aMAZing quest to HIGH END heaven.;).

Gestart door Mr.M, september 20, 2014, 11:32:45

Vorige topic - Volgende topic

chansig

Teleskopos,  2 x Arendal 1961, Wiim Ultra, akoestisch gefröbel, Audio Gear powerkabels, Chinese slangen, 2 x Dynavox x7000, digitaal
Coax AQ Carbon

FDLARRY

Citaat van: maz op oktober 10, 2015, 19:20:02
Lol..
Heeft die al eerder gedaan... Heeft daarvoor bijna  een jaar gekregen...lol ;) hahaha  hij is net vrij.!
;D
OPPO BDP-95   :::   Monitor Audio GS20   :::   Roksan Caspian M2   :::  Philips 40PFL9705H   :::   Taralabs Prism Helix 8   :::   OPPO Sonica Dac   :::   Synology DS216+II

dre73

Ik zag vandaag dat er niemand meer een ban heeft........
Dus Joris het is weer tijd! :D
Gryphon Atilla,Spectral DMC-15 MK2,Perreaux 3400,Acoustic Signature Challenger,Bluenote b5 titanium,Benz Ace-s,Pass labs Pearl 2 phono,Auralic Altair G1,zelfbouw luidsprekers,Tellurium Q Ultra black II,Audioquest Sterling,Isotek Aquarius EVO 3.

Mr.M

Citaat van: dre73 op oktober 10, 2015, 19:29:30
Ik zag vandaag dat er niemand meer een ban heeft........
Dus Joris het is weer tijd! :D
Hahahaha. Ban is nergens voor nodig... hij zorgt in Iedergeval voor wat lol en gesprekstof, ;) . Gezien ik weinig te SHOWEN heb momenteel en niets heb gekocht moeten we maar op een ander manier ons zelf zien te vermaken.....

Owjaa de platenspeler staat heerlijk te spelen op een bijzonder hoge geluid niveau en alles klinkt top... live is een grote woord maar gaat de Gooie kant op.

Owjaaa ik heb de tv opgehangen om I de zijreflectie van tv scherm te verminderen...
Speakertje hier , platenspelertje daar  paar kabeltjes en wat versterkers. Niets bijzonders.  ; )

Mr.M

Speakertje hier , platenspelertje daar  paar kabeltjes en wat versterkers. Niets bijzonders.  ; )

dre73

Gryphon Atilla,Spectral DMC-15 MK2,Perreaux 3400,Acoustic Signature Challenger,Bluenote b5 titanium,Benz Ace-s,Pass labs Pearl 2 phono,Auralic Altair G1,zelfbouw luidsprekers,Tellurium Q Ultra black II,Audioquest Sterling,Isotek Aquarius EVO 3.

Mr.M

remco320

Dit gaat fout maz.. Als je die tv zou uitzetten gaat die foto aardig in de richting van een serieus goede foto;) met goede belichting en al..

Mr.M

Citaat van: remco320 op oktober 10, 2015, 20:35:23
Dit gaat fout maz.. Als je die tv zou uitzetten gaat die foto aardig in de richting van een serieus goede foto;) met goede belichting en al..
Veel geleerd de laatste rijd over fotografie...

Joris1971

bokkes

Mr.M

Citaat van: Joris1971 op oktober 11, 2015, 06:49:34
Wat hangt die TV hoog :crazy:
Klopt. Voor verdere uitleg zie quote bokken. ;)

Ik zit altijd gestrekt op de bank en met een lage tv kijk ik op een o gemakkelijk hoek maar belangerijkste reden was inderdaad : geluid moet er onderdoor.lol.
Ik wilde de tv hoge hebben dan de tweeter. 
Citaat van: bokkes op oktober 11, 2015, 07:36:11
Anders kan het geluid er niet onder door  ;)
Ik begin me steeds meer thuis te voelen hier...lol  er zijn steeds meer mensen die mij snappen..

RZeemering

Plixir Elite BAC 1500 MKI, Nuc7i3 Roon ROCK server, Auralic Aries G1 streamer, Holo Audio Spring 2 level 1 DAC, Denafrips Athena 12th voorversterker, Bryston 4bSST eindversterker, Driade Flow 405 kabels, Magnepan 20.1 speakers. En het belangrijkste: akoestische aanpassingen.
"It's expensive for a stereo, it's cheap for a Time Machine"
"Listening to music is perhaps the greatest and most profound source of happiness I have ever known."- Henry Rollins

Roksan

Citaat van: maz op oktober 11, 2015, 10:55:27
Ik zit altijd gestrekt op de bank en met een lage tv kijk ik op een o gemakkelijk hoek maar belangerijkste reden was inderdaad : geluid moet er onderdoor.lol.
Ik wilde de tv hoge hebben dan de tweeter.  Ik begin me steeds meer thuis te voelen hier...lol  er zijn steeds meer mensen die mij snappen..

O ik dacht dat het een speciaal reflectie scherm was om nog ruimtelijker geluid te krijgen  :laugh:
KEF LS 50 Meta
NAD M10 V2
SVS 2000 PRO

Joris1971

Citaat van: maz op oktober 11, 2015, 10:55:27

Ik wilde de tv hoge hebben dan de tweeter.  Ik begin me steeds meer thuis te voelen hier...lol  er zijn steeds meer mensen die mij snappen..

De meest idiote reden om een tv hoog te hangen.  :wacko:

Mr.M

Citaat van: Joris1971 op oktober 11, 2015, 15:40:42
De meest idiote reden om een tv hoog te hangen.  :wacko:
Je moet míjn niet te serieus nemen joris .. is niet goed voor je hart. Lol 

Robiwan

Naim NAC 172XS+NAP100 | Technics SL1500c | Denon DCD-900 | Neat Motive SX2

Robiwan

Naim NAC 172XS+NAP100 | Technics SL1500c | Denon DCD-900 | Neat Motive SX2

chansig

Teleskopos,  2 x Arendal 1961, Wiim Ultra, akoestisch gefröbel, Audio Gear powerkabels, Chinese slangen, 2 x Dynavox x7000, digitaal
Coax AQ Carbon

YamahaRXV

Devialet 200 // Kharma 3.2 CE Black Label // Eton Hexacone + Hypex DS 4.0  // Streacom FC-5 Alpha based C.A.T.+ HDPlex 100W LPS + HDPlex 250 W HiFi ATX DC-DC + SSD + 16 GB RAM + PPA USB V2 + JPLAY + Fidelizer Audio Pro + Roon Labs server // Siltech Explorer 180 L - Acoustic Revive USB 1.0 PLS - Acoustic Revive Powermax 10000 + IeGo 8055 - Furutech FP-3TS20 + IeGo 8055 - Belden 1885 ENH + Telegartner MFP8

Mr.M

Citaat van: YamahaRXV op oktober 11, 2015, 15:55:41
'''Back on the track'' ?  :D
Sommigen zijn zoals ik zelf , niet van pad af te krijgen ..

onveranderbaar.

Hahah..

YamahaRXV

Citaat van: maz op oktober 11, 2015, 15:56:53
Sommigen zijn zoals ik zelf , niet van pad af te krijgen ..

onveranderbaar.

Hahah..

;) :D
Devialet 200 // Kharma 3.2 CE Black Label // Eton Hexacone + Hypex DS 4.0  // Streacom FC-5 Alpha based C.A.T.+ HDPlex 100W LPS + HDPlex 250 W HiFi ATX DC-DC + SSD + 16 GB RAM + PPA USB V2 + JPLAY + Fidelizer Audio Pro + Roon Labs server // Siltech Explorer 180 L - Acoustic Revive USB 1.0 PLS - Acoustic Revive Powermax 10000 + IeGo 8055 - Furutech FP-3TS20 + IeGo 8055 - Belden 1885 ENH + Telegartner MFP8

Mr.M

Citaat van: Joris1971 op oktober 10, 2015, 12:24:18
Niet mee eens, maz wel duidelijk onrust/ontevredenheid.. GELD HOEF NIET NOODZAKELIJK UIT WORDEN GEGEVEN NAMELIJK .
"( En als het puur om het het uitgeven van geld zou gaan vind ik het helemaal bizar.)"

Als je tevreden bent met je set behoudt je je set en ga je niet heel de tijd lopen shoppen/klootviolen

TROUWEN had ik je gezegd dat ik noodzakelijk een 4 de horloge nodig had? Die andere had maar 5.5 karaat briljanten erop en kon de tijd er niet op lezen. Lol

chansig

Ondanks de slechte foto hoop ik dat Joris even laat weten wat hij van het klokkie vindt. :D

Gr Hans
Coax AQ Carbon

FDLARRY

OPPO BDP-95   :::   Monitor Audio GS20   :::   Roksan Caspian M2   :::  Philips 40PFL9705H   :::   Taralabs Prism Helix 8   :::   OPPO Sonica Dac   :::   Synology DS216+II