aMAZing quest to HIGH END heaven.;).

Gestart door Mr.M, september 20, 2014, 11:32:45

Vorige topic - Volgende topic

koen1985

Citaat van: maz op maart  9, 2015, 22:49:49
Deze komen binnen kort tekoop hoop ik. Kan ik door naar de kharmas..;)

Mag dan voor een "zacht" prijsje +- 4250.- weg.

Onder genot van dubbele whiskey klinkt zelfs een setje philips plafond speakers mooi..hahaha...
is nog wel knap aan de prijs voor een miles 2 hier heb je de 3 al voor .
dezelfde set stond laatst op marktplaats in belgie voor 2650 , nou was dit wel heel goedkoop maar denk dat je met 4250 te hoog zit.
2 boxen met wat kabeltjes en zo een ding met een volumeknop . Beetje prik en knallen maar . Hoog eind

Mr.M

Citaat van: koen1985 op maart 10, 2015, 18:00:34
is nog wel knap aan de prijs voor een miles 2 hier heb je de 3 al voor .
dezelfde set stond laatst op marktplaats in belgie voor 2650 , nou was dit wel heel goedkoop maar denk dat je met 4250 te hoog zit.
Het is maar hoe graag je iets wil ... 2650 is heel goedkoop. Das 1350 voor een vloer staande martin per stuk...[emoji32]

Prijs is altijd onderhandelbaar ;)... Ben de moeilijkste niet..
Speakertje hier , platenspelertje daar  paar kabeltjes en wat versterkers. Niets bijzonders.  ; )

Duck Twacy

Mr.M

Speakertje hier , platenspelertje daar  paar kabeltjes en wat versterkers. Niets bijzonders.  ; )

Mr.M

net bericht gehad dat de kharma s7 signiture volgende week dinsdag bij mij opgesteld wordt... :pompom: :pompom: :pompom:

ben benieuwd

Cyreg

Dat wordt je eerste LS setje op afbetaling..... :D
setup: Michell TecnoDec/RB250/TecnoW > MP110 > GramAmp2C/PSU1; Cyrus CD8SE;  >> DNM Stereo Solid Core V3 Interconnects >> 
             Exposure 3010S2D INT >> Exposure DMF-two LSkabel >> Harbeth C7ES-3 '35th Anniversary' op Ikea Oddvar stool 
netspul: huiswcd > M-Way 3DW Gold +(plus) > Furutech e-TP60E(G) > AH! KB10 (3010S2D), BC Ruhr18 (PSU1), BC Ruhr18 (CD8SE)

michel69

Citaat van: Cyreg op maart 11, 2015, 10:49:32
Dat wordt je eerste LS setje op afbetaling..... :D

Verkopen ze dan sinds kort ook al Kharma bij..................de wehkamp........ :P
Stereo Kharma 3.2 CE Black Label-Audio Research REF 5 SE-Audio Research VS110 - GamuT m250-Audio Research DAC 1-20 -Marantz SA-11S1-Marantz  NA 11S1 - Bassocontinuo-Norstone-Transparent powerlink reference-Shunyata Hydra 6 - Furukawa powercord - Direct Audio Masterline
HT Arcam avr390-Oppo Uhd 203 - Kharma- OLS-Audioquest pearl 4x

Pjotr27

Ja 1,85% rente per vier weken slechts.. maar ja als ze toch weer binnen een paar weken worden verkocht voor een nieuwe set kan dat wel lijden....
Sansui Au-8500, Sun Audio SVC-500 voorversterker, Sun Audio SV-2A3PE eindversterkers, zilver luidsprekerkabels, Silindo Interlinks, Silindo stekkerblok, Aurel Bryan field coil speakers, Spring Audio 1540 dac, Silindo netkabels, Ilusi Audio hoofdtelefoonversterker, Audio Technica ATH-W1000X hoofdtelefoon.

Joris1971

Citaat van: maz op maart 11, 2015, 10:43:33
net bericht gehad dat de kharma s7 signiture volgende week dinsdag bij mij opgesteld wordt... :pompom: :pompom: :pompom:

ben benieuwd

jee man, de luidsprekers die je nu hebt staan amper binnen...

Maikel_audionerd

Welcome to the wonderful world of Maz  :D
Super om te horen Maz, ik ben heel benieuwd hoe laaiend enthousiast je hierover gaat zijn
En natuurlijk foto's foto's  :pompom:
HT: http://www.htforum.nl/yabbse/index.php?topic=142478.0
-- HDI Dune prime 3.0 - Epson EH TW550 - Peerless PP33 - Kef UniQ - NAD 902 - Mitshubishi DA-A10DC - Mitshubishi DA-M10 - Denon geïntegreerd - Microlab actief --
Stereo: http://www.stereoforum.nl/index.php?topic=232.0

jan-rotterdam

ben benieuwd

Mooie luidsprekers  :headbanging:

Groeten Jan

LABO

Devialet Le200 | Vivid Audio V1.5
Transrotor Zet 2 - Reed 2A - AT 150MLX | Linn Akurate DS | DIW7022
Siltech Classic Anniversary 330L LS | Siltech 330i RCA | AudioQuest Vodka RJ/E + Optilink
PS Audio Quintet Power Centre | PS Audio AC-3 | 2 Siltech SPX-30 MkII

R

ben benieuwd

O0 O0 O0

Mr.M

Citaat van: Maikel_audionerd op maart 11, 2015, 18:26:49
Welcome to the wonderful world of Maz  :D
Super om te horen Maz, ik ben heel benieuwd hoe laaiend enthousiast je hierover gaat zijn
En natuurlijk foto's foto's  [emoji14]ompom:
Ik ben zelf ook zeer benieuwd... Heb nu even met de Martens doorgebracht en heb ze eindelijk beetje leren kennen en na juist plaatsing klinken ze nu eindelijk top.
Was in de eerste instantie niet zo onder de indruk van de Martens ,komende van de vivids maar ze kli ken nu behoorlijk goed en gebalanceerd...

Ik zou makkelijk met ze kunnen leven ...

Wat de kharmas!as betreft ik ben zeer benieuwd hoe ze het doen in mijn ruimte en of ze netlas de rest van de Kharma range veel ruimte nodig hebben om tot hun recht te komen...
Als dat zo is dan heb ik een probleem en kan ze niet juist plaatsen. We gaan het meemaken .

Citaat van: jan-rotterdam op maart 11, 2015, 19:50:39
Mooie luidsprekers  :headbanging:

Groeten Jan
Tn x jan

Ik heb ze even gehoord en dat klonk als een klok... Meteen een grote smile toen ik hoorde wat er uit kwam en hoe muzikaal het was... Ik moet je toegeven na zoveel te hebben gehad ,wordt je steeds kieskeuriger en veeleisender...dus om dan een woww effect te krijgen van een set komt niet vaak voor..

De s7 s was zoeen wauw moment...haha... :).  Ze klinken echt goed anders had ik echt niet overwogen om ze te kopen (nieuw) dat is voor mij taboe..hahahaha...dat betekent dan ook dat ik ze moet houden voor langere termijn..[emoji32]
Citaat van: Joris1971 op maart 11, 2015, 16:29:11
jee man, de luidsprekers die je nu hebt staan amper binnen...
Klopt heb ze amper goed kunnen beluisteren en plaatsen...

Ben altijd een Marten fan geweest , en nu heb ik er een zelf gehad en gehoord in eigen ruimte.. Dat is voor mij ook deel van hobby...
En ik ben best weg van ze... D uiterlijk vind ik echt heel mooi...heel imposant en sjiek tegelijk. En ze klinken goed..

Tikje aan de koele kant als je ze met de verkeerde amp matches  dus match met de Martin is heel erg belangrijk.

twani

Even helemaal los van alle audio MAZ, wil ik je een GROOT compliment maken voor de enorme vorderingen die je hebt gemaakt inzake het hanteren van de NL taal in woord en geschrift :worship:.

Nog geen jaar terug was dat van (en daar bedoel ik verder niets slechts mee) asielzoekers niveau, nu kun je al bijna méé met de besten.

Chapeau !

felix01

ben benieuwd

wij zijn uiteraard ook benieuwd hoe die gaan presteren bij jou :pompom: :pompom:
VIVID audio Giya G2,EMM Labs DV2 V2,Aurender N20,transrotor fat bob s TMD,LUXMAN M900u,LUXMAN C-900u,shunyata hydra triton,shunyata Ztron python LS kabel, shunyata cobra Ztron 2x,shunyata Alpha HC, shunyata Alpha digital ,shunyata Alpha analog,Audioquest Hurricane HC,

Mr.M

Hahaha..tnx twani..we doen ons best om te integreren ;)..

Ik let nu gewoon wat meer op als ik een zin opstel. Het is niet dat ik kwa spreken vooruit ben gegaan met ABN . ik let nu gewoon meer op als ik een zin samenstel..
Schrijven van een fatsoenlijk zin is veel moeilijker dan gewoon praten..

We doen ons best om verstaanbaar en leesbaar te zijn..
Jullie kennen me langer dan vandaag dus.  ,, ik begrijp ook soms niet wat gebeurt hier allemaal aan de hand.  ;).

Lex Groningen

Citaat van: twani op maart 11, 2015, 22:24:19
Even helemaal los van alle audio MAZ, wil ik je een GROOT compliment maken voor de enorme vorderingen die je hebt gemaakt inzake het hanteren van de NL taal in woord en geschrift :worship:.

Nog geen jaar terug was dat van (en daar bedoel ik verder niets slechts mee) asielzoekers niveau, nu kun je al bijna méé met de besten.

Chapeau !

^^
Versterker: Musical Fidelity M3si/ Draaitafel: Technics SL-1210 MK2/ Phono-pre: Musical Fidelity LX2 LPS/ Luidsprekers: Harbeth ps3er / Streamer: ?/ DAC: ??/  Kabels: ?/Platenwasmachine: Okki Nokki

Robiwan

Citaat van: maz op maart 11, 2015, 22:48:42
Hahaha..tnx twani..we doen ons best om te integreren ;)..

Ik let nu gewoon wat meer op als ik een zin opstel. Het is niet dat ik kwa spreken vooruit ben gegaan met ABN . ik let nu gewoon meer op als ik een zin samenstel..
Schrijven van een fatsoenlijk zin is veel moeilijker dan gewoon praten..

We doen ons best om verstaanbaar en leesbaar te zijn..
Jullie kennen me langer dan vandaag dus.  ,, ik begrijp ook soms niet wat gebeurt hier allemaal aan de hand.  ;).

Nu nog fatsoenlijke foto's :D
Naim NAC 172XS+NAP100 | Technics SL1500c | Denon DCD-900 | Neat Motive SX2

Joris1971

MauZ

Citaat van: twani op maart 11, 2015, 22:24:19

Chapeau !
Dat was mij ook opgevallen! pompom

Goet gedan! 😄 [emoji23]
*Panasonic TX-P50GT50E*Marantz SR5004 SG*Marantz CD5005 SG*TAGA Harmony Platinum V.2 F-100 Fronts*TAGA Harmony Platinum V.2 C-40PR centerspeaker*TAGA Harmony Platinum S-40 surrounds*Norstone Stylum 3*TAGA DA-300 DAC*JIB HF-004 LS cables/W&M LS cables*JIB HC 011 Interlink*Logitech Squeezbox Touch*Lacie 2x1 TB  Neil Poulton Design*

advr

SET 300B (Hashimoto trafo's), Devore O/96, Linn LP12, Linn Ekos SE/1, Urika, Kandid, Steve Herbelin's Tube Dampers, DH Lab powercords,  Nessie Vinylmaster, dac/streamer TDA1541A

Mr.M

Even stil geweest maar u mag weer genieten van wat nieuws in huize. Maz.

Net een nieuwe cd speler en versterker combi opgehaald  .. :headbanging:

Fotos komen er aan moet nog thuis aankomen.

Wilde eigenlijk alleen de versterker kopen maar vond het zo mooi bij elkaar staan dat ik de hele set maar heb gekocht.

De BLADELIUS THOR VERSTERKER EN DE FREJA SACD SPELEr :pompom:

michel69

Citaat van: maz op maart 15, 2015, 20:05:23

Wilde eigenlijk alleen de versterker kopen maar vond het zo mooi bij elkaar staan dat ik de hele set maar heb gekocht.

Haha nice Maz......je bent weer lekker bezig en dan komt dinsdag toch ook nog de Kharma's op bezoek?
ben benieuwd naar de foto's  ;D
Stereo Kharma 3.2 CE Black Label-Audio Research REF 5 SE-Audio Research VS110 - GamuT m250-Audio Research DAC 1-20 -Marantz SA-11S1-Marantz  NA 11S1 - Bassocontinuo-Norstone-Transparent powerlink reference-Shunyata Hydra 6 - Furukawa powercord - Direct Audio Masterline
HT Arcam avr390-Oppo Uhd 203 - Kharma- OLS-Audioquest pearl 4x

Maximus_Aurelius

Citaat van: maz op maart 15, 2015, 20:05:23

De Bladelius Thor is toch een geïntegreerde versterker en geen eindversterker. Of kun je hem wel gebruiken als eindversterker. Of heb je de Burmester Mk3 (weer) weggedaan?
Trouwens welke versie van Thor heb jij? Mk1, Mk2 of zelfs de Mk3? ;)
🎶🎶🎶
Muziek is kunst, kunst moet voor iedereen bereikbaar zijn, anders is het elitair!!

🎶🎶🎶