aMAZing quest to HIGH END heaven.;).

Gestart door Mr.M, september 20, 2014, 11:32:45

Vorige topic - Volgende topic

chansig

Ik vind de speakers op Xavian speakers lijken.. :D

Boeiend wat ik of anderen vinden. Op de een of andere manier denken veel mensen dat hetgeen zij vinden ook echt belangrijk is...en dat vind ik dan weer.

Gr Hans
Teleskopos,  2 x Arendal 1961, Wiim Ultra, akoestisch gefröbel, Audio Gear powerkabels, Chinese slangen, 2 x Dynavox x7000, digitaal
Coax AQ Carbon

Oud lid

Han S

Wat een topic !!

Ga er nou maar gewoon van uit dat we allemaal per definitie redelijk gestoord zijn. Normale mensen kopen gewoon een leuk setje en genieten er volop van.

dre73

Gryphon Atilla,Spectral DMC-15 MK2,Perreaux 3400,Acoustic Signature Challenger,Bluenote b5 titanium,Benz Ace-s,Pass labs Pearl 2 phono,Auralic Altair G1,zelfbouw luidsprekers,Tellurium Q Ultra black II,Audioquest Sterling,Isotek Aquarius EVO 3.

chansig

:D

Ja..je moet er snel bij zijn om er wat van te vinden...

Gr Hans
Teleskopos,  2 x Arendal 1961, Wiim Ultra, akoestisch gefröbel, Audio Gear powerkabels, Chinese slangen, 2 x Dynavox x7000, digitaal
Coax AQ Carbon

dre73

Gryphon Atilla,Spectral DMC-15 MK2,Perreaux 3400,Acoustic Signature Challenger,Bluenote b5 titanium,Benz Ace-s,Pass labs Pearl 2 phono,Auralic Altair G1,zelfbouw luidsprekers,Tellurium Q Ultra black II,Audioquest Sterling,Isotek Aquarius EVO 3.

chansig

Coax AQ Carbon

Robiwan

Citaat van: frank2 op februari 28, 2015, 18:33:26
Ze stralen heel wat meer klasse uit dan harbeth en ze zullen gegarandeerd een heel stuk beter klinken. Het is echt totaal geen vergelijk, sorry twani hier sla je de plank volledig mis.

ze zullen met een dropveter interlink al beter klinken dan die Ushers :D

geintje frank2 ;)
Naim NAC 172XS+NAP100 | Technics SL1500c | Denon DCD-900 | Neat Motive SX2

chansig

Coax AQ Carbon

Raphie

Sssssshlushers toch? Dat is Frank2 z'n grootsssste probleem die scherpe ear piercing raspende SSsshhhhhhh.
JBL PRX Power!

remco320

Op het nieuwe stereo forum was het probleem van de vivids natuurlijk opgelost middels een nieuwe goudkleurige stekker en een nieuwe wokkel kabel naar het filter. Op zeker dat ze daarmee stukken beter hadden gespeeld...

chansig

Coax AQ Carbon

Raphie

Citaat van: remco320 op februari 28, 2015, 18:58:03
Op het nieuwe stereo forum was het probleem van de vivids natuurlijk opgelost middels een nieuwe goudkleurige stekker en een nieuwe wokkel kabel naar het filter. Op zeker dat ze daarmee stukken beter hadden gespeeld...
zo! Wat zou dat hebben gevloekt dat tuinslang oranje van zo'n wokkel met die metallic BMW 80'ties hoerensloep kleur van die vivids :D
JBL PRX Power!

Joris1971

Citaat van: LPlover op februari 28, 2015, 18:51:54
ze zullen met een dropveter interlink al beter klinken dan die Ushers :D

Straks heeft ie zijn eigen stereo forum
Kan ie daar lekker onzin gaan blaten met zijn wokkel onzin en meer van die usher geilheid

eddy135

Citaat van: chansig op februari 28, 2015, 18:41:52
Ik vind de speakers op Xavian speakers lijken.. :D

Gr Hans
Dat was ook mijn eerste ingeving! Niets mis mee dus.
WAAR GEEN WIL IS, IS EEN UITWEG

HALF WERK IS EEN GOED BEGIN

Raphie

Speakers lijken me prima voor nu Maz.... Nu even 10k€ of zo bij elkaar sparen en ondertussen niks meer verkopen. Dan een setje devinitieve droomspeakers en klaar!
JBL PRX Power!

twani

Citaat van: Joris1971 op februari 28, 2015, 19:01:50
Kan ie daar lekker onzin gaan blaten met zijn wokkel onzin en meer van die usher geilheid

Vast ook een mooi forum om een "Harbeth Fan topic" te openen :D

Ik reserveer vast een plekkie :alien:

eddy135

Citaat van: twani op februari 28, 2015, 19:26:27
Vast ook een mooi forum om een "Harbeth Fan topic" te openen :D

Ik reserveer vast een plekkie :alien:
Komt er ook een hoekje om andermans aankopen af te branden?  :D  :D  :D
WAAR GEEN WIL IS, IS EEN UITWEG

HALF WERK IS EEN GOED BEGIN

Nahpets

Volgens mij al in de lucht.

Edit door admin.
I love everybody!
Some I love to be around,
some I love to avoid,
and all others I would love to punch in the face.

Maro

Vind het toch jammer dat door frank Usher in een kwaad daglicht komt te staan. Ik ben er al jaren erg tevreden mee. Maar dat zegt meer over mijn oren dan de kwaliteiten van Usher natuurlijk.  :angel:

Maz...mooie speakers.  :D
Kamer : LG OLED65E7V - Meridian 818v3 * DSP 7200 -  Roon
Mancave : Anthem AVM70 - Oppo UDP-203 * Thorens TD-403 DD * Fezz Gaia * Rotel RMB-1585 * RMB-1506 - Usher MD2-BE * 718-DMD * BE-616 - Cabasse Io2 - Rythmik F15HP-SE - JVC DLA X7500 Cinemike - Adeo Screensp Plano 126" - Nvidia Shield -

michel69

ff snel googlen op stereoforum........en wat is het eerste wat ik krijg te zien...................http://audiokarma.org/forums/index.php ...........iets met Kharma...................maar dan bijna  ;D  :P

Edit ik hem hem gevonden(met dank aan desbetreffende zijn eigen topic :P ) en gelijk maar lid geworden.........en jaja ik heb genoten van Frank2 zijn tocht en belevenis in de audio wereld  ;D
Stereo Kharma 3.2 CE Black Label-Audio Research REF 5 SE-Audio Research VS110 - GamuT m250-Audio Research DAC 1-20 -Marantz SA-11S1-Marantz  NA 11S1 - Bassocontinuo-Norstone-Transparent powerlink reference-Shunyata Hydra 6 - Furukawa powercord - Direct Audio Masterline
HT Arcam avr390-Oppo Uhd 203 - Kharma- OLS-Audioquest pearl 4x

Joris1971

Bama

Maz heeft weer een keer nieuwe speakers en jullie gaan over een ander zeiken voor de zoveelste keer.
Triest.

VlisChris

Mensen.

Er lijkt iets in de lucht te hangen zeg. Wat is het vandaag toch dat iedereen zo volgas tegen elkaar in gaat. Ook in dit topic weer een opmerking die nu als volstrekt overbodig te omschrijven is, en die niet anders kan dat een ban ontvangen.

Het zou sommige mensen sieren als ze eens wat beter zouden nadenken voor ze op de verzendknop zouden drukken. Een opmerking zoals hierboven staat (zo stond) is compleet overbodig.

Helaas. De tweede ban van deze avond. Mijn werk als admin is soms zoveel leuker als er geen bans uitgedeeld worden...

VlisChris

Ik zie overigens meer opmerkingen voorbij komen.

Dus ook dit topic blijkt aanvullende aandacht nodig te hebben.

Een vriendelijk toch stellig verzoek aan een ieder van jullie: hou je kalmte een beetje. Laat iedereen in zijn waarde, en hou het gewoon "netjes". Als in: hou de fatsoensnormen een beetje in gedachten. Het is voor iedereen zoveel fijner als iedereen een beetje mee zou willen werken.

Alvast bedankt mensen!