aMAZing quest to HIGH END heaven.;).

Gestart door Mr.M, september 20, 2014, 11:32:45

Vorige topic - Volgende topic

Mr.M

Hier staat de tel op: 3 jaar TEHERAN , 2 jaar MANILA  ,2 jaar TEHERAN ,1 jaar MANILA  ,2 Jaar TEHERAN , 1 jaar VANCOUVER ,6 mmanden  BRUSSEL , 2 maanden GILZE Rijen  , 20 jaar ROTTERDAM.  Lol
Speakertje hier , platenspelertje daar  paar kabeltjes en wat versterkers. Niets bijzonders.  ; )

LABO

Citaat van: maz op januari  2, 2016, 19:18:41
Als ik in de buurt ben geef ik wel een seintje lex.:)
Altijd leuk Maz. Welkom.
Devialet Le200 | Vivid Audio V1.5
Transrotor Zet 2 - Reed 2A - AT 150MLX | Linn Akurate DS | DIW7022
Siltech Classic Anniversary 330L LS | Siltech 330i RCA | AudioQuest Vodka RJ/E + Optilink
PS Audio Quintet Power Centre | PS Audio AC-3 | 2 Siltech SPX-30 MkII

Mr.M

Om een beetje leven in de boel te blazen ga ik maar weer wat anders posten dan audio .

Omdat ik niet ben geslaagd om een andere auto te kopen heb ik mezelf maar verwend met een "klokje" ,sorry bedoel horloge ;).

Dit wordt weer leuk om de reacties te lezen.

Mijn volgende horloge moest eigenlijke een iets minder opvallende worden maar Tis me niet gelukt om me in te houden vandaag.

Zoals jullie weten hou ik totaal niet van opvallende spullen ;) en dat weet de juwelier hier in Rotterdam ook blijkbaar.

Kreeg vandaag een telefoontje dat een horloge binnen was wat helemaal mijn ding zou zijn.18.00 de zaak gesloten en meteen erheen gereden. En ja hoor , na een blik was ik verkocht en kon de winkel niet verlaten zonder.
Aangezien ik vorige jaar hard me best  heb gedaan en volop gewerkt vond ik dit wel een leuk cadeautje voor mezelf.

Deze horloge heb ik paar jaar terug gezocht maar nergens ter wereld eentje kunnen vinden met deze wijzerplaat.
En bij toeval had deze juwelier hem ingeruild en dat nog om de hoek.

Nu heb ik genoeg bling bling. Volgende op Wenslijst is een ROSÉ gouden. [emoji7] [emoji7]

Nieuw in de bling bling collectie van MAZ.
Cartier Santos xl full Diamond.
Speakertje hier , platenspelertje daar  paar kabeltjes en wat versterkers. Niets bijzonders.  ; )

Joris1971

Je speelt het dermate op de man dat ik je even onder toezicht zet Joris.

Oud lid

Ik blijf er toch het schietsalon gevoel bij houden. Maar als het jou gelukkig maakt...

Toch zou ik eens wat verder kijken in het leven, Maz. Naar zaken die er echt toe doen. Maar je bent nog jong en misschien komt dat nog wel eens.

Erwin B

Kjelt

Is ook zeker niet mijn smaak, als ik kijk wat zo'n horloge kost  :o kan ik alleen maar denken dat ik voor je hoop dat je er ooit nog wat voor terug krijgt  :-X maar goed een ieder heeft zijn eigen hobbies, ken mensen die een paar honderd euro voor een fles wijn neertellen.

YamahaRXV

Citaat van: maz op januari  8, 2016, 23:03:21
Dit wordt weer leuk om de reacties te lezen.

Het begin is er al zie ik, de eerste reacties druppelen al binnen  :D
Devialet 200 // Kharma 3.2 CE Black Label // Eton Hexacone + Hypex DS 4.0  // Streacom FC-5 Alpha based C.A.T.+ HDPlex 100W LPS + HDPlex 250 W HiFi ATX DC-DC + SSD + 16 GB RAM + PPA USB V2 + JPLAY + Fidelizer Audio Pro + Roon Labs server // Siltech Explorer 180 L - Acoustic Revive USB 1.0 PLS - Acoustic Revive Powermax 10000 + IeGo 8055 - Furutech FP-3TS20 + IeGo 8055 - Belden 1885 ENH + Telegartner MFP8

Mr.M

Citaat van: Joris1971 op januari  8, 2016, 23:29:06
Wat een gedrochten... Heb je die op de kermis in Bukel gewonnen?

Je lijkt wel een kampwijf...
Hahahaha. Ik had een kamper kunnen zijn als het om horloge smaak gaat.

Citaat van: Erwin B op januari  8, 2016, 23:29:28
Ik blijf er toch het schietsalon gevoel bij houden. Maar als het jou gelukkig maakt...

Toch zou ik eens wat verder kijken in het leven, Maz. Naar zaken die er echt toe doen. Maar je bent nog jong en misschien komt dat nog wel eens.

Erwin B

Leven is niet zo vooruitstrevend als men denkt.
Vorige week zijn we weer met beide voeten op de grond gezet en alweer besef ik Hoe fragiel wij mensen zijn en hoe snel leven voorbij kan zijn. hele week verdrietig en down geweest om het verlies van een goede vriend /familie .

Helemaal gezond en zonder enige reden was het voorbij.Hij  ging s avonds naar bed om vervolgens de volgende ochtend niet meer wakker te worden.

Iedereen denkt aan een mooie  toekomst en vergeet van de dag te genieten.

Ik ben idd jong , maar met 34 jaar ,als ik morgen vertrek naar land des oordeel , er is niets wat ik anders zou doen als ik het opnieuw mocht doen. Ik heb altijd gedaan wat ik wilde en nooit op mezelf of mijn familie bezuinigd, mits het niet anders kon.

Mijn familie en ik leven met de dag.

Als je in een situatie heb geleefd waar een dierbare van je zieke is en  ieder dag de laatste kan zijn denk je heel anders over leven /geld en matriaal.(allemaal.midellen om je BLIJ te maken.) En als ik ergens blij van wordt dan Doe ik het. Simpel toch?

Heb een broertje die sinds geboorte ziek is en tot op heden 54 x geopereerd is en van dag tot dag leeft . 6  jaar geleden zei de dokter nogeens dat ons moeder max 3 jaar te gaan heeft ivm haar uitgezaaide kanker.:(

Als je zou weten hoe het voelt om ieder dag te slapen met het idee dat je morgen je ma of broertje moet begraven dan denk je heeeeel anders over toekomst en leven.
De regels zijn heel simpel  in huize maz.

LIVE LIKE ITS YOUR LAST DAY  ;) maar doe niemand kwaad of pijn in je quest.

Mr.M

Citaat van: YamahaRXV op januari  8, 2016, 23:53:03
Het begin is er al zie ik, de eerste reacties druppelen al binnen  :D
Leuks dat he jan. ;)

botsen

Erwin B

Zoals de Vivid die nu te koop worden aangeboden?  ;D

YamahaRXV

Citaat van: maz op januari  8, 2016, 23:58:00
Leuks dat he jan. ;)

Daar hebben we het al meer over gehad hé maz  ;)
Devialet 200 // Kharma 3.2 CE Black Label // Eton Hexacone + Hypex DS 4.0  // Streacom FC-5 Alpha based C.A.T.+ HDPlex 100W LPS + HDPlex 250 W HiFi ATX DC-DC + SSD + 16 GB RAM + PPA USB V2 + JPLAY + Fidelizer Audio Pro + Roon Labs server // Siltech Explorer 180 L - Acoustic Revive USB 1.0 PLS - Acoustic Revive Powermax 10000 + IeGo 8055 - Furutech FP-3TS20 + IeGo 8055 - Belden 1885 ENH + Telegartner MFP8

chansig

.

Erwin B

Wat een larie reactie.

Gr. Hans
Teleskopos,  2 x Arendal 1961, Wiim Ultra, akoestisch gefröbel, Audio Gear powerkabels, Chinese slangen, 2 x Dynavox x7000, digitaal
Coax AQ Carbon

Mr.M

Citaat van: botsen op januari  8, 2016, 23:59:01
Zoals de Vivid die nu te koop worden aangeboden?  ;D
Of naar deze bv. Heb altijd een rosé gouden gewild. ;) of een palladium.[emoji173] [emoji173] [emoji173] [emoji7] [emoji7] [emoji7]

[emoji23] [emoji23] [emoji23]

Mr.M

Citaat van: YamahaRXV op januari  9, 2016, 00:02:06
Daar hebben we het al meer over gehad hé maz  ;)
Ik wist al wat me te wachten stond voordat ik dit ging posten.lol

Altijd leuk om tegen de stroom in te zwemmen.

botsen

Dure klokkies.

Gecondoleerd trouwens. Je bent erg open over je privé-leven.

YamahaRXV

Gecondoleerd maz, en sterkte toegewenst met het verwerkingsproces  ;)

pietjepc

Nou, als je het je kan veroorloven, en je vindt het mooi, lekker doen nu het kan! We kunnen het niet meenemen...

Mr.M

Citaat van: botsen op januari  9, 2016, 00:11:59
Dure klokkies.

Gecondoleerd trouwens. Je bent erg open over je privé-leven.
Tnx . Was weer een wakkerschuddertje om te genieten van leven en ieder  dagen die je cadeau krijgt.
Citaat van: YamahaRXV op januari  9, 2016, 00:15:59
Gecondoleerd maz, en sterkte toegewenst met het verwerkingsproces  ;)
Tnx jan. Het is triest en zielig om iemand zijn hele leven hard te zien werken voor een "TOEKOMST" maar de geplande toekomst niet behalen .
Waarom zou je de zekerheid van vandaag laten voor de onzekerheid van toekomst?

Ik ga liever nu naar de maladieven dan hopen dat ik op me 68 ste  na me pensioen erheen kan om te genieten van me  pensioen. Lol

Mr.M

Citaat van: pietjepc op januari  9, 2016, 00:24:36
Nou, als je het je kan veroorloven, en je vindt het mooi, lekker doen nu het kan! We kunnen het niet meenemen...
En zo simpel is het...... Helaas moet men eerst de pijn voelen voordat gij het beseft. Maar dan is het all  te laat  voor sommigen.

chansig

Teleskopos,  2 x Arendal 1961, Wiim Ultra, akoestisch gefröbel, Audio Gear powerkabels, Chinese slangen, 2 x Dynavox x7000, digitaal
Coax AQ Carbon

Joris1971

Sorry Maz dat ik te persoonlijk werd en zo een botte opmerking maakte..mijn excuses daarvoor, kwam natuurlijk door die bling bling klokjes.  ;D

Maar ik heb een goede reden om die bling bling klokjes te verkopen....... ;D
http://www.htforum.nl/yabbse/index.php?topic=155696.msg2881920#top

Maikel_audionerd

Gecondoleerd Maz, moet flink schrikken zijn geweest. Ik vind je levensinstelling wel een goede, zo leven ze ook hier in Thailand. Het is erg on-Nederlands ben ik afgelopen half jaar achter gekomen. Overigens wil ik aub geen discussie hierover voeren, het is mijns inziens voor iedereen een persoonlijke attitude en ik respecteer iedereen daarin.

Jeetje wat een klokjes zeg  :o  Ik vind de diamond-Cartier wel mooi, erg bling bling maar toch wel stijlvol, ook hartstikke persoonlijk haha

Ben benieuwd wat je van de Vivids vind...  :tongue2:
HT: http://www.htforum.nl/yabbse/index.php?topic=142478.0
-- HDI Dune prime 3.0 - Epson EH TW550 - Peerless PP33 - Kef UniQ - NAD 902 - Mitshubishi DA-A10DC - Mitshubishi DA-M10 - Denon geïntegreerd - Microlab actief --
Stereo: http://www.stereoforum.nl/index.php?topic=232.0

YamahaRXV

Citaat van: Joris1971 op januari  9, 2016, 06:58:58
Maar ik je hebt een goede reden om die bling bling klokjes te verkopen....... ;D

Ik denk dat maz hier al eerder van op de hoogte was voordat de betreffende advertentie hier in de markt geplaatst werd  ;)

Bas Akkerman

Citaat van: maz op januari  9, 2016, 00:32:51
En zo simpel is het...... Helaas moet men eerst de pijn voelen voordat gij het beseft. Maar dan is het all  te laat  voor sommigen.
:thumbs-up: Helemaal juist Maz! Gecondoleerd met je goede vriend en hopelijk krijg je steeds het gelukzalige gevoel dat het leven er nog voor jou is als je naar het "klokje" kijkt.
Een beter forum begint bij jezelf.

Ik zou met niemand willen ruilen, meteen gaan huilen, als ik geen Hagenees audiofiel zou zijn! ;D

Stereo: Electrickery       |       HT: Bas' Bios       |      Qobuz: De HTforummaandlijsten

Mr.M

Citaat van: Joris1971 op januari  9, 2016, 06:58:58
Sorry Maz dat ik te persoonlijk werd en zo een botte opmerking maakte..mijn excuses daarvoor, kwam natuurlijk door die bling bling klokjes.  ;D

Maar ik heb een goede reden om die bling bling klokjes te verkopen....... ;D
Geef niet joris,we kennen elkaar langer dan vandaag ;). Ik wist al waar ik aan begon voordat ik de foto's plaatste en weet bijvoorbaat hoe sommige reageren. Lol

Eigenlijk is het "uitlokken" Hahahaha.

Het is ook gewoon leuk om af en toe divers te zijn in de topic. ;)

Nou moet ik zeggen deze horloge valt best mee als je om hebt.
Ja hij is bling bling maar op een of ander manier toch niet heel opvallend.

Citaat van: Maikel_audionerd op januari  9, 2016, 09:33:44
Gecondoleerd Maz, moet flink schrikken zijn geweest. Ik vind je levensinstelling wel een goede, zo leven ze ook hier in Thailand. Het is erg on-Nederlands ben ik afgelopen half jaar achter gekomen. Overigens wil ik aub geen discussie hierover voeren, het is mijns inziens voor iedereen een persoonlijke attitude en ik respecteer iedereen daarin.

Jeetje wat een klokjes zeg  :o  Ik vind de diamond-Cartier wel mooi, erg bling bling maar toch wel stijlvol, ook hartstikke persoonlijk haha

Ben benieuwd wat je van de Vivids vind...  :tongue2:

Tnx maikel, 

Ik denk dat ik dit van me moeders kant heb, (mama is FILIPIJNS) en die zijn  zelfde als Thailand en Indonesië qua leefstijl.Heel gelukkig met heel weinig en ze genieten volop van de dagen.