aMAZing quest to HIGH END heaven.;).

Gestart door Mr.M, september 20, 2014, 11:32:45

Vorige topic - Volgende topic

sultankat

Quad Artera Play Plus + Quad Artera mono's | NAD PP2e Phono preamp | Thorens TD147 + Shure V15 III | Audizio tuner | Innuos ZEN mini MK3 streamer +  Innuos voeding | Dali Grand Diva speakers | Ansuz Speakz x speakerkabels | Sugden Masterclass HA 4 hoofdtelefoonversterker | Audeze LCD X hoofdtelefoon | Van den Hul Digicoupler | Ansuz digital cables | Shunyata power cables | Vibex powerblock

holco

Waarom niet gewoon verder zoeken naar een setje Vivid b1?
My Showcase

Eversolo T8 streamer / Audio-GD R8HE mk3 DAC / Audio-GD HE-1 mk3 preamp / Daudio ASP / Hypex Nilai-500 mono's (mid-hoog) / Hypex Nilai-500 mono's (woofers) / Daudio C1 (diy versie) / Rythmik F18 subwoofer / Mundorf Angelique (mid/hoog) /  Sommer Cable Elephant SPM440 (woofers) / Preffair X430 XLR kabels / Curious Evolved USB kabel / Pink Faun i2s kabel / Power regenerator AG1500S / Supra LoRad Power cables.

Mr.M

iedereen bedank voor u input...

ik heb net een setje speakers gekocht.... :pompom: :pompom: :pompom:

zoals je van mij verwacht,, heel onverwacht en compleet anders dan de kharma en vivid.......hahahah
moet lachen soms om mezelf en de spontane acties van me.

vanavond haal ik ze op..

het is zeker geen budget speaker, ik heb ze altijd willen hebben in huis en nu belde een kennis dat zijn speakers tekoop zjin ivm aankoop nieuwe gamut speakers......

:pompom: :pompom: :pompom: :pompom:

dus even spannend houden....

zal je zeggen zijn prachtig dingen om te zien en beluisteren .... :inlove: :inlove: :inlove: :inlove:

niemand raad het...

Speakertje hier , platenspelertje daar  paar kabeltjes en wat versterkers. Niets bijzonders.  ; )

Thanatos

Mr.M

Citaat van: Thanatos op februari 28, 2015, 12:36:40
Ik wel  :D

het was jouw advies om ze  meteen te kopen als ik er een kon vinden... gezien ze zeer tot nooit op het markt komen... :clapping: :clapping:

en jij gaat mee om te  helpen die dingen ophalen met je auto.... :clapping: :pompom: :pompom: :clapping:

heb je soms een bril nodig john???

tof van je john  wordt gewardeerd en goed gemaakt..
Speakertje hier , platenspelertje daar  paar kabeltjes en wat versterkers. Niets bijzonders.  ; )

Nahpets

Ik zou het extreem cool vinden als het Milestones blijken te zijn.
I love everybody!
Some I love to be around,
some I love to avoid,
and all others I would love to punch in the face.

DofN

You changed the outcome by measuring it! - Professor Farnsworth
Voorversterker: Anthem STR PRE, Eindversterker: Bryston 3B³ Cubed, Fronts: Analysis Audio Omega en 2 x JL-E112 subwoofers, met als DSP:  Bacch Audiophile+, ORC binaural software (bass absorbers) en akoestische maatregelen.

Mr.M

Citaat van: Nahpets op februari 28, 2015, 12:45:21
Ik zou het extreem cool vinden als het Milestones blijken te zijn.
vanavond zal je zien wat ik in huis heb gehaald... :pompom: :pompom:

het zijn in ieder geval vloerstaandes....

Mr.M

Citaat van: doorofnight op februari 28, 2015, 12:48:08
En huppakee zo gaat dat bij Maz :)

ik en budget speaker voor een paar maanden gaat niet werken,, ik moet goed muziek hebben..
en dit is zeker goed muziek.... de opvolgers bij mijn audio vriend is de GAMUT speakers... dus dat zegt denk ik genoeg..

michel69

Kijk dat zijn de betere berichten beste Maz....nog een paar uurtjes geduld en dan kan je vanavond tot diep in de nacht met een lekker drankje erbij weer genieten van je set......gefeliciteerd MAZ en ben erg benieuwd wat je vanavond hebt staan

Groetjes Michel,
Stereo Kharma 3.2 CE Black Label-Audio Research REF 5 SE-Audio Research VS110 - GamuT m250-Audio Research DAC 1-20 -Marantz SA-11S1-Marantz  NA 11S1 - Bassocontinuo-Norstone-Transparent powerlink reference-Shunyata Hydra 6 - Furukawa powercord - Direct Audio Masterline
HT Arcam avr390-Oppo Uhd 203 - Kharma- OLS-Audioquest pearl 4x

koen1985

Er stond nog een mooie set 3.2 fe bij jouw om de hoek . staat er al een tijdje op dus vast wel onderhandelbaar.
Maar goed het is makkelijker om hier het weer te voorspellen dan wat jij gaat doen  ;D ;D
2 boxen met wat kabeltjes en zo een ding met een volumeknop . Beetje prik en knallen maar . Hoog eind

Han S

En zo bereikt de zoektocht naar hi end hemeltje 140 pagina's discussie. Het wordt zo langzamerhand een wereldreis.

En ik heb precies staan wat hij zoekt.  :ohmy:

koen1985

elk ziet het door zijn eigen bril . in maz zijn geval een hele winkel vol  :P
2 boxen met wat kabeltjes en zo een ding met een volumeknop . Beetje prik en knallen maar . Hoog eind

Mr.M

Citaat van: michel69 op februari 28, 2015, 12:58:54
Kijk dat zijn de betere berichten beste Maz....nog een paar uurtjes geduld en dan kan je vanavond tot diep in de nacht met een lekker drankje erbij weer genieten van je set......gefeliciteerd MAZ en ben erg benieuwd wat je vanavond hebt staan

Groetjes Michel,

tnx ben ook heel erg blij.. sta weer met een glimlach te werken en kan niet wachten tot ik klaar ben..

Citaat van: koen1985 op februari 28, 2015, 13:02:08
Er stond nog een mooie set 3.2 fe bij jouw om de hoek . staat er al een tijdje op dus vast wel onderhandelbaar.
Maar goed het is makkelijker om hier het weer te voorspellen dan wat jij gaat doen  ;D ;D

weet ik, die is van gaston.
de oude kharma heb ik all  gehad, ik wil nieuwe dinge in huis welke ik nog niet thuis heb gehad.. en dit is absoluut nieuw voor me...

Citaat van: Han S op februari 28, 2015, 13:12:26
En zo bereikt de zoektocht naar hi end hemeltje 140 pagina's discussie. Het wordt zo langzamerhand een wereldreis.

hahahah ik sta er zelf ook van te kijken hans....

vroeger gooide ik overall en nergens een foto en tekst en nu staat alle bij elkaar...

en dit is nog lang niet het eind van me quest tot HIGH END HEAVEN..

Citaat van: koen1985 op februari 28, 2015, 13:24:06
elk ziet het door zijn eigen bril . in maz zijn geval een hele winkel vol  :P

hahahaha

ik heb ook de grootste collectie brillen in hele omgeving met een voorraad van ruim 1500 monturen....zal wel aan mij liggen...

in mijn optiek in het eind van mijn audiozoektoch niet te bereiken.. ik heb lol in switchen en hobbyen... en zoals je ziet is het niet altijd positief lol... in dit geval pakt het goed uit want heb weer in korte tijd paar prachtige speakers over de vloer gehad en met iege app. en in eige omgeving gehoord....nu kan ik uit eigen ervaring over deze merken spreken...

en vanavond komt een nieuw merk welke ook een favoriet is geweest van me. maar ook buiten budget altijd.. nu niet meer...want ik heb hem gekocht..

Mr.M

owjaa en ik hoef niets van me spullen te verkopen .. dus de air tight gaat van het net af..

nu nog even wachten op het geld welke van duitsland moet komen... want die gaat weer lekker de spaarpot in en ik ga lekker sparen voor de kharmas....

Nahpets

Citaat van: maz op februari 28, 2015, 13:37:59
en vanavond komt een nieuw merk welke ook een favoriet is geweest van me. maar ook buiten budget altijd.. nu niet meer...want ik heb hem gekocht..

Hmm, geen Milestones dus. Buiten budget voor jou.....dan blijft er niet zo veel over. Marten of Hansen misschien?
I love everybody!
Some I love to be around,
some I love to avoid,
and all others I would love to punch in the face.

Mr.M

:inlove: :wub: :wub: :wub: :wub:Kijk dit zijn de gamuts....welk die vriend van me heeft gekocht..

Mr.M

jullie denken dat ik gek ben om naar ZWITZERLAND TE RIJDEN,, hij heeft deze zaterdag in FINLAND opgehaald.. :clapping: :clapping: :clapping: :headbanging: :headbanging: :headbanging:

stelletje audio gekken.

doet me goed om te zien dat ik niet de enige ben die raare dinge doet.

sultankat

Ik zou zomaar gokken dat hij eerst ook Gamut had.......we zien het vanavond bij Maz!
Quad Artera Play Plus + Quad Artera mono's | NAD PP2e Phono preamp | Thorens TD147 + Shure V15 III | Audizio tuner | Innuos ZEN mini MK3 streamer +  Innuos voeding | Dali Grand Diva speakers | Ansuz Speakz x speakerkabels | Sugden Masterclass HA 4 hoofdtelefoonversterker | Audeze LCD X hoofdtelefoon | Van den Hul Digicoupler | Ansuz digital cables | Shunyata power cables | Vibex powerblock

sultankat

Citaat van: maz op februari 28, 2015, 13:57:56
jullie denken dat ik gek benZWITZERLAND TE RIJDEN,, hij heeft deze zaterdag in FINLAND opgehaald.. :clapping: :clapping: :clapping: :headbanging: :headbanging: :headbanging:

stelletje audio gekken...

Ik noem het "prettig gestoord".

WillyP

De getoonde luidsprekers zijn de M'inenT M5 en zijn goed besproken in Stereoplay, zij het met een kanttekening. De M'inenT M7 heb ik gezien op de Audiobeurs in Alkmaar. Ze zagen er fantastisch uit, maar helaas waren ze niet aangesloten, dus kan ik niets over de klank zeggen. Daar was ik wel benieuwd naar.

Nog even afwachten welke jij hebt gekozen, maz.

Groet,

WillyP

Bama

Ze kunnen misschien best goed klinken maar om te zien vind ik het niks bijzonders.

Mr.M

Citaat van: WillyP op februari 28, 2015, 14:05:49
De getoonde luidsprekers zijn de M'inenT M5 en zijn goed besproken in Stereoplay, zij het met een kanttekening. De M'inenT M7 heb ik gezien op de Audiobeurs in Alkmaar. Ze zagen er fantastisch uit, maar helaas waren ze niet aangesloten, dus kan ik niets over de klank zeggen. Daar was ik wel benieuwd naar.

Nog even afwachten welke jij hebt gekozen, maz.

Groet,

WillyP

heb ze zelf nog niet gehoord maar dat komt vanavond... ik was er ook in az  en vond de gamut sound best goed...ligt er net aan waar je stond in de zaal...

Citaat van: Bama op februari 28, 2015, 14:07:37
Ze kunnen misschien best goed klinken maar om te zien vind ik het niks bijzonders.

ze zijn geen kharmas om te zien ton , das waar.  ze hebben ook de allure van een kharma niet...maargoed ik vind ze hele mooie speakers met dat glanslack..

Bama

Mooi vind ik sonus Faber ( niet alle modellen) en om te zien vind ik die ook mooier dan bv kharma, apart/ intrigerend  bv vivid, dit vind ik een beetje standaard.

Maar heb het nu alleen over de looks en die tellen mee maar niet doorslaggevend.( voor mij dan)

En gelukkig hebben we niet allemaal dezelfde smaak.

Kwabbernoot

Citaat van: Han S op juni 14, 1970, 23:40:55

Nou, nou, Han. Dat vind ik wel heel erg vrijpostig.  ::) :P :laugh:

Sorry...