aMAZing quest to HIGH END heaven.;).

Gestart door Mr.M, september 20, 2014, 11:32:45

Vorige topic - Volgende topic

Mr.M

Citaat van: WillyP op december 12, 2015, 21:15:16
Volkomen off-topic, maar ik vraag me al enige tijd af wat daar staat: een aquarium, terrarium of paludarium? En wat of wie zit(ten) daarin?

Groet,

WillyP
Speakertje hier , platenspelertje daar  paar kabeltjes en wat versterkers. Niets bijzonders.  ; )

Jumping Jack

Dat zijn behoorlijk sobere vissen voor jouw doen  ;D.
Wilson Benesch / Accuphase/ Eversolo / Dual / Sennheiser / Shure / Meze
Jumping Jack's set
Discogs

WillyP

Malawi cichliden heb ik heel lang gehad. Dit was mijn aquarium:

Het toeval wil dat mijn opa (die ik nooit heb ontmoet) en de opa van Robin van Persie collega's waren. En nu weer terug naar het topic.

Groet,

WillyP

patsijb

mooie visjes..
blijft altijd mooi een aquarium..

Joris1971

Citaat van: WillyP op december 13, 2015, 13:00:07
Malawi cichliden heb ik heel lang gehad. Dit was mijn aquarium:

Het toeval wil dat mijn opa (die ik nooit heb ontmoet) en de opa van Robin van Persie collega's waren. En nu weer terug naar het topic.

Groet,

WillyP

mooie bak Willy!

Krijg je veel alg groei in zo een chiclidebak?

pameijer

Dames, vrouwen en meisjes: dit topic gaat nu alleen nog maar over visjes en de kleur van de speakers. Kunnen jullie op het Vivaforum verder beppen en hier weer over wattjes en speakertjes gaan ouwehoeren?
;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;)
:tounge2:
Marantz Cinema 40 | Sony UBP-X800M2 CM| Technics SL2000 + NAD PP2i | Apple TV 4K en Nvidia Shield en Vero V en Ugoos AM6B+| Vu+ Duo2 | LG OLED65C4 | JVC X7900 met HDFury Integral2 en iVisions Cinema 4K 260 cm | AVI ADM9.1RS actieve speakers front en center + AVI DM5 surrounds en rears + 4x Micca M-8C Atmos + Rythmik E15HP en F15-SE subs en héél veel muziek!

Bama

^^
Het moet niet gekker worden, zometeen gaan we nog een topic openen waar je je kerstboom moet laten zien. ;)

brtram

Citaat van: Bama op december 14, 2015, 22:30:06
^^
Het moet niet gekker worden, zometeen gaan we nog een topic openen waar je je kerstboom moet laten zien. ;)

Christmas Gay Pride?

Mr.M

Citaat van: pameijer op december 14, 2015, 21:36:56
Dames, vrouwen en meisjes: dit topic gaat nu alleen nog maar over visjes en de kleur van de speakers. Kunnen jullie op het Vivaforum verder beppen en hier weer over wattjes en speakertjes gaan ouwehoeren?
;) ;) ;)  ;)
:tounge2:
Nou vooruit...... als het om watjes gaat.

Ben onderweg naar huis met een   PASS LABS X250.5.

IS DAT GENOEG WATTJES? ;)

was toch heel erg nieuwsgierig wat 500 watt aan 4 ohm met de kharma db7 kan doen tov de kharma mp150 monos met 150 wattjes.

Blij? ;)
Speakertje hier , platenspelertje daar  paar kabeltjes en wat versterkers. Niets bijzonders.  ; )

lynch1979

Citaat van: maz op december 15, 2015, 21:03:26

was toch heel erg nieuwsgierig wat 500 watt aan 4 ohm met de kharma db7 kan doen tov de kharma mp150 monos met 150 wattjes.

Blij?????

Je weet waar ik woon, dan ben ik blij  :D

Mr.M

Citaat van: lynch1979 op december 15, 2015, 21:05:05
Je weet waar ik woon, dan ben ik blij  :D
Ik weet waar je huis woont frankie.... Wil je de kharmas lenen? ;)

Ik kan het gewoon niet laten om niet te switchen.

Hoop dat het een beetje klinkt met de rest van de set..

joey01

Mooie amp, ik ben benieuwd wat deze brengt in vergelijking met de Kharma mono blokken, kwa uiterlijk heeft hij in ieder geval al gewonnen  8)

mijkie

550 Wattjes aan 4 Ohm, wat een ukkie  ;D

mooie spullen weer Maz, ben benieuwd !!
* Focal Alpha 50 * Auralic Altair G1.1 *

lynch1979

Citaat van: maz op december 15, 2015, 21:08:48
Ik weet waar je huis woont frankie.... Wil je de kharmas lenen? ;)

Ik kan het gewoon niet laten om niet te switchen.

Hoop dat het een beetje klinkt met de rest van de set..

De Kharma monoblokken is ook goed  ;)

Zie je binnenkort, laat die Pass maar tot die tijd staan.

Mr.M

Citaat van: lynch1979 op december 15, 2015, 21:34:16
De Kharma monoblokken is ook goed  ;)

Zie je binnenkort, laat die Pass maar tot die tijd staan.
Owjaaa. Helemaal vergeten. Moest je nog een keer bellen om langs te komen.
We appen..

michel69

Blij? ;)

Feli Maz  ;D ritje Utrecht er op zitten? zelf nog niet zo lang geleden net te laat om de financiën rond te krijgen en helaas was hij dus al verkocht >:( maar goed blijf rustig zelf rond snuffelen en er komt een dag dan staat hier ook Pass ;) veel luisterplezier vanavond Maz.
Stereo Kharma 3.2 CE Black Label-Audio Research REF 5 SE-Audio Research VS110 - GamuT m250-Audio Research DAC 1-20 -Marantz SA-11S1-Marantz  NA 11S1 - Bassocontinuo-Norstone-Transparent powerlink reference-Shunyata Hydra 6 - Furukawa powercord - Direct Audio Masterline
HT Arcam avr390-Oppo Uhd 203 - Kharma- OLS-Audioquest pearl 4x

Mr.M

Nee dit is niet uit Utrecht.  :) dit was nog verder weg rijden.
Dit was van een oud werknemer van MORE MUSIC.
De kharmas zijn net lucifer doosjes naast deze pass.lol.

Thanatos

Schitterende bak Maz  :clapping:

Hoop dat ie een beetje wil zingen  :pompom:

pameijer

Blij? ;)
Heel blij, eindelijk weer stoere mannentaal  :headbanging:. Kwanta kosta zo een bak met wattjes?
Marantz Cinema 40 | Sony UBP-X800M2 CM| Technics SL2000 + NAD PP2i | Apple TV 4K en Nvidia Shield en Vero V en Ugoos AM6B+| Vu+ Duo2 | LG OLED65C4 | JVC X7900 met HDFury Integral2 en iVisions Cinema 4K 260 cm | AVI ADM9.1RS actieve speakers front en center + AVI DM5 surrounds en rears + 4x Micca M-8C Atmos + Rythmik E15HP en F15-SE subs en héél veel muziek!

YamahaRXV

Citaat van: maz op december 15, 2015, 22:03:26

Bruut spul Maz  ;D  Ben benieuwd hoe dit gaat klinken bij je, aangezien de vorige Pass niet zo,n succes was op je S7,s....
Is deze toevallig van Olaf v.W. geweest ?

btw, dat is een X250 die ik zie staan, geen X250.5  ;)
Devialet 200 // Kharma 3.2 CE Black Label // Eton Hexacone + Hypex DS 4.0  // Streacom FC-5 Alpha based C.A.T.+ HDPlex 100W LPS + HDPlex 250 W HiFi ATX DC-DC + SSD + 16 GB RAM + PPA USB V2 + JPLAY + Fidelizer Audio Pro + Roon Labs server // Siltech Explorer 180 L - Acoustic Revive USB 1.0 PLS - Acoustic Revive Powermax 10000 + IeGo 8055 - Furutech FP-3TS20 + IeGo 8055 - Belden 1885 ENH + Telegartner MFP8

Mr.M

Je heb helemaal gelijk. Ik zit steeds met de x150.5 in de war waar ik mee in onderhandeling was.

Dit is een x250 zonder de .5 .

michel69

Citaat van: maz op december 15, 2015, 22:03:26

Haha......wow wat een beest van een amp zeg...je dacht zeker bij jezelf heb grotere Kharma's dus nu moet er ook wat groters qua formaat aan eindversterking bij ;) ;D ben heel erg benieuwd hoe dezer Pass het gaat doen in je ruimte aangezien de vorige Pass niet echt aan je verwachtingen voldeed.
Stereo Kharma 3.2 CE Black Label-Audio Research REF 5 SE-Audio Research VS110 - GamuT m250-Audio Research DAC 1-20 -Marantz SA-11S1-Marantz  NA 11S1 - Bassocontinuo-Norstone-Transparent powerlink reference-Shunyata Hydra 6 - Furukawa powercord - Direct Audio Masterline
HT Arcam avr390-Oppo Uhd 203 - Kharma- OLS-Audioquest pearl 4x

Mr.M

Citaat van: pameijer op december 15, 2015, 22:19:41
Heel blij, eindelijk weer stoere mannentaal  :headbanging:. Kwanta kosta zo een bak met wattjes?
Prijs van de x250 valt echt mee.  Voor rond 2500 kan je al een hele mooie vinden met beetje geluk.
Eigenlijk is het echt een koopje.

YamahaRXV

Citaat van: maz op december 15, 2015, 22:34:00
Je heb helemaal gelijk. Ik zit steeds met de x150.5 in de war waar ik mee in onderhandeling was.

Dit is een x250 zonder de .5 .

Met een X150.5 had je niet of nauwelijks verschil gehoord met de INT.150 die je had, of het had de klanksignatuur van de ARC pre moeten zijn die het verschil gemaakt zou hebben.
Ben echt benieuwd hoe je dit gaat ervaren en of je het niet te ''laid back'' gaat vinden...
Devialet 200 // Kharma 3.2 CE Black Label // Eton Hexacone + Hypex DS 4.0  // Streacom FC-5 Alpha based C.A.T.+ HDPlex 100W LPS + HDPlex 250 W HiFi ATX DC-DC + SSD + 16 GB RAM + PPA USB V2 + JPLAY + Fidelizer Audio Pro + Roon Labs server // Siltech Explorer 180 L - Acoustic Revive USB 1.0 PLS - Acoustic Revive Powermax 10000 + IeGo 8055 - Furutech FP-3TS20 + IeGo 8055 - Belden 1885 ENH + Telegartner MFP8

Mr.M

@ YamahaRXV. .

Idd heel benieuwd aangezien de int150 niet echt succes  was.

Ik was Idd best teleurgesteld in de match tussen de int150 en s7s.

Maar heb begrepen dat arc en pass (de grotere pass Ala dit)het heel goed doen samen.
De db7 zou wat meer stroom niet erg vinden zei charles en dat een grote eindtrap met veel sap  niet overdone is met een db7.

Hoe meer stroom Hoe vloeiender en gemakkelijker alles klinkt.

Ben benieuwd. De pass aleph OS was een geweldige ev . Die deed het heel mooi met de s7s en de ML38S.
Dus pass ev aan de juiste vv kan magisch zijn. Ik heb het zelf gehoord. Daarom had ik hoge verwachtingen met de int 150 maar dat was best saai met de s7s. Maargoed de vv van de int 150 is ook maar een "passive" vv en niet te vergelijken met een buizen vv met een pass labs ev.