aMAZing quest to HIGH END heaven.;).

Gestart door Mr.M, september 20, 2014, 11:32:45

Vorige topic - Volgende topic

Mr.M

Citaat van: YamahaRXV op januari  9, 2016, 09:41:12
Ik denk dat maz hier al eerder van op de hoogte was voordat de betreffende advertentie hier in de markt geplaatst werd  ;)
Ik wist al inderdaad van de vivids voordat ze waren gekocht door ton.
Heb hem geadviseerd om niet te doen omdat de k1 de moeilijkste speaker is van vivid qua plaatsing en bama kan dst gewoon niet kwijt.
Maar BAMA zou BAMA niet zijn als die het niet zou doen.

Ik en hij zijn uit zelfde plank gesneden denk ik.maakt niet uit wat een ander zegt , als je het leuk vind en je wordt er gelukkig van gewoon doen.
Is de lol er af ? Dan lekker wegdoen en iets anders zoeken om  bezig te zijn.

Ik kreeg " live pictures " toen bama ze ging ophalen.

Hij stuurde mij de foto's toen hij ze ging ophalen en ik zag de ARC REF 3 staan en ik zei als hij hem verkoop neem die voor mij mee meteen.
Maar er kwam dezelfde dag een uur na bama een Duitser die ophalen.:(

Dat was een missertje ...
Speakertje hier , platenspelertje daar  paar kabeltjes en wat versterkers. Niets bijzonders.  ; )

michel69

Stereo Kharma 3.2 CE Black Label-Audio Research REF 5 SE-Audio Research VS110 - GamuT m250-Audio Research DAC 1-20 -Marantz SA-11S1-Marantz  NA 11S1 - Bassocontinuo-Norstone-Transparent powerlink reference-Shunyata Hydra 6 - Furukawa powercord - Direct Audio Masterline
HT Arcam avr390-Oppo Uhd 203 - Kharma- OLS-Audioquest pearl 4x

Lex Groningen

Allereerst je horloges. Ieder zijn smaak, maar wat een bling gehalte. Ik weet van wat vrienden die op mannen vallen dat ze dit erg mooie horloges vinden. Een beetje een Geer & Goor gehalte :D.

Maar nu even serieus. Altijd erg vervelende en verdrietige momenten om een dierbare te moeten verliezen. Gecondoleerd, Maz. Sterkte!
Versterker: Musical Fidelity M3si/ Draaitafel: Technics SL-1210 MK2/ Phono-pre: Musical Fidelity LX2 LPS/ Luidsprekers: Harbeth ps3er / Streamer: ?/ DAC: ??/  Kabels: ?/Platenwasmachine: Okki Nokki

bmateijsen

Nu ik de foto's zo zie... weet ik wie de eigenaar is geweest van de K1's...

mijkie

* Focal Alpha 50 * Auralic Altair G1.1 *

Bas Akkerman

Citaat van: bmateijsen op januari  9, 2016, 13:05:24
Is dat zo? Dan is het misschien handiger om die foto weg te halen Maz? Ik weet niet of diegene dat op prijs stelt...
Een beter forum begint bij jezelf.

Ik zou met niemand willen ruilen, meteen gaan huilen, als ik geen Hagenees audiofiel zou zijn! ;D

Stereo: Electrickery       |       HT: Bas' Bios       |      Qobuz: De HTforummaandlijsten

YamahaRXV

Ik neem aan dat de eerste foto van de Vivid K1,s gemaakt is bij de persoon waar bama ze vandaan heeft ?
Absoluut mooie speakers, maar wat een bende in die ruimte, het lijkt wel de opslagruimte van malle Pietje... :D
Zulke mooie en dure speakers die erg goed kunnen presteren en dan in zo,n ruimte  ???
Devialet 200 // Kharma 3.2 CE Black Label // Eton Hexacone + Hypex DS 4.0  // Streacom FC-5 Alpha based C.A.T.+ HDPlex 100W LPS + HDPlex 250 W HiFi ATX DC-DC + SSD + 16 GB RAM + PPA USB V2 + JPLAY + Fidelizer Audio Pro + Roon Labs server // Siltech Explorer 180 L - Acoustic Revive USB 1.0 PLS - Acoustic Revive Powermax 10000 + IeGo 8055 - Furutech FP-3TS20 + IeGo 8055 - Belden 1885 ENH + Telegartner MFP8

Kerkhoffd

Aurender N10 - Kharma Enigma Signature AES/EBU Digital - Devialet 400 - MIT Matrix 28s - Audio Physic Virgo 25 Plus+ - IsoAcoustics Gaia II - GigaWatt Xtreme zekeringkastautomaat - Vibex One 6 Cu - Shunyata Research Ξtron™ α Digital en ΞTron™ Z PC-10 Analog - Spring Audio gemodificeerde Meraki switch en lineaire voeding - AudioQuest Diamond v2 cat7 - Qobuz Studio

CZ79

Versterking: Simaudio Moon Neo 240i
Bron: Simaudio Moon 180 MiND | Weiss DAC2
Luidsprekers: JBL Synthesis HDI-1600
Kabels: Grimm | Melodika

Staaled

Citaat van: maz op januari  9, 2016, 10:54:30
Geef niet joris,we kennen elkaar langer dan vandaag ;). Ik wist al waar ik aan begon voordat ik de foto's plaatste en weet bijvoorbaat hoe sommige reageren. Lol

Eigenlijk is het "uitlokken" Hahahaha.

Het is ook gewoon leuk om af en toe divers te zijn in de topic. ;)

Nou moet ik zeggen deze horloge valt best mee als je om hebt.
Ja hij is bling bling maar op een of ander manier toch niet heel opvallend.

Tnx maikel, 

Ik denk dat ik dit van me moeders kant heb, (mama is FILIPIJNS) en die zijn  zelfde als Thailand en Indonesië qua leefstijl.Heel gelukkig met heel weinig en ze genieten volop van de dagen.
Beter uit te lokken dan uit te klokken.

Gecondoleerd.
"Inability to accept the mystic experience is more than an intellectual handicap. Lack of awareness of the basic unity of organism and environment is a serious and dangerous hallucination. For in a civilization equipped with immense technological power, the sense of alienation between man and nature leads to the use of technology in a hostile spirit – to the "conquest" of nature instead of intelligent co-operation with nature." (Alan Watts, Psychedelics and Religious Experience, 1968)

sultankat

Maz, sterkte jongen en geniet van je levenslust. Het leven is te kort om er niet met volle teugen werkelijk alles uit te halen. En dat doe je ook nog eens zonder anderen daarmee te schaden, integendeel. Chapeau!
Quad Artera Play Plus + Quad Artera mono's | NAD PP2e Phono preamp | Thorens TD147 + Shure V15 III | Audizio tuner | Innuos ZEN mini MK3 streamer +  Innuos voeding | Dali Grand Diva speakers | Ansuz Speakz x speakerkabels | Sugden Masterclass HA 4 hoofdtelefoonversterker | Audeze LCD X hoofdtelefoon | Van den Hul Digicoupler | Ansuz digital cables | Shunyata power cables | Vibex powerblock

joey01

Gecondoleerd Maz.
Ondanks dat het niet mijn smaak is kan ik de Cartier goed waarderen  :worship:

Mr.M

Citaat van: michel69 op januari  9, 2016, 12:28:00
Gecondoleerd beste Maz.

Michel,
Bedankt aan u en allen voor de condoleance .
Citaat van: Alex Groningen op januari  9, 2016, 12:36:57
Allereerst je horloges. Ieder zijn smaak, maar wat een bling gehalte. Ik weet van wat vrienden die op mannen vallen dat ze dit erg mooie horloges vinden. Een beetje een Geer & Goor gehalte :D.

Maar nu even serieus. Altijd erg vervelende en verdrietige momenten om een dierbare te moeten verliezen. Gecondoleerd, Maz. Sterkte!
Hahahah. Ik ken er ook een paar die  het wel kunnen warderen.;) .
Er is me ooit gezegd :" maz als je ooit uit de kast komt dan  mag je je klokkie gewoon  om houden. Haha lol
Citaat van: bmateijsen op januari  9, 2016, 13:05:24
Er zijn niet veel vivid eigenaren en de audio wereld is niet zo groot , dus kijk daar niet verbaasd van.
Citaat van: Bas Akkerman op januari  9, 2016, 14:59:25
Is dat zo? Dan is het misschien handiger om die foto weg te halen Maz? Ik weet niet of diegene dat op prijs stelt...
Is al  gebeurt. Wilde eigenlijk de misgelopen ref 3 laten zien.

Citaat van: sultankat op januari  9, 2016, 17:10:01
Maz, sterkte jongen en geniet van je levenslust. Het leven is te kort om er niet met volle teugen werkelijk alles uit te halen. En dat doe je ook nog eens zonder anderen daarmee te schaden, integendeel. Chapeau!

Dankjewel sultan. We  doen ons best, werken hard , en proberen op ons manier positief te zijn voor de mensen omheen en hopelijk ook de maatschappij.

Gelukkig kom ik uit een familie die zorgzaam is (naar iedereen) en heel gul naar elkaar en anderen . Geld is helaas een onmisbare middel geworden waarmee geluk tot zekere hoogte gekocht kan worden,maar de basis van alle geluk blijft liefde voor en respect en Gezondheid.

Soms kan een simpel condoleance meer waard zijn in moeilijke tijden dan goud en zilver. Dat heb ik vorige week gezien en gevoeld.

Nu kan ik alles wat ik heb nog meer warderen en nog meer genieten van ieder cent dat ik uitgeef . Lekker rustig  s' avonds naar je MUZIEK luisteren en genieten is iets wat niet vazelfsprekend is . Hoe vanzelfsprekend het ook lijkt voor ons. Dat komt eigenlijk doordat we geen zorgen hebben en verdriet .Anders is genieten van matriaal en spullen ver te zoeken als je ziek /lijdend en verdrietig bent.
Speakertje hier , platenspelertje daar  paar kabeltjes en wat versterkers. Niets bijzonders.  ; )

Mr.M

Citaat van: joey01 op januari  9, 2016, 18:01:55
Gecondoleerd Maz.
Ondanks dat het niet mijn smaak is kan ik de Cartier goed waarderen  :worship:
Ik moet je zeggen , als je het om hebt is het zeker bling bling, maar geen Geer en Goor bling bling.
Op een of ander manier is het best Sjiek.

Me papegaai vindt het ieder geval mooi . ;)

Perfectionist

Gecondoleerd Maz, en een mooie levensfilosofie houd je erop na. Kan me daar zeker in vinden,

Je interesse voor mooie horloges delen we, we hebben alleen een hele andere smaak. Vind je zo'n Omega niks, de dark side of the moon.  8)

Woonkamer: ATOLL ST300 Signature streamer / ATOLL IN300 EVO versterker / Dali Epicon 6 luidsprekers/ Chord Shawline bekabeling

Woonkeuken: NAD C700 / Dali Menuet / Van den Hul bekabeling

VlisChris

Citaat van: Joris1971 op januari  9, 2016, 06:58:58
Sorry Maz dat ik te persoonlijk werd en zo een botte opmerking maakte..mijn excuses daarvoor, kwam natuurlijk door die bling bling klokjes.  ;D

:headbanging:

Mr.M

Ik wist niet dat ik een speaker te koop had op mp. Hahaha.

Unieke 1 malige originele concept Kharma, gesloten kast
€ 17.499,00
http://link.marktplaats.nl/m1007562023

Bama

Zoveel geld vragen en dan nog te lam zijn om zelf foto's te nemen.

YamahaRXV

Citaat van: maz op januari  9, 2016, 22:07:42
Ik wist niet dat ik een speaker te koop had op mp. Hahaha.

Unieke 1 malige originele concept Kharma, gesloten kast
€ 17.499,00
http://link.marktplaats.nl/m1007562023

Inderdaad bekende speakers en een bekende ruimte waar ze staan, maar iets klopt er niet... :D
Heb je daar toestemming voor gegeven maz, anders vind ik het knap brutaal eerlijk gezegd ?
Devialet 200 // Kharma 3.2 CE Black Label // Eton Hexacone + Hypex DS 4.0  // Streacom FC-5 Alpha based C.A.T.+ HDPlex 100W LPS + HDPlex 250 W HiFi ATX DC-DC + SSD + 16 GB RAM + PPA USB V2 + JPLAY + Fidelizer Audio Pro + Roon Labs server // Siltech Explorer 180 L - Acoustic Revive USB 1.0 PLS - Acoustic Revive Powermax 10000 + IeGo 8055 - Furutech FP-3TS20 + IeGo 8055 - Belden 1885 ENH + Telegartner MFP8

Mr.M

Nee. Maar ik ken hem goed , hij is een hele  aardige gast. Hij weet dat ik daar niet moeilijk in ben. Het is maar een foto en het staat al op forum voor iedereen om te zien dus waarom moet ik nu ineens moeilijk doen? Als hij daar beter van wordt  , dan heeft die mijn zege.

Sirius666

Mooi gezegd, dat siert je zeker.....maar het is ongevraagd, niet netjes dus...én enigszins misleidend want dit is geen foto van de Kharmas in hun huidige omgeving.

YamahaRXV

Citaat van: maz op januari  9, 2016, 22:18:34
Nee. Maar ik ken hem goed , hij is een hele  aardige gast. Hij weet dat ik daar niet moeilijk in ben. Het is maar een foto en het staat al op forum voor iedereen om te zien dus waarom moet ik nu ineens moeilijk doen? Als hij daar beter van wordt  , dan heeft die mijn zege.

Oké  :thumbs-up:

Mr.M

Citaat van: Sirius666 op januari  9, 2016, 22:22:53
Mooi gezegd, dat siert je zeker.....maar het is ongevraagd, niet netjes dus...én enigszins misleidend want dit is geen foto van de Kharmas in hun huidige omgeving.
Klopt , hij had kunnen vragen maar aan de andere kant wij (ik)pak ook  weleens een foto van Google als voorbeeld. Ik zie dit niet anders dan gemakzucht en het heeft geen slechte bedoeling naar mij toe.

Ik weet waarom hij mijn foto's gebruikt. Als ik me kan hetinneren heeft hij heeft een nokia uit de oertijd. Zwart wit scherm en geen camera . Lol

Zoiets ongeveer.

Sirius666

Oh jee, dit soort mensen bestaat natuurlijk ook nog  :D

Mr.M

Citaat van: Sirius666 op januari  9, 2016, 22:54:19
Oh jee, dit soort mensen bestaat natuurlijk ook nog  :D
Ja en dat nog voor een man van rond mijn leeftijd(denk zelfs iets jonger).  Lol