aMAZing quest to HIGH END heaven.;).

Gestart door Mr.M, september 20, 2014, 11:32:45

Vorige topic - Volgende topic

Mr.M

Citaat van: Pjotr27 op oktober  2, 2015, 16:53:27
Het klinkt allemaal leuk, maar als we allemaal zo`n verzekering afsluiten en gaan claimen dan gaat of de premie schrikbarend omhoog of de verzekeraar stopt ermee.
En meestal is het toch zo dat je een ' eigen risico ' hebt?

Hoe het ook zij, het is wel zonde van de stofkap.
Maar heb je nu je eigen luidsprekers al in de gewenste kleur? Dat heb ik even gemist.
Geloof me ,verzekeringen Bieden je nooit iets aan als ze er niet op kunnen verdienen. Dus daar hoef je je niet druk om te maken.

Wat de ls betreft.. Nee ik heb hem nog niet in de juiste kleur. Die zou een deze dagen klaar moeten zijn denk ik.

PS . Wij hebben toch allemaal toch ook ziekte kosten verzekering en auto verzekeringen.?dat gaat toch ook gewoon goed denk ik... Waarom zou dit niet goed gaan?
Zolang iedereen netjes de premies betaald kan de verzekeraar de claims betalen.
Speakertje hier , platenspelertje daar  paar kabeltjes en wat versterkers. Niets bijzonders.  ; )

Mr.M

Citaat van: Maro op oktober  2, 2015, 16:55:06
Moet je geen aankoop bonnetjes aan de verzekering laten zien? Dat is altijd tricky met tweedehands spullen zonder bon.
Nee bon van product zelf is niet noodzakelijk .wat belangerijk is is de herstel bedrag of vervangingswaarde . Rekening Moet officieel door een dealer opgesteld en vastgesteld zijn.

In dit geval rick stoet denhaag want daar komt de kap vandaan in de eerste instantie.

Die moet vaststellen wat vervangen van dezelfde kap kost.

Speakertje hier , platenspelertje daar  paar kabeltjes en wat versterkers. Niets bijzonders.  ; )

RobertVanWoerden

Citaat van: maz op oktober  2, 2015, 16:56:31
Geloof me ,verzekeringen Bieden je nooit iets aan als ze er niet op kunnen verdienen. Dus daar hoef je je niet druk om te maken.

Wat de ls betreft.. Nee ik heb hem nog niet in de juiste kleur. Die zou een deze dagen klaar moeten zijn denk ik.

PS . Wij hebben toch allemaal toch ook ziekte kosten verzekering en auto verzekeringen.?dat gaat toch ook gewoon goed denk ik... Waarom zou dit niet goed gaan?
Zolang iedereen netjes de premies betaald kan de verzekeraar de claims betalen.
het is voor de verzekeraar een afgewogen risico. Uiteraard met het doel er niet op te verliezen. Als dus veel mensen claims indienen zal of de voorwaarden veranderd worden of gaat de premie omhoog. Iets wat we al jaren zien bij de aangehaalde ziektekosten verzekering. En dat gaat dus niet gewoon goed. Maar dat is een hele andere discussie die niet in dit topic hoort ;)

Mr.M

Ik heb in ieder geval geen medelijden met  verzekeraars. Ik betaal me bont en blauw aan verzekeringen en gebruik ze haast nooit. Dus als er wat is mogen ze betalen ook.

eddy135

Citaat van: maz op oktober  2, 2015, 20:01:20
Ik heb in ieder geval geen medelijden met  verzekeraars. Ik betaal me bont en blauw aan verzekeringen en gebruik ze haast nooit. Dus als er wat is mogen ze betalen ook.
^^
WAAR GEEN WIL IS, IS EEN UITWEG

HALF WERK IS EEN GOED BEGIN

Robiwan

Citaat van: maz op oktober  2, 2015, 20:01:20

Helemaal mee eens! ^^
Naim NAC 172XS+NAP100 | Technics SL1500c | Denon DCD-900 | Neat Motive SX2

Mr.M

Vandaag de papieren ingevuld en gebeld naar de verzekeraar om de kap schade te melden. Geen zorgen zei de dame van de schade afdeling u bent goed verzekerd. "We zijn blij dat u de platenspeler niet liet vallen maar de kap"   ,lol.

Verder  weinig aankopen gedaan in audio land. Voorlopig tevreden met Hoe alles klinkt hier.

De platenspeler haal ik straks van net want ik ga hem toch niet verkopen.
Vandaag een paar nieuwe platen gedraaid welke ik vorige week heb gekregen van me vriendin en wat klinkt dat toch waanzinnig goed ..
Platenspeler klinkt echt veel lekkerder dan cd of stream vind ik.
Vanavond alleen maar platen gedraaid en bij ieder nummer volop van genoten.

Verder even de plafond  verder afgemaakt (optisch) en het ziet er best leuk uit moet ik zeggen.

ducman748

Goed bezig Maz lekker genieten van de muziek, en ehhh verstandige keus de draaitafel te houden analoog kan zo mooi zijn.  :wub:

Mr.M

Citaat van: ducman748 op oktober  7, 2015, 07:58:47
Goed bezig Maz lekker genieten van de muziek, en ehhh verstandige keus de draaitafel te houden analoog kan zo mooi zijn.  :wub:
Tnx . De draaitafel zou niet helemaal weggaan , ik had een ander gezien voor in plaats. ;).
Ik zou sowiso niet zonder een dt zitten want heb er twee staan momenteel en beide vind ik heel erg mooi. [emoji7]
Ben bang dat ik straks net als Die  belg eindig waar ik vorige jaar de mitchell van kocht . Die had stuk of 12 high end draaitafel naast elkaar.. lol

chansig

Draaitafels kunnen ook kunststukken zijn en daardoor niet misstaan in je inrichting. Tenminste zo denk ik erover...ik zie mijn vrouw haar hoofd al schudden.

Gr Hans
Teleskopos,  2 x Arendal 1961, Wiim Ultra, akoestisch gefröbel, Audio Gear powerkabels, Chinese slangen, 2 x Dynavox x7000, digitaal
Coax AQ Carbon

Mr.M

Citaat van: chansig op oktober  7, 2015, 09:54:21
Draaitafels kunnen ook kunststukken zijn en daardoor niet misstaan in je inrichting. Tenminste zo denk ik erover...ik zie mijn vrouw haar hoofd al schudden.

Gr Hans
Helemaal met je eens hans. Een mooie platenspeler kan echt een kunststuk zijn om te zien.

patsijb

Mr.M

Citaat van: patsijb op oktober  7, 2015, 10:32:22
leuk die verlichting aan het plafond
Ja vond ik ook, en het  heeft geen dr.l gekost. Bij ikea  led verlichting voor 3 tienen. De panelen bij forumgenoot voor een habbekrats en paar gaten in de muur...

[emoji41]

patsijb

werk zelf met zo n philipslampie achter me set met verschillende kleuren..

Richi

Citaat van: patsijb op oktober  7, 2015, 12:08:51
werk zelf met zo n philipslampie achter me set met verschillende kleuren..
Hebben wij ook. Echt coolig.  :laugh:
Zolder Classé CP-800mkII • Classé CA-2300 • Eversolo T8 • Marantz SA-11s2 • Kenwood KT-7020 • Parasound D/AC-2000 ultra • Dynaudio Confidence C2 II • Classé SSP-800 • Classé CA-5300 • Apple TV 4K • Oppo BDP-93EU • Philips BDP-9700 • Elac Debut 6.2 • A*BNB 2x12" • JBL Stage 200P • Audioquest Niagara 1200 • Philips 55POS9002 • Cisco Meraki ms220-8P • Roon Woonkamer Sonos Arc Ultra • Sony PS5 • Philips 55PUS8909 Zitkamer Naim Atom HE • Focal Elegia & Elear

Mitch--

Welke Audio Research staat er nu eigenlijk in je rack?
Harbeth Compact 7ES-3 40th Anniversary - Gold Note DS-10 EVO PSU-10 EVO PA-10 PA-10 - Trivium Audio Cables

Martin!!!

Citaat van: maz op oktober  7, 2015, 11:29:37
Ja vond ik ook, en het  heeft geen dr.l gekost. Bij ikea  led verlichting voor 3 tienen. De panelen bij forumgenoot voor een habbekrats en paar gaten in de muur...

[emoji41]

Toch leuk dat het blijvertjes zijn  ;D .......
mainly British stuff

Mr.M

Citaat van: Mitch-- op oktober  7, 2015, 15:40:53
Welke Audio Research staat er nu eigenlijk in je rack?
SP16L.  op een of ander manier doet ARC het heel goed met de kharma mono blokken.
Volgende upgrade is de ref 3.

Citaat van: Martin!!! op oktober  7, 2015, 17:44:38
Toch leuk dat het blijvertjes zijn  ;D .......
Yup. Zeer blij mee.

YamahaRXV

Ziet er leuk uit zo Maz  :thumbs-up:

Wanneer arriveren de zwarte S7 Signature,s ?
Devialet 200 // Kharma 3.2 CE Black Label // Eton Hexacone + Hypex DS 4.0  // Streacom FC-5 Alpha based C.A.T.+ HDPlex 100W LPS + HDPlex 250 W HiFi ATX DC-DC + SSD + 16 GB RAM + PPA USB V2 + JPLAY + Fidelizer Audio Pro + Roon Labs server // Siltech Explorer 180 L - Acoustic Revive USB 1.0 PLS - Acoustic Revive Powermax 10000 + IeGo 8055 - Furutech FP-3TS20 + IeGo 8055 - Belden 1885 ENH + Telegartner MFP8

Mr.M

Citaat van: YamahaRXV op oktober  7, 2015, 18:08:06
Ziet er leuk uit zo Maz  :thumbs-up:

Wanneer arriveren de zwarte S7 Signature,s ?
Tnx jan.

Ik moet het even navragen. Hij zou een van deze dagen er moeten zijn..

michel69

Citaat van: maz op oktober  7, 2015, 02:40:01
Vandaag de papieren ingevuld en gebeld naar de verzekeraar om de kap schade te melden. Geen zorgen zei de dame van de schade afdeling u bent goed verzekerd. "We zijn blij dat u de platenspeler niet liet vallen maar de kap"   ,lol.

Verder  weinig aankopen gedaan in audio land. Voorlopig tevreden met Hoe alles klinkt hier.

De platenspeler haal ik straks van net want ik ga hem toch niet verkopen.
Vandaag een paar nieuwe platen gedraaid welke ik vorige week heb gekregen van me vriendin en wat klinkt dat toch waanzinnig goed ..
Platenspeler klinkt echt veel lekkerder dan cd of stream vind ik.
Vanavond alleen maar platen gedraaid en bij ieder nummer volop van genoten.

Verder even de plafond  verder afgemaakt (optisch) en het ziet er best leuk uit moet ik zeggen.

Hai Maz mooi om te lezen dat het helemaal goed komt qua verzekering maar vooral met de nieuwe kap,en wil je nu gelijk even bedanken voor bovenstaande foto's vrouwlief was helemaal niet te spreken de afgelopen tijd dat er hier(moet de meting afwachten maar volgens mij worden er zeker panelen aan het plafond geplaatst)maar na het zien van de foto's met licht vind ze het echt mooi......scheelt mij weer een hoop werk om haar te gaan overtuigen ;) ;D......dat wordt tegen die tijd iig maar ikea ;D

Groetjes Michel,
Stereo Kharma 3.2 CE Black Label-Audio Research REF 5 SE-Audio Research VS110 - GamuT m250-Audio Research DAC 1-20 -Marantz SA-11S1-Marantz  NA 11S1 - Bassocontinuo-Norstone-Transparent powerlink reference-Shunyata Hydra 6 - Furukawa powercord - Direct Audio Masterline
HT Arcam avr390-Oppo Uhd 203 - Kharma- OLS-Audioquest pearl 4x

Mr.M

Hoi michel leuk om te horen dat het een positief  bijdrage heeft gehad voor je.
Mijn vriendin was daar in de eerste instantie niet blij mee toen ik zei ik ga demping op plafond hangen maar nu piept ze anders. ;) . Dus  nu kan ik vaker  lekker niet luisteren en me gang gaan.
Ik heb vanaf begin gezegd :ik bemoei niet met de keuken en jij niet met mijn audio . Lol ;)

BuSpu

Citaat van: maz op oktober  7, 2015, 22:23:32
:ik bemoei niet met de keuken en jij niet met mijn audio . Lol ;)
keuken is wel een stuk kleiner of niet  ;D

Mr.M

Het is een verlenging van de woonkamer dus kan haar meer ruimte geven als nodig.[emoji23] [emoji23] [emoji23] [emoji23] [emoji23] [emoji23]

Mr.M

Verder de platenspeler anders opgesteld. Ik merkte bij lopen (hele zware stappen dat de klappen de naald bereiken als die op de plaat lag (aan spelen was).
Ook als je tegen de rack tikte (beetje hard) dst het door de naald opgepikt werd.
Dus net even wat tunig spul uit de kast gehaald en dit er van gemaakt.

Nu hoor je niets meer op de naald. Zelfs niet als ik spring naast de dt. :)

Geen enkel resonantie van buitenaf bereikt de naald nu.... niet via de met de grond gekoppelde delen in Iedergeval ...

En zo ziet het er nu uit.

Rack staat op spikes..
Boven de rack  komt de zand /lood gevulde plateau met daar onder eerst de :
*spikes .
*NORDOST schotels
*Oelbach lucht dempers.

Op de lze plateau komt :
*de vibrapods
*op de vibrapods komt de kharma schijven en daar komen de spikes van de platenspeler in.

Een hele constructie van diverse martialen ,spikes,ontkoppel en absorptie spul. Hahah