aMAZing quest to HIGH END heaven.;).

Gestart door Mr.M, september 20, 2014, 11:32:45

Vorige topic - Volgende topic

Mr.M

Dit  is alweer de stilte voor de storm.  [emoji23]

Morgen wordt de airtight opgehaald en dan ga ik kijken hoe en wat... De Martens zijn joekels en hebben een eindtrap met een goede dempingsfactor of veel power nodig... Dit zijn nou moeilijk aanstuurbare speakers...
Speakertje hier , platenspelertje daar  paar kabeltjes en wat versterkers. Niets bijzonders.  ; )

Mr.M

Kharma en vivids zijn inderdaad mijn favorieten in de speaker land. Zou heel graag de giya 4 willen of de mini exquisit . helaas beide buiten bereik...met de Martens ben ik zeer blij alleen geen goede match met de air tight. Dus heb de maximale potentie van de Martens nog niet uit de speakers kunnen halen.

De Martens eisen een hoog dempingsfactor en dat is nou wat een buize versterker er niet veel van heeft... Terwijl de airtight een van de beste buizen versterkers is die moeilijke speakers kan aansturen..

Daarnaast wil ik door sparen voor de kharmas...;)
Speakertje hier , platenspelertje daar  paar kabeltjes en wat versterkers. Niets bijzonders.  ; )

mijkie

zou de Martens wel eens aan mijn Abacus willen hangen, kijken hoe beide zich houden ....
* Focal Alpha 50 * Auralic Altair G1.1 *

Mr.M

Citaat van: mijkie op maart  8, 2015, 21:20:38
zou de Martens wel eens aan mijn Abacus willen hangen, kijken hoe beide zich houden ....
Ken ik niet... Heb je een foto?

mijkie

http://www.abacus-electronics.de/105-1-60-120C.html

mooi is kwestie van smaak maar oneindige dempingsfactor !!
* Focal Alpha 50 * Auralic Altair G1.1 *

twani

Wat is dit Bas?  Zit jij nou ook al op dat "rebellen forum" :D

tompj

Citaat van: twani op maart  8, 2015, 22:11:47
Houd je hoofd laag dan! Er komt regelmatig een drone over..... ;D
Speakers: Devore Orangutan 0/Baby
Versterking: Leben CS600X of Enleum AMP-23r
CD-speler: Accuphase DP-55V.
Streamer: Naim ND5 XS2.
Analoog: Thorens TD-160, SME 3009, Denon DL-103, Project Tube Box DS

twani

Citaat van: tompj op maart  8, 2015, 22:37:13
Houd je hoofd laag dan! Er komt regelmatig een drone over..... ;D

Onberekenbare projectielen zijn dat :D

Bas Akkerman

Citaat van: twani op maart  8, 2015, 22:11:47
What the...!? Haha, creatief met Photoshop geweest? ;D
Ik ga er wel op, omdat er een hoop forumleden zijn die ik persoonlijk ken en graag mag en er mooie ervaringen te delen zijn. Maar ik blijf hier uiteraard ook, omdat er een hoop forumleden zijn die ik persoonlijk ken en graag mag en er mooie ervaringen te delen zijn. Wat mij betreft genoeg erover. Maz' topic is veel interessanter.
Een beter forum begint bij jezelf.

Ik zou met niemand willen ruilen, meteen gaan huilen, als ik geen Hagenees audiofiel zou zijn! ;D

Stereo: Electrickery       |       HT: Bas' Bios       |      Qobuz: De HTforummaandlijsten

Raphie

Ik vind de exodus naar het stereoforum prima, lekker rustig hiero zonder al die vreemde fratsen.
JBL PRX Power!

twani

Citaat van: Bas Akkerman op maart  9, 2015, 07:40:02
What the...!? Haha, creatief met Photoshop geweest? ;D
Ik ga er wel op, omdat er een hoop forumleden zijn die ik persoonlijk ken en graag mag en er mooie ervaringen te delen zijn. Maar ik blijf hier uiteraard ook, omdat er een hoop forumleden zijn die ik persoonlijk ken en graag mag en er mooie ervaringen te delen zijn. Wat mij betreft genoeg erover. Maz' topic is veel interessanter.
Nou nee, geen Photshop Bas.  Mijn iPad geef wel eens meer dergelijke wazige "buggy" beelden en deze was te grappig om niet te screenshotten.

Ik zou zelf mijn tijd er niet aan verdoen.....

twani

Citaat van: Raphie op maart  9, 2015, 07:47:37
Ik vind de exodus naar het stereoforum prima, lekker rustig hiero zonder al die vreemde fratsen.

Inderdaad prima zo. Ze hebben al 60 leden!     

Ieder z'n speeltje zullen we maar zeggen.

chansig

En er komen hier vanzelf weer anderen met "rare fratsen".

Gr Hans
Teleskopos,  2 x Arendal 1961, Wiim Ultra, akoestisch gefröbel, Audio Gear powerkabels, Chinese slangen, 2 x Dynavox x7000, digitaal
Coax AQ Carbon

Raphie

Citaat van: chansig op maart  9, 2015, 09:09:29
En er komen hier vanzelf weer anderen met "rare fratsen".

Gr Hans
experimenteren is niks mis mee, maar zweefteverij tot een ban toe uitvechten, door persoonlijk te worden hielp nou ook niet echt mee aan de stemming op het forum. De wederkerigheid was een beetje uit balans hier en dat gaat nu weer beter.
JBL PRX Power!

chansig

Waar is Maz eigenlijk mee bezig ?

Fijn dat hij een eigen zaak heeft enzo...maar de rotatie snelheid van zijn spullen lijden er wel onder...en dat is dan wel weer jammer.

Gaat hij echt sparen voor de Kharma's of tovert hij deze week een verrassing uit zijn hoge hoed ?

Gr Hans
Teleskopos,  2 x Arendal 1961, Wiim Ultra, akoestisch gefröbel, Audio Gear powerkabels, Chinese slangen, 2 x Dynavox x7000, digitaal
Coax AQ Carbon

Raphie

Goede vraag, ik denk dat z'n set deze week weer minimaal 1x volledig overhoop wordt getrokken :D
JBL PRX Power!

sultankat

Ik weet maar één ding: als Maz iets in zijn hoofd heeft gebeurt het ook. Alleen wisselt het nogal eens wat hij in z'n hoofd heeft..............Dat maakt het (ook) voor ons juist zo leuk.
Quad Artera Play Plus + Quad Artera mono's | NAD PP2e Phono preamp | Thorens TD147 + Shure V15 III | Audizio tuner | Innuos ZEN mini MK3 streamer +  Innuos voeding | Dali Grand Diva speakers | Ansuz Speakz x speakerkabels | Sugden Masterclass HA 4 hoofdtelefoonversterker | Audeze LCD X hoofdtelefoon | Van den Hul Digicoupler | Ansuz digital cables | Shunyata power cables | Vibex powerblock

scrutinizer

Citaat van: Raphie op maart  9, 2015, 09:36:03
experimenteren is niks mis mee, maar zweefteverij tot een ban toe uitvechten, door persoonlijk te worden hielp nou ook niet echt mee aan de stemming op het forum. De wederkerigheid was een beetje uit balans hier en dat gaat nu weer beter.
Kan ik me hier ergens melden voor een persoonlijke cursus. How to fuck a system........?

Bah bah!!
Albert Einstein, \\\\\\\"Anyone who has never made a mistake has never tried anything new.\\\\\\\"
Engineering is knowing which compromises to make....

Raphie

Citaat van: scrutinizer op maart  9, 2015, 10:04:46
Kan ik me hier ergens melden voor een persoonlijke cursus. How to fuck a system........?

Bah bah!!
ja: www.stereoforum.nl :D
JBL PRX Power!

scrutinizer

Albert Einstein, \\\\\\\"Anyone who has never made a mistake has never tried anything new.\\\\\\\"

scrutinizer

Watch out, Bas!!!

Stel je voor .... dat je jezelf niet kunt voordoen, uiten en begeven op plekken naar keuze, met een mening van jezelf, daar waar jij jezelf goed (bij) voelt. ;)

It's starting to get creepy overhere......

Raphie

Citaat van: scrutinizer op maart  9, 2015, 10:21:07
Watch out, Bas!!!

Stel je voor .... dat je jezelf niet kunt voordoen, uiten en begeven op plekken naar keuze, met een mening van jezelf, daar waar jij jezelf goed (bij) voelt. ;)

It's starting to get creepy overhere......
dat mag natuurlijk altijd, maar ook dat is wederzijds, dus wat is dan nu exact je probleem? Je duldt geen tegenspraak? Is dat het?
JBL PRX Power!

scrutinizer

Citaat van: Raphie op maart  9, 2015, 10:28:59
dat mag natuurlijk altijd, maar ook dat is wederzijds, dus wat is dan nu exact je probleem? Je duldt geen tegenspraak? Is dat het?
Ik vind het prima om te delen en waardeer tegenspraak ontdaan van mindfuck.
Wat is het voor jou ....dat je liever irritatie los peutert dan informatie bij je mede forummer?

DofN

You changed the outcome by measuring it! - Professor Farnsworth
Voorversterker: Anthem STR PRE, Eindversterker: Bryston 3B³ Cubed, Fronts: Analysis Audio Omega en 2 x JL-E112 subwoofers, met als DSP:  Bacch Audiophile+, ORC binaural software (bass absorbers) en akoestische maatregelen.