aMAZing quest to HIGH END heaven.;).

Gestart door Mr.M, september 20, 2014, 11:32:45

Vorige topic - Volgende topic

larsonator

Citaat van: maz op april  8, 2015, 12:42:49
als die erbij zat dan had ik hier een surround opstelling 12.2 vivids met mij in een stoel op de SWEET SPOT.. :clapping: :clapping: :clapping: :pompom: :pompom: :pompom:
:headbanging: geen Atmos?!?

Mr.M

Citaat van: larsonator op april  8, 2015, 12:44:23
:headbanging: geen Atmos?!?

dan ben ik persoonlijk in de ''ÁTMOS''... genoeg geluid OVER je heen (letterlijk)...
Speakertje hier , platenspelertje daar  paar kabeltjes en wat versterkers. Niets bijzonders.  ; )

Bama

Citaat van: maz op april  8, 2015, 11:00:57
jammer dat bij kharma de vormen iets rechter zijn. ;)

waren de kharmas zo opgesteld bij mij thuis dan had ik uit de reserve pot die 17500 getrokken en de kharmas laten staan...

geen enkel twijfel....

welke speakers?

tompj

Speakers: Devore Orangutan 0/Baby
Versterking: Leben CS600X of Enleum AMP-23r
CD-speler: Accuphase DP-55V.
Streamer: Naim ND5 XS2.
Analoog: Thorens TD-160, SME 3009, Denon DL-103, Project Tube Box DS

take5

Citaat van: cz79 op april  8, 2015, 07:52:45
Ik ben ervan overtuigd dat jij je eigen PR nogmaals weet te breken
Ja kom op Maz.. niet opgeven nu! Dat kan echt nog wel sneller  ;D

LeonArdusS

Citaat van: maz op april  8, 2015, 12:42:49
als die erbij zat dan had ik hier een surround opstelling 12.2 vivids met mij in een stoel op de SWEET SPOT.. :clapping: :clapping: :clapping: :pompom: :pompom: :pompom:
+1 hahahahahha
HiFi: Naim Uniti STAR
Speakers: Monitor Audio Gold 200
Bronnen: Technics SL-120 + Stanton 681EEE, Phono Box DS
Kabels: LS - Ocos, SET - Sharkwire

Mr.M

Was even sjouwen om alleen de kharmas na boven te krijgen maar ze staan er..

Voor eerst in huize maz kharma ceramique 3 serie...
Speakertje hier , platenspelertje daar  paar kabeltjes en wat versterkers. Niets bijzonders.  ; )

LeonArdusS

Citaat van: maz op april  8, 2015, 22:07:49
Was even sjouwen om alleen de kharmas na boven te krijgen maar ze staan er..

Voor eerst in huize maz kharma ceramique 3 serie...

Foto's???

Zag ze net niet..nice!!
HiFi: Naim Uniti STAR
Speakers: Monitor Audio Gold 200
Bronnen: Technics SL-120 + Stanton 681EEE, Phono Box DS
Kabels: LS - Ocos, SET - Sharkwire

michel69

Erg mooi Maz  :clapping:......ziet er zeker qua looks weer vertrouwd uit in je huiskamer ;D en ben benieuwd hoe deze Kharma's het doen in je ruimte?
Stereo Kharma 3.2 CE Black Label-Audio Research REF 5 SE-Audio Research VS110 - GamuT m250-Audio Research DAC 1-20 -Marantz SA-11S1-Marantz  NA 11S1 - Bassocontinuo-Norstone-Transparent powerlink reference-Shunyata Hydra 6 - Furukawa powercord - Direct Audio Masterline
HT Arcam avr390-Oppo Uhd 203 - Kharma- OLS-Audioquest pearl 4x

Mr.M

Citaat van: michel69 op april  8, 2015, 22:13:53
Erg mooi Maz  :clapping:......ziet er zeker qua looks weer vertrouwd uit in je huiskamer ;D en ben benieuwd hoe deze Kharma's het doen in je ruimte?
Je kan zeggen wat je wilt ,, oud kharma klinkt beter dan de pioneers en Martens ...

Me vriendin zei meteen ,,dit klinkt goeddddd..

holco

Ziet er goed uit Maz :headbanging:

Maar wanneer koop je nu eens een kamera die fatsoenlijke foto's maakt? mijn mobieltje doet het zelfs beter  ;)
My Showcase

Eversolo T8 streamer / Audio-GD R8HE mk3 DAC / Audio-GD HE-1 mk3 preamp / Daudio ASP / Hypex Nilai-500 mono's (mid-hoog) / Hypex Nilai-500 mono's (woofers) / Daudio C1 (diy versie) / Rythmik F18 subwoofer / Mundorf Angelique (mid/hoog) /  Sommer Cable Elephant SPM440 (woofers) / Preffair X430 XLR kabels / Curious Evolved USB kabel / Pink Faun i2s kabel / Power regenerator AG1500S / Supra LoRad Power cables.

Mr.M

Big Emile op  me gezicht ,wil je niet weten..ben hier zo blij mee kan je niet voorstellen...en dat voor 3000.----  van de s7s verwacht ik het gezien de prijs..maa r voor 3k.... Oeffffff beste kooooop van me leven....

Wat een geweldig match........met de ml en pass.... Hier kan ik mee rustig doorsparen ...

Mr.M

Kijken of ik fatsoenlijk foto kan maken...mooie kleur ook nog....metallic groen...haast zwart..

Bama

Mr.M

Mr.M

Mr.M

Tnx ton(bama)voor de gastvrijheid en de gun factor...
Ben heeeeel blij .....

Mr.M

Zo hb ik ze naar boven gekregen alleen... :headbanging:

Bama

Iets betere fotos

Bama

en nog 2

Mr.M

Citaat van: michel69 op april  8, 2015, 22:13:53
Tnx Michael..ze doen het geweldig.....maar dat wist ik all...de black label is echt een mooie midtoner en de revelatie tweeter is een mooie tweeter zonder randjes, hij is minder sprankelend en open dan de titanium en ceramiques maar op zijn manier transparant, tikje warmer en romantischer vergeleken met de titanium of ceramique maar dat is niet nadelig in mijn harde ruimte...maakt alles wat relaxer ..de titanium en ceramiques zijn wat audiofieler en laten iets meer horen. Ik ben hier meer dan happy mee voor de investering....

Citaat van: holco op april  8, 2015, 22:23:55
Ziet er goed uit Maz :headbanging:

Maar wanneer koop je nu eens een kamera die fatsoenlijke foto's maakt? mijn mobieltje doet het zelfs beter  ;)
Ben me best aan doen....
Citaat van: Bama op april  8, 2015, 22:28:41
Staan ze al te koop? :tongue2:
Nee die zal je pas tekoop zien als de S7signitures komen...ik ga niets beters vinden rond deze prijs voor mijn ruimte..dat kan ik je uit eerste hand ervaring met volle overtuiging vertellen....

Let maar op... Als ik dit wedoe dan is het voor een s7s...

Mr.M

Dankjewel ton... Vind de kleur echt meevallen..was bang dat het zou vloeken...maar het is echt een mooie kleur ook...

Mr.M

Morgen kharma bellen of
Ze nog een setje ssds stands hebben voor de 3 serie....de tweeter hoef van mij niet verandert te worden die klinken super.... Voetje is welkom...

larsonator

Mooi man :)
Ik wil me bij deze aanmelden voor een eventuele (zeg maar zekere) verkoop  :clapping:

Mr.M

Citaat van: larsonator op april  8, 2015, 23:18:58
Mooi man :)
Ik wil me bij deze aanmelden voor een eventuele (zeg maar zekere) verkoop  :clapping:
Hahahh...zal een klein maandje of 4 a 6 worden voordat ik de s7s kan in huis halen...maar goed...u staat als nummer 1 op de lijst... Je zal versteld zijn wat je hoort voor de prijs....
Stuur me Een pm zodat ik weet wie ,wat waar...