aMAZing quest to HIGH END heaven.;).

Gestart door Mr.M, september 20, 2014, 11:32:45

Vorige topic - Volgende topic

Mr.M

Even mijn oude foto's teruggezocht via de kharma topic...

http://www.htforum.nl/yabbse/index.php?topic=130619.575

Citaat van: Cyreg op oktober  8, 2015, 13:23:14
heeft m.i. allemaal nog weinig meer met beter klankresultaat te maken, die enorme torens  :(
Toch klinken ze allemaal anders... zeggen ze.;)

Citaat van: Joris1971 op oktober  8, 2015, 13:57:03
Wat een Kitsch meuk
Precies... [emoji7] [emoji7] [emoji7] [emoji7] [emoji7] . Oog wilt ook wat...
Citaat van: twani op oktober  8, 2015, 14:02:29
Die dingen staan bij ons een paar kilometer uít de kust.....

Om naar olie te boren :D
Hahaha.lol
Citaat van: gerzom op oktober  8, 2015, 14:34:03
Olieboren  en Vinyl draaien

Ik vind het heel moooi... Maargoed blijkbaar is mijn smaak heel anders dan menigte . ;)
Speakertje hier , platenspelertje daar  paar kabeltjes en wat versterkers. Niets bijzonders.  ; )

patsijb

sommigen zijn idd kunstwerken ja..
ik vind ook dat t oog wat bevredigd mag worden..

sultankat

Quad Artera Play Plus + Quad Artera mono's | NAD PP2e Phono preamp | Thorens TD147 + Shure V15 III | Audizio tuner | Innuos ZEN mini MK3 streamer +  Innuos voeding | Dali Grand Diva speakers | Ansuz Speakz x speakerkabels | Sugden Masterclass HA 4 hoofdtelefoonversterker | Audeze LCD X hoofdtelefoon | Van den Hul Digicoupler | Ansuz digital cables | Shunyata power cables | Vibex powerblock

YamahaRXV

Devialet 200 // Kharma 3.2 CE Black Label // Eton Hexacone + Hypex DS 4.0  // Streacom FC-5 Alpha based C.A.T.+ HDPlex 100W LPS + HDPlex 250 W HiFi ATX DC-DC + SSD + 16 GB RAM + PPA USB V2 + JPLAY + Fidelizer Audio Pro + Roon Labs server // Siltech Explorer 180 L - Acoustic Revive USB 1.0 PLS - Acoustic Revive Powermax 10000 + IeGo 8055 - Furutech FP-3TS20 + IeGo 8055 - Belden 1885 ENH + Telegartner MFP8

Joris1971

Wat hebben jullie toch? Maz opstoken/ gek maken voor bizar dure luidsprekers!
Koop ze dan lekker zelf.

Zijn eigen Kharma's zijn niet eens ingespeeld, kom op zeg.

lynch1979

Citaat van: Joris1971 op oktober 10, 2015, 12:12:46
Koop ze dan lekker zelf.

Als je Maz zijn topic leest weet je een ding nu....hij laat zich totaal niet gek maken.

En zoals ik hem ken, vindt hij dit alleen maar leuk.

En welkom terug Joris  :thumbs-up:

Maro

Zijn wel bizar mooi en dat kan ik niet van veel van Maz zijn componenten zeggen.  :D
Kamer : LG OLED65E7V - Meridian 818v3 * DSP 7200 -  Roon
Mancave : Anthem AVM70 - Oppo UDP-203 * Thorens TD-403 DD * Fezz Gaia * Rotel RMB-1585 * RMB-1506 - Usher MD2-BE * 718-DMD * BE-616 - Cabasse Io2 - Rythmik F15HP-SE - JVC DLA X7500 Cinemike - Adeo Screensp Plano 126" - Nvidia Shield -

Mr.M

Speakertje hier , platenspelertje daar  paar kabeltjes en wat versterkers. Niets bijzonders.  ; )

dre73

Citaat van: lynch1979 op oktober 10, 2015, 12:14:10
Als je Maz zijn topic leest weet je een ding nu....hij laat zich totaal niet gek maken.

En zoals ik hem ken, vindt hij dit alleen maar leuk.

En welkom terug Joris  :thumbs-up:

Ik weet ook zeker dat Maz niet meer gek te maken is. :D
Gryphon Atilla,Spectral DMC-15 MK2,Perreaux 3400,Acoustic Signature Challenger,Bluenote b5 titanium,Benz Ace-s,Pass labs Pearl 2 phono,Auralic Altair G1,zelfbouw luidsprekers,Tellurium Q Ultra black II,Audioquest Sterling,Isotek Aquarius EVO 3.

Joris1971

Citaat van: lynch1979 op oktober 10, 2015, 12:14:10

Nee om de 2 weken staat er iets anders / nieuws.....

lynch1979

Citaat van: Joris1971 op oktober 10, 2015, 12:16:09

Als ik dat zou kunnen doen had ik het misschien ook gedaan, heeft niets met onrust te maken, gewoon uitproberen / testen wat erop zijn pad komt  ;)

Mr.M

Citaat van: YamahaRXV op oktober 10, 2015, 11:47:44
Mazzie, heb je deze http://www.audio-markt.de/_markt/item.php?id=9838363240 al gezien ?  :inlove:
Ik had hem.al gezien en een forumgenoot had me al gevraagd hoe en wat en of de prijs beetje goed is...

Dit is de eerste kharma db7 op de tweedehandse markt. Ze worden zelden aangeboden en als je opzoek ben dan is dit je kans natuurlijk.

Prijs is niet slecht gezien de zeldzaamheid maar de helft van de nieuwprijs zou mooier zijn.

Koop ze dan lekker zelf.

Tnx voor de zorgen joris maar maz vindt het niet erg om aangewezen worden op mooie spullen. Tis beter om op de hoogte te zijn dan nergens vanaf weten.;)
Ps mijn  kharma is nog niet eens afgeleverd laat maar staan inspelen. Lol hahaha.
Gister kharma gesproken en begin volgende maand als goed is.
Ze lopen achter ivm teveel bestellingen die vanuit Azië komen.

Ze kunnen bijna de vraag nast kharma ls niet aan.lol  Gooie teken dus...

Joris1971

Citaat van: lynch1979 op oktober 10, 2015, 12:19:00
Als ik dat zou kunnen doen had ik het misschien ook gedaan, heeft niets met onrust te maken, gewoon uitproberen / testen wat erop zijn pad komt  ;)

Niet mee eens, miz wel duidelijk onrust/ontevredenheid.. Geld hoeft niet noodzakelijk uit worden gegeven namelijk. En als het puur om het het uitgeven van geld zou gaan vind ik het helemaal bizar.

Als je tevreden bent met je set behoudt je je set en ga je niet heel de tijd lopen shoppen/klootviolen

YamahaRXV

Koop ze dan lekker zelf.

Welkom terug Joris  :D

Gelukkig ken ik Maz goed genoeg om te weten dat hij dit soort zaken van mij zeker wel kan hebben.
....in tegenstelling tot een aantal hier niet al te lang geleden geplaatste posts waarvan ik mijn sterke twijfels heb of deze wel goed bedoeld waren  ;)

En ja, die Kharma DB 7,s zouden zeker wel interessant kunnen zijn voor mij  ;D
Devialet 200 // Kharma 3.2 CE Black Label // Eton Hexacone + Hypex DS 4.0  // Streacom FC-5 Alpha based C.A.T.+ HDPlex 100W LPS + HDPlex 250 W HiFi ATX DC-DC + SSD + 16 GB RAM + PPA USB V2 + JPLAY + Fidelizer Audio Pro + Roon Labs server // Siltech Explorer 180 L - Acoustic Revive USB 1.0 PLS - Acoustic Revive Powermax 10000 + IeGo 8055 - Furutech FP-3TS20 + IeGo 8055 - Belden 1885 ENH + Telegartner MFP8

lynch1979

Citaat van: Joris1971 op oktober 10, 2015, 12:24:18
Niet mee eens, miz wel duidelijk onrust/ontevredenheid.. Geld hoeft niet noodzakelijk uit worden gegeven namelijk. En als het puur om het het uitgeven van geld zou gaan vind ik het helemaal bizar.

Als je tevreden bent met je set behoudt je je set en ga je niet heel de tijd lopen shoppen/klootviolen

Maar als je het kan uitgeven en je eet er geen boterham minder om......

Maar zoals ik al zei, als je Maz persoonlijk kent is dit totaal niet het geval.

chansig

Joris...wat voor jou geldt, hoeft natuurlijk niet voor anderen te gelden.

Voor de rest heeft Maz het volgens mij al een keer of 10 uitgelegd.

Gr Hans
Teleskopos,  2 x Arendal 1961, Wiim Ultra, akoestisch gefröbel, Audio Gear powerkabels, Chinese slangen, 2 x Dynavox x7000, digitaal
Coax AQ Carbon

Mr.M

Citaat van: Maro op oktober 10, 2015, 12:14:21
Zijn wel bizar mooi en dat kan ik niet van veel van Maz zijn componenten zeggen.  :D
Lol.. ieder zijn smaak Maro. ..  Dit is wel mijn favoriete platenspeler allertijden. Vanaf de moment dat ik hem zag was ik verkocht
.. nu nog eentje zien te bemachtigen...

Dat is een kunststuk en een prachtig stuk engineering.

Citaat van: Maro op oktober 10, 2015, 12:14:21
;)
Citaat van: dre73 op oktober 10, 2015, 12:15:51
Ik weet ook zeker dat Maz niet meer gek te maken is. :D
Die fase ben ik al voorbij... het heet nu: ER OP AANWIJZEN. LOL
Citaat van: Joris1971 op oktober 10, 2015, 12:16:09
Sommige lukt het gewoon niet om mij te snappen. Geeft ook niet ,daarom zijn we allemaal anders...
En ja er staan vaak iets nieuws bij mij en nee Tis geen onrust joris , Tis de combi van neiuwsgierigheid,kunnen en willen ... ;) .

Citaat van: lynch1979 op oktober 10, 2015, 12:19:00
Idd frank..Ik weet zeker dat er zat zijn die ook dit zouden doen als ze de mogelijkheid toe hadden. Trouwens die zijn er ook en kijken nu gewoon mee en knikken ja. ;) Alleen die hebben of de topic al gesloten of laten niets weten door onbegrip.; (  haah

Daar ben ik weer niet met je eens maar goed ,Dat hebben wij wel vaker he joris dat we  of eerder jij niet eens bent met mijn manier van "denken en doen" (voor jouw begrippen "ONRUST"... ;)  ..

Mr.M

Ps dat geld alleen noodzakelijk uit hoef te worden gegeven ben ik  weer niet met je eens.

Vakantie is ook niet noodzakelijk en toch willen we allemaal zo vaak mogelijk op vakantie. ... beetje raar om te zeggen dat je onrust hebt omdat je steeds op vakantie wilt of niet??

Contour

Geld op de bank is ook nutteloos als je er bestemming voor hebt, beter dan lekker in de hobby steken zou ik zeggen!

Bama

Citaat van: YamahaRXV op oktober 10, 2015, 12:27:49quote author=YamahaRXV link=topic=145469.msg2845235#msg2845235 date=1444472869]
Welkom terug Joris  :D

En ja, die Kharma DB 7,s zouden zeker wel interessant kunnen zijn voor mij  ;D

Dan moet je wel een grote kamer hebben hoor want anders zijn ze echt te.

Mr.M

In de kamer van YamahaRXV gaat dat prima..
Had ik maar de ruimte van YamahaRXV. ..dan had ik de db7s  gekocht.... net iets meer druk opbouw en kracht...oefff

YamahaRXV

Citaat van: Bama op oktober 10, 2015, 13:26:55
Dan moet je wel een grote kamer hebben hoor want anders zijn ze echt te.

Denk wel dat het gaat lukken, maar ik moet je eerlijk bekennen dat ik nog uitermate tevreden ben met de Kharma 3.2,s die in mijn ruimte perfect presteren  :inlove:  Pasgeleden nog wat zaken veranderd die ik achteraf gezien al veel eerder had moeten doen gezien de (overwachts) grote impact op de SQ  :omg:

Mr.M

Citaat van: Contour op oktober 10, 2015, 13:24:09
Geld op de bank is ook nutteloos als je er bestemming voor hebt, beter dan lekker in de hobby steken zou ik zeggen!
U snapt mij...;)  helaas zijn er meer bestemmingen dan geld op de bank momenteel. Lol

FDLARRY

Citaat van: chansig op oktober 10, 2015, 12:37:17
Joris...wat voor jou geldt, hoeft natuurlijk niet voor anderen te gelden.

Voor de rest heeft Maz het volgens mij al een keer of 10 uitgelegd.

Gr Hans
Sterker nog, wat Joris vind, moet ie naar de politie brengen.
OPPO BDP-95   :::   Monitor Audio GS20   :::   Roksan Caspian M2   :::  Philips 40PFL9705H   :::   Taralabs Prism Helix 8   :::   OPPO Sonica Dac   :::   Synology DS216+II

Mr.M

Citaat van: FDLARRY op oktober 10, 2015, 19:18:28
Sterker nog, wat Joris vind, moet ie naar de politie brengen.
Lol..
Heeft die al eerder gedaan... Heeft daarvoor bijna  een jaar gekregen...lol ;) hahaha  hij is net vrij.!