aMAZing quest to HIGH END heaven.;).

Gestart door Mr.M, september 20, 2014, 11:32:45

Vorige topic - Volgende topic

scrutinizer

;D

...zo hebben wij allen onze manko(s)....Ook Hans. ;)
Albert Einstein, \\\\\\\"Anyone who has never made a mistake has never tried anything new.\\\\\\\"
Engineering is knowing which compromises to make....

chansig

Citaat van: scrutinizer op februari 17, 2016, 16:58:14
Waarom altijd de shit aanslingeren, Hans. Buiten je psychologische spelletje niets inhoudelijks melden ... om vervolgens, wanneer je de kooltjes meer dan aan het gloeien hebt gebracht, af te haken?

Dat was het punt dat ik eerder maakte....Klinkt het bekend?

Klinkt bekend dat anderen dat vinden....is ook tijd lang mijn onderschrift geweest. Iets in de trant van:Niets inhoudelijks te melden etc.

In dit geval dacht dat alles al gezegd was en onze zienswijze niet nader tot elkaar aan het komen waren. Vandaar de wijze van afronden welke ik dan graag afsluit met een geslaagde grap.

Kijk uit dat de kooltjes niet te hard gaan gloeien en wie je daar dan verantwoordelijk voor maak. ;)

Mijn kooltjes liggen overigens in de schuur te wachten op de eerste BBQ. Zo even afronden met een guitige opmerking.

Gr Hans
Teleskopos,  2 x Arendal 1961, Wiim Ultra, akoestisch gefröbel, Audio Gear powerkabels, Chinese slangen, 2 x Dynavox x7000, digitaal
Coax AQ Carbon

scrutinizer

;D

Nee hoor, Hans. Gloeit niets na......En ik neem mijn verantwoording.

Wel is het jammer ...dat mijn bijdrage vwb ieder zijn hobby en mening...een beetje onder de aandacht ten onder is gegaan.

Als je zo doorgaat ...moet je straks op gas barbecuen. :sneaky2:

Cheers!! ;)
Albert Einstein, \\\\\\\"Anyone who has never made a mistake has never tried anything new.\\\\\\\"
Engineering is knowing which compromises to make....

chansig

Citaat van: scrutinizer op februari 17, 2016, 17:23:05
Wel is het jammer ...dat mijn bijdrage vwb ieder zijn hobby en mening...een beetje onder de aandacht ten onder is gegaan.

Als je zo doorgaat ...moet je straks op gas barbecuen. :sneaky2:

Cheers!! ;)

Grapallert:

Dat effect heeft mijn deelname aan discussie's wel vaker.

En nee hoor....mijn kooltjes gebruik ik bijna niet. Ik warm me wel op aan die van de anderen. :D

Gr Hans
Teleskopos,  2 x Arendal 1961, Wiim Ultra, akoestisch gefröbel, Audio Gear powerkabels, Chinese slangen, 2 x Dynavox x7000, digitaal
Coax AQ Carbon

Kwabbernoot

Citaat van: chansig op februari 17, 2016, 17:13:45
<knip>Zo even afronden met een guitige opmerking.

Gr Hans

Zeg euhhh Hans, ik wacht nu al ongeveer een uur. Wanneer komt die guitige opmerking nu eens een keer?

Groeten...

chansig

Volgens mij weet je niet eens wat guitig betekent....beetje wijs gaan lopen doen...pfff. :D

Gr Hans
Coax AQ Carbon

twani

Citaat van: chansig op februari 17, 2016, 20:18:11
Volgens mij weet je niet eens wat guitig betekent....beetje wijs gaan lopen doen...pfff. :D

Gr Hans

Mmmm....., Kwabbernoot en humor genoemd in één zin....

Tja, hoe zal ik dát nou eens (netjes) zeggen :D

YamahaRXV

Het is een tijdje erg rustig geweest hier in het topic van Maz, maar dat lijkt over te zijn... :D
Devialet 200 // Kharma 3.2 CE Black Label // Eton Hexacone + Hypex DS 4.0  // Streacom FC-5 Alpha based C.A.T.+ HDPlex 100W LPS + HDPlex 250 W HiFi ATX DC-DC + SSD + 16 GB RAM + PPA USB V2 + JPLAY + Fidelizer Audio Pro + Roon Labs server // Siltech Explorer 180 L - Acoustic Revive USB 1.0 PLS - Acoustic Revive Powermax 10000 + IeGo 8055 - Furutech FP-3TS20 + IeGo 8055 - Belden 1885 ENH + Telegartner MFP8

chansig

Citaat van: twani op februari 17, 2016, 21:36:28
Mmmm....., Kwabbernoot en humor genoemd in één zin....

Tja, hoe zal ik dát nou eens (netjes) zeggen :D

Geen idee wat je netjes wilt zeggen...maar mogelijk onnodig om te zeggen dat de humor van Kwabber mij heel erg aanspreekt.

Gr Hans
Coax AQ Carbon

Kjelt

ik stel voor dat enkele "stamgasten" die denken dat ze in een afterhours topic zitten te keuvelen zich even realiseren dat ze in een SHOWCASE topic zitten.
Graag een eigen afterhours topic aanmaken! En weer ontopic.

Richi

:withstupid: Zo, eindelijk weer eens een zinnige post in dit topic.  >:D

Nog nieuws van het front MAZ? Nog plannen?
Zolder Classé CP-800mkII • Classé CA-2300 • Eversolo T8 • Marantz SA-11s2 • Kenwood KT-7020 • Parasound D/AC-2000 ultra • Dynaudio Confidence C2 II • Classé SSP-800 • Classé CA-5300 • Apple TV 4K • Oppo BDP-93EU • Philips BDP-9700 • Elac Debut 6.2 • A*BNB 2x12" • JBL Stage 200P • Audioquest Niagara 1200 • Philips 55POS9002 • Cisco Meraki ms220-8P • Roon Woonkamer Sonos Arc Ultra • Sony PS5 • Philips 55PUS8909 Zitkamer Naim Atom HE • Focal Elegia & Elear

CZ79

Versterking: Simaudio Moon Neo 240i
Bron: Simaudio Moon 180 MiND | Weiss DAC2
Luidsprekers: JBL Synthesis HDI-1600
Kabels: Grimm | Melodika

Mr.M

Citaat van: Sjaudio op februari 17, 2016, 16:12:37
Af en toe ben je toch een aparte vogel.. ;D
Hahaha.lol kom je nou pas achter.;).maar goed dat zijn we allemaal een beetje toch.
Citaat van: YamahaRXV op februari 17, 2016, 21:56:25
Het is een tijdje erg rustig geweest hier in het topic van Maz, maar dat lijkt over te zijn... :D
Idd. Op een of ander manier wilt het weleens vaker bij mijn topic voorkomen dit.lol
Citaat van: Richi op februari 18, 2016, 10:53:22
:withstupid: Zo, eindelijk weer eens een zinnige post in dit topic.  >:D

Nog nieuws van het front MAZ? Nog plannen?
Ja. Paar kabels kwijt, stekkerblok kwijt, 20 schoteltjes en  nog paar klein spul.
Ben aan oriënteren voor een AYRE V5XE EINDTRAP. ;)
Speakertje hier , platenspelertje daar  paar kabeltjes en wat versterkers. Niets bijzonders.  ; )

lynch1979

Citaat van: maz op februari 19, 2016, 18:02:15

Ben aan oriënteren voor een AYRE V5XE EINDTRAP. ;)

Oriënteren  :P .....wanneer ga je hem ophalen  :D

Joris1971

Je hebt toch eindversterkers  :o

CZ79

Maar die zijn alweer ruim een maand in gebruik dus... :D

Joris1971

Citaat van: cz79 op februari 19, 2016, 20:37:57

Onbegrijpelijk .....

CZ79

Waarom? Als het kan en Maz vindt het leuk, lekker doen omdat het kan

Joris1971

laat maar.... Dat hier uitleggen is heiligschennis.

Richi

Citaat van: Joris1971 op februari 19, 2016, 20:51:21
laat maar.... Dat hier uitleggen is heiligschennis.
Hoor wie het zegt...  :angel:
Zolder Classé CP-800mkII • Classé CA-2300 • Eversolo T8 • Marantz SA-11s2 • Kenwood KT-7020 • Parasound D/AC-2000 ultra • Dynaudio Confidence C2 II • Classé SSP-800 • Classé CA-5300 • Apple TV 4K • Oppo BDP-93EU • Philips BDP-9700 • Elac Debut 6.2 • A*BNB 2x12" • JBL Stage 200P • Audioquest Niagara 1200 • Philips 55POS9002 • Cisco Meraki ms220-8P • Roon Woonkamer Sonos Arc Ultra • Sony PS5 • Philips 55PUS8909 Zitkamer Naim Atom HE • Focal Elegia & Elear

Mr.M

Citaat van: lynch1979 op februari 19, 2016, 18:59:29
Oriënteren  [emoji14] .....wanneer ga je hem ophalen  :D
Bama heeft hem , en die ga ik van de week lenen om te kijken of het goed gaat met de kharmas.

Citaat van: Joris1971 op februari 19, 2016, 20:37:22
Je hebt toch eindversterkers  :o
Klopt, ayre heb ik nog niet  gehad joris. heb het van de week bij bama gehoord en vond het mooier klinken op zijn set dan de accuphase en classe.
Dus ben nieuwsgierig hoe het bij mij zal gaan.

Citaat van: cz79 op februari 19, 2016, 20:37:57
Ook.
Citaat van: Joris1971 op februari 19, 2016, 20:48:33
Onbegrijpelijk .....
Ik weet het joris , jij zal me ook nooit snappen denk ik.
Citaat van: cz79 op februari 19, 2016, 20:49:40
Waarom? Als het kan en Maz vindt het leuk, lekker doen omdat het kan
Zo kan je het ook leggen.;) sommige weten het al.
Citaat van: Richi op februari 19, 2016, 21:49:54
Hoor wie het zegt...  :angel:
Hahaha. Kennis van zaken die Richi. .;)
Speakertje hier , platenspelertje daar  paar kabeltjes en wat versterkers. Niets bijzonders.  ; )

Mr.M

Trouwens  vandaag nog een setje 1.5 m xlr interlink van kharma aan de set toegevoegd.

Sirius666

Als je hier een tijdje meeleest dan weet je dat maz redelijk leeft volgens het carpe diem principe, van mooie spulletjes houdt en een eigen zaak heeft.

Kortom: waarom dan toch steeds dat onbegrip? Laat die jongen lekker genieten. Als je in dit topic post dan mag dat toch wel met een zeker respect gebeuren :)

chansig

Als ik Maz was zou ik gewoon om de 2 dagen een plaatje van een dure versterker of wat dan ook posten. Als klap op de vuurpijl zou ik dan het idee geven dat ik de Kharma speakers geruild zou hebben voor bv Vivids.....gewoon om te neten.

Gr Hans
Coax AQ Carbon

Mr.M

Kan vandaag al een plaatje plaatsen van me aankomend aankoop en die daarna gaat komen. Lol. Dus dan heb je al een vooruitzicht.  Hahaha.

Voor de evt  geïnteresseerde, ik heb me oude powerplant te koop voor een zacht prijsje..

http://www.htforum.nl/yabbse/index.php?topic=156575.msg2899761#msg2899761

Dit is echt zijn geld waard.