aMAZing quest to HIGH END heaven.;).

Gestart door Mr.M, september 20, 2014, 11:32:45

Vorige topic - Volgende topic

michel69

Haha zo zie je maar weer eens maz......je hebt altijd baas boven baas...... ;D ;D ;) zit nu as we speak heerlijk te genieten van een ex amp van je  :music:
Stereo Kharma 3.2 CE Black Label-Audio Research REF 5 SE-Audio Research VS110 - GamuT m250-Audio Research DAC 1-20 -Marantz SA-11S1-Marantz  NA 11S1 - Bassocontinuo-Norstone-Transparent powerlink reference-Shunyata Hydra 6 - Furukawa powercord - Direct Audio Masterline
HT Arcam avr390-Oppo Uhd 203 - Kharma- OLS-Audioquest pearl 4x

Mr.M

Citaat van: michel69 op december  1, 2015, 22:32:59
Haha zo zie je maar weer eens maz......je hebt altijd baas boven baas...... ;D ;D ;) zit nu as we speak heerlijk te genieten van een ex amp van je  :music:
Dat sowieso. .  Ik ben maar een simpel ziel vergeleken met sommige en de bizarre sets van ze.
Goed om te horen dat er genoten wordt van mijn ex spullen. Over het algemeen heb ik nooit echt een miskoop gehad. Weleens mismatch gehad maar haast nooit een miskoop. ;)

Welke amp had je van me??
Speakertje hier , platenspelertje daar  paar kabeltjes en wat versterkers. Niets bijzonders.  ; )

michel69

Citaat van: maz op december  1, 2015, 22:55:13
Dat sowieso. .  Ik ben maar een simpel ziel vergeleken met sommige en de bizarre sets van ze.
Goed om te horen dat er genoten wordt van mijn ex spullen. Over het algemeen heb ik nooit echt een miskoop gehad. Weleens mismatch gehad maar haast nooit een miskoop. ;)

Welke amp had je van me??

;D precies......de Audion platinum staat nu zijn werk te doen en moet zeggen dat ik eindelijk me SF begin te horen toen ik ze kocht, ben er nog niet helemaal maar we gaan weer de goede kant op zeg maar ;) ;D nu spotify weekley op staan en dit klinkt echt heel anders dan voorheen....laat ik het zo zeggen dat heel wat uitspraken in de wondere wereld van audio me een stuk duidelijker geworden zijn ;D ;D
Stereo Kharma 3.2 CE Black Label-Audio Research REF 5 SE-Audio Research VS110 - GamuT m250-Audio Research DAC 1-20 -Marantz SA-11S1-Marantz  NA 11S1 - Bassocontinuo-Norstone-Transparent powerlink reference-Shunyata Hydra 6 - Furukawa powercord - Direct Audio Masterline

Mr.M

Dat is inderdaad een hele muzikale versterker.
Heb met plezier ernaar geluisterd. Een van de betere geintegreerde versterkers die ik heb gehad. HIJklonk mooier in mijn setting dan de pass labs int150... ;)
Dat is voor de prijs een waanzinnige versterker.
De afstand bediening ligt nog hier denk ik. Of heb je een alles in een ab?.

Volgens mij was dit de ab... veel knopjes maar enkel de volume hoog en laag werkt en de input select ...lol
Speakertje hier , platenspelertje daar  paar kabeltjes en wat versterkers. Niets bijzonders.  ; )

michel69

haha zou best kunnen wbt de ab ik heb van John een uni ab mee gekregen maar gebruik de audion op dit moment in ht.....en zit hier echt met een hele grote glimlach te luisteren en ik moet grrr vroeg op morgen maar ken me zelf al langer dan vandaag het gaat weinig slapen worden vandaag....spotify klinkt echt......hmm hoe moet ik het zeggen.....WAANZINNIG  :music: :music: :music: zomaar eens een cd op zetten ;D ;D

Mr.M

Citaat van: michel69 op december  1, 2015, 23:50:59
haha zou best kunnen wbt de ab ik heb van John een uni ab mee gekregen maar gebruik de audion op dit moment in ht.....en zit hier echt met een hele grote glimlach te luisteren en ik moet grrr vroeg op morgen maar ken me zelf al langer dan vandaag het gaat weinig slapen worden vandaag....spotify klinkt echt......hmm hoe moet ik het zeggen.....WAANZINNIG  :music: :music: :music: zomaar eens een cd op zetten ;D ;D
Dat is voor mij ook van belang. Dat zelfs spotify goed gaat klinken.

Ik hou wel van een sausje die alles gewoon "LEKKER" laat klinken. Ongeacht of de bron nou super opname is of niet.

Dat deed de audion inderdaad en de arc doet dat ook.

In ieder geval de arcs die ik tot nu heb gehad deden dat wel.

Daar gaat het bij mij om.. lekker klinkend muziek. Of het nou goed of minder opgenomen is boeit me niet zo. Als die maar goed klinkt op moment dat het mij speakers uitkomt.lol

Mr.M

Morgen ochtend is het zo er. Eindelijk me kharmas in de juiste kleur...

DIAMANT ZWART...

Ben benieuwd hoe ik het zichtmatig zal ervaren . Nu heb ik even met de parel witte gewoond en  best gewend geraakte aan de onopvallende maat zeer sierlijke witte kleur welke totaal niet opvalt tegen de witte achtergrond.

De zwarte zal behoorlijk aanwezige zijn denk ik vergeleken met de parelwit.
We gaan het meemaken.

Cyreg

setup: Michell TecnoDec/RB250/TecnoW > MP110 > GramAmp2C/PSU1; Cyrus CD8SE;  >> DNM Stereo Solid Core V3 Interconnects >> 
             Exposure 3010S2D INT >> Exposure DMF-two LSkabel >> Harbeth C7ES-3 '35th Anniversary' op Ikea Oddvar stool 
netspul: huiswcd > M-Way 3DW Gold +(plus) > Furutech e-TP60E(G) > AH! KB10 (3010S2D), BC Ruhr18 (PSU1), BC Ruhr18 (CD8SE)

patsijb

Former member 78

sultankat

Citaat van: maz op december  4, 2015, 00:43:32
Morgen ochtend is het zo er. Eindelijk me kharmas in de juiste kleur...

DIAMANT ZWART...

Ben benieuwd hoe ik het zichtmatig zal ervaren . Nu heb ik even met de parel witte gewoond en  best gewend geraakte aan de onopvallende maat zeer sierlijke witte kleur welke totaal niet opvalt tegen de witte achtergrond.

De zwarte zal behoorlijk aanwezige zijn denk ik vergeleken met de parelwit.
We gaan het meemaken.

Ik heb zelf in het verleden diamant zwart gehad van Kharma (de 2.3 Beryllium) en in ieder geval is het veel mooier dan "gewoon" zwart.
Quad Artera Play Plus + Quad Artera mono's | NAD PP2e Phono preamp | Thorens TD147 + Shure V15 III | Audizio tuner | Innuos ZEN mini MK3 streamer +  Innuos voeding | Dali Grand Diva speakers | Ansuz Speakz x speakerkabels | Sugden Masterclass HA 4 hoofdtelefoonversterker | Audeze LCD X hoofdtelefoon | Van den Hul Digicoupler | Ansuz digital cables | Shunyata power cables | Vibex powerblock

LABO

Citaat van: sultankat op december  4, 2015, 09:26:26
Ik heb zelf in het verleden diamant zwart gehad van Kharma (de 2.3 Beryllium) en in ieder geval is het veel mooier dan "gewoon" zwart.
I know :-) because I'm happy
Devialet Le200 | Vivid Audio V1.5
Transrotor Zet 2 - Reed 2A - AT 150MLX | Linn Akurate DS | DIW7022
Siltech Classic Anniversary 330L LS | Siltech 330i RCA | AudioQuest Vodka RJ/E + Optilink
PS Audio Quintet Power Centre | PS Audio AC-3 | 2 Siltech SPX-30 MkII

Bama

Erg mooi, bijna net zo mooi als parelmoer wit ;D

DofN

Kan het kharma draadje niet vinden, alle Kharma zoekopdrachten leiden naar het Maz topic :)

Staan nu in huize DoF.

Zoals wellicht bekend ben ik uitermate tevreden met mijn Euphonia ms4.. Maar heb de kans om vrijblijvend een paar dagen te vergelijken. Ben benieuwd hoe het uitpakt. De eerste indruk is.. Prima luidsprekers  8)

Om Maz' draadje niet langer te vervuilen een linkje naar wat metingen:

http://www.htforum.nl/yabbse/index.php?topic=135845.msg2866182#msg2866182
You changed the outcome by measuring it! - Professor Farnsworth
Voorversterker: Anthem STR PRE, Eindversterker: Bryston 3B³ Cubed, Fronts: Analysis Audio Omega en 2 x JL-E112 subwoofers, met als DSP:  Bacch Audiophile+, ORC binaural software (bass absorbers) en akoestische maatregelen.

Mr.M

Ik moet eerlijk zeggen ...de diamant zwartr zijn waanzinnig mooi.
Ik hou er wel van als een kleur "leeft".
Ze staan nu lekker thuis in te spelen en kan niet anders zeggen dan wauw.

Ze zijn " piano zwart " in donker maar als je goed kijke zie je een grijzige gloed en als er licht opvalt dan leeft het .. wel heel subtiel glimmend maar net genoeg om de diep zwarte te breken.
Ga je de flits op gooien dan heb je DIAMANT ZWART.
ECHT IETS VOOR MIJ.. GLITTERS EN GLIMMERS. LOL.. als ik een meisje was dan was ik zonder twijfel een gold digger geworden. Lol

Joris1971

Citaat van: doorofnight op december  4, 2015, 11:30:49

Staan nu in huize DoF.

Zoals wellicht bekend ben ik uitermate tevreden met mijn Euphonia ms4.. Maar heb de kans om vrijblijvend een paar dagen te vergelijken. Ben benieuwd hoe het uitpakt. De eerste indruk is.. Prima luidsprekers  8)

Zo een waanzinnig mooie set en inrichting  :wub:
Maar dan streamen via een laptop? Als je het dan toch in dezelfde stijl wilt doen als je inrichting, waarom dan geen dedicated streamer?

Mr.M

Zoals bekend net bij abel de parel witte neergezet en wat staat dat mooi zeg.
Ze lijken net decor stukken tegen de grijze achtergrond.
Stond echt heel erg mooi in de interieur  van abel

Stiekem beetje jaloers... zie het als een grote compliment voor je ruimte abel..

Hmmm probeer de foto's te plaatsen maar geeft steeds fout aan via forum  terwijl het maar 89 kb is .hmmmm

Bama

Kan het kharma draadje niet vinden, alle Kharma zoekopdrachten leiden naar het Maz topic :)

Staan nu in huize DoF.

Erg mooi, en ik zie eames dus je houdt wel van stijlvolle dingen. ;)

lynch1979

Staan nu in huize DoF.

Ik zeg laten staan en Maz een mooie deal voor je laten maken  ;)

chansig

Zow...mooie speakers AB en Maz. Ik ben erg benieuwd wat AB er van gaat vinden.

Gr Hans
Teleskopos,  2 x Arendal 1961, Wiim Ultra, akoestisch gefröbel, Audio Gear powerkabels, Chinese slangen, 2 x Dynavox x7000, digitaal
Coax AQ Carbon

DofN

Citaat van: Joris1971 op december  4, 2015, 11:38:50
Zo een waanzinnig mooie set en inrichting  :wub:
Maar dan streamen via een laptop? Als je het dan toch in dezelfde stijl wilt doen als je inrichting, waarom dan geen dedicated streamer?

Thx Joris.

Ik kan ook streamen via de SQBT, maar de eerlijkheid gebied me te zeggen dat het prima klinkt via de laptop, net zo goed als via de SQBT of via de CD-speler. En gemak dient de mens... een geruisloze laptop werkt prima.
Voorversterker: Anthem STR PRE, Eindversterker: Bryston 3B³ Cubed, Fronts: Analysis Audio Omega en 2 x JL-E112 subwoofers, met als DSP:  Bacch Audiophile+, ORC binaural software (bass absorbers) en akoestische maatregelen.

Joris1971

Citaat van: doorofnight op december  4, 2015, 11:43:57
Thx Joris.

Ik kan ook streamen via de SQBT, maar de eerlijkheid gebied me te zeggen dat het prima klinkt via de laptop, net zo goed als via de SQBT of via de CD-speler. En gemak dient de mens... een geruisloze laptop werkt prima.

ik zit liever met mijn ipad of iphone om de Linn app te bedienen dan een laptop, tevens zonder kabel...

DofN

patsijb

Staan nu in huize DoF.

mooie ruimte
zo n stoel staat ook mijn to do lijst haha

michel69

Staan nu in huize DoF.

WoW DOF wat een schitterende ruimte heb je toch  :clapping: echt heel smaakvol ingericht en waar de Kharma's imo ogen heel mooi tot hun recht komen.
Ben erg benieuwd naar je mening over de verschillen klankmatig gezien tussen beide speakers.

Groetje Michel,