversary' op Ikea Oddvar stool 
netspul: huiswcd > M-Way 3DW Gold +(plus) > Furutech e-TP60E(G) > AH! KB10 (3010S2D), BC Ruhr18 (PSU1), BC Ruhr18 (CD8SE)

Mr.M

Citaat van: Cyreg op februari 21, 2016, 18:49:51
Ziet er mooi uit hoor  ;)

Maar ik moet er ook bij zeggen > ik zit ook nooit op zgn (a)sociale media(privacy!)

Heb Netjes gevraagd of ik foto's mocht maken. Beste man zit zelf ook ht forum dus mocht hij er moeite mee hebben zal ik het van hem persoonlijk horen. Dus maak je niet druk  . Zolang ik geen naam en adress vermeld is dit niets anders dan een mooie  plaatje uit Internet.

Mr.M

Hier nog wat mooie foto's van een van de straten waar ik doorheen reed met prachtige huizen .

Mooie buurt met hele mooie huizen en open water aan de achtertuin.

michel69

Citaat van: maz op februari 21, 2016, 18:22:48
Burmester in de kofferbak en hup naar huis. Nog 2 uur rijden en we zijner...

En de buurman aan de overkant met een prachtige audio R8 voor de deur.

Oeffffff......

Pfff wat een beauty Maz :wub: wel met handschoentjes oppakken.........wordt anders na het plaatsen zo'n gepoets ;) :hehe: beel luisterplezier voor straks.....ik moet helaas nog even wachten tot dat ik mijn nieuwe speeltje mag verwelkomen ;)

Nog mijn laatste pm naar je gelezen?

Groetjes Michel,
Stereo Kharma 3.2 CE Black Label-Audio Research REF 5 SE-Audio Research VS110 - GamuT m250-Audio Research DAC 1-20 -Marantz SA-11S1-Marantz  NA 11S1 - Bassocontinuo-Norstone-Transparent powerlink reference-Shunyata Hydra 6 - Furukawa powercord - Direct Audio Masterline
HT Arcam avr390-Oppo Uhd 203 - Kharma- OLS-Audioquest pearl 4x

Roksan

Citaat van: Cyreg op februari 21, 2016, 18:49:51

Is toch niet veel meer dan wat google maps laat zien?
KEF LS 50 Meta
NAD M10 V2
SVS 2000 PRO

Mr.M

Citaat van: michel69 op februari 21, 2016, 19:19:48
Pfff wat een beauty Maz :wub: wel met handschoentjes oppakken.........wordt anders na het plaatsen zo'n gepoets ;) :hehe: beel luisterplezier voor straks.....ik moet helaas nog even wachten tot dat ik mijn nieuwe speeltje mag verwelkomen ;)

Nog mijn laatste pm naar je gelezen?

Groetjes Michel,
Tnx michel
Hier was ik al een tijdje naar aan azen. Had ze hem  jaartje of 2  terug in winkel gezien en gehoord in Duitsland  toen ik de vivid b1 ging ophale  en sinds dien is het in me hoofd gebleven.
Nu kreeg ik de kans om er een te kopen en heb het niet laten liggen. Dit kom je niet vaak tegen.

Dit is echt een versterker naar mijn smaak. Qua looks is het helemaal MAZ stijl. ;)

Nu baal ik dat ik de BURMESTER 917 ref. Cd speler heb verkocht...:(

Mr.M

Citaat van: Roksan op februari 21, 2016, 19:26:25
Is toch niet veel meer dan wat google maps laat zien?
Precies.....;) sterker nog Google maps  laat de hele straat zien en nog meer.

Mr.M

Maz is aangeland en de BURMESTER uitgepakt...
Wat een waanzinnig mooie apparaat.

Ik wordt al gelukkig als ik er naar kijk .. en er komt nog eens geluid uit....[emoji23] [emoji23] [emoji23]
Oeef Oefff oefff

Mr.M

Hij staat in de rek.... nu nog de kabel bende aansluiten...

KlipschHT

Wel een hoog bling bling gehalte  ;) , maar het belangrijkste is de sound imho. En hoe klinkt het? Op internet lees je veel positieve reacties over burmester.
Stereo: Naim NAC-282 (2010) , TeddyCapPlus (2021) , Naim NAP-250DR, Naim NDX2 + TeddyXPS (2021) , Harbeth Monitor 30.1, Rel T/7x, Audiolab 8000CDE, Nvidia Shield TV (2017), Sonos Play 1, Lehmann Black Cube Statement phono, Rega RP1
HT: Marantz Cinema 40, Klipsch RP-8000F II, Klipsch RP-504C II, Klipsch RP-240S, Klipsch RP-500SA, Klipsch RP-140SA, Epson EH-TW9400W, BK Monolith plus DF, SVS PB2000 Pro, Nvidia Shield TV Pro (2019), Panasonic DP-UB820EB Ultra HD Blu-Ray Player (2025), Apple TV 4K (2021)

advr

Prachtig!
Past goed bij elkaar :bigsmile:

Veel plezier.  :music: :music:
SET 300B (Hashimoto trafo's), Devore O/96, Linn LP12, Linn Ekos SE/1, Urika, Kandid, Steve Herbelin's Tube Dampers, DH Lab powercords,  Nessie Vinylmaster, dac/streamer TDA1541A

michel69

Citaat van: maz op februari 21, 2016, 19:26:43
Tnx michel
Hier was ik al een tijdje naar aan azen. Had ze hem  jaartje of 2  terug in winkel gezien en gehoord in Duitsland  toen ik de vivid b1 ging ophale  en sinds dien is het in me hoofd gebleven.
Nu kreeg ik de kans om er een te kopen en heb het niet laten liggen. Dit kom je niet vaak tegen.

Dit is echt een versterker naar mijn smaak. Qua looks is het helemaal MAZ stijl. ;)

Nu baal ik dat ik de BURMESTER 917 ref. Cd speler heb verkocht...:(

;D en zo zie je maar weer dat zoals een wijs man ooit eens zei.......elk nadeel heeft zo zijn voordelen ;).......wat een verhaal was dat ook met die Vivids >:( maar goed dankzij het bezoek nu iets in huize Maz wat hopelijk niet alleen qua looks fabuleus is maar ook in sound ;D :music: :music:.

Ben benieuwd hoe hij presteert tov je huidige set(ARC vv en Kharma ev toch?) ik neem aan dat je hem zonder ev gaat beluisteren?
Stereo Kharma 3.2 CE Black Label-Audio Research REF 5 SE-Audio Research VS110 - GamuT m250-Audio Research DAC 1-20 -Marantz SA-11S1-Marantz  NA 11S1 - Bassocontinuo-Norstone-Transparent powerlink reference-Shunyata Hydra 6 - Furukawa powercord - Direct Audio Masterline
HT Arcam avr390-Oppo Uhd 203 - Kharma- OLS-Audioquest pearl 4x

tompj

Die Burmester is echt helemaal Mazzzzz!
Speakers: Devore Orangutan 0/Baby
Versterking: Leben CS600X of Enleum AMP-23r
CD-speler: Accuphase DP-55V.
Streamer: Naim ND5 XS2.
Analoog: Thorens TD-160, SME 3009, Denon DL-103, Project Tube Box DS

Mr.M

Citaat van: JeroenGRT op februari 21, 2016, 21:13:58
Wel een hoog bling bling gehalte  ;) , maar het belangrijkste is de sound imho. En hoe klinkt het? Op internet lees je veel positieve reacties over burmester.
Ik heb hem net gehoord op de set van de beste man (revel ultimas) en dat klonk heel aangenaam en relax.
Hopelijk zal hij met de kharmas goed spelen.
Ik verwacht niet dat hij de ARC LS 17SE EN KHARMA combo zal verslaan maar eerder anders zal zijn in tonaliteit.
Hopelijk zal die tonaliteit met de kharmas goed gaan.

Ik heb de burmester 808 mk3 ref gehad en de kleine broertje van de 082 op de Pioneer TADS  en dat klonk echt heel goed.
De kennis van mij die de set nu heeft is er ook heel erg blij mee en content terwijl hij ervoor met completer set NAGRA speelde met kharma monos.

Ben benieuwd..
Citaat van: advr op februari 21, 2016, 21:15:34
Prachtig!
Past goed bij elkaar :bigsmile:

Veel plezier.  :music: :music:
Tnx. Komt helemaal goed.

Citaat van: michel69 op februari 21, 2016, 21:16:56
;D en zo zie je maar weer dat zoals een wijs man ooit eens zei.......elk nadeel heeft zo zijn voordelen ;).......wat een verhaal was dat ook met die Vivids >:( maar goed dankzij het bezoek nu iets in huize Maz wat hopelijk niet alleen qua looks fabuleus is maar ook in sound ;D :music: :music:.

Ben benieuwd hoe hij presteert tov je huidige set(ARC vv en Kharma ev toch?) ik neem aan dat je hem zonder ev gaat beluisteren?

Dit is idd qua looks helemaal MAZ . Qua sound ken ik burmester wel en dat is heel erg aangenaam en lekker.

Burmester is in mijn gehoor gewoon lekker luisteren.
Ik zag hem toen staan en in een opslag was ik er weg van.
Heb nog een bod gedaan toen van 6k maar als demo wilde HIFI REFRENZ niet lager gaan dan 7750.- en sinds dien is die altijd bij me gebleven als Een van de mooiste (betaalbare) geïntegreerde versterkers die ik heb gezien.

Citaat van: tompj op februari 21, 2016, 21:19:23
Die Burmester is echt helemaal Mazzzzz!
U kent mij blijkbaar al.;)

twani

Alhoewel mijn eerdere post het niet bepaald prijsgaf moet ik eerlijk zeggen dat ik het een keivét component vind :inlove:

Helaas is "der Dieter" vrij recent overleden😥