aMAZing quest to HIGH END heaven.;).

Gestart door Mr.M, september 20, 2014, 11:32:45

Vorige topic - Volgende topic

YamahaRXV

Devialet 200 // Kharma 3.2 CE Black Label // Eton Hexacone + Hypex DS 4.0  // Streacom FC-5 Alpha based C.A.T.+ HDPlex 100W LPS + HDPlex 250 W HiFi ATX DC-DC + SSD + 16 GB RAM + PPA USB V2 + JPLAY + Fidelizer Audio Pro + Roon Labs server // Siltech Explorer 180 L - Acoustic Revive USB 1.0 PLS - Acoustic Revive Powermax 10000 + IeGo 8055 - Furutech FP-3TS20 + IeGo 8055 - Belden 1885 ENH + Telegartner MFP8

bmateijsen

Valkyrie

Sky-HT 7.1.4
Projectie: JVC DLA-NZ7 | Elite Screens EZframe 2.35:1 CineWhite 125"
Processor: Lyngdorf MP40 Eindversterkers: Arcam P1000 | A*BNB 4ch nc2.250 Bronnen: Panasonic UB9004 | Lumin D2 | Apple TV 4K
Speakers: KEF Reference 203 | KEF Reference 204c | KEF Reference 201 Atmos: KEF KHT2001.3 Subwoofer: Velodyne DD-15
Audiorack: Finite Elemente Pagode Signature SG06 | Spectral CL1550 Kabels/stroom: Furutech | Gigawatt | WireWorld | Inakustik

Deleted Member 2

Ook vanuit het andere forum de felicitaties voor jou Maz.

Gr
Henk

Jumping Jack

Citaat van: Onder013 op oktober 16, 2015, 14:42:06

Gr
Henk

Je bent wel degelijk op het htforum hoor Henk.  :huh2:
Wilson Benesch / Accuphase/ Eversolo / Dual / Sennheiser / Shure / Meze
Jumping Jack's set
Discogs

Deleted Member 2

Citaat van: Jumping Jack op oktober 16, 2015, 14:46:02
Je bent wel degelijk op het htforum hoor Henk.  :huh2:

Gelukkig sta ik met beide voeten op de grond en geef de felicitaties door van het andere forum aan Maz.

En passant zoals nu kijk ik bij bezoekjes aan dit forum de marktsectie door of er interessante meldingen zijn ;D

RobertVanWoerden

Citaat van: maz op oktober 16, 2015, 02:56:53
Tnx heren.

20 jaar is in een ogenblik voorbijgegaan.

Kan niet zeggen dat ik niets heb meegemaakt intussentijd.

Ben een WERELD ASIELZOEKER.haha

Hiervoor De wereld doorgereisd voor de medische zorg van mijn broertje en uiteindelijk in OKT 2004 ons gemeld in Mastricht (politie bureau) voor MEDISCH "ASIEL".
Later die avond doorgereisd naar Gilze en Rijen naar een onvergetelijk bos waar OC (opvangcentrum)voor Asielzoekers zich bevond/bevindt., zelfs de taxi chauffeur kon de weg niet vinden in de mist en donker. Lol

Het is alweer ruim 20 jaar verder. ik Was 13, maar kan het me herinneren als of het gister was.

Heeft ruim 20 jaar genomen om van O.C naar Z.O  te gaan . Lol

Als je zo gaat praten dan wordt je oud denk ik. Hahaha.

Wat vanavond betreft , Tis ik, mijn fles jack en de ab van mijn audio set.

Echt  feesten zit er  helaas niet in vanavond en mijn nieuwe fles open trekken al helemaal niet.
Die zal nog even hier enkel mooi wezen. Straks gewoon  weer op om naar werk te gaan.

Laatste slok jack opdrinken en me nest in.

gefeliciteerd Maz. Maar eh, moet het niet 1994 zijn dat je in NL aankwam?

Maximus_Aurelius

Maz proficiat kerel  :headbanging:.
De avond is nog jong dus je kunt nog lekker feesten of genieten van een drankje.

🎶🎶🎶
Muziek is kunst, kunst moet voor iedereen bereikbaar zijn, anders is het elitair!!

🎶🎶🎶

Marino

Versterking:
Bronnen: Meridian 596 / Primare NP5
Luidsprekers: IMF CM2

Mr.M

Citaat van: YamahaRXV op oktober 16, 2015, 12:22:08
Congrats mate ! [emoji14]ompom:
Tnx jan. Ik en jack hebben elkaar weer gevonden. En nee niet in een kroeg maar op de bank met Sade ,de "gewoonlijke weekend TRIOOTJE, . Lol

hoef niet eens meer richting Moordrecht op vrijdag voor een gezellig avondje. Hahaha.

Citaat van: bmateijsen op oktober 16, 2015, 12:25:00
Gefeliciteerd!
Dank u zeer.
Citaat van: Valkyrie op oktober 16, 2015, 14:28:03
Gefeliciteerd!
Ook u bedankt.
Citaat van: Onder013 op oktober 16, 2015, 14:42:06

Gr
Henk
Bedankt aan u henk  en de andere forum.
Citaat van: RobertVanWoerden op oktober 16, 2015, 18:59:05
gefeliciteerd Maz. Maar eh, moet het niet 1994 zijn dat je in NL aankwam?
Klopt , haf een tikfout gemaakt , ok ik  lieg , was de schuld van jack. Also ik teveel met hem omga dan vergeet ik een en ander.lol
Citaat van: Maximus_Aurelius op oktober 16, 2015, 19:36:54
Maz proficiat kerel  :headbanging:.
De avond is nog jong dus je kunt nog lekker feesten of genieten van een drankje.
Dank u .  Drank staat op tafel. Proost  op jullie gezondheid.
Citaat van: Marino op oktober 16, 2015, 21:48:18
Gefeliciteeerd!!
Dankjewel wel Marino.
Speakertje hier , platenspelertje daar  paar kabeltjes en wat versterkers. Niets bijzonders.  ; )

Mr.M

Vanmiddag mooie ballonnetjes van de buurvrouw gehad..
Speakertje hier , platenspelertje daar  paar kabeltjes en wat versterkers. Niets bijzonders.  ; )

Mr.M

En nu weer , ;)  .  Wist niet dat balonnen zo mooi konden zijn.

Bas Akkerman

Ik heb het topic geschoond.
Jammer dat er uitgerekend op iemands verjaardag in zijn eigen topic geruzied wordt.
Niet voor het eerst vraag ik jullie on topic te blijven en eventuele ergernissen via RTM te melden.
Een beter forum begint bij jezelf.

Ik zou met niemand willen ruilen, meteen gaan huilen, als ik geen Hagenees audiofiel zou zijn! ;D

Stereo: Electrickery       |       HT: Bas' Bios       |      Qobuz: De HTforummaandlijsten

YamahaRXV

Citaat van: maz op oktober 17, 2015, 01:31:39
En nu weer , ;)  .  Wist niet dat balonnen zo mooi konden zijn.

Altijd mooi die fraaie rondingen van ballonnen... :P
Devialet 200 // Kharma 3.2 CE Black Label // Eton Hexacone + Hypex DS 4.0  // Streacom FC-5 Alpha based C.A.T.+ HDPlex 100W LPS + HDPlex 250 W HiFi ATX DC-DC + SSD + 16 GB RAM + PPA USB V2 + JPLAY + Fidelizer Audio Pro + Roon Labs server // Siltech Explorer 180 L - Acoustic Revive USB 1.0 PLS - Acoustic Revive Powermax 10000 + IeGo 8055 - Furutech FP-3TS20 + IeGo 8055 - Belden 1885 ENH + Telegartner MFP8

Mr.M

Citaat van: Bas Akkerman op oktober 17, 2015, 10:04:44
Ik heb het topic geschoond.
Jammer dat er uitgerekend op iemands verjaardag in zijn eigen topic geruzied wordt.
Niet voor het eerst vraag ik jullie on topic te blijven en eventuele ergernissen via RTM te melden.

Straks raakt je gum op bas. Lol
Citaat van: YamahaRXV op oktober 17, 2015, 10:06:03
Altijd mooi die fraaie rondingen van ballonnen... [emoji14]
Als de buurvrouw  zo de balonnen zou aanleveren  dan zou  ik de zaak heel de  jaar door vol hangen met balonnen.[emoji41]

Lion of Judah

Citaat van: maz op oktober 16, 2015, 23:51:41
hoef niet eens meer richting Moordrecht op vrijdag voor een gezellig avondje. Hahaha.

Lol, ben benieuwd hoeveel mensen die snappen :D
Spendor A5, REL T7i en T7x, Naim Supernait, Naim Hicap DR, miniDSP SHD, MOON Mind 180, Teddy Pardo PSU.

Lion of Judah

Citaat van: maz op oktober 17, 2015, 01:27:26
Vanmiddag mooie ballonnetjes van de buurvrouw gehad..

Hey Maz, Die donkergrijze achtermuur; zijn dat steenstrips? Zoiets zoek ik voor in de woonkamer....
Spendor A5, REL T7i en T7x, Naim Supernait, Naim Hicap DR, miniDSP SHD, MOON Mind 180, Teddy Pardo PSU.

chansig

Ja....House rules Holland niet gekeken ?  :D

Gr Hans
Teleskopos,  2 x Arendal 1961, Wiim Ultra, akoestisch gefröbel, Audio Gear powerkabels, Chinese slangen, 2 x Dynavox x7000, digitaal
Coax AQ Carbon

Martin!!!

mainly British stuff

YamahaRXV

Mr.M

Joris1971

Mr.M

Joris1971

Citaat van: Onder013 op oktober 16, 2015, 15:32:37
Gelukkig sta ik met beide voeten op de grond en geef de felicitaties door van het andere forum aan Maz.

En passant zoals nu kijk ik bij bezoekjes aan dit forum de marktsectie door of er interessante meldingen zijn ;D

oh je bedoeld dat saaie stereoforum..  :laugh:

Mr.M

Citaat van: Lion of Judah op oktober 17, 2015, 11:26:13
Hey Maz, Die donkergrijze achtermuur; zijn dat steenstrips? Zoiets zoek ik voor in de woonkamer....
Zoiets is gewoon bij de praxis of gamma tekoop.
Het zijn stukken van meter en vrij makkelijk te plaatsen.