aMAZing quest to HIGH END heaven.;).

Gestart door Mr.M, september 20, 2014, 11:32:45

Vorige topic - Volgende topic

gerzom

Audi RS6, erg handig voor het ophalen van allerhande audio-apparaten in het buitenland.  ;D
Sonus Faber Guarneri Memento, Pass Labs XA60.5, Pass Labs XP-10, Esoteric X-03SE,  EAT Forte S, Dynavector DV-20X2L, Moon 310LP & 320S,  AudioQuest Oak, Earth, Wind & NRG 1000, Clearaudio Powerline.

Leeuwarden

Oh ja, was die laatst niet in "Opsporing Verzocht"?

scrutinizer

Knappe auto, Maz!!

Gordon?  Nee...Kost teveel voetgangers.......
Albert Einstein, \\\\\\\"Anyone who has never made a mistake has never tried anything new.\\\\\\\"
Engineering is knowing which compromises to make....

Leeuwarden

Dat was Gerard toch? Maakt ook niet uit: één pot nat... En dat is altijd minder als een natte pot.

eddy135

Citaat van: patsijb op november 19, 2015, 15:51:32
... die lelijke range rover en porsches..
Ga jij even snel je mond spoelen! :devil:
WAAR GEEN WIL IS, IS EEN UITWEG

HALF WERK IS EEN GOED BEGIN

Mr.M

Citaat van: HansGT3 op november 19, 2015, 00:40:43
:clapping: Neem  een GT3  MK1 eerste type  deze gaan niet kapot een blijven hun geld waard ze worden steeds duurder .
Probeer  maar eens een goeie te vinden  dan moet je diep in de buidel .
maar een gewone 996 met de juist aanpassingen die gaan dan ook niet meer stuk  en je rijdt een super PORSCHE voor weinig geld. :google:
Ik ben me een beetje aan het 8n formeren over Porsche .. Want ik weet er te weinig van.
Citaat van: twani op november 19, 2015, 08:05:06
Heel af en toe te koop met Resto mods en dan uitstekend. Blijft wel een lelijkerd die 996.

Een GT3 mk1 had je een paar jaar terug moeten kopen, nog heel betaalbaar toen. Nu ineens helemaal over kop die prijzen.....  En dat vrijwel alleen maar vanwege de goede Metzger motoren in die types...
Hoi twani  ik stuur je zo een pm met mijn tel num. Misschien kan je mij een beetje helpen met info over Porsche .
Citaat van: scrutinizer op november 19, 2015, 10:53:57
Dan weet je ook dat de Cayman GT4 gebruik maakt van de GT3 Metzger motor die m.i. op de juiste plek in de auto geplaatst is.
Zo ook de bestuurder .....Spyder seats. ::) Lijkt me prijs/kwaliteit een geweldige auto.....  :clapping:
Oeeffff dat is mijn absolute droom Porsche ..De caymen gt4 of boxter gt4.. wat een waanzinnig mooie auto om te zien. Ik heb vandeweek in de porsche panamera turbo S van een vriend gereden en dat was een F.KING BLASt. ... ongelooflijk dat zoeen zware en grote auto als een racket wegschiet....
Ik heb veel supercars gereden maar dit was onverwacht ... van een lambo /Ferrari verwacht je het.
Maar van een volwaardig gezinsauto niet.
Citaat van: patsijb op november 19, 2015, 15:51:32
verkies dat broodtrommeltje ook boven die lelijke range rover en porsches..
Spoel u mond aub...[emoji33] [emoji33] [emoji33] [emoji33]
Citaat van: Kjelt op november 19, 2015, 21:52:07
Ik vind die witte cabrio met gepimpte spoilers meer iets voor de dames eigenlijk die uit hun mini gegroeid zijn.
Dst zei mijn vriendin ook..   "je gaat toch niet mijn droom auto kopen"?
Lol.. Dus die is van de lijst....
Citaat van: gerzom op november 20, 2015, 09:39:56
Audi RS6, erg handig voor het ophalen van allerhande audio-apparaten in het buitenland.  ;D
Ik weet niet maar ik heb niets met station wagens of sedan. ..
Citaat van: Leeuwarden op november 20, 2015, 09:48:10
Oh ja, was die laatst niet in "Opsporing Verzocht"?
Wie ? Ik of de auto?

Citaat van: scrutinizer op november 20, 2015, 09:50:14
Knappe auto, Maz!!

Gordon?  Nee...Kost teveel voetgangers.......
Tnx Anton... ben in dubio... Zoals altijd.. alleen met auto's kan je niet zoals bij speakers even roeleren. . Hahah
Citaat van: eddy135 op november 20, 2015, 17:03:46
Ga jij even snel je mond spoelen! [emoji317]
[emoji106]

Dit is mijn favoriete porsche... Helaas buiten budget maar goed je moet  ergens naar uitkijken en voor sparen...

Ik denk dat ik nog een paar winkels nodig heb wil ik alles wat ik van plan ben binnen tijds bereiken. Lol...Dit gaat niet snel genoeg...Hahahaha.
Ik heb een bijbaan nodig denk ik .... 7 dagen werken is niet genoeg.

Speakertje hier , platenspelertje daar  paar kabeltjes en wat versterkers. Niets bijzonders.  ; )

Cyreg

jammer dat het al weken over auto's gaat  :(
setup: Michell TecnoDec/RB250/TecnoW > MP110 > GramAmp2C/PSU1; Cyrus CD8SE;  >> DNM Stereo Solid Core V3 Interconnects >> 
             Exposure 3010S2D INT >> Exposure DMF-two LSkabel >> Harbeth C7ES-3 '35th Anniversary' op Ikea Oddvar stool 
netspul: huiswcd > M-Way 3DW Gold +(plus) > Furutech e-TP60E(G) > AH! KB10 (3010S2D), BC Ruhr18 (PSU1), BC Ruhr18 (CD8SE)

Mr.M

Het gaat tenminste ergens over .. anders heb ik weinig te vertellen momenteel over audio...

Mijn s7s zou deze week arriveren dacht ik. Dus ga straks eens even bellen kijken hoe en wat.
Zodra ze er zijn zal ik weer foto's van audio spullen posten. Ondertussen hebben we het over een ander onderdeel van hobby wat overigens ook WAANZINNIG KLINKT.. ;)
Speakertje hier , platenspelertje daar  paar kabeltjes en wat versterkers. Niets bijzonders.  ; )

patsijb

tja de audio ligt meer in mijn straatje..
kheb helemaal nix met autos haha
dus gauw weer ns wat veranderen.. :smile:

Graphtuner

dit is een topic naar mijn hart : audio en auto's... als het later nog over mooie vrouwen gaat wordt Maz nog mijn beste vriend  ;D
Klipsch Heresy II / Mcintosh C2600 / Mcintosh MC275 / VPI Classic / Koetsu black / Astin Trew AT3500plus / Auralic Aries mini

lynch1979

Maz en vrouwen....wat zal ik daar eens over zeggen  :tounge:

twani

Citaat van: lynch1979 op november 25, 2015, 12:43:17

Dat ze in ieder geval niet tegelijk naar bed gaan `s avonds :D

En dan krijg je ook geen kindjes natuurlijk :D :D :D

Leeuwarden

Ik kan uit ervaring vertellen dat je dan meer voor de hobby overhoudt...

lynch1979

Citaat van: twani op november 25, 2015, 16:57:59

:D

murena

Maz hier staan je nieuwe speakers misschien bij, kreeg deze vandaag van Peter.
Gr Eric
kharma DB7-S se en kharma enigma signature bekabeling en Sugden DAP800 en Sugen FBA800 versterkers,
Audio analogue CD

Mr.M

Citaat van: Graphtuner op november 25, 2015, 12:40:28
dit is een topic naar mijn hart : audio en auto's... als het later nog over mooie vrouwen gaat wordt Maz nog mijn beste vriend  ;D
Ik denk dat je mij als beste vriend kan aanschrijven want de gedeelte waar ik foto's over vrouwen heb gepost heb je gemist denk ik.... laat me eens kijken of ik het kan vinden.. was ergens in oktober op mijn verjaardag.
Citaat van: lynch1979 op november 25, 2015, 12:43:17
;)  jij hebt er  een paar gezien .
Citaat van: Leeuwarden op november 25, 2015, 17:53:37
Ik kan uit ervaring vertellen dat je dan meer voor de hobby overhoudt...
Dat is zeker.... ik heb mijn portie clubs,nachtclubs en discotheken gehad.
Citaat van: murena op november 25, 2015, 19:24:36
Maz hier staan je nieuwe speakers misschien bij, kreeg deze vandaag van Peter.
Gr Eric
Ik heb Peter ook gesproken vandaag en jouw db9s is inderdaad klaar. Er staat een piano zwarte al klaar en die mag ik ook evt ,  maar ik wil de diamant zwarte.
De lasten zijn er alleen nog alles assembleren.  Dus nog heel even geduld. Max een weekje.
Citaat van: twani op november 25, 2015, 16:57:59

Dat was vroeger anders theo. Maar ook ik wordt een dagje ouder...

Citaat van: patsijb op november 25, 2015, 12:25:59
tja de audio ligt meer in mijn straatje..
kheb helemaal nix met autos haha
dus gauw weer ns wat veranderen.. [emoji2]
Tis dat je het zegt, vandaag eens even hier en daar  rond gekeken en ik kwam  een mooie ARC LS 17SE tegen per toeval .. ik denk dat die mijn kant op komt een deze dagen...
Dus door jullie heb ik me weer laten verleiden tot een aankoop. ;) .

Maro

Kamer : LG OLED65E7V - Meridian 818v3 * DSP 7200 -  Roon
Mancave : Anthem AVM70 - Oppo UDP-203 * Thorens TD-403 DD * Fezz Gaia * Rotel RMB-1585 * RMB-1506 - Usher MD2-BE * 718-DMD * BE-616 - Cabasse Io2 - Rythmik F15HP-SE - JVC DLA X7500 Cinemike - Adeo Screensp Plano 126" - Nvidia Shield -

Mr.M

Ligt inderdaad  bij hem op de plank.
Opzich ben ik zeer tevreden met de ARC sp16L. Speelt heel erg mooi.ben meer benieuwd hoeveel verschil er nou tussen zit gezien de 17se als de baby REF 3 wordt gezien...

KlipschHT

Nissan GT-R? Chevrolet Corvette Z06? Audio R8? Nissan 350Z?  ;)

Stereo: Naim NAC-282 (2010) , TeddyCapPlus (2021) , Naim NAP-250DR, Naim NDX2 + TeddyXPS (2021) , Harbeth Monitor 30.1, Rel T/7x, Audiolab 8000CDE, Nvidia Shield TV (2017), Sonos Play 1, Lehmann Black Cube Statement phono, Rega RP1
HT: Marantz Cinema 40, Klipsch RP-8000F II, Klipsch RP-504C II, Klipsch RP-240S, Klipsch RP-500SA, Klipsch RP-140SA, Epson EH-TW9400W, BK Monolith plus DF, SVS PB2000 Pro, Nvidia Shield TV Pro (2019), Panasonic DP-UB820EB Ultra HD Blu-Ray Player (2025), Apple TV 4K (2021)

Mr.M

Citaat van: JeroenGRT op november 27, 2015, 08:22:57
Nissan GT-R? Chevrolet Corvette Z06? Audio R8? Nissan 350Z?  ;)
Gtr heeft een Chinees vriend van me maar ik vind het beetje speelgoed achting kwalitatief. . Hij straalt geen kwaliteit uit van binnen.
Corvette  heb ik ook naar gekeken maar die vind ik niet mooi.
R8 ...tja  ... begin zomer heeft een ander goede vriend van me een R8 gekocht in Duitsland    en Oeffff oeeffff oeeffff?
Das nou een mooie sportauto.. ik ga zondag kijken of ik een testritje  kan maken . Kijken hoe en wat.
Ondertussen heb het geluk gehad heel wat "supercars te hebben gereden"

Ferrari california
Lamborgini gallardo cabrio.
Bentley gt coupe en cabrio.
Nissan gtr
Verschillende
S Amg's.
Sl Amg
M5
M6
M3
Porsche panamera turbo s.
En deze week hopelijk de R8.

Ik moet zeggen dat qua interieur wauw factor de NIEUWE S AMG op nummer 1 staat  panamera nummer 2. (Beide zijn 4 deur.
Bij de coupe was de Bentley 1 gevolgd door lambo.

Qua uiterlijk ......

Is de R8 echt baas...  dan de lambo en Ferrari.

Leeuwarden

Als je van Audi's houdt, raad ik je aan om eens op een mooie dag plaats te nemen op een terras in de binnenstad van Ingolstadt.
Dan zie je Audi's voorbij komen waarvan je niet wist dat ze bestonden... Tip: ga niet op het terras van het Mexicaanse restaurant
zitten want de eigenaresse is een onvoorstelbare snol! Grrrrr....

KlipschHT

Kan ik me wel een beetje voorstellen dat je de GT-R van binnen er kwalitatief minder vind uitzien, maar technisch wel erg goed en een echte rijders auto lijkt mij .
R8 heeft (denk ik) zo'n beetje alles wat je zoekt in een sportauto, en is in vergelijking met de supercars een koopje...toevallig was hij laatst nog op Topgear.
Stereo: Naim NAC-282 (2010) , TeddyCapPlus (2021) , Naim NAP-250DR, Naim NDX2 + TeddyXPS (2021) , Harbeth Monitor 30.1, Rel T/7x, Audiolab 8000CDE, Nvidia Shield TV (2017), Sonos Play 1, Lehmann Black Cube Statement phono, Rega RP1
HT: Marantz Cinema 40, Klipsch RP-8000F II, Klipsch RP-504C II, Klipsch RP-240S, Klipsch RP-500SA, Klipsch RP-140SA, Epson EH-TW9400W, BK Monolith plus DF, SVS PB2000 Pro, Nvidia Shield TV Pro (2019), Panasonic DP-UB820EB Ultra HD Blu-Ray Player (2025), Apple TV 4K (2021)

Mr.M

Citaat van: Leeuwarden op november 27, 2015, 09:50:57
Als je van Audi's houdt, raad ik je aan om eens op een mooie dag plaats te nemen op een terras in de binnenstad van Ingolstadt.
Dan zie je Audi's voorbij komen waarvan je niet wist dat ze bestonden... Tip: ga niet op het terras van het Mexicaanse restaurant
zitten want de eigenaresse is een onvoorstelbare snol! Grrrrr....
Ik hou er wel van. Lekker wandelen in een vreemde stad en kijken "wat er daar allemaal aan de hand gebeurt." hahaha lol.

Mr.M

Citaat van: JeroenGRT op november 27, 2015, 10:43:18
Kan ik me wel een beetje voorstellen dat je de GT-R van binnen er kwalitatief minder vind uitzien, maar technisch wel erg goed en een echte rijders auto lijkt mij .
R8 heeft (denk ik) zo'n beetje alles wat je zoekt in een sportauto, en is in vergelijking met de supercars een koopje...toevallig was hij laatst nog op Topgear.
Dat is echt een brute auto met een zacht prijs tussen de super cars.

Mr.M

Jullie vinden dat ik soms niet spoor maar gelukkig zijn er ook anderen die er een schepje bovenop doen.

Kennis van mij heeft de hele serie gamut gekocht zodat hij ze  naast elkaar kan testen hahaha ..lol   

Hij wilt een compleet ht bouwen van gamut heb ik begrepen.

Tis een opluchting als je ziet dat je niet de enige ontspoorde bent..lol