aMAZing quest to HIGH END heaven.;).

Gestart door Mr.M, september 20, 2014, 11:32:45

Vorige topic - Volgende topic

chansig

Uiterlijk...mooie wbt's, mooie knoppen. :D

Ik ben blij dat ik het geld er niet voor heb anders zou het hier ws gewoon staan. En dat terwijl ik denk dat het verschil in geluidskwaliteit in vergelijk met mijn Kennie niet heel groot zal zijn. Maar dat heb ik ook met bronnen, kabels in alle vormen etc.

Maar zoals gezegd...als ik het geld zou hebben zou het er ws wel staan of een mooie Audio Research, Jeff Rowland, McIntosch...of dan gewoon alle vier. :D

Daarnaast Kharma speakers en die Marten Design vond ik ook wel mooi.

Gr Hans
Teleskopos,  2 x Arendal 1961, Wiim Ultra, akoestisch gefröbel, Audio Gear powerkabels, Chinese slangen, 2 x Dynavox x7000, digitaal
Coax AQ Carbon

eddy135

Ik mis hier steevast Accuphase in het rijtje met geintegreerde versterkers... :confused:
WAAR GEEN WIL IS, IS EEN UITWEG

HALF WERK IS EEN GOED BEGIN

chansig

Ook mooi....of een Luxman. Rijtje wordt wel erg lang. :D

Gr Hans
Teleskopos,  2 x Arendal 1961, Wiim Ultra, akoestisch gefröbel, Audio Gear powerkabels, Chinese slangen, 2 x Dynavox x7000, digitaal
Coax AQ Carbon

Kwabbernoot

Citaat van: eddy135 op augustus  4, 2015, 12:57:36
Ik mis hier steevast Accuphase in het rijtje met geintegreerde versterkers... :confused:

En terecht, lijkt mij zo.  ::)  :P  :laugh:

eddy135

erik s.

<a href="http://www.jouwhifi.com"></a> Vanaf 50 euro gratis verzending binnen Nederland, vanaf 100 euro gratis naar Belgie en Duitsland[/B

Mr.M

Citaat van: erik s. op augustus  4, 2015, 13:48:45
Accuphase beviel Maz niet.
qua looks is het voor mij een lelijk ding. lelijke kleur en ouderwets . lijkt op een oude denon en Marantz maar dan met een  dikke prijskaartje..
Speakertje hier , platenspelertje daar  paar kabeltjes en wat versterkers. Niets bijzonders.  ; )

chansig

Coax AQ Carbon

Graphtuner

haha, ik kan Maz volgen... over smaken kan maar mag je geen ruziemaken  ;D

Maz, Soulution al gehoord?
Kwestie van je lijstje aan te dikken met een fantastisch klinkende én uitziende versterker :p

Klipsch Heresy II / Mcintosh C2600 / Mcintosh MC275 / VPI Classic / Koetsu black / Astin Trew AT3500plus / Auralic Aries mini

patsijb

nou vind ik accuphase wel veeel mooier dan soulution (ziet er meer uit als een oversized receiver) haha

Mitch--

Citaat van: Graphtuner op augustus  4, 2015, 15:48:11

Kwestie van je lijstje aan te dikken met een fantastisch klinkende én uitziende versterker :p

Kost niks gelukkig ;) Igg veel minder dan het budget van 5k  :D
Harbeth Compact 7ES-3 40th Anniversary - Gold Note DS-10 EVO PSU-10 EVO PA-10 PA-10 - Trivium Audio Cables

YamahaRXV

Citaat van: patsijb op augustus  4, 2015, 16:40:47
nou vind ik accuphase wel veeel mooier dan soulution (ziet er meer uit als een oversized receiver) haha

+1 en klankmatig is er niets mis mee, integendeel  ;)
Devialet 200 // Kharma 3.2 CE Black Label // Eton Hexacone + Hypex DS 4.0  // Streacom FC-5 Alpha based C.A.T.+ HDPlex 100W LPS + HDPlex 250 W HiFi ATX DC-DC + SSD + 16 GB RAM + PPA USB V2 + JPLAY + Fidelizer Audio Pro + Roon Labs server // Siltech Explorer 180 L - Acoustic Revive USB 1.0 PLS - Acoustic Revive Powermax 10000 + IeGo 8055 - Furutech FP-3TS20 + IeGo 8055 - Belden 1885 ENH + Telegartner MFP8

felix01

mss klinkt ie idd fantastisch;maar er fantastisch uitzien??
voor design;1/10 zou ik zeggen....;maar ja dat is dan mijn mening :D
VIVID audio Giya G2,EMM Labs DV2 V2,Aurender N20,transrotor fat bob s TMD,LUXMAN M900u,LUXMAN C-900u,shunyata hydra triton,shunyata Ztron python LS kabel, shunyata cobra Ztron 2x,shunyata Alpha HC, shunyata Alpha digital ,shunyata Alpha analog,Audioquest Hurricane HC,

Kwabbernoot

Citaat van: YamahaRXV op augustus  4, 2015, 17:05:28
+1 en klankmatig is er niets mis mee, integendeel  ;)

Nou, dat is niet mijn mening maar wellicht heb ik Accuphase nooit gehoord in combinatie met de juiste luidsprekers. Qua uiterlijk vind ik het dan juist wel weer mooi spul.

Groeten...

eddy135

Citaat van: felix01 op augustus  4, 2015, 17:11:34
mss klinkt ie idd fantastisch;maar er fantastisch uitzien??
voor design;1/10 zou ik zeggen....;maar ja dat is dan mijn mening :D

Inderdaad een mening, en niet meer dan dat...
Hetzelfde geldt voor de kermisuitstraling van Burmester, en die andere gedrochten die hier voorbij trekken; het MOET dus wel over klank gaan. :sarcasm:

chansig

Coax AQ Carbon

YamahaRXV

Citaat van: Kwabbernoot op augustus  4, 2015, 17:27:31
Nou, dat is niet mijn mening maar wellicht heb ik Accuphase nooit gehoord in combinatie met de juiste luidsprekers. Qua uiterlijk vind ik het dan juist wel weer mooi spul.

Groeten...

Mwah, heb het toch zeker wel een aantal keren echt mooi horen spelen hoor, alleen moet je Accuphase niet koppelen aan erg ''kleurende'' speakers  ;)
Ook hier uiteraard weer: ''over smaak valt niet te twisten''

Maar goed, dit topic is inmiddels toch al uitgegroeid tot één ware verzamelplaats van smaken, voorkeuren, meningen, betreffende dé ideale versterker  :D  Ondertussen blijft Maz zijn topic ''alive and kicking'' en zit hij waarschijnlijk met een grote grijs op zijn gezicht mee te lezen  8) 
Devialet 200 // Kharma 3.2 CE Black Label // Eton Hexacone + Hypex DS 4.0  // Streacom FC-5 Alpha based C.A.T.+ HDPlex 100W LPS + HDPlex 250 W HiFi ATX DC-DC + SSD + 16 GB RAM + PPA USB V2 + JPLAY + Fidelizer Audio Pro + Roon Labs server // Siltech Explorer 180 L - Acoustic Revive USB 1.0 PLS - Acoustic Revive Powermax 10000 + IeGo 8055 - Furutech FP-3TS20 + IeGo 8055 - Belden 1885 ENH + Telegartner MFP8

eddy135

Citaat van: chansig op augustus  4, 2015, 17:51:25
Het MOET.... :D

Van wie MOT DA DAN ?

Gr Hans
In de betekenis dat het blijkbaar niet anders kan...
Maar dat snap jij wel, volgens mij ;)

chansig

Dus het moet niet ? Gelukkig...want als iets moet dan ga ik het juist niet doen. :D

Gr Hans
Coax AQ Carbon

eddy135

Citaat van: chansig op augustus  4, 2015, 18:51:57
Dus het moet niet ? Gelukkig...want als iets moet dan ga ik het juist niet doen. :D

Gr Hans
Percies! :clapping:

addesmo

Citaat van: chansig op augustus  4, 2015, 18:51:57

Gr Hans

Je moet in NL rechts rijden... :D

patsijb

addesmo

Robiwan

is dit een versterker, lijkt wel een oversized NAS of broodmachine :crazy: :crazy: :crazy:
Naim NAC 172XS+NAP100 | Technics SL1500c | Denon DCD-900 | Neat Motive SX2

Thanatos

Klein, geen imposante wappers en/of koelribben.. kan niets zijn  :D

Als ik ooit uit gehobbyd ben, dan komt er een mooi setje Tannoy 15" DC met Accuphase geïntegreerd  O0