aMAZing quest to HIGH END heaven.;).

Gestart door Mr.M, september 20, 2014, 11:32:45

Vorige topic - Volgende topic

Bas Akkerman

Een beter forum begint bij jezelf.

Ik zou met niemand willen ruilen, meteen gaan huilen, als ik geen Hagenees audiofiel zou zijn! ;D

Stereo: Electrickery       |       HT: Bas' Bios       |      Qobuz: De HTforummaandlijsten

Raphie

JBL PRX Power!

chansig

Tijd voor goede keiharde dampende sex ?

Gr Hans
Teleskopos,  2 x Arendal 1961, Wiim Ultra, akoestisch gefröbel, Audio Gear powerkabels, Chinese slangen, 2 x Dynavox x7000, digitaal
Coax AQ Carbon

Bas Akkerman

De laatste drie posts kunnen overigens ook prima gecombineerd worden!

Ik begrijp Hans ook wel een beetje. Maar uit ervaring weet ik dat met een dergelijke bril naar andermans uitspattingen/hobby's* kijken het leven er voor jezelf niet zonniger op maakt.

* Doorhalen wat van toepassing is

Ik zou met niemand willen ruilen, meteen gaan huilen, als ik geen Hagenees audiofiel zou zijn! ;D

Stereo: Electrickery       |       HT: Bas' Bios       |      Qobuz: De HTforummaandlijsten

chansig

Ik kan overigens niet wachten tot volgende week woensdag.

Gr Hans
Teleskopos,  2 x Arendal 1961, Wiim Ultra, akoestisch gefröbel, Audio Gear powerkabels, Chinese slangen, 2 x Dynavox x7000, digitaal
Coax AQ Carbon

twani

Citaat van: Hans47 op juni  3, 2015, 07:23:36
Jammer dat ook in dit forum de huidige samenleving zo goed te zien is, ongebreideld narcisme en "kijk mij er eens ff lekker ...." afijn het past in een maatschappij waar mensen hun hele leven op Facebook knallen per minuut laten weten wat ze doen via Twitter en de "avonturen" delen via Blogs.
De kern is het gaat helemaal nergens meer over en het maakt duidelijk dat de bevolking in welvaartslanden doorgeslagen is, we hebben eigenlijk niet veel meer in ons leven meer dan digitale diarree.

Andy Warhol zag dat goed: "In the future, everyone will be world-famous for 15 minutes"

Wat jammer is dat die mensen waarom het gaat, niet de 15 minuten regel doorhebben en doorgaan met digital diarree.

Weet je wat het is?

Lekker onbelangrijk en wat nog mooier is: het lost zichzelf weer vanzelf op

"in tied soll alles regkomme"

Afijn ik keek toch nog maar 1 keer per week naar dit forum wat een P...s verlengstuk voor de man met slippers en witten sokken (met een bijhorende vrouw) is verworden, just like real life in this small country with a lot of these male and female figurants
Een land van dwazen...... en sukkels, geen ruk te vertellen en er al heel lang niet meer toe doen....

Toedeloe plak er nog maar lekker een paginatje of 1000 tegen aan, diarree vloeit zo lekker, domheid van de mensheid is onbegrensder dan de grootte van het heelal

Zo zeg, das een flink brok opgekropte frustratie :D

Ik ben zélf trouwens in het trotse bezit van een huispak en Croqs. Telt dat ook méé? :laugh:

Bas Akkerman

Citaat van: chansig op juni  3, 2015, 07:48:34

Gr Hans
Citaat van: chansig op juni  3, 2015, 07:35:33
Tijd voor goede keiharde dampende sex ?

Gr Hans
Ik hoef niet álles te weten Hans!
(Checkt in zijn agenda wanneer hij zijn M&G met Hans ook alweer had.)

Zodiac

Citaat van: chansig op juni  3, 2015, 07:48:34

Gr Hans
......weer dampende sex?...[emoji1]
Devialet Expert 400 * Sonos Magna Ultimo * Xanadu HRS 38 BA *

Zodiac

Citaat van: twani op juni  3, 2015, 07:50:23
Zo zeg, das een flink brok opgekropte frustratie :D

Ik ben zélf trouwens in het trotse bezit van een huispak en Croqs. Telt dat ook méé? :laugh:
Zeker!
Devialet Expert 400 * Sonos Magna Ultimo * Xanadu HRS 38 BA *

bert50

Jaloezie misschien laat iedereen toch in zijn waarde
Aurender Ap 20 ,Rega P 10
Crystal Cable Minissimo Diamond Plixir 1500
Crystal connect the future dream luidsprekerkabel future dream powercord,
Crystal connect ethernetkabel Da Vinci en een Siltech 880 powercord.

Bama

Citaat van: Hans47 op juni  3, 2015, 07:23:36
Jammer dat ook in dit forum de huidige samenleving zo goed te zien is, ongebreideld narcisme en "kijk mij er eens ff lekker ...." afijn het past in een maatschappij waar mensen hun hele leven op Facebook knallen per minuut laten weten wat ze doen via Twitter en de "avonturen" delen via Blogs.
De kern is het gaat helemaal nergens meer over en het maakt duidelijk dat de bevolking in welvaartslanden doorgeslagen is, we hebben eigenlijk niet veel meer in ons leven meer dan digitale diarree.

Andy Warhol zag dat goed: "In the future, everyone will be world-famous for 15 minutes"

Wat jammer is dat die mensen waarom het gaat, niet de 15 minuten regel doorhebben en doorgaan met digital diarree.

Weet je wat het is?

Lekker onbelangrijk en wat nog mooier is: het lost zichzelf weer vanzelf op

"in tied soll alles regkomme"

Afijn ik keek toch nog maar 1 keer per week naar dit forum wat een P...s verlengstuk voor de man met slippers en witten sokken (met een bijhorende vrouw) is verworden, just like real life in this small country with a lot of these male and female figurants
Een land van dwazen...... en sukkels, geen ruk te vertellen en er al heel lang niet meer toe doen....

Toedeloe plak er nog maar lekker een paginatje of 1000 tegen aan, diarree vloeit zo lekker, domheid van de mensheid is onbegrensder dan de grootte van het heelal

Wel knap dat je maar 1x per week kijkt en bijna iedere dag wat post. :)
Vooral je gebruik van buitenlandse gezegdes maakt je post veel sterker en komt erg intelligent over ook.

Maar het lijkt me tijd voor een paar dagen vakantie, relax. ;)

martin778

Het zat eerder of later aan te komen, chapeau Hans.  ;D

Thanatos

Probeer morgenochtend ff ja andere been.. :D

chansig

Ik zie trouwens dat Maz best wel foto's kan maken...

Gr Hans
Coax AQ Carbon

lynch1979

chansig

Coax AQ Carbon

lynch1979

;D

Daar weet ik dan weer niets vanaf, dat laat ik graag aan de andere kant van de Maas.

Bas Akkerman

Hè, nu heb ik het beeld voor me van Maz met zijn vriendin en een stel luidsprekers aan de rand van een Grieks zwembad dingen aan het doen die... Nou ja, laat maar... :alien:

chansig

Hans zorgt toch, ws onbedoeld, voor een glimlach op het gezicht van anderen.

Gr Hans
Coax AQ Carbon

lynch1979

Citaat van: chansig op juni  3, 2015, 11:11:58
Hans zorgt toch, ws onbedoeld, voor een glimlach op het gezicht van anderen.

Gr Hans

Dat doe je bij mij wel vaker  ;D

Wat je bij Bas doet, dat weet ik dan weer niet  :D

chansig

Dan zit het hem in de naam...kan niet anders.

Gr Hans
Coax AQ Carbon

snikkeltje

Na hans z'n opmerking moest ik meteen aan de volgende hifi 'klassieker' denken:

We watched the tragedy unfold
We did as we were told
We bought and sold
It was the greatest show on earth
But then it was over
We oohed and aahed
We drove our racing cars
We ate our last few jars of caviar
And somewhere out there in the stars
A keen-eyed look-out
Spied a flickering light
Our last hurrah
And when they found our shadows
Groups 'round the TV sets
They ran down every lead
They repeated every test
They checked out all the data in their lists
And then the alien anthropologists
Admitted they were still perplexed
But on eliminating every other reason
For our sad demise
They logged the only explanation left
This species has amused itself to death
No tears to cry
No feelings left
This species has amused itself to death
Amused itself to death

Blijft een sterk album, qua muziek en lyrics.
Amp + streamer: WIIM Amp Ultra, CD: Onkyo Integra DX-7711, Speaker: Scanspeak Reference SE, Sub: 2x BK XLS200FF MkII , Plasma: Panasonic 42PV60, Mediaplayer: Openelec: Raspberry PI2 incl. Hifiberry Digi+

Maikel_audionerd

HT: http://www.htforum.nl/yabbse/index.php?topic=142478.0
-- HDI Dune prime 3.0 - Epson EH TW550 - Peerless PP33 - Kef UniQ - NAD 902 - Mitshubishi DA-A10DC - Mitshubishi DA-M10 - Denon geïntegreerd - Microlab actief --
Stereo: http://www.stereoforum.nl/index.php?topic=232.0

larsonator

Citaat van: snikkeltje op juni  3, 2015, 13:47:09
Na hans z'n opmerking moest ik meteen aan de volgende hifi 'klassieker' denken:
ik aan deze:

Mr.M

Citaat van: Bas Akkerman op juni  3, 2015, 11:10:35
Hè, nu heb ik het beeld voor me van Maz met zijn vriendin en een stel luidsprekers aan de rand van een Grieks zwembad dingen aan het doen die... Nou ja, laat maar... :alien:

Voila bas.... in mij penis verlengend vakantie(welverdient vind ik)na half jaar 70uur per weej werk.

En ja zelfs hier heb ik het gevonden.....

Onderweg naar een de paleis van knossos viel me ogen op een stel gamut speakers achter een raampie.

Konniet anders dan even binnen lopen.

Speakertje hier , platenspelertje daar  paar kabeltjes en wat versterkers. Niets bijzonders.  ; )