aMAZing quest to HIGH END heaven.;).

Gestart door Mr.M, september 20, 2014, 11:32:45

Vorige topic - Volgende topic

Mr.M

Net even gekeken en misschien past de cd speler van arc met bovenlader in de schappen ( gerekend dat ik een cd nog in moet kunnen stoppen van boven).
Ik  doe wel een bod op de arc cd 3 mk2 en haal hem meteen op als het akkoord is.
Al krijg ik geen cd in de cd speler van boven, door ruimte gebrek .

lekker belangerijk dat je geen cd in krijgt.lol.

HIJ STAAT MOOI  tussen de rest van de set en daar doen we het voor. ;)
Speakertje hier , platenspelertje daar  paar kabeltjes en wat versterkers. Niets bijzonders.  ; )

Mr.M

Er staan 2 op marktplaats dus kansen zat! ;).

Voor 1350 haal ik er eentje meteen op! Ben benieuwd wie voet aan de grond houd en wie cash kiest voor zijn eieren. Lol....
Speakertje hier , platenspelertje daar  paar kabeltjes en wat versterkers. Niets bijzonders.  ; )

RZeemering

mooi dat dit zo goed matched!
Veel sterkte met werken vandaag ;) :P

Plixir Elite BAC 1500 MKI, Nuc7i3 Roon ROCK server, Auralic Aries G1 streamer, Holo Audio Spring 2 level 1 DAC, Denafrips Athena 12th voorversterker, Bryston 4bSST eindversterker, Driade Flow 405 kabels, Magnepan 20.1 speakers. En het belangrijkste: akoestische aanpassingen.
"It's expensive for a stereo, it's cheap for a Time Machine"
"Listening to music is perhaps the greatest and most profound source of happiness I have ever known."- Henry Rollins

lynch1979

i2Paq

Prachtige "bak" Maz!

Ben blij te horen dat hij zo goed bevalt in de weergave, heb je daar iig. weer rust  ::)

Nu alleen nog een cd-speler  :music:

Woonkamer: Linn Majik DSM/2, Cambridge CXUHD, Dual 731Q, SoundStone 2x16.5
Playground: Marantz PM7000, B&W DM70

Mr.M

Citaat van: RZeemering op augustus 11, 2016, 08:33:41
mooi dat dit zo goed matched!
Veel sterkte met werken vandaag ;) [emoji14]
Bizzar dat het zoveel verschil maakt.

Zo ken ik weer het geluid van de  KHARMA speakers.

LEKKER GROOTS EN WAUW maar toch muzikaal . Was echt aan het twijfelen of de MINI EXQUISITE toch niet KAN doen wat ik had verwacht ! Terwijl de kenners aangeven dat de mini echt "beter " / verfinder" moet zijn dan de DB7S , En nu komt dat naar voren en de MINI TOT ZIJN RECHT!

opluchting!
Citaat van: lynch1979 op augustus 11, 2016, 08:45:26
Vanavond wel koopavond  :D
Hou op schei uit Frank. Bedankt voo verpesten van me humeur! Lol.

Heerlijk werken zometeen en sparen voor de volgende upgrade ! Lol

Ref 3 / 5se
Ref 150/se.  ;)

Citaat van: i2Paq op augustus 11, 2016, 08:54:09
Prachtige "bak" Maz!

Ben blij te horen dat hij zo goed bevalt in de weergave, heb je daar iig. weer rust  ::)

Nu alleen nog een cd-speler  :music:

Tjaaa. Had minder verwachting dan hoe het uitpakte want de boulder is niet de minste , maar toch zie je dat je in audioland ,  de spullen goed moet matchen met elkaar om het allemaal als geheel aan zingen te krijgen zoals je wilt.

Anders klinkt de duurste speaker nog niet!

patsijb

mooi om te zien dat de 110 bevalt..(had al ns n test gelezen dat het een zeer goeie is/was)
heel veel plezier ermee

Mr.M

Nou!!!!! Ik heb veel meegemaakt maar dit verslaat alles.

Maz zorgt wel voor leesvoer .lol

Ben in onderhandeling voor de cd3 met eene STEF uit zoetermeer en aangezien ik  met klanten bezig was heb ik de tel niet kunnen opnemen  toen hij terugbelde.

Krijg ik dit door de sms toegestuurd. Lol. 

Blijkbaar heb ik nog eens eerder contact met hem gehad omdat hij mijn bryston amp wilde kopen maar hij reageerde nergens naar en liet niets meer van zich horen. Dus al niet de netste!

En nu krijg ik dit .. even was ik in de war want hij stond al in mijn tel opgeslagen als evt  geinterresserde voor de bryston amp(4bsst) maar nooit is komen opdagen na afspraak.

Zal wel aan mij liggen maar van zoeen persoon koop ik dus niets.

Als je iemand niet kent en een Bluffer en looser noemt omdat hij aan werk is en niet opneemt dan is er iets niet helemaal lekker bij je.

Nou deze LOOSER gaat gewoon lekker door met wat anders zoeken.

We hobbyen lekker door.;) .

ducman748

Just forget the boy Maz hij is het niet waard 😜

Verstuurd vanaf mijn HTC One met Tapatalk

Mr.M

Citaat van: ducman748 op augustus 11, 2016, 12:49:10
Just forget the boy Maz hij is het niet waard 😜

Ik maak me er niet duk om laten we daar duidelijk over zijn, lol.

Deze heer is wel een hele bijzondere audio liefhebber met een nog bijzonderder verkoop techniek!  Lol.

Kan er wel om lachen. Zijn verkoop taktiek is op zijn minst bijzonder en exclusief te noemen. Hahahaha....

i2Paq

Wat is zijn probleem?

Edit: Ik heb met hem (Mr.Vintagetannoy) ook wel eens contact gehad, inderdaad een "rare" gast.

Woonkamer: Linn Majik DSM/2, Cambridge CXUHD, Dual 731Q, SoundStone 2x16.5
Playground: Marantz PM7000, B&W DM70

Mr.M

Citaat van: i2Paq op augustus 11, 2016, 12:55:36
Wat is zijn probleem?
Dat vraag ik me ook af? Ik bood 1350 voor zijn cd 3 mk2 ....

Ik denk dat die het te weinig vindt of hij heeft de hekel aan dst hij teveel heeft betaald en nu niet krijgt wat die vraagt?

Ikke niet weten. Ik wilde het hebben voor 1400 maar nu niet meer.

Dus die verkoop loopt die lekker mis.

ducman748

Pff zou het toestel ook niet meer willen

Thanatos

Lol, wat een figuur.. met een hele grote boog omheen inderdaad..

michel69

Stereo Kharma 3.2 CE Black Label-Audio Research REF 5 SE-Audio Research VS110 - GamuT m250-Audio Research DAC 1-20 -Marantz SA-11S1-Marantz  NA 11S1 - Bassocontinuo-Norstone-Transparent powerlink reference-Shunyata Hydra 6 - Furukawa powercord - Direct Audio Masterline
HT Arcam avr390-Oppo Uhd 203 - Kharma- OLS-Audioquest pearl 4x

Mr.M

Hij geeft niet op, dus het is een doorzetter.lol

Ik denk die er graag vanaf wilt want van zijn hoge troon is die al afgestapt , lol.

En hij spreekt me al met u aan! Knap!

Mr.M

Citaat van: Thanatos op augustus 11, 2016, 13:29:30
Lol, wat een figuur.. met een hele grote boog omheen inderdaad..
Dat probeer ik ook maar hij is een doorzetter en een "onderhandelaar" zo te zien.
Citaat van: michel69 op augustus 11, 2016, 13:37:28
Haha wat een malloten zijn er toch op deze wereld... :crazy:
Ik heb heel veel meegemaak in de verkoop en partikulier aankopen /verkopen maar dit is nieuw!

ducman748

Just leave it 😂

michel69

Citaat van: maz op augustus 11, 2016, 13:42:30
Dat probeer ik ook maar hij is een doorzetter en een "onderhandelaar" zo te zien.Ik heb heel veel meegemaak in de verkoop en partikulier aankopen /verkopen maar dit is nieuw!

Heb het ook al een keer aan de stok gehad met ene S ui Zoetermeer en de manier van gesprek voeren komt wel heel erg overeen met wat ik toen had
Stereo Kharma 3.2 CE Black Label-Audio Research REF 5 SE-Audio Research VS110 - GamuT m250-Audio Research DAC 1-20 -Marantz SA-11S1-Marantz  NA 11S1 - Bassocontinuo-Norstone-Transparent powerlink reference-Shunyata Hydra 6 - Furukawa powercord - Direct Audio Masterline
HT Arcam avr390-Oppo Uhd 203 - Kharma- OLS-Audioquest pearl 4x

R

Jumping Jack

Hij zou em voor die 1350 mogen steken waar de zon niet schijnt. Eerst iemand uitschelden voor loser, om vervolgens toch maar te plooien voor diens centen. Zielig figuur.
Wilson Benesch / Accuphase/ Eversolo / Dual / Sennheiser / Shure / Meze
Jumping Jack's set
Discogs

RubenV.

2 Dedicated PPA audio streamers, PPA DDC, Lampizator Golden Gate SE DAC, Classé Audio Omega Pre MKII, Linkwitz LX521's + Thor's, Lineair psu's, Arcam AV9, Oppo 95, Pioneer LX5090H, Emotiva XPA5, 2xUPA500's, 2x Nord One Up NC500DM
Mijn topic
Bluray collectie

Leeuwarden

Citaat van: Jumping Jack op augustus 11, 2016, 14:10:10
Hij zou em voor die 1350 mogen steken waar de zon niet schijnt.

Heb het idee dat je dat vandaag vrij breed kan opvatten. Hier lijkt het in ieder geval wel herfst...  :nopompom:

Sirius666

Citaat van: maz op augustus 11, 2016, 13:42:30
Dat probeer ik ook maar hij is een doorzetter en een "onderhandelaar" zo te zien.Ik heb heel veel meegemaak in de verkoop en partikulier aankopen /verkopen maar dit is nieuw!

Hij is al door het stof gegaan dus ik zou er gewoon voor gaan :) Ik had niet verwacht dat hij nog zou reageren op jouw uitleg.

Raymond187

Afspraak maken dat je voor 1400 komt ophalen.....uiteraard niet komen....en 15 min de afgesproken tijd dat je verhinderd bent en uurtje later komt.....dan nog niet komen en weer zeggen dat je nog aan het werk bent. En of je dan morgen kan komen voor 1.350 :D

Denk overigens dat de beste man dit is. Had het ook al steeds over bluffers :D