aMAZing quest to HIGH END heaven.;).

Gestart door Mr.M, september 20, 2014, 11:32:45

Vorige topic - Volgende topic

patsijb

nou Maz welkom bij de S7 club..haha
hopelijk hou je t vol zo lang t wachten

Cyreg

Citaat van: Joris1971 op maart 27, 2015, 11:26:35
Wie zit er hier allemaal zonder stroom?

Diegenen kunnen zeker hierop niet reageren  :D

Aah, misschien toch nog wel via mobiel dan :unsure:
Maar de steunpunten van mobiel verkeer gebruiken ook stroom  :exclamation:
setup: Michell TecnoDec/RB250/TecnoW > MP110 > GramAmp2C/PSU1; Cyrus CD8SE;  >> DNM Stereo Solid Core V3 Interconnects >> 
             Exposure 3010S2D INT >> Exposure DMF-two LSkabel >> Harbeth C7ES-3 '35th Anniversary' op Ikea Oddvar stool 
netspul: huiswcd > M-Way 3DW Gold +(plus) > Furutech e-TP60E(G) > AH! KB10 (3010S2D), BC Ruhr18 (PSU1), BC Ruhr18 (CD8SE)

larsonator

Citaat van: Xander32 op maart 27, 2015, 11:09:03
Indien dat de meest dierbare herinneringen zijn, wat een rijk lezen heb je dan ...
Waar las je dat het mijn dierbaarste herinneringen waren dan?
afijn ge wit wel wak bedoel, zo nie, beter nie reageren nie. Oké?  :baaa:

Zodiac

Devialet Expert 400 * Sonos Magna Ultimo * Xanadu HRS 38 BA *

larsonator

Ernst Jan

Zonder het topic van Maz te willen (of kunnen) kapen, zijn mijn eerste indrukken van de Martens vrij kort samen te vatten: Shock and awe.  :wow:

Vik

Je eerste "echte" set speakers of niet Maz?  :D

Citaat van: maz op maart 26, 2015, 22:57:33
Vandaag zijn de Martens opgehaald om niet zonder speakers te blijven heb ik de huidige speakers ingeruild...dus de kharmas worden vandeweek aanbetaald en besteld ;) ;)...
Morgen komt de gryphon versterker,alleen hij moet even wachten tot dat die zijn ware aard kan laten zien.

Voorlopig moet de gryphon het doen met een setje elac 187 se hobo edition en de elac 3250 sub...ben benieuwd hoe deze kleine vloerstaande elacjes doen met de gryphonkharma ev.
Mobiel: +31626102562 /WhatsApp
https://www.facebook.com/CineMikeBenelux

Adeo Screens - Arcam - Ascendo - Barco - CineMike - Denon - JL Audio - JVC- Kef - Lyngdorf - Lumagen - M&K Sound - Marantz - REL - Screen Research - Sony - Stewart - Trinnov

Mr.M

hahahah. ja dit zijn mijn eertste set speakers.

voor mij heeft deze hardware hobby zoveel leuke herinneringen en vakanties bezorgd dat ik gerust kan zeggen dat de combi bij mij goed werkt...

hardware herinneringen...

de vivids zal ik nooit vergeten, naar zwitzerland in 8 uur rijden en terug naar ned in 4 uur, hahahah

ik noem dat vrij mooie herinneringen,,,
Speakertje hier , platenspelertje daar  paar kabeltjes en wat versterkers. Niets bijzonders.  ; )

Mr.M

de gryphon is binnen trouwens , dus vanavond eens lekker aansluiten op mijn mooie mini high end setje..en kijken hoe de elacs het doen op hun maximum bereik...

trouwens ernst jan,, ben zeer blij dat je het als shok en auwww  ervaart. ik heb toch niet uit mijn neck zitten lullen, wanneer ik zeg dat iets mooi klinkt...

Speakertje hier , platenspelertje daar  paar kabeltjes en wat versterkers. Niets bijzonders.  ; )

Mr.M

Citaat van: patsijb op maart 27, 2015, 11:52:27
nou Maz welkom bij de S7 club..haha
hopelijk hou je t vol zo lang t wachten

dank u dank u... kijk er naar uit... haat wachten..... >:(

Zodiac

Goed volk die brabo's, maar dat terzijde.
Zijn de kharma's nu daadwerkelijk aangeschaft, als in 'nieuw' gekocht?

MauZ

Kan me niet herinneren wanneer Maz iets dat nieuw is heeft aangeschaft.. Wellicht toen ie nog in z'n luiers zat! [emoji6] [emoji23] [emoji23]
*Panasonic TX-P50GT50E*Marantz SR5004 SG*Marantz CD5005 SG*TAGA Harmony Platinum V.2 F-100 Fronts*TAGA Harmony Platinum V.2 C-40PR centerspeaker*TAGA Harmony Platinum S-40 surrounds*Norstone Stylum 3*TAGA DA-300 DAC*JIB HF-004 LS cables/W&M LS cables*JIB HC 011 Interlink*Logitech Squeezbox Touch*Lacie 2x1 TB  Neil Poulton Design*

Zodiac

Xander32

;)

Citaat van: larsonator op maart 27, 2015, 12:20:45
Waar las je dat het mijn dierbaarste herinneringen waren dan?
afijn ge wit wel wak bedoel, zo nie, beter nie reageren nie. Oké?  :baaa:
Tannoy Kensington SE  ||  Accuphase E-480 & DAC-50  ||  Auralic Aries G2.1  ||  Sonnet Morpheus  ||  NuPrime CDT-10

Mr.M

Dit zal dan daadwerkelijk mijn eerste nieuw aankoop worden in audioland..;).

Kan me niet herinneren dat ik ooit iets nieuws heb gekocht in audio.....owjaaaa. De USB kabel van audioquest...die was halve prijs toen snijders wegging maar nieuw in doos..hahahaha

Mr.M

Jean Sibelius

Citaat van: maz op maart 27, 2015, 20:00:23
Zo goed als .alleen nog de centen.[emoji23]
Hoi Maz,

Gefeliciteerd dan maar alvast met je nieuwe Kharma's! O0 Hele goede keuze om die als je vaste 'variabele' te nemen in de totale audiofiele vergelijking :D

Nu kan het lange wachten beginnen...

Groeten, Jan
The Confidence Mansion
Electronica Trinnov Altitude32 | VAC Signature 200 IQ's | Parasound JC-1's & A51 | Synology DS918+ & DX517 | Oppo UDP-203 CM2 | AppleTV 4K HDR | PS4
Diverse 2 x Artesania Exoteryc 3L & Aire's | Schnerzinger Emi & Giga A3 | PS Audio P3 | AQ Hurricane Power Cords | AQ Diamond HDMI's & RJE's
Projectie JVC DLA-NX9 CM | Stewart 123" StudioTek 130 G3 | CM Fiber HDMI Speakers Von Schweikert VR10-MKII's (fronts) | Dynaudio Confidence C4's (rears) | Velodyne DD18 (sub)

Mr.M

Citaat van: Jean Sibelius op maart 27, 2015, 20:22:37
Hoi Maz,

Gefeliciteerd dan maar alvast met je nieuwe Kharma's! O0 Hele goede keuze om die als je vaste 'variabele' te nemen in de totale audiofiele vergelijking :D

Nu kan het lange wachten beginnen...

Groeten, Jan
Tnx Jean...
Na all het geswitch en ervaring kan ik melden dat de s7s doet alles wat ik wil goed...

Vandaar dat ik de stap wil zetten om ze in huis te halen. Dan wordt dat mijn vaste referentie als speakers...tot dan zal ik genoegen nemen met de elacs... Voor de prijs is dit een hele mooie speaker. Heb net de gryphon op aangesloten en deze kleine jongens kunnen best een stage neerzetten met hele mooie lid hoog...laag is licht zonder de woofer maar goed ze doen het boven verwachting goed. Dit een mooie HIFI speaker..welke veel doet voor de geld.
Weet iemand hoe ik de sub aangesloten krijg op de gryphon??? Het is een elac 3250._ hij heeft geen high input ,alleen RCA en een soort USB???

De gryphon heeft geen pre out?? En nu??? Hahah

Ernst Jan

Citaat van: maz op maart 27, 2015, 20:42:33
Tnx Jean...
Na all het geswitch en ervaring kan ik melden dat de s7s doet alles wat ik wil goed...

Vandaar dat ik de stap wil zetten om ze in huis te halen. Dan wordt dat mijn vaste referentie als speakers...tot dan zal ik genoegen nemen met de elacs... Voor de prijs is dit een hele mooie speaker. Heb net de gryphon op aangesloten en deze kleine jongens kunnen best een stage neerzetten met hele mooie lid hoog...laag is licht zonder de woofer maar goed ze doen het boven verwachting goed. Dit een mooie HIFI speaker..welke veel doet voor de geld.
Weet iemand hoe ik de sub aangesloten krijg op de gryphon??? Het is een elac 3250._ hij heeft geen high input ,alleen RCA en een soort USB???

De gryphon heeft geen pre out?? En nu??? Hahah

Ja dat kan ik je toevallig vertellen.  ;D

Het is een ELAC 2030 met alleen RCA input. Wil je high level aansluiten dan zijn daar adapters voor te krijgen. De USB aansluiting is voor een wifi dongle, zodat de sub draadloos aan is te sturen.

Ernst Jan

Oeps foutje, op citaat i.p.v. verander geklikt. Ik tril ook een beetje van audiogenot momenteel.  :hehe:

Mr.M

Citaat van: Ernst Jan op maart 27, 2015, 21:51:22
Ja dat kan ik je toevallig vertellen.  ;D

Het is een ELAC 2030 met alleen RCA input. Wil je high level aansluiten dan zijn daar adapters voor te krijgen. De USB aansluiting is voor een wifi dongle, zodat de sub draadloos aan is te sturen.
OK tnx. Wie heeft dat adapter ?en wat kost zoiets ? Hebben ze het ook tweedehands of demo :) ;) hahahah

Ernst Jan

Citaat van: maz op maart 27, 2015, 22:21:06
OK tnx. Wie heeft dat adapter ?en wat kost zoiets ? Hebben ze het ook tweedehands of demo :) ;) hahahah

In basis is het niet meer dan een weerstandsdeler en hoeft het weinig te kosten. Alleen moet je zeker weten dat de min aansluiting van de speakeraansluiting aan signaal aarde ligt anders blaas je de eindtrap op.

Mr.M

Mr.M

dit wordt hem strakkiess.... :pompom: :pompom:

Mr.M

:pompom: