aMAZing quest to HIGH END heaven.;).

Gestart door Mr.M, september 20, 2014, 11:32:45

Vorige topic - Volgende topic

CZ79

Hohoho niet zo jongens, ik heb ook geen smartphone....ok ik heb wel een iets nieuwere telefoon dan op de foto maar gewoon een Nokia die dagen...weken mee gaat met een volle batterij
Versterking: Simaudio Moon Neo 240i
Bron: Simaudio Moon 180 MiND | Weiss DAC2
Luidsprekers: JBL Synthesis HDI-1600
Kabels: Grimm | Melodika

VlisChris

En je bent maar 3 jaar minder jong dan ik :o

Ze bestaan nog. Ze. bestaan. nog.

:crazy: :devil: :angel:

CZ79

Ik heb er wel een maar weiger hem pertinent te gebruiken, binnen een dag leeg...nee zakelijk gezien nog geen vier uur en dan weer laden....goed voor de continuïteit... :nopompom:
Versterking: Simaudio Moon Neo 240i
Bron: Simaudio Moon 180 MiND | Weiss DAC2
Luidsprekers: JBL Synthesis HDI-1600
Kabels: Grimm | Melodika

Mr.M

Dit blijft een waanzinnig album. Jammer dat die niet op LP VERKRIJGBAAR is.

https://open.spotify.com/track/7mVlJjvXTRSZiqkY8VxVBv

Kijk 'Ablaye Cissoko and Volker Goetez - Amanke Dionti' op YouTube
https://youtu.be/smZhzpfh-sI
Speakertje hier , platenspelertje daar  paar kabeltjes en wat versterkers. Niets bijzonders.  ; )

Pjotr27

Wat is er aan de hand? Al meer dan een week helemaal stil in dit draadje. Iedereen op vakantie?
Sansui Au-8500, Sun Audio SVC-500 voorversterker, Sun Audio SV-2A3PE eindversterkers, zilver luidsprekerkabels, Silindo Interlinks, Silindo stekkerblok, Aurel Bryan field coil speakers, Spring Audio 1540 dac, Silindo netkabels, Ilusi Audio hoofdtelefoonversterker, Audio Technica ATH-W1000X hoofdtelefoon.

Sirius666

Men vindt het toch niet opeens saai worden als er geen harde euro's uit worden gegeven?!  :D

rovinggecko

HT: Linkwitz LX521.4 || Meridian G68, HD621 || sMS-200 SOtM & Singxer SU-1 || 13 x Hypex UCD180||  Scanspeak A4 monitor rears & center
Stereo: Linkwitz' Pluto's || RPI met Pi2 Design Tube Hat ||  Roon nuc streamer
Roving Gecko's Woonkamer

YamahaRXV

Even een ''sabbatical leave'' denk ik, komt vast wel weer goed  ;)
Devialet 200 // Kharma 3.2 CE Black Label // Eton Hexacone + Hypex DS 4.0  // Streacom FC-5 Alpha based C.A.T.+ HDPlex 100W LPS + HDPlex 250 W HiFi ATX DC-DC + SSD + 16 GB RAM + PPA USB V2 + JPLAY + Fidelizer Audio Pro + Roon Labs server // Siltech Explorer 180 L - Acoustic Revive USB 1.0 PLS - Acoustic Revive Powermax 10000 + IeGo 8055 - Furutech FP-3TS20 + IeGo 8055 - Belden 1885 ENH + Telegartner MFP8

Xander32

Druk met klokjes/vrouwen/auto's  ::).
... of gewoon keihard aan het werk in z'n zaak.
Tannoy Kensington SE  ||  Accuphase E-480 & DAC-50  ||  Auralic Aries G2.1  ||  Sonnet Morpheus  ||  NuPrime CDT-10

Roksan

Het is hier nu wel heel stil geworden. Ben je inmiddels zo tevreden met je set, of ben je stiekum met nog een grote upgrade bezig?
KEF LS 50 Meta
NAD M10 V2
SVS 2000 PRO

Robiwan

Citaat van: Christiaan S op januari  9, 2016, 23:38:45
En je bent maar 3 jaar minder jong dan ik :o

Ze bestaan nog. Ze. bestaan. nog.

:crazy: :devil: :angel:

ha, hier nog zo'n old skool telefonist. Heb een hele simpele Samsung waar je alleen mee kunt bellen en sms-en ;D
Naim NAC 172XS+NAP100 | Technics SL1500c | Denon DCD-900 | Neat Motive SX2

lynch1979

Citaat van: Roksan op januari 30, 2016, 08:28:25
Het is hier nu wel heel stil geworden. Ben je inmiddels zo tevreden met je set, of ben je stiekum met nog een grote upgrade bezig?

Maz is heerlijk aan het genieten van een welverdiende vakantie  ;)

YamahaRXV

Devialet 200 // Kharma 3.2 CE Black Label // Eton Hexacone + Hypex DS 4.0  // Streacom FC-5 Alpha based C.A.T.+ HDPlex 100W LPS + HDPlex 250 W HiFi ATX DC-DC + SSD + 16 GB RAM + PPA USB V2 + JPLAY + Fidelizer Audio Pro + Roon Labs server // Siltech Explorer 180 L - Acoustic Revive USB 1.0 PLS - Acoustic Revive Powermax 10000 + IeGo 8055 - Furutech FP-3TS20 + IeGo 8055 - Belden 1885 ENH + Telegartner MFP8

Kjelt

michel69

Als je mee leest Maz.........hele fijne vakantie man ;D ;D........en als ik de hint van hier boven me goed heb begrepen is het daar bij jouw een stuk aangenamer qua temperatuur  ;) ;D
Stereo Kharma 3.2 CE Black Label-Audio Research REF 5 SE-Audio Research VS110 - GamuT m250-Audio Research DAC 1-20 -Marantz SA-11S1-Marantz  NA 11S1 - Bassocontinuo-Norstone-Transparent powerlink reference-Shunyata Hydra 6 - Furukawa powercord - Direct Audio Masterline
HT Arcam avr390-Oppo Uhd 203 - Kharma- OLS-Audioquest pearl 4x

Maikel_audionerd

HT: http://www.htforum.nl/yabbse/index.php?topic=142478.0
-- HDI Dune prime 3.0 - Epson EH TW550 - Peerless PP33 - Kef UniQ - NAD 902 - Mitshubishi DA-A10DC - Mitshubishi DA-M10 - Denon geïntegreerd - Microlab actief --
Stereo: http://www.stereoforum.nl/index.php?topic=232.0

Mr.M

Dankjullie wel . Mexico was heerlijk en hard nodig om weer fris de nieuwe jaar te starten.
De mexicanen noemen het winter en koud daar maar met 30 graden zon  is het voor ons vet zomer.

De zee was warm , mexicanen en de maya tempel was waanzinnig  en de uitzicht was perfect vanaf mijn strand bed zoals je ziet op de foto. :) ;).

Ondertussen alweer aangeland en kreeg meteen een mailing met iets wat ik graag wilde.
DE TITAN schoon stroom generator.

Hoefde niet lang over na te denken en heb het meteen gereserveerd en vandaag in ontvangstgenomen.

Moet zeggen, wat een mooie ding. Nu nog even kijken hoe en wat.
Ik heb nu al een kleintje met 700va maar die is alleen goed voor vv /bron/dac. Ik merk met deze al dat het geluid wat meer rust krijgt en hoop met de titan dan het rust nog meer wordt aangezien ik de eindtrapen er ook aan kan hangen.
Met 4600 watt moet het ruim voldoende zijn dit.

DUS mag heeft even stil gezeten maar  dat was weer de stilte voor de storm.
Lol..

Ondertussen kharma gesproken en blijkbaar heeft kharma de beste geluid van CES waard gekregen samen MET LAMM waar ze mee combineren. Dus een goed zet voor kharma.

Mijn speakers komen de derde week maart heb ik begrepen.

Om eens weer leven in de boel te blazen , ga ik wat foto's plaatsen van de TITAN.
Speakertje hier , platenspelertje daar  paar kabeltjes en wat versterkers. Niets bijzonders.  ; )

Bas Akkerman

Welkom terug maz. Lekker vakantie gehad dus?

Wat een bakbeest joh! Volgens mij valt alle andere apparatuur bij je buren uit als je die gebruikt.
Hoe is het dynamisch trouwens? In mijn ervaring wil dat nog wel eens ten koste gaan bij het gebruik van stroomaanpassingen.
Een beter forum begint bij jezelf.

Ik zou met niemand willen ruilen, meteen gaan huilen, als ik geen Hagenees audiofiel zou zijn! ;D

Stereo: Electrickery       |       HT: Bas' Bios       |      Qobuz: De HTforummaandlijsten

YamahaRXV

Citaat van: maz op februari 10, 2016, 18:49:38
Dankjullie wel . Mexico was heerlijk en hard nodig om weer fris de nieuwe jaar te starten.
De mexicanen noemen het winter en koud daar maar met 30 graden zon  is het voor ons vet zomer.

De zee was warm , mexicanen en de maya tempel was waanzinnig  en de uitzicht was perfect vanaf mijn strand bed zoals je ziet op de foto. :) ;).

Ondertussen alweer aangeland en kreeg meteen een mailing met iets wat ik graag wilde.
DE ISOTEK TITAN schoon stroom generator.

Hoefde niet lang over na te denken en heb het meteen gereserveerd en vandaag in ontvangstgenomen.

Moet zeggen, wat een mooie ding. Nu nog even kijken hoe en wat.
Ik heb nu al een kleintje met 700va maar die is alleen goed voor vv /bron/dac. Ik merk met deze al dat het geluid wat meer rust krijgt en hoop met de titan dan het rust nog meer wordt aangezien ik de eindtrapen er ook aan kan hangen.
Met 4600 watt moet het ruim voldoende zijn dit.

DUS mag heeft even stil gezeten maar  dat was weer de stilte voor de storm.
Lol..

Ondertussen kharma gesproken en blijkbaar heeft kharma de beste geluid van CES waard gekregen samen MET LAMM waar ze mee combineren. Dus een goed zet voor kharma.

Mijn speakers komen de derde week maart heb ik begrepen.

Om eens weer leven in de boel te blazen , ga ik wat foto's plaatsen van de TITAN.

Ah, eindelijk weer eens wat leven in de brouwerij hier  :clapping:

Goed te lezen dat je/jullie het goed naar je zin hebben gehad in Mexico, kan mij goed voorstellen dat je van het weer in Mexico alleen al een stuk vrolijker wordt dan dat zwaar mistroostige en deprimerende weer hier...

Dat is een aardige power conditioner van formaat zeg, die IsoTek Titan  :o  Denk dat het veel door jou ingezette transportkarretje haast door zijn hoeven is gegaan ?  :tounge:
Ben benieuwd wat het gaat brengen...

VlisChris

Citaat van: Robiwan op januari 30, 2016, 08:41:14
Heb een hele simpele Samsung waar je alleen mee kunt bellen en sms-en ;D

Die heeft mijn vader van 71 ook :devil:

Mr.M

Ondertussen de titan een upgrade gegeven zodat die beter integreerbaar wordt in de set.
Zo klinkt die vast beter met de rest van de set. Lol
De nieuwe KHARMA TITAN. HAHAHAH LOL.

michel69

Haha nice Maz ;D :hehe: je had nog een plaatje liggen......wat zie ik trouwens op de laatste foto's voor aluminiumfolieachtig zitten boven de Titan?
Stereo Kharma 3.2 CE Black Label-Audio Research REF 5 SE-Audio Research VS110 - GamuT m250-Audio Research DAC 1-20 -Marantz SA-11S1-Marantz  NA 11S1 - Bassocontinuo-Norstone-Transparent powerlink reference-Shunyata Hydra 6 - Furukawa powercord - Direct Audio Masterline
HT Arcam avr390-Oppo Uhd 203 - Kharma- OLS-Audioquest pearl 4x

YamahaRXV

Citaat van: michel69 op februari 10, 2016, 20:56:02
wat zie ik trouwens op de laatste foto's voor aluminiumfolieachtig zitten boven de Titan?

Volgens mij heeft Maz wat bekabeling ingepakt met aluminiumfolie.... ''creatief'' afschermen noemen ze dat  :D

Mr.M

Citaat van: YamahaRXV op februari 11, 2016, 00:28:02
Volgens mij heeft Maz wat bekabeling ingepakt met aluminiumfolie.... ''creatief'' afschermen noemen ze dat  :D
Hahaha. Zoiets.

Met de 300b audion welke in de rek stond kon het behoorlijk warm worden aan de bovenkant.
Toen heb ik een stuk folie paar keer gevouwen en met dubbelzijdig plakband aan de plafond van de onderste rek gehangen om de hitte te verdelen en af te voeren.

Dat werkte perfect. De bovenkant werd haast niet meer heet. ;). En je ook de bekabeling liep boven de 300b omdst de rca ingangen aan de zijkanten stonde . Dus meteen ook een goed afscherming voor de kabels die over de buizen liepen.

;)

op eigen verzoek verwijderd.

Goed uitzicht, die dames yogabillen.

O0