aMAZing quest to HIGH END heaven.;).

Gestart door Mr.M, september 20, 2014, 11:32:45

« vorige - volgende »

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.



brtram

Citaat van: maz op oktober  1, 2014, 22:29:56
Bij een perz hoort perzische tapijten thuis......  ;)

Is je vriendin Zweeds?  ;D

VlisChris

Met het verhandelen van een tapijtje kun je nog een leuke zakcent verdienen 8)
Als ik weet wat mijn ouders hebben moeten betalen voor de kleden bij hen thuis . . . . Laat ik het zo zeggen: ik hoop dat ze enigszins waardevast blijven voor later :-X
Arguing with a genius is difficult.
Arguing with an idiot is impossible.

sultankat

Citaat van: Christiaan S op oktober  2, 2014, 00:05:50
Met het verhandelen van een tapijtje kun je nog een leuke zakcent verdienen 8)
Als ik weet wat mijn ouders hebben moeten betalen voor de kleden bij hen thuis . . . . Laat ik het zo zeggen: ik hoop dat ze enigszins waardevast blijven voor later :-X

Echte Perzische tapijten zijn zeer waardevast, zeker weten, jouw erfgoed is veiliggesteld  ;)
Quad Artera Play Plus + Quad Elite QMP mono's | NAD PP2e Phono preamp | Thorens TD147 + Ortofon OMB 20 | Audizio tuner | Innuos ZEN mini MK3 streamer +  Innuos voeding | Meze Audio 99 Classics | Tannoy D700 speakers | Wireworld Mini Eclipse 8 speakerkabels |  | Van den Hul Digicoupler | Ansuz digital cables | Shunyata power cables | Vibex powerblock

Mr.M

Ik heb net alle speakers aangesloten aan de theta en een film opgezet..

Wat een waanzinnig bioscoop gehuid,,alles is in perfecte balans en zeer hoge resolutie ,dynamiek en controle..

Geen moment van irritatie ,ook niet bij hoog geluidsniveau... En een loei strak laagweergave.....

Dit klinkt top....
**UNDER CONSTRUCTION**

eMVe

Citaat van: maz op oktober  2, 2014, 17:14:44
Ik heb net alle speakers aangesloten aan de theta en een film opgezet..

Wat een waanzinnig bioscoop gehuid,,alles is in perfecte balans en zeer hoge resolutie ,dynamiek en controle..

Geen moment van irritatie ,ook niet bij hoog geluidsniveau... En een loei strak laagweergave.....

Dit klinkt top....
Je weet het wel te verkopen. . . ;)

VlisChris

Arguing with a genius is difficult.
Arguing with an idiot is impossible.

Joris1971

Citaat van: maz op oktober  2, 2014, 17:14:44
Ik heb net alle speakers aangesloten aan de theta en een film opgezet..

Wat een waanzinnig bioscoop gehuid,,alles is in perfecte balans en zeer hoge resolutie ,dynamiek en controle..

Geen moment van irritatie ,ook niet bij hoog geluidsniveau... En een loei strak laagweergave.....

Dit klinkt top....

Nou dan ben je toch klaar, al,die spullen uit de verkoop en genieten.
Niet meer blijven zoeken en straks spijt krijgen.

Mr.M

Citaat van: Joris1971 op oktober  2, 2014, 20:56:16
Nou dan ben je toch klaar, al,die spullen uit de verkoop en genieten.
Niet meer blijven zoeken en straks spijt krijgen.

Kan je haast wel zeggen...ja....

Over paar dagen ga ik de audionote weer er op zetten kijken wat ik ervan vindt..
Ik ga kijkenof het kan om zowel de audionote vv als de theta tegelijk op de eindtrap te zetten..
De theta eindtrap heeft zowel xlr ingang als rca...

Dan doe ik de audionote via rca op de eindtrap en de theta voorversterker\processor via gebalanceerd ingang op de eindversterker..

Kan dat?
Twee bronnen op een eindtrap? Eentje op de xlr en de ander op de rca ?

Dan heb ik alle opties die ik wil...hou ik de audionote voor erbij ,mocht ik af en toe wat anders willen horen.

Dan heb ik een hele mooie buize voortrap welke ik kan gebruiken mocht ik er trek in hebben zonder  bekabelingen  te hoeven wisselen steeds....

Mocht ik weer van speaker wisselen hoef ik me niet op de kop te slaan dat ik de audionote heb verkocht....






**UNDER CONSTRUCTION**

RubenV.

Citaat van: maz op oktober  2, 2014, 22:36:28
Kan je haast wel zeggen...ja....

Over paar dagen ga ik de audionote weer er op zetten kijken wat ik ervan vindt..
Ik ga kijkenof het kan om zowel de audionote vv als de theta tegelijk op de eindtrap te zetten..
De theta eindtrap heeft zowel xlr ingang als rca...

Dan doe ik de audionote via rca op de eindtrap en de theta voorversterker\processor via gebalanceerd ingang op de eindversterker..

Kan dat?
Twee bronnen op een eindtrap? Eentje op de xlr en de ander op de rca ?

Zo heb ik een tijdje gedraait. Stereo met een AudioResearch LS17 via XLR op een Emotiva XPA5, en voor surround met de Emotiva processor via RCA. Al heb ik wle begepen dat de XLR van de XPA-5 "geen echte" XLR (intern niet volledig gebalanceerd opgebouwd als ik het goed heb).
2 Dedicated PPA audio streamers, PPA DDC, Lampizator Golden Gate SE DAC, Classé Audio Omega Pre MKII, Linkwitz LX521's + Thor's, Lineair psu's, Arcam AV9, Oppo 95, Pioneer LX5090H, Emotiva XPA5, 2xUPA500's, 2x Nord One Up NC500DM
Mijn topic
Bluray collectie

brtram

Ik zou het eerst even uitzoeken in de manual van Theta.

Mijn Chord e.v. heeft ook zowel XLR als RCA ingangen, in de manual wordt het afgeraden ze allebei aan te sluiten.


Nahpets

Idem bij mijn Audio Analogue Maestro monoblokjes.
I love everybody!
Some I love to be around,
some I love to avoid,
and all others I would love to punch in the face.

Mr.M

Pfff ellende zag weer wat moois op mp voor een leuk prijsjeeeeeee...


Hou vol maz,,,,werk je koop drang tegen.... Niet toegeven...

Tis een versllaving dit.... :tounge2:
**UNDER CONSTRUCTION**

VlisChris

Citaat van: maz op oktober  3, 2014, 01:12:32
Tis een versllaving dit.... :tounge2:

Het is dat je het zelf zegt ;)
Lees nu eens een paar posts hierboven wat je zelf schrijft. Dat het zo lekker klinkt.
Arguing with a genius is difficult.
Arguing with an idiot is impossible.

Mr.M

Om rustig te kunnen slapen ga ik een klein bod erop doen . denk haast niet dat hij op zou reageren. Je weeet maar nooit...kan ieder geval met goed gevoel slapen nu....

Ik maak nog niet bekend wat het is.....
**UNDER CONSTRUCTION**

Mr.M

Citaat van: Christiaan S op oktober  3, 2014, 01:14:36
Het is dat je het zelf zegt ;)
Lees nu eens een paar posts hierboven wat je zelf schrijft. Dat het zo lekker klinkt.
Jaa snap ik...maar dit ....is.....te mooi ...om te laten staan...tis geen verloren geld...



**UNDER CONSTRUCTION**

Joris1971

Citaat van: maz op oktober  3, 2014, 01:16:12
Om rustig te kunnen slapen ga ik een klein bod erop doen . denk haast niet dat hij op zou reageren. Je weeet maar nooit...kan ieder geval met goed gevoel slapen nu....

Ik maak nog niet bekend wat het is.....

Jij gaat nooit rust krijgen....

frank2

Vlgs mij wil Maz helemaal geen rust, als onderdeel van zijn hobby wil hij gewoon alles wat hij ziet proberen en daarna weer verkopen.
En er gebeurd hier nogal eens wat dus je zult bijna altijd wel bovenaan blijven staan.
Stereo: EV: Plinius 103A/ VV-DAC: Auralic Altair G2.1/ SPEAKERS: Focal spectral 40th anniversary
Surround:Yamaha rv A4A /Usher 525 center / Usher X7-708 /Pioneer LX58 / LG C2 oled
kabel: LS: Stockfish ttc pro / johan interlinks /Black Power X1 gemod./ Audioquest Niagara 1200. POWER: mono kristal met rodium connectoren

hifiman

Citaat van: frank2 op oktober  3, 2014, 09:05:34
Vlgs mij wil Maz helemaal geen rust, als onderdeel van zijn hobby wil hij gewoon alles wat hij ziet proberen
Zijn jullie familie van elkaar toevallig?  ;D ;)

Joris1971


Mr.M

Citaat van: Audioloog op oktober  3, 2014, 10:54:47
Zijn jullie familie van elkaar toevallig?  ;D ;)

We are all brothers from another mothers... O0
**UNDER CONSTRUCTION**

RubenV.

Citaat van: maz op oktober  3, 2014, 01:16:12
Om rustig te kunnen slapen ga ik een klein bod erop doen . denk haast niet dat hij op zou reageren. Je weeet maar nooit...kan ieder geval met goed gevoel slapen nu....

Ik maak nog niet bekend wat het is.....

Moeten we nog lang wachten op de bekendmaking? Ik ben een beetje nieuwsgierig  :D
2 Dedicated PPA audio streamers, PPA DDC, Lampizator Golden Gate SE DAC, Classé Audio Omega Pre MKII, Linkwitz LX521's + Thor's, Lineair psu's, Arcam AV9, Oppo 95, Pioneer LX5090H, Emotiva XPA5, 2xUPA500's, 2x Nord One Up NC500DM
Mijn topic
Bluray collectie

twani

#473
Citaat van: RubenV. op oktober  3, 2014, 22:01:20
Moeten we nog lang wachten op de bekendmaking? Ik ben een beetje nieuwsgierig  :D

Staat alweer te koop :tounge2:   (Alvast voor het geval zijn bod geaccepteerd wordt :D)

Mr.M

Citaat van: RubenV. op oktober  3, 2014, 22:01:20
Moeten we nog lang wachten op de bekendmaking? Ik ben een beetje nieuwsgierig  :D

Ik ben uit met de verkoper....morgen ophalen in belgie...blijf bezig ....

Het is een michell platenspeler , met rega 250 arm en orthofoon red element, met clearaudio upgrade van bekabeling en tegengewicht....
**UNDER CONSTRUCTION**