aMAZing quest to HIGH END heaven.;).

Gestart door Mr.M, september 20, 2014, 11:32:45

Vorige topic - Volgende topic

Han S

Citaat van: YamahaRXV op december 21, 2014, 17:38:58
Bijna 215 km/u @ 4900 RPM........die 250 km/u halen wordt een zware dobber denk ik... ;D

Bij 6000 rpm gaat hij bijna 260.

zoldar

Bijzondere speakers. Ik mag dat juist wel, dat non-conformisme. En ja, vraouwen kijken daar heel anders naar. Mijn vrouw zei bij het zien van Accapella hoorn luidsperkers ook meteen, die wiel ik! Mijn voorspellende waarde is 0.0, weet ik inmiddels.

Magellans van 2 meter krijg ik hier ook wel naar binnen, maar B&W's van 1 meter niet. :confused:
Geluid: Klipsch RP-280F | BK XXLS400FF  //  Beeld: Optoma UHD65 en Philips 55pus8601  //  Versterking: Pioneer SC-LX501
Analoog: SRM Tech Arrezzo | Ortofon 2M Black | Graham Slee Reflex M  //  Digitaal: Sony Viao met Jriver | Mytek Digital Stereo192-DSD DAC
Kabels: DIY Chord | Belden | IeGo | Furutech

Zodiac

Citaat van: michel69 op december 21, 2014, 17:59:37
Haastige spoed is zelden goed Maz......dus rij nu maar lekker rustig aan naar huis en dan heb je nog alle tijd om van je nieuwe aanwinst te genieten.....en tja wbt je nieuwe pareltjes  :P ik durf te wedden dat niemand deze jongens had zien aankomen  :hehe:.........je doet/deed aan kickboxen.....wel dit is een eerste klas knockout voor al die gene die wel dachten te weten waarvoor je naar Zwitserland bent gegaan ;D

Groetjes Michel.

Hebben jullie koffie gedronken....? :coffee:
Devialet Expert 400 * Sonos Magna Ultimo * Xanadu HRS 38 BA *

Zodiac

Citaat van: RobertVanWoerden op december 21, 2014, 18:00:54
lees even terug hoe het op genotsknotsen uitkwam. Is niets chagrijnisch of kleinzieligs aan. En gezien wat er allemaal gepost wordt in dit topic zonder dat Maz er mods bijhaald, lijkt me (ik ken hem niet) dat Maz wel tegen een grapje kan. En waarom ook niet, het is maar audio.

Ik denk dat de heer dooftonight het ook niet paternaliserend (even googlen..) bedoelde. Mag ik hopen..anders zou het wel een beetje een trieste figuur zijn...
Maar hij bedoelde het vast echt, echt, echt niet zo. Echt niet :tounge2:

Ernst Jan

Citaat van: maz op december 21, 2014, 17:30:41
Ik wil thuis zijn :clapping:

Dat ziet er niet uit, zo'n bewogen foto.  Zeker de camera niet met 2 handen vastgehouden.  :hehe:

DofN

Citaat van: Kwabbernoot op december 21, 2014, 18:10:20
Wordt jij er niet ontzettend moe van om steeds maar weer met dat opgeheven vingertje te staan?

Groeten...

Opgeheven vinger? Waar? Ik denk zurigheid te lezen - ook nu weer - en informeer daarnaar. Moe, nee hoor. Dit forum is geen straf voor mij :)

Maar stel nou he, dat jij hier een keer post dat je twee uur in de auto gezeten hebt om een DAC op te halen die je perse wilde, en iemand zou schrijven dat met een beetje duwen dat ding mooi in je reet past, zou je dat dan beschouwen als een positieve bijdrage?

NB: ik hoop nog wel dat de mods een bezem door het draadje halen.
You changed the outcome by measuring it! - Professor Farnsworth
Voorversterker: Anthem STR PRE, Eindversterker: Bryston 3B³ Cubed, Fronts: Analysis Audio Omega en 2 x JL-E112 subwoofers, met als DSP:  Bacch Audiophile+, ORC binaural software (bass absorbers) en akoestische maatregelen.

Zodiac

Je leest geen zurigheid, we zijn gewoon (ontzettend flauwe) grappen aan het maken. Ikzelf ken geen jaloezie.
Genoeg nu! Stop met zieken.

Zodiac

Bozig type. De hele dag al.
Dat van die dac zal wel pijn doen denk ik ....au!

Joris1971

Citaat van: doorofnight op december 21, 2014, 19:59:15

Maar stel nou he, dat jij hier een keer post dat je twee uur in de auto gezeten hebt om een DAC op te halen die je perse wilde, en iemand zou schrijven dat met een beetje duwen dat ding mooi in je reet past, zou je dat dan beschouwen als een positieve bijdrage?

Jij maakt het weer groter dan het is, dat wat jij hierboven getypt hebt heeft helemaal niemand geschreven...

eddy135

Citaat van: Zodiac op december 21, 2014, 20:16:52

Dat van die dac zal wel pijn doen denk ik ....au!
Zo'n Vivid daarentegen glijdt zo naar binnen!  :D :D
WAAR GEEN WIL IS, IS EEN UITWEG

HALF WERK IS EEN GOED BEGIN

martin778

Even kijken hoor, het is nu zondag...ik gok dat ze woensdag/donderdag te koop staan?

Wie biedt minder?  :D :D

YamahaRXV

Wederom..... :angel:

Citaat van: YamahaRXV op december 21, 2014, 17:29:41
Trouwens, beetje ''overreacted'' vind je niet ?  (zeker in vergelijk met hetgeen hier vandaag allemaal al gecommuniceerd is...)
Devialet 200 // Kharma 3.2 CE Black Label // Eton Hexacone + Hypex DS 4.0  // Streacom FC-5 Alpha based C.A.T.+ HDPlex 100W LPS + HDPlex 250 W HiFi ATX DC-DC + SSD + 16 GB RAM + PPA USB V2 + JPLAY + Fidelizer Audio Pro + Roon Labs server // Siltech Explorer 180 L - Acoustic Revive USB 1.0 PLS - Acoustic Revive Powermax 10000 + IeGo 8055 - Furutech FP-3TS20 + IeGo 8055 - Belden 1885 ENH + Telegartner MFP8

eddy135

Citaat van: martin778 op december 21, 2014, 20:30:00
Even kijken hoor, het is nu zondag...ik gok dat ze woensdag/donderdag te koop staan?

Wie biedt minder?  :D :D
Ik bied dinsdag!  :sneaky2:
WAAR GEEN WIL IS, IS EEN UITWEG

HALF WERK IS EEN GOED BEGIN

Zodiac

Bama

Citaat van: Maximus_Aurelius op december 21, 2014, 18:21:18

Maar Maz waarom er helemaal voor naar der Schweiz?  In Duitsland bij de Importeur staat ook een mooie set Vivid 1.5. Stukken dichterbij, want het was maar Postcode 5. NRW.

Waarom helemaal naar Duitsland rijden als ze ook op marktplaats staan in Haarlem. ;)

Maar de reden lijkt me niet zo moeilijk.

Joris1971

Denk dat Maz andere luidsprekers heeft gekocht dan die kleine vivid luidsprekers....

Zodiac

Gaat t inderdaad wel om die Vivids... ?

Thanatos

michel69

Citaat van: Zodiac op december 21, 2014, 20:35:41
Ik denk dat ie ons allemaal bij de ......heeft!

Precies ik geloof het pas als ik ze in zijn huiskamer zie staan......... ;D
Stereo Kharma 3.2 CE Black Label-Audio Research REF 5 SE-Audio Research VS110 - GamuT m250-Audio Research DAC 1-20 -Marantz SA-11S1-Marantz  NA 11S1 - Bassocontinuo-Norstone-Transparent powerlink reference-Shunyata Hydra 6 - Furukawa powercord - Direct Audio Masterline
HT Arcam avr390-Oppo Uhd 203 - Kharma- OLS-Audioquest pearl 4x

Zodiac

Thanatos

Ik denk wat drank, paarse chocolade en de rest van het shoppen aldaar  :)

Zodiac

Citaat van: eddy135 op december 21, 2014, 20:28:08
Zo'n Vivid daarentegen glijdt zo naar binnen!  :D :D
Is wel groot hoor! De vorm is daarentegen wel gunstig. Een Dragonfly dac lukt nog wel denk ik, maar bijvoorbeeld een Zodiac (inclusief Voltikus), dat moet echt heel vervelend zijn!
(@D, ik zal nu serieus gaan doen)

Mr.M

Zwitzerland naar nederland in 4 uur..
Ben er bijna....  :clapping: :headbanging:
Speakertje hier , platenspelertje daar  paar kabeltjes en wat versterkers. Niets bijzonders.  ; )

mijkie

Citaat van: maz op december 21, 2014, 21:09:47
Zwitzerland naar nederland in 4 uur..
Ben er bijna....  :clapping: :headbanging:

dat is een lekkere gemiddelde snelheid !!!
* Focal Alpha 50 * Auralic Altair G1.1 *

daanvanduif

Veel plezier alvast Maz.
Mooi merk dat Vivid, mocht er op een of andere onverklaarbare reden opeens wel een hoop geld bij me overblijven wil ik serieus overwegen om voor de Vivid G2 te gaan.
Corazón