aMAZing quest to HIGH END heaven.;).

Gestart door Mr.M, september 20, 2014, 11:32:45

Vorige topic - Volgende topic

Joris1971

Citaat van: sultankat op september 23, 2014, 22:14:03
+1, maar gelukkig denkt niet iedereen daar zo over, anders zouden we dit leuke topic van Maz missen.

Nee, hahah dan zouden we helemaal geen showcases meer zijn.  ;D

Lodewijk

Mr.M

Ik heb het lang volgehouden met niet openen van eigen topic maar op laatst is er eentje voor me geopend en heb het van harte geaccepteerd,, beankt bas.. ;D

Dat dit vraag er aan zou komen vreesde ik all voor. maar goed , het is een forum een je hebt alle soorten mensen met verschillende meningen en denkwijze.

Ik snap volkomen dat bepaalde mensen met een hoogwaardige set uit voorzorg om  niet geconfronteerd te willen  worden met dingen die totaal niets met audio te maken hebben maar eieren voor hun geld kiezen en van een afstand een en ander bekjjken maar nooit wat van zich laten horen..

Heel erg jammer want ik ken een paar met spullen waar wij van zullen smullen als de fotos op de forum komen....

Alleen om deze reden zullen we  het niet zien...hier heb ik een foto van zoeen persoon de luisterkamer....is om te smullen dit,,,
Speakertje hier , platenspelertje daar  paar kabeltjes en wat versterkers. Niets bijzonders.  ; )

Mr.M

Speakertje hier , platenspelertje daar  paar kabeltjes en wat versterkers. Niets bijzonders.  ; )

VlisChris

Zou ik geen nee tegen zeggen :)

ps: je topic is in vier dagen bijna 2.000 keer gelezen. Er zijn topics die toch wat minder vaak bekeken worden :P

CZ79

Versterking: Simaudio Moon Neo 240i
Bron: Simaudio Moon 180 MiND | Weiss DAC2
Luidsprekers: JBL Synthesis HDI-1600
Kabels: Grimm | Melodika

Mr.M

Citaat van: Christiaan S op september 23, 2014, 23:47:04
Zou ik geen nee tegen zeggen :)

ps: je topic is in vier dagen bijna 2.000 keer gelezen. Er zijn topics die toch wat minder vaak bekeken worden :P

:pompom: :pompom:
Ik vind het leuk als mensen mee kunnen genieten van mijn audio hobby en ervaringen..

Mr.M

YamahaRXV

Citaat van: maz op september 23, 2014, 23:44:18
Foto anoniem..

Mooie set, maar geef de beste man voor zijn verjaardag eerst eens een fatsoenlijk waterpas en rolmaat  ;)
Het enige detail wat telt is volgens mij het detail in de weergave van deze set.... :D
Devialet 200 // Kharma 3.2 CE Black Label // Eton Hexacone + Hypex DS 4.0  // Streacom FC-5 Alpha based C.A.T.+ HDPlex 100W LPS + HDPlex 250 W HiFi ATX DC-DC + SSD + 16 GB RAM + PPA USB V2 + JPLAY + Fidelizer Audio Pro + Roon Labs server // Siltech Explorer 180 L - Acoustic Revive USB 1.0 PLS - Acoustic Revive Powermax 10000 + IeGo 8055 - Furutech FP-3TS20 + IeGo 8055 - Belden 1885 ENH + Telegartner MFP8

CZ79

Mr.M

CZ79

Eclipse?...Ja kan ook moeilijk om het verschil van buitenaf te zien tussen de Eclipse en Avatar.
Wellicht leuk om nog eens een upgrade te doen binnen de Avalon gelederen, eerst maar eens budget zien vrij te maken  :D

Mr.M

Zijn nieuwe speakers op foto een is de transcendant ofzo...

Mr.M

Citaat van: cz79 op september 24, 2014, 00:11:18
Eclipse?...Ja kan ook moeilijk om het verschil van buitenaf te zien tussen de Eclipse en Avatar.
Wellicht leuk om nog eens een upgrade te doen binnen de Avalon gelederen, eerst maar eens budget zien vrij te maken  :D
De ascandant van mij zou mooi zijn voor je..... :tongue2:   

Is 3500 een mooie prijs ?  ;). Hou je vast....niet vallen..

CZ79

Volgens mij niet, die hebben aan de onderzijde op de frontkant ook nog een facetrand, dus onderaan aan de voorkant links en rechts...die op de foto volgens mij niet (niet goed te zien), maar hoe het ook zei....erg  :inlove: :inlove: :inlove:

CZ79

Citaat van: maz op september 24, 2014, 00:15:28
De ascandant van mij zou mooi zijn voor je..... :tongue2:   

Is 3500 een mooie prijs ?  ;). Hou je vast....niet vallen..

Nice try  :D Zeker mooie luidsprekers voor een hele scherpe prijs maar ik kom dan nog ongeveer €2000 te kort (als ik mijn Avalons kwijtraak)

Mr.M

michel69

Hoewel de vraag inderdaad zoals al gezegd is over het algemeen niet netjes is(je vraagt  b.v. ook niet op een verjaardag hoeveel neem jij nu maandelijks mee naar huis)snap ik de gedachten gang achter de vraag wel.....er zijn nu eenmaal mensen die zich bij zich zelf afvragen hoe krijgt hij/zij dat voor toch allemaal voor elkaar ;).

Ik b.v. als simpel hoveniertje(in loondienst)ben al jaren bezig om tot uiteindelijk mijn haalbare droom set te komen(en dan doe je ook nog eens de nodige miskopen door te weinig kennis :crazy:)koop de laatste jaren alles 2e hands(via het markt gedeelte ;D ) en dat doet als ik het goed begrepen heb ook Maz.

Wat ik tracht te zeggen is dat de één verdient nu éénmaal meer als de andere en zolang het geld niet verdient wordt d.m.v. foute zaken is dat toch prima,ik kan i.i.g. genieten van de vele verhalen in de verschillende topics op dit mooie forum.

Stereo Kharma 3.2 CE Black Label-Audio Research REF 5 SE-Audio Research VS110 - GamuT m250-Audio Research DAC 1-20 -Marantz SA-11S1-Marantz  NA 11S1 - Bassocontinuo-Norstone-Transparent powerlink reference-Shunyata Hydra 6 - Furukawa powercord - Direct Audio Masterline
HT Arcam avr390-Oppo Uhd 203 - Kharma- OLS-Audioquest pearl 4x

Mr.M

Zo staat het momenteel bij mij opgesteld...
Audio note vv
Avalon monitor
Quad L2sub
Sony vfet eindtrap.
Compleet kharma bekabeling.
Netsnoer, interlink en ls kabel.

Mr.M

Kharma kabels..
En PERREAUX DAC.

martin778

Mr.M

@ michel zo is het ook...

Ik koop ook niets nieuw....zonde van me geld om af te dragen aan marges,,

Een 2\3. Jaar oude audio apparaat van hoge kwaliteit speelt echt niet minder goed.
Meestall zijn hoogwaardige apparaten nog eens van liefhebbers en zijn als nieuw...

Zie het zo,, het is gratis voor je ingeapeelt,, en nog eens vele malen goedkoper dan nieuw....
En wat garantie betreft.  Als er iets kapot aan gaat heb ik nog altijd JERRY (master techneut uit tilburg) god moge hem beschermen ,achterhand..... Binnen 2 dagen is die weer helemaal gefixed,, all blaas je tig eindtorens van je asr emitter 2.... Zoals ik dat deed..hahaha dan nog is die binnen paar dagen klaar  voor een prikkie..

:pompom:

Mr.M

martin778

michel69

Citaat van: maz op september 24, 2014, 00:39:09
@ michel zo os het ook...

Ik koop ook niets nieuw....zonde van me geld om af te dragen aan marges,,

Een 2\3. Jaar oude audio apparaat van hoge kwaliteit speelt echt niet minder goed.
Meestall zijn hoogwaardige apparaten nog eens van liefhebbers en zijn als nieuw...

Zie het zo,, het is gratis voor je ingeapeelt,, en nog eens vele malen goedkoper dan nieuw....
En wat garantie betreft.  Als er iets kapot aan gaat heb ik nog altijd JERRY (master techneut uit tilburg) god moge hem beschermen ,achterhand..... Binnen 2 dagen is die weer helemaal gefixed,, all blaas je tig eindtorens van je asr emitter 2.... Zoals ik dat deed..hahaha dan nog is die binnen paar dagen klaar  voor een prikkie..

:pompom:
Haha en zo is het maar net...maar wbt de garantie kreeg het vanmiddag het toch wel aardig benauwd toen ik thuis kwam van het werk had tijdens het werk bedacht om de interlinks te gaan verwisselen tussen cd en av(audioquest vervangen voor vd hull)maar helemaal in mijn enthousiasme vergeten de Arcam uit te zetten...... :omg: en er dus geen geluid meer te horen was.....hartkloppingen het zal toch niet....nog eens maar kijken aangezien ik hem sinds vrijdag pas in huis had(uiteraard Zaterdag ochtend ziek wakker werd :devil:)en dus nog niet echt bekend was met het nieuwe apparaat maar godzijdank verkeerd aangesloten ;D
Stereo Kharma 3.2 CE Black Label-Audio Research REF 5 SE-Audio Research VS110 - GamuT m250-Audio Research DAC 1-20 -Marantz SA-11S1-Marantz  NA 11S1 - Bassocontinuo-Norstone-Transparent powerlink reference-Shunyata Hydra 6 - Furukawa powercord - Direct Audio Masterline
HT Arcam avr390-Oppo Uhd 203 - Kharma- OLS-Audioquest pearl 4x