aMAZing quest to HIGH END heaven.;).

Gestart door Mr.M, september 20, 2014, 11:32:45

Vorige topic - Volgende topic

LABO

Devialet Le200 | Vivid Audio V1.5
Transrotor Zet 2 - Reed 2A - AT 150MLX | Linn Akurate DS | DIW7022
Siltech Classic Anniversary 330L LS | Siltech 330i RCA | AudioQuest Vodka RJ/E + Optilink
PS Audio Quintet Power Centre | PS Audio AC-3 | 2 Siltech SPX-30 MkII

Mr.M

Citaat van: LABO op juni  8, 2015, 18:18:58
Top kleur Maz  :headbanging:  Same as I have
yep < same as u lex.

jij hebt gewoon geluk met die  van jouw lex, je hebt de laatse en final edition 2.3 met de berrylium tweeters,het zijn prijzige krengen die tweeters.

je komt de ceramique serie van kharma haast nooit tegen met berrylium tweeters.

ik vind ze een van de beste tweeters die er zijn.

Speakertje hier , platenspelertje daar  paar kabeltjes en wat versterkers. Niets bijzonders.  ; )

LABO

Citaat van: maz op juni  8, 2015, 18:30:54
yep < same as u lex.

jij hebt gewoon geluk met die  van jouw lex, je hebt de laatse en final edition 2.3 met de berrylium tweeters,het zijn prijzige krengen die tweeters.

je komt de ceramique serie van kharma haast nooit tegen met berrylium tweeters.

ik vind ze een van de beste tweeters die er zijn.

Je hoort mij niet klagen  ;D
Devialet Le200 | Vivid Audio V1.5
Transrotor Zet 2 - Reed 2A - AT 150MLX | Linn Akurate DS | DIW7022
Siltech Classic Anniversary 330L LS | Siltech 330i RCA | AudioQuest Vodka RJ/E + Optilink
PS Audio Quintet Power Centre | PS Audio AC-3 | 2 Siltech SPX-30 MkII

Marco66

Woonkamer: Rega Brio MK7, John Eekels Monitoren
Ht: Onkyo TX-RZ70, Totem Tribe 1 LCR, Totem Mite, M&K Sound V10, JVC DLA-X7900, Panasonic DP-UB9004, Zidoo Z30 Pro 8K, Lumene Movie Palace 92 inch

patsijb

nou welkom bij de S7 club haha
ben ik misschien de enige met een witte S7?

tja snap je wel met de exquisite lijn ..mijn droom is de midi maar ja dat is wel flink aan de prijs..

holco

Gefeliciteerd met je aankoop, lijken mij erg fraaie speakers!!
My Showcase

Eversolo T8 streamer / Audio-GD R8HE mk3 DAC / Audio-GD HE-1 mk3 preamp / Daudio ASP / Hypex Nilai-500 mono's (mid-hoog) / Hypex Nilai-500 mono's (woofers) / Daudio C1 (diy versie) / Rythmik F18 subwoofer / Mundorf Angelique (mid/hoog) /  Sommer Cable Elephant SPM440 (woofers) / Preffair X430 XLR kabels / Curious Evolved USB kabel / Pink Faun i2s kabel / Power regenerator AG1500S / Supra LoRad Power cables.

Mr.M

Tnx.heren

Tis afwachten nu...als ik geluk heb is het 4 weken wachttijd en als ik ongeluk heb 6 weken.
Speakertje hier , platenspelertje daar  paar kabeltjes en wat versterkers. Niets bijzonders.  ; )

DofN

Gefeliciteerd Maz, ik kom luisteren zodra je ze hebt ingespeeld en op de ultieme plek hebt staan :) En nu ga ik ervan uit dat ze een tijdje blijven staan!
You changed the outcome by measuring it! - Professor Farnsworth
Voorversterker: Anthem STR PRE, Eindversterker: Bryston 3B³ Cubed, Fronts: Analysis Audio Omega en 2 x JL-E112 subwoofers, met als DSP:  Bacch Audiophile+, ORC binaural software (bass absorbers) en akoestische maatregelen.

Maikel_audionerd

Superleuk voor je Maz, gefeliciteerd alvast.
Ben erg benieuwd wat je versterking gaat worden, we gaan t meemaken haha.
Had je nog een deal kunnen maken met die Griek?
HT: http://www.htforum.nl/yabbse/index.php?topic=142478.0
-- HDI Dune prime 3.0 - Epson EH TW550 - Peerless PP33 - Kef UniQ - NAD 902 - Mitshubishi DA-A10DC - Mitshubishi DA-M10 - Denon geïntegreerd - Microlab actief --
Stereo: http://www.stereoforum.nl/index.php?topic=232.0

Rusher

Citaat van: doorofnight op juni  9, 2015, 19:17:57
Gefeliciteerd Maz, ik kom luisteren zodra je ze hebt ingespeeld en op de ultieme plek hebt staan :) En nu ga ik ervan uit dat ze een tijdje blijven staan!
En zet, naast een stoel voor doorofnight, ook een stoel voor mij neer, waarbij ik in al mijn nederigheid adviseer nog acht extra stoelen voor de Kharma's te positioneren en voor jezelf een schort om te doen zodat je ons allen, zonder te knoeien op de mooie luidsprekers, heerlijke hapjes kunt serveren en in regelmaat iets te drinken kunt inschenken, terwijl wij stervelingen kunnen genieten van muziek en van muziek en van muziek en...

Spannend Maz...!

Mr.M

tnx allen

zodra ze staan en ingespeeld zijn zal ik de eerste gegadigden uitnodigen. incl hapjes en drankjes. haha.

alleen me opstelling is nu niet optimaal (speel in de breedte van kamer) en de s7 signitures kunnen wat ruimte gebruiken.ze lopen in het laag verder en dieper doorlopen dan 3.2 .

we gaan het meemaken, hopelijk valt het allemaal mee ander heb ik een probleem,

tompj

Citaat van: maz op juni 11, 2015, 18:27:54
Ik voel een upgrade aankomen... ;D

Serieus, ben benieuwd naar het eindresultaat.
Speakers: Devore Orangutan 0/Baby
Versterking: Leben CS600X of Enleum AMP-23r
CD-speler: Accuphase DP-55V.
Streamer: Naim ND5 XS2.
Analoog: Thorens TD-160, SME 3009, Denon DL-103, Project Tube Box DS

larsonator

Blijft een avontuur om te lezen, dit topic  :clapping:
Go Maz  :pompom:

Bama

moeten we al een afspraak maken? >:D

YamahaRXV

alleen me opstelling is nu niet optimaal (speel in de breedte van kamer) en de s7 signitures kunnen wat ruimte gebruiken.ze lopen in het laag verder en dieper doorlopen dan 3.2 .

Gewoon weer lekker in de lengte van de kamer gaan spelen Maz  ;)
Als ik hoorde hoe de 3.2,s speelden in die opstelling dan zullen de S7,s zeker niet té uitbundig zijn in het laag verwacht ik.
Eerlijke mening ? Zoals ik de set hoorde de laatste keer (in de breedte van de kamer) was indrukwekkend, maar op een groot aantal kritische punten minder goed als toen je speelde in de lengterichting  ;)

Devialet 200 // Kharma 3.2 CE Black Label // Eton Hexacone + Hypex DS 4.0  // Streacom FC-5 Alpha based C.A.T.+ HDPlex 100W LPS + HDPlex 250 W HiFi ATX DC-DC + SSD + 16 GB RAM + PPA USB V2 + JPLAY + Fidelizer Audio Pro + Roon Labs server // Siltech Explorer 180 L - Acoustic Revive USB 1.0 PLS - Acoustic Revive Powermax 10000 + IeGo 8055 - Furutech FP-3TS20 + IeGo 8055 - Belden 1885 ENH + Telegartner MFP8

Mr.M

als het echt niet  klinkt  dan ga ik alles weer verbouwen. hopelijk hoef dat niet.

verder een klein update betreft mijn tijdelijk oplossing tot de kharmas komen. Er komt  een hele bijzondere speaker in huize maz, als goed is krijg ik hem deze week binnen, ben benieuwd hoe dat klinkt.

kan je een ding zeggen, dit is de meest indrukwekkende speakers tot nu toe in huize maz. hahaha

RobertVanWoerden

Citaat van: Rusher op juni 11, 2015, 18:12:34
En zet, naast een stoel voor doorofnight, ook een stoel voor mij neer, waarbij ik in al mijn nederigheid adviseer nog acht extra stoelen voor de Kharma's te positioneren en voor jezelf een schort om te doen zodat je ons allen, zonder te knoeien op de mooie luidsprekers, heerlijke hapjes kunt serveren en in regelmaat iets te drinken kunt inschenken, terwijl wij stervelingen kunnen genieten van muziek en van muziek en van muziek en...

Spannend Maz...!
over muziek lees ik in dit topic niet zo veel eigenlijk.

chansig

Teleskopos,  2 x Arendal 1961, Wiim Ultra, akoestisch gefröbel, Audio Gear powerkabels, Chinese slangen, 2 x Dynavox x7000, digitaal
Coax AQ Carbon

Mr.M

Citaat van: RobertVanWoerden op juni 13, 2015, 16:34:38
over muziek lees ik in dit topic niet zo veel eigenlijk.

ik heb ook geen speakers...hahaha dus  dat klopt inderdaad.

we praten meer over muziek weergevers momenteel. haa

contour3.0

Citaat van: maz op juni 13, 2015, 17:04:19
ik heb ook geen speakers...hahaha dus  dat klopt inderdaad.

we praten meer over muziek weergevers momenteel. haa

;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D
maar over een paar weken... :devil: :devil:

Rob
Buchardt S300 MK2 se, soundstyle Z1 ;
Marantz Pm11S1;Marantz Sa15S2
Cambridge azur 540D, Chord Signature ls kabels,Verastarr silver signature interlink,Verastarr silver signature powercord  powerlab premium 7G powercord Kef KHT2005.2 Denon AVR 1707

RobertVanWoerden

Citaat van: chansig op juni 13, 2015, 16:56:25
Dus ?

Gr Hans
in de maar durende jacht naar nieuwe speakers , versterkers etc lees ik weinig over het genieten van de apparatuur. Is ook bijna niet te doen want voor dat een album afgelopen is staat er bij wijze van spreken al weer een nieuwe set. Het komt op mij nogal onrustig over allemaal.

DofN

Erg interessant om te lezen over hoe het allemaal op jou overkomt. Bedankt voor het delen!

En nu maar wachten op de foto's :)

You changed the outcome by measuring it! - Professor Farnsworth
Voorversterker: Anthem STR PRE, Eindversterker: Bryston 3B³ Cubed, Fronts: Analysis Audio Omega en 2 x JL-E112 subwoofers, met als DSP:  Bacch Audiophile+, ORC binaural software (bass absorbers) en akoestische maatregelen.

chansig

Citaat van: RobertVanWoerden op juni 13, 2015, 17:49:07
in de maar durende jacht naar nieuwe speakers , versterkers etc lees ik weinig over het genieten van de apparatuur. Is ook bijna niet te doen want voor dat een album afgelopen is staat er bij wijze van spreken al weer een nieuwe set. Het komt op mij nogal onrustig over allemaal.

Genieten van apparatuur. Oke..ieder zijn ding.

Ik heb overigens niet het idee dat Maz last heeft van de onrust die jij ervaart... :D

Gr Hans
Teleskopos,  2 x Arendal 1961, Wiim Ultra, akoestisch gefröbel, Audio Gear powerkabels, Chinese slangen, 2 x Dynavox x7000, digitaal
Coax AQ Carbon

RobertVanWoerden

chansig

Mogelijk kan mijn reactie inderdaad wat typisch over. Mijn excuus daarvoor als je het zo opvatte. overkwam. :D

Maar Maz vraagt niets, gaat gewoon lekker zijn gang, deelt dit met veel enthousiasme. Of ik dat begrijp vind ik dus totaal niet belangrijk. Ik voel zelf de behoefte dus ook niet om dit ter discussie te stellen of te benoemen. Ik word er zelfs een beetje kriegel van als een ander dat wel doet en dan reageer ik vanuit die kriegeligheid. Waar anderen dan weer kriegel van worden.

Maar goed...Maz laat dit type opmerkingen altijd heerlijk van zijn rug afglijden...ik had ws allang niets meer gepost over mijn set. Dus hulde voor Maz.

Zo erg veel ik gebruikt lees ik nu...maar ik vind mezelf dan ook wel geweldig. :D

Gr Hans
Coax AQ Carbon