aMAZing quest to HIGH END heaven.;).

Gestart door Mr.M, september 20, 2014, 11:32:45

Vorige topic - Volgende topic

sultankat

Quad Artera Play Plus + Quad Artera mono's | NAD PP2e Phono preamp | Thorens TD147 + Shure V15 III | Audizio tuner | Innuos ZEN mini MK3 streamer +  Innuos voeding | Dali Grand Diva speakers | Ansuz Speakz x speakerkabels | Sugden Masterclass HA 4 hoofdtelefoonversterker | Audeze LCD X hoofdtelefoon | Van den Hul Digicoupler | Ansuz digital cables | Shunyata power cables | Vibex powerblock

Richard70…

Beeld; JVC NZ8. Stewart Firehawk masking screen  . Processor; Lyngdorf mp40 Versterking. Arcam PA240 Arcam PA720.Speakers.Front M&K IW500 , center M&K IW500, Surround M&K S150. Subwoofer .M&K X15+
Bronnen; Oppo 203. Apple tv 4K.  Zidoo z9x8k

Sirius666

Citaat van: maz op september  1, 2015, 21:49:05
Nou . Net de eigenaar van de ref 5 gesproken en als alles beetje meezit ga ik het vandeweek ophalen.

Dus er komt voor 90%zeker een ref 5 in huize maz.

Nu is nog de vraag,  de zwarte voorfront nemen of de grijze? Hij heeft ze beide maar krijg ze niet beide.lol

Hmmmm

Degene nemen die het minst past bij de rest in jouw meubel. Dan houdt het dezelfde stijl  :D  ;)

Gefeliciteerd met de horloges. Erg fraai!

Mr.M

Citaat van: advr op september  1, 2015, 22:14:30
ARC hoort zilver te zijn dus makkelijk toch :-)
Inderdaad.
Arc =zilver. Ook voor doorverkoop in de toekomst.
Citaat van: katwax op september  1, 2015, 22:16:11
True
Maar zwart is altijd rustiger om naar te kijken :)
Klopt maar past niet bij andere arcs. Als je set hebt.
Zwarte arc is zelfde als witte guarneri. 

Citaat van: Kwabbernoot op september  1, 2015, 22:18:38
Want?
Omdst arc vanaf begintijd grijs is geweest en met handels helaas.

Citaat van: dre73 op september  1, 2015, 22:25:21
Omdat dat hoort.
Inderdaad. Sommige dingen zijn gewoon zo. En dat moet ik ook accepteren . BV de lelijke handvatten.
Citaat van: sultankat op september  1, 2015, 22:33:11
+1
+2
Citaat van: rdebruin op september  1, 2015, 22:35:38
Dat noem ik nog eens argument  :D
+1.
Citaat van: Sirius666 op september  1, 2015, 22:36:31
Degene nemen die het minst past bij de rest in jouw meubel. Dan houdt het dezelfde stijl  :D  ;)

Gefeliciteerd met de horloges. Erg fraai!
Af en toe moet je de sfeer breken.lol

De horloges ben ik nog niet mee rond.  Hij doet moeilijk met mijn bod.lol.
De rolex heb ik misgelopen die is binnen 5 min verkocht aan een ander uit de vrienden club.
Tis echt bizar Hoe snel rolex verkoopt.
We noemen het portemonee aan je pols.

Om ieder hoek binnen 5 min om te zetten in geld.

De bulgari is meer een liefhebbers klokje. Wel massief witgoud en dat heb ik nog niet.

Misschien komt die over de brug met de bulgari. Duimen.

Dan wordt deze week echt de rekening plunderen nu de arc ref 5 doorgaat.
Speakertje hier , platenspelertje daar  paar kabeltjes en wat versterkers. Niets bijzonders.  ; )

keeszondag

Citaat van: maz op september  1, 2015, 17:14:34
Als AUDIO SCHIEDAM boven de gevel stond bij mij was dit inderdaad een handelsibject.
Voorlopig staat SCHIEDAM OPTIEK op de  gevel ,maar wie weet mischien ga ik ooit dit combineren.

Schiedam? Daar ben ik geboren en heb ik bier leren drinken..... En mijn eerste stereotje van krantenwijk guldentjes gekocht.... those where the days....
muziekskes: connect - Yamaha R-N301 - B&W 683s2/ connect:amp-MA R90 HD-Yamaha YST-SW90/ connect:amp - Magnat Monitor 1000/ Play:3/ Play:5
filmpkes: Sony KDL42W705B-Onkyo TX-NR636-B&W DM601-DM600-CC3-Yamaha YST-SW90/RBPi-KODI
bitjes opslag: DIY NAS- FreeBSD met ZFS - 6 x 1 TB in RaidZ

Kwabbernoot

Ik dacht dat de hoeveelheid onzin per pagina hier wel zijn top had bereikt in Frank2 zijn topic. Tjonge, zat ik er even naast.

Mr.M

Citaat van: keeszondag op september  1, 2015, 23:00:15
Schiedam? Daar ben ik geboren en heb ik bier leren drinken..... En mijn eerste stereotje van krantenwijk guldentjes gekocht.... those where the days....
Inderdaad,  Schiedam.  Een klein km  de centrum (marconiplein) op school gezeten.
Vroeger liep ik altijd door de winkelcentrum en nu zit ik er dagelijks in.lol.

Winkelcentrum is wel achteruit gegaan in de jaren en heel wat leegstand in de straten buiten de passage.

Maargoed het gaat helaas overal wat minder met zelfstandige.

Grote (goedkopere) vooral  buitenlands ketens en bedrijven zijn killers  voor de zelfstandige .
(BV action).

Zelfs de v&d heeft nu de geest gegeven hoorde ik vandaag. Jammer want er komen weer een berg mensen zonder werk te zitten.
Altijd jammer....
Speakertje hier , platenspelertje daar  paar kabeltjes en wat versterkers. Niets bijzonders.  ; )

paaj

De laatste pagina's met horloges halen wel het gemiddelde omhoog ja. Zou het dan toch uit de hand lopen? :p
Harbeth M30.1 || NAD M33 || Roon Rock
LG 42C3 || Apple TV

Mr.M

Citaat van: Kwabbernoot op september  1, 2015, 23:07:46
Ik dacht dat de hoeveelheid onzin per pagina hier wel zijn top had bereikt in Frank2 zijn topic. Tjonge, zat ik er even naast.
Keep watching. Er volgt veel meer.

Mr.M

Citaat van: paaj op september  1, 2015, 23:15:20
De laatste pagina's met horloges halen wel het gemiddelde omhoog ja. Zou het dan toch uit de hand lopen? [emoji14]

Is dit negatief bedoelt? Ik heb altijd de neiging om alles positief op te vatten. ;)

Mr.M

Vanavond even bezig geweest met wat buisjes en plaatsing van de  speakers .

Ik weet nog niet wat ik van de sphinx 12 ev vindt, ze klinkt een beetje te relax voor mijn smaak in deze opstelling.  De kharma monos waren een betere match. Geen eerlijke vergelijk denk ik gezien de prijs verschil. Maar goed ging om klank en niet prijs en de kharma monos  zijn mooier in mijn optiek.

Ben zeer benieuwd naar de arc ref 5. Kan niet wachten om het op te halen. Wat de kleur betreft , het wordt arc grijs met handel bars.
Dus een echte arc.;)

twani

Citaat van: Kwabbernoot op september  1, 2015, 23:07:46

Je zit hier gewoon te kijken naar een "blauwe kopie" van marktplaats :D

Ik mis alleen nog de "button" om een bod te doen op de getoonde spullen :tounge2:

www.Mazplaats.nl

lynch1979

Citaat van: twani op september  2, 2015, 07:22:10

Ik mis alleen nog de "button" om een bod te doen op de getoonde spullen :tounge2:

www.Mazplaats.nl

De link werkt niet  :D

sultankat

Ik begrijp werkelijk niet dat dit topic "benut" moet worden door forumleden om te vertellen dat ze dit topic maar niets vinden. Je hoeft niet ieder topic in dit forum goed te vinden, maar bespaar me asjeblieft al die zogenaamde bijdragen daarover. Het zijn juist deze bijdragen die niets toevoegen.
Quad Artera Play Plus + Quad Artera mono's | NAD PP2e Phono preamp | Thorens TD147 + Shure V15 III | Audizio tuner | Innuos ZEN mini MK3 streamer +  Innuos voeding | Dali Grand Diva speakers | Ansuz Speakz x speakerkabels | Sugden Masterclass HA 4 hoofdtelefoonversterker | Audeze LCD X hoofdtelefoon | Van den Hul Digicoupler | Ansuz digital cables | Shunyata power cables | Vibex powerblock

Mr.M

Citaat van: twani op september  2, 2015, 07:22:10

www.Mazplaats.nl

Nee hoor , die button is er gewoon.

Links bij mijn naam, onderin zijn een paar tekentjes. 
Als je op die envelop teken of  pm tekentje drukt kan je gewoon een  bod indienen als je iets leuks voorbij ziet komen in huize maz.
Instruktie:

1. Druk op teken onder mijn naam.
2. Vul je bod in.
3. Druk op verzenden.

[emoji23] [emoji23] [emoji23] [emoji23] [emoji23] [emoji23] [emoji23]
Dus mocht je in gedachte zijn een de ARC REF 5 te willen tegen de tijd dat ik het zat ben of wat anders wil dan kan je de eerste zijn die het krijgt.

De ref 5 kost 5500(staat gewoon op hifi .nl) en als ik hem  verkoop mag het voor 5000 weg.
Dan heb ik beperkt verlies ÷_ 10% ("als" IK hem voor 5 kan verkopen) en ik heb een ref 5 gehad /geprobeert/gehoord)

Klinkt die echt wauw , dan blijft die gewoon in me set.

Dus voor de gene die denken dat ik aan handelen ben op deze wijze wees vrij om te proberen de ref 5 voor 5 k te krijgen van de huidige eigenaar.

Lukt je niet. Want ik was je voor met dat vraag. Lol

lynch1979

Citaat van: maz op september  2, 2015, 09:13:43

Als je op die envelop teken of  pm tekentje drukt kan je gewoon een  bod indienen als je iets leuks voorbij ziet komen in huize maz.
Instruktie:

2. Vul je bod in.
3. Druk op verzenden.

Dus mocht je in gedachte zijn een de ARC REF 5 te willen tegen de tijd dat ik het zat ben of wat anders wil dan kan je de eerste zijn die het krijgt.

De ref 5 kost 5500(staat gewoon op hifi .nl) en als ik hem  verkoop mag het voor 5000 weg.
Dan heb ik beperkt verlies ÷_ 10% ("als" IK hem voor 5 kan verkopen) en ik heb een ref 5 gehad /geprobeert/gehoord)

Dus voor de gene die denken dat ik aan handelen ben op deze wijze wees vrij om te proberen de ref 5 voor 5 k te krijgen van de huidige eigenaar.

:clapping: :clapping:

Thanatos

Citaat van: maz op september  2, 2015, 09:13:43

Instruktie:

2. Vul je bod in.
3. Druk op verzenden.

sultankat

Mr.M

Citaat van: sultankat op september  2, 2015, 09:07:38
Ik begrijp werkelijk niet dat dit topic "benut" moet worden door forumleden om te vertellen dat ze dit topic maar niets vinden. Je hoeft niet ieder topic in dit forum goed te vinden, maar bespaar me asjeblieft al die zogenaamde bijdragen daarover. Het zijn juist deze bijdragen die niets toevoegen.
Oefffff.

Als de zachtaardige SULTAN ergens zich aan ergert en zoeen tekst neerzet dan heb je echt de kantjes vanaf gehaald....

Erger je niet Roger, dit forum  is een samenleving en in een multicultureel samenleving heb je nou eenmaal mening, gedachte en werkwijze verschillen.

Zoals jij verwacht dat men denkt voordat men doet , denkt men doe wat je denkt.

Zolang het maar woorden zijn en mensen kunnen hun ei kwijt  heb ik er geen moeite mee.
Ik kijk er overheen en heb lol in wat ik doe maar dat wist iedereen al.

Sommige vinden het SHOWEN wat ik doe hier en vinden het maar niets. Maar goed het is ook een SHOW CASE ;) van maz.

Ik werk gemiddeld 26 dagen per maand ex mijn inkoopdagen /administratie en boekhouding dus echt fysiek vrij ben ik haast nooit  dus geld opmaken buiten zit er niet in voor me . Uitgaan deed ik vroeger (nu geen tokd meer voor)en ipv 300 op een avond drinken en eten spaar ik die avonden nu op en binnen korte tijd heb je veel geld bespaard .Lol die steek ik weer in de hobby en afschrijving. Hier krijg ik in ieder geval geen KATER VAN de afschrijving als ik de volgende ochtend wakker wordt.lol

Ht forum is een leuk afleiding en hobby ruimte voor me ,soort hobby in hobby. Ik heb echt een keer op een show (was almaar az stadion) en sprak een mede audio liefhebber naast me ,toen ik me voorstelde zei die ben je maz van Ht forum ? Ik kon er om lachen maar Tis echt waar. Veel kennen me dus blijkbaar als maz van ht forum. Die RARE GAST die alles anders doet dan anderen ,GEEN RUST HEEF en NIET te VOLGEN is.
Lol

Dus mijn 15 min of fame is zeker aangeslagen ..lol

Mr.M

Citaat van: lynch1979 op september  2, 2015, 09:21:48
:clapping: :clapping:
Lol
Citaat van: Thanatos op september  2, 2015, 09:32:55

Kijk dat zijn de leukere spul.   Er zijn dus ook mensen die de tijd nemen om er wat leuks van te maken en een glimlach op een ander de gezicht te brengen.
Chapo  jongens dit is veel meer waard dan een negatief inbreng. Dit laat je lachen en DAAR DOEN WE HET VOOR.

Lol john , die offers die jij maakt met die BOD BUTTON daar krijg ik haast hartverzakkingen van.lol

Jij mag de bod button niet meer gebruiken vanaf nu. Lol

Mr.M

K.u.t.  laat me weer meeslepen en vergeet dat ik om 10.00 uur op de zaak moet zijn.
En hey is  al 9.50.. en ik lig lekker gestrekt op de tel te tikken.lol

Jongens ,is veelste gezellig hiero. 

larsonator

Citaat van: maz op september  2, 2015, 09:43:28
dit forum  is een samenleving en in een multicultureel samenleving heb je nou eenmaal mening, gedachte en werkwijze verschillen.
En die multiculturele samenleving is een succes?  :blush:

Mr.M

Citaat van: larsonator op september  2, 2015, 10:36:11
En die multiculturele samenleving is een succes?  :blush:

We zitten met zijn allen op een bol en Ieder boom heeft zijn rotte vruchten helaas.

laat maar eigenlijk anders dwalen we helemaal van pad.  ;D

Kwabbernoot

Mr.M

Citaat van: Kwabbernoot op september  2, 2015, 11:14:31
[emoji23] [emoji23] [emoji23] [emoji23] :worship:
Tja ze piepen maar ondertussen 12 keer per dag de topic volgen en nogeens meedoen ook.
Is toch hylarisch...