Luuk`s "Luuksor" HT

Gestart door luuk123456, juni 29, 2014, 18:44:44

« vorige - volgende »

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Gijs82

Citaat van: luuk123456 op oktober 17, 2016, 04:10:51
Het formaat van het scherm is erg persoonlijk. Wij zitten op drie meter van een 2.40 scherm, en ik zou, wanneer het mogelijk zou zijn, nog wel een maatje groter willen...
Maar met je ogen knijpen om iets te zien hoeft je sowieso niet met deze afmetingen...
Welke sub is het geworden als ik zo vrij mag zijn?

Verstuurd vanaf mijn Nexus 10 met Tapatalk

Is inderdaad heel persoonlijk, had ook 260 cm al geprobeerd maar hierbij heb ik een beetje het gevoel dat ik op de eerste rij in de bioscoop zit  :P.
Sub moet nog. Maar heb nog even, mijn ruimte is namelijk nog niet klaar. Maar schiet gelukkig aardig op  :clapping:
Marantz SR7008 - Sony UBP-X800 - Sony PS5 - B&W CM serie - JVC X500 - Klipsch R-115SW

Mijn HomeCinema

luuk123456

Citaat van: LuPo op oktober 17, 2016, 11:49:40
Mooie upgrade. Die zwarte 4520 past goed in je HT :thumbs-up:
Dankje Lupo,
Ja,  het wordt inderdaad een mooi geheel zo. 
Wat er verder ook nog aan upgrades aan komt,  zwart 'is the way to go'.[emoji16]

Verstuurd vanaf mijn SM-G900F met Tapatalk

JVC X500 - Kingpin VFS240 104' - 21:9 DIY masking -7.2 Surround - Fronts: Mission 752 Freedom - Center: Mission 753 - Surround: Mission 752 Freedom - Surround Back: Mission 760I - Denon 4520 -Dual  Klipsch r-115SW - HTPC - Domotica X10 lights
http://www.htforum.nl/yabbse/index.php?topic=143724.0

HTip

Citaat van: luuk123456 op oktober 17, 2016, 04:10:51
Het formaat van het scherm is erg persoonlijk. Wij zitten op drie meter van een 2.40 scherm, en ik zou, wanneer het mogelijk zou zijn, nog wel een maatje groter willen...
Maar met je ogen knijpen om iets te zien hoeft je sowieso niet met deze afmetingen...
Wij zitten op 3m30 met een scherm van 2m40. Met 16:9 is dat net op het randje van tennissen ;) Met 2.35:1 kijkt het heel prettig. Gisteren even wat geëxperimenteerd met de lensinstelling, maar het mooiste is als de onderkant van beeld lijnt met de onderkant van het scherm. Dus alleen boven een brede zwarte balk die je dan makkelijk kunt maskeren. Heeft jouw X500 geheugens voor lensinstellingen?
Showcase - Topic

Apparatuur: PS Audio • Denon • Marantz • CineMike • ALR/Jordan • Cabasse • Velodyne • JVC • Stewart
Kabels en tweaks: inakustik • TAGA Harmony  • Furutech • CA Electronics • Nanotech • Acoustic Revive

luuk123456

Citaat van: HTip op oktober 17, 2016, 19:14:07
Wij zitten op 3m30 met een scherm van 2m40. Met 16:9 is dat net op het randje van tennissen ;) Met 2.35:1 kijkt het heel prettig. Gisteren even wat geëxperimenteerd met de lensinstelling, maar het mooiste is als de onderkant van beeld lijnt met de onderkant van het scherm. Dus alleen boven een brede zwarte balk die je dan makkelijk kunt maskeren. Heeft jouw X500 geheugens voor lensinstellingen?

Oei Htip,mijn excuses. Jou berichtje was aan mijn aandacht ontsnapt...

Dan hebben wij min of meer de zelfde kijkervaring wat afstand/schermformaat betreft.
De X500 heeft inderdaad geheugens voor lensinstellingen.

Toen ik destijds de masking heb gemaakt, wilde ik juiste per se onder en boven masking hebben.
Omdat het voor je gevoel dan meer in balans is denk ik  :blink:

Maar jou ervaring is dus dat één grote zwarte balk boven mooier kijkt wanneer je deze maskeert
dan onder/boven maskeren? (zoals ik nu dus heb).

JVC X500 - Kingpin VFS240 104' - 21:9 DIY masking -7.2 Surround - Fronts: Mission 752 Freedom - Center: Mission 753 - Surround: Mission 752 Freedom - Surround Back: Mission 760I - Denon 4520 -Dual  Klipsch r-115SW - HTPC - Domotica X10 lights
http://www.htforum.nl/yabbse/index.php?topic=143724.0

HTip

Citaat van: luuk123456 op oktober 18, 2016, 07:17:27
Oei Htip,mijn excuses. Jou berichtje was aan mijn aandacht ontsnapt...

Dan hebben wij min of meer de zelfde kijkervaring wat afstand/schermformaat betreft.
De X500 heeft inderdaad geheugens voor lensinstellingen.

Toen ik destijds de masking heb gemaakt, wilde ik juiste per se onder en boven masking hebben.
Omdat het voor je gevoel dan meer in balans is denk ik  :blink:

Maar jou ervaring is dus dat één grote zwarte balk boven mooier kijkt wanneer je deze maskeert
dan onder/boven maskeren? (zoals ik nu dus heb).


Geen excuus nodig Luuk! De kijkhoogte van een scherm (1/3 op ooghoogte bij projecteren) is gebaseerd op een schermvullend beeld. Met een 2.35:1 film klopt dit dus niet meer helemaal. Met alleen een zwarte balk aan de bovenkant komt dit weer beter overeen. Maar omdat iedere keer handmatig verstellen niet handig is, hebben de projectoren tegenwoordig geheugen voor verschillende instellingen.

Ik ga voorde volgende instellingen een geheugenplaats gebruiken:
- 4:3, voor oude concert DVD's
- 16:9, wordt vaak gebruikt bij animatie, concerten
- 21:9 met ondertiteling in beeld
- 21:9 met ondertiteling gedeeltelijk in beeld
- 21:9 met ondertiteling volledig in zwarte balk

Voor de masking denk ik aan 3 ophangpunten voor een paneel voor de 3 filmstanden. Ik ga in ieder geval experimenteren met de lensinstellingen.
Showcase - Topic

Apparatuur: PS Audio • Denon • Marantz • CineMike • ALR/Jordan • Cabasse • Velodyne • JVC • Stewart
Kabels en tweaks: inakustik • TAGA Harmony  • Furutech • CA Electronics • Nanotech • Acoustic Revive

Maikel_audionerd

Hoi Luuk,

Woensdag 28 december waren ik en mijn vrouw op bezoek bij jullie en hebben we de enige echte Luuksor theater beleefd.
Dat je oog voor detail hebt was me al eens opgevallen, maar alles is gewoon tot in de kleinste puntjes en details geregeld. Van de Luuksor-naam in het display, tot het in verschillende stadia in en uitschakelen van verlichting tot de screensaver met geluid.
Het beeld en geluid zijn in je Luuksor theater ook meer dan prima voor elkaar.  :wub:

Het beeld is een nieuwe referentie voor mij, poeh wat een strak plaatje zeg. Jouw beamer is daarbij een heel wat klassen betere en andere beamer dan de onze, dus geen eerlijk vergelijk. Het scherm is mijns inziens prima instaat de kwaliteiten van je beamer te laten zien, ik kan niet wachten wat dit scherm bij ons gaat doen.

Wat geluid betreft is het heel mooi uitgebalanceerd, een mooie bubble, waarbij ik de achter- en zijspeakers niet afzonderlijk kon aanwijzen. Dat vind ik erg knap in zo'n enigzins kleine, maar erg gezellige, ruimte. Chapeau!!
Het klankkarakter van je setup is zoals ik al aangaf een persoonlijke keus en is voor mij wat laidback met een ruimtelijke afbeelding wat naar voren geplaatst, terwijl dat in onze HT Equilibrium wat directer en achter de speakers plaatsvind.
Allebei mooi en genieten, en vooral persoonlijke voorkeur. Ik zou met veel plezier zeker meerdere films in de Luuksor kunnen kijken. Helaas hadden we veel te weinig tijd om door te brengen in je HT, wat ik echt ontzettend jammer vond.
Mijn plancapaciteiten lieten duidelijk te wensen over  :crazy:

Wellicht volgend jaar een herkansing en ook hierbij nogmaals de uitnodiging om samen met je vrouw onze HT Equilibrium mee te maken in Bangkok.
Nogmaals heel erg hartelijk bedankt voor het scherm-doek, de Limburgse verse lekkere vlaai en thee, kennismaking met jullie lieve en mooie hond, en coole ervaring in de Luuksor. Ik heb een hoop nieuwe ideeën voor onze eigen HT en kan niet wachten ermee aan de slag te gaan.  :thumbs-up:
HT: http://www.htforum.nl/yabbse/index.php?topic=142478.0
-- HDI Dune prime 3.0 - Epson EH TW550 - Peerless PP33 - Kef UniQ - NAD 902 - Mitshubishi DA-A10DC - Mitshubishi DA-M10 - Denon geïntegreerd - Microlab actief --
Stereo: http://www.stereoforum.nl/index.php?topic=232.0

luuk123456

#181
Hoi Maikel,

Dank  voor je mooie 'verslag' en de vriendelijke woorden.

Het bezoek was inderdaad té kort en de tijd ging té snel, maar mijn vriendin en ik vonden het erg gezellig en leuk om jullie te ontmoeten.
Het is altijd prettig om in aangenaam gezelschap te verkeren, maar als je dan ook nog eens dezelfde hobby/passie deelt :worship:

Ik vind het erg leuk om wederom een gezicht bij een naam te kunnen plaatsen en op deze manier een forumlid te leren kennen.

Graag zou ik jou willen bedanken voor je gedetailleerde en bevlogen manier van vertellen. Ik heb met open mond geluisterd naar jou persoonlijke ervaringen omtrent muziek, audio, techniek, gehoor, beleving en alles wat daarbij komt kijken.
Het doet mij des te meer beseffen dat ik een 'nieuwkomer' ben in deze wereld en, wellicht door het gebrek aan kennis en/of het gebrek aan een audiofiel gehoor, erg snel (misschien wel té snel :eh:) tevreden te stellen ben. Wat overigens wél wat financiële voordelen kán hebben in deze hobby :D

Weet dat we jullie aanbod wat betreft het bezoeken van jullie HT (en dus Bangkok) serieus besproken hebben, en de kans aanwezig is dat we in de toekomst daadwerkelijk bij jullie op de stoep staan ;D

Ik zie het als een groot compliment dat de 'Luuksor' aan je verwachtingen heeft mogen voldoen en misschien zelfs `n inspiratie mag zijn om zelf nog wat aanpassingen door te voeren ;D
Weet dat ik jullie topic volg en met veel plezier eventuele upgrades tegemoet zie!

Hopelijk lukt het je om van het Kingpin doek een prachtig scherm te maken en krijg je er met je huidige beamer, een mooier/beter plaatje door.
Dit lees ik t.z.t. graag terug in je eigen topic!

het ga jullie goed, en misschien tot ziens!

Groet,
Luuk & Nicole




JVC X500 - Kingpin VFS240 104' - 21:9 DIY masking -7.2 Surround - Fronts: Mission 752 Freedom - Center: Mission 753 - Surround: Mission 752 Freedom - Surround Back: Mission 760I - Denon 4520 -Dual  Klipsch r-115SW - HTPC - Domotica X10 lights
http://www.htforum.nl/yabbse/index.php?topic=143724.0

HTip

Leuk om te lezen dat Maikel helemaal uit Bangkok is gekomen om jou te bezoeken. Misschien ben je een beginner als het gaat over de techniek, e.d. Je bent zeker geen beginner als het gaat over de beleving. Velen dromen van een eigen thuisbioscoop. Jij hebt er een gebouwd en hoe! :worship:

En ja, het klinkt bekend. Een bezoek is altijd te kort :D
Showcase - Topic

Apparatuur: PS Audio • Denon • Marantz • CineMike • ALR/Jordan • Cabasse • Velodyne • JVC • Stewart
Kabels en tweaks: inakustik • TAGA Harmony  • Furutech • CA Electronics • Nanotech • Acoustic Revive

Maikel_audionerd

Citaat van: luuk123456 op december 28, 2016, 23:44:16
Hoi Maikel,

Dank  voor je mooie 'verslag' en de vriendelijke woorden.

Het bezoek was inderdaad té kort en de tijd ging té snel, maar mijn vriendin en ik vonden het erg gezellig en leuk om jullie te ontmoeten.
Geheel wederzijds
Citaat
Het is altijd prettig om in aangenaam gezelschap te verkeren, maar als je dan ook nog eens dezelfde hobby/passie deelt :worship:

Ik vind het erg leuk om wederom een gezicht bij een naam te kunnen plaatsen en op deze manier een forumlid te leren kennen.
Als de deur opengaat is het altijd een leuk en grappig moment. Leuk je te leren kennen.
Citaat
Graag zou ik jou willen bedanken voor je gedetailleerde en bevlogen manier van vertellen. Ik heb met open mond geluisterd naar jou persoonlijke ervaringen omtrent muziek, audio, techniek, gehoor, beleving en alles wat daarbij komt kijken.
Het doet mij des te meer beseffen dat ik een 'nieuwkomer' ben in deze wereld en, wellicht door het gebrek aan kennis en/of het gebrek aan een audiofiel gehoor, erg snel (misschien wel té snel :eh:) tevreden te stellen ben. Wat overigens wél wat financiële voordelen kán hebben in deze hobby :D
Jij bent écht geen nieuwkomer hoor, enne... audiofiel gehoor kan je ook heel erg dwars zitten. Blijf genieten en beleven met je hart zoals je nu doet, erg belangrijk. Scheel inderdaad ook nog eens een hoop euri haha
Citaat
Weet dat we jullie aanbod wat betreft het bezoeken van jullie HT (en dus Bangkok) serieus besproken hebben, en de kans aanwezig is dat we in de toekomst daadwerkelijk bij jullie op de stoep staan ;D
Super, hartstikke leuk !
Citaat
Ik zie het als een groot compliment dat de 'Luuksor' aan je verwachtingen heeft mogen voldoen en misschien zelfs `n inspiratie mag zijn om zelf nog wat aanpassingen door te voeren ;D
Boven verwachting zelfs hoor, ik was erg onder de indruk. T kriebelt enorm om ook te gaan klussen en dat gaat ook gebeuren.
Citaat
Weet dat ik jullie topic volg en met veel plezier eventuele upgrades tegemoet zie!

Hopelijk lukt het je om van het Kingpin doek een prachtig scherm te maken en krijg je er met je huidige beamer, een mooier/beter plaatje door.
Dit lees ik t.z.t. graag terug in je eigen topic!
Ga m'n best doen, je leest t wel
Citaat
het ga jullie goed, en misschien tot ziens!

Groet,
Luuk & Nicole
:pompom:
Citaat van: HTip op december 29, 2016, 17:23:55
Leuk om te lezen dat Maikel helemaal uit Bangkok is gekomen om jou te bezoeken. Misschien ben je een beginner als het gaat over de techniek, e.d. Je bent zeker geen beginner als het gaat over de beleving. Velen dromen van een eigen thuisbioscoop. Jij hebt er een gebouwd en hoe! :worship:

En ja, het klinkt bekend. Een bezoek is altijd te kort :D
Haha precies, helemaal uit Bangkok voor een bezoekje aan de Luuksor, en was t waard ook  :bigsmile:
Verder niets aan toe te voegen, mag je echt supertrots op zijn, jullie Luuksor. Goed gezegd Philip
Tijd vloog echt om
HT: http://www.htforum.nl/yabbse/index.php?topic=142478.0
-- HDI Dune prime 3.0 - Epson EH TW550 - Peerless PP33 - Kef UniQ - NAD 902 - Mitshubishi DA-A10DC - Mitshubishi DA-M10 - Denon geïntegreerd - Microlab actief --
Stereo: http://www.stereoforum.nl/index.php?topic=232.0

luuk123456

Citaat van: HTip op december 29, 2016, 17:23:55
Leuk om te lezen dat Maikel helemaal uit Bangkok is gekomen om jou te bezoeken. Misschien ben je een beginner als het gaat over de techniek, e.d. Je bent zeker geen beginner als het gaat over de beleving. Velen dromen van een eigen thuisbioscoop. Jij hebt er een gebouwd en hoe! :worship:

En ja, het klinkt bekend. Een bezoek is altijd te kort :D

Ja, het is was inderdaad `n verre reis voor Maikel en z`n vriendin :o
En dat alles voor `n Kingpin doek  ;D

je merkt inderdaad dat wanneer de tijd begint te dringen, je zoveel zou willen bespreken en ervaringen zou willen delen.
En ik had heel graag maikel z`n uitgebreide mening gehoord over beeld, geluid etc.
Aangezien zij in Bangkok wonen (en wij daar niet dagelijks langskomen) zal het wel even duren voordat we `n nieuwe M&G hebben gepland.
Maar, zeg nooit nooit :D

JVC X500 - Kingpin VFS240 104' - 21:9 DIY masking -7.2 Surround - Fronts: Mission 752 Freedom - Center: Mission 753 - Surround: Mission 752 Freedom - Surround Back: Mission 760I - Denon 4520 -Dual  Klipsch r-115SW - HTPC - Domotica X10 lights
http://www.htforum.nl/yabbse/index.php?topic=143724.0

luuk123456

Huidige stand van zaken op pagina 1 :xmas:
JVC X500 - Kingpin VFS240 104' - 21:9 DIY masking -7.2 Surround - Fronts: Mission 752 Freedom - Center: Mission 753 - Surround: Mission 752 Freedom - Surround Back: Mission 760I - Denon 4520 -Dual  Klipsch r-115SW - HTPC - Domotica X10 lights
http://www.htforum.nl/yabbse/index.php?topic=143724.0

MLCinema

Nog plannen om een tweede sub aan te schaffen?


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Weergever: JVC N5 | Scherm: Adeo Plano 21:9 120"| Versterker: Denon AVC-X8500H, Nord Acoustics Triple Mono NC500, A*BNB 3x NC252MP | Bron: Panasonic UB9004 | Fronts: Klipsch RF82MK2 | Center: Klipsch RC62 | Surrounds: Klipsch RS62 | Rear Surrounds: Klipsch RB61 | Front Height: Klipsch RB51 | Top Middle: Klipsch RB51 | Rear Height: Klipsch RB51 | Subwoofers: Dual Klipsch R115SW | Console: Sony PS5 |

luuk123456

#187
Daar kan ik volmondig 'ja' op antwoorden!
Een paar maanden geleden had marcel de Klipsch helaas niet op voorraad. 
Hoe de situatie nu is wat voorraad betreft, weet ik niet.
Hopelijk kan ik begin volgend jaar deze update melden!

Verstuurd vanaf mijn SM-G900F met Tapatalk

JVC X500 - Kingpin VFS240 104' - 21:9 DIY masking -7.2 Surround - Fronts: Mission 752 Freedom - Center: Mission 753 - Surround: Mission 752 Freedom - Surround Back: Mission 760I - Denon 4520 -Dual  Klipsch r-115SW - HTPC - Domotica X10 lights
http://www.htforum.nl/yabbse/index.php?topic=143724.0

MLCinema

Citaat van: luuk123456 op december 30, 2016, 18:34:07
Daar kan ik volmondig 'ja' op zeggen!
Een paar maanden geleden had marcel de Klipsch helaas niet op voorraad. 
Hoe de situatie nu is wat voorraad betreft, weet ik niet.
Hopelijk kan ik begin volgend jaar deze update melden!

Verstuurd vanaf mijn SM-G900F met Tapatalk
Nice! Ik heb sinds afgelopen weekend onder beide subs een Auralex Gramma liggen. Dat is ook een aanrader.

Bij mij duurde het destijds ook een baard voordat de boel binnen was.


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Weergever: JVC N5 | Scherm: Adeo Plano 21:9 120"| Versterker: Denon AVC-X8500H, Nord Acoustics Triple Mono NC500, A*BNB 3x NC252MP | Bron: Panasonic UB9004 | Fronts: Klipsch RF82MK2 | Center: Klipsch RC62 | Surrounds: Klipsch RS62 | Rear Surrounds: Klipsch RB61 | Front Height: Klipsch RB51 | Top Middle: Klipsch RB51 | Rear Height: Klipsch RB51 | Subwoofers: Dual Klipsch R115SW | Console: Sony PS5 |

luuk123456

Citaat van: Kamidioblitz op december 30, 2016, 18:37:06
Nice! Ik heb sinds afgelopen weekend onder beide subs een Auralex Gramma liggen. Dat is ook een aanrader.

Bij mij duurde het destijds ook een baard voordat de boel binnen was.


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Ja, ik las inderdaad ergens dat zo`n Auralex een wereld van verschil kan maken.
Het zou vooral nuttig zijn op een trillende oude houten vloer, zoals wij dus hebben :'(


JVC X500 - Kingpin VFS240 104' - 21:9 DIY masking -7.2 Surround - Fronts: Mission 752 Freedom - Center: Mission 753 - Surround: Mission 752 Freedom - Surround Back: Mission 760I - Denon 4520 -Dual  Klipsch r-115SW - HTPC - Domotica X10 lights
http://www.htforum.nl/yabbse/index.php?topic=143724.0

HTip

Een Auralex Gramma/SubDude is altijd goed onder een sub. De sub wordt hierdoor volledig ontkoppeld van de ruimte. Vloer/muren/deuren trillen dan niet/minder mee.
Showcase - Topic

Apparatuur: PS Audio • Denon • Marantz • CineMike • ALR/Jordan • Cabasse • Velodyne • JVC • Stewart
Kabels en tweaks: inakustik • TAGA Harmony  • Furutech • CA Electronics • Nanotech • Acoustic Revive

luuk123456

Citaat van: HTip op december 30, 2016, 20:11:19
Een Auralex Gramma/SubDude is altijd goed onder een sub. De sub wordt hierdoor volledig ontkoppeld van de ruimte. Vloer/muren/deuren trillen dan niet/minder mee.

Dan lijkt me een exemplaar aan ons adres méér dan welkom, aangezien hier in de lagere regionen zo`n beetje alles trilt ;D
JVC X500 - Kingpin VFS240 104' - 21:9 DIY masking -7.2 Surround - Fronts: Mission 752 Freedom - Center: Mission 753 - Surround: Mission 752 Freedom - Surround Back: Mission 760I - Denon 4520 -Dual  Klipsch r-115SW - HTPC - Domotica X10 lights
http://www.htforum.nl/yabbse/index.php?topic=143724.0

denoontje

En is de aurelex in place?

luuk123456

Citaat van: denoontje op juni 16, 2017, 22:28:39
En is de aurelex in place?
Neen.
De Klipsch komt helaas dermate hoog te staan dat hij net voor het scherm komt.
Wel heb ik een tweede Klipsch bij Marcel besteld, al is het maar om de symmetrie:)

Tot morgen zou ik zeggen!

Verstuurd vanaf mijn Nexus 10 met Tapatalk

JVC X500 - Kingpin VFS240 104' - 21:9 DIY masking -7.2 Surround - Fronts: Mission 752 Freedom - Center: Mission 753 - Surround: Mission 752 Freedom - Surround Back: Mission 760I - Denon 4520 -Dual  Klipsch r-115SW - HTPC - Domotica X10 lights
http://www.htforum.nl/yabbse/index.php?topic=143724.0

denoontje


raindog

Luuk, ik heb nog een setje SVS soundpath voeten liggen, die zou je eens kunnen uitproberen. Het effect zou min of mee vergelijkbaar zijn met een Auralex.
Woonkamer: Linn Majik DSM/2 || Dynaudio Excite X18 || BK PB300SB-PR || LG 65C8
Home Theater 5.2.4: JVC N7 || Screen Excellence Enlightor Neo 115" || Arcam AVR-850 + Arcam P-429 || Sony UBP-800M2 'CM' || Apple TV 4K || Dynaudio Evoke 20 (5x) + Dynaudio P4-C65 (4x) || Rythmik F15HP 'CM' (2x)

luuk123456

Heel graag! Proberen kan ik het altijd. Mocht het inderdaad een wereld van verschil zijn, dan kan ik altijd nog besluiten om het scherm wat hoger te hangen.

Jij ook tot morgen!

Verstuurd vanaf mijn Nexus 10 met Tapatalk

JVC X500 - Kingpin VFS240 104' - 21:9 DIY masking -7.2 Surround - Fronts: Mission 752 Freedom - Center: Mission 753 - Surround: Mission 752 Freedom - Surround Back: Mission 760I - Denon 4520 -Dual  Klipsch r-115SW - HTPC - Domotica X10 lights
http://www.htforum.nl/yabbse/index.php?topic=143724.0

Maikel_audionerd

HT: http://www.htforum.nl/yabbse/index.php?topic=142478.0
-- HDI Dune prime 3.0 - Epson EH TW550 - Peerless PP33 - Kef UniQ - NAD 902 - Mitshubishi DA-A10DC - Mitshubishi DA-M10 - Denon geïntegreerd - Microlab actief --
Stereo: http://www.stereoforum.nl/index.php?topic=232.0

HTip

Veel plezier vandaag heren! :popcorn:

@Maikel: dit weekend organiseert Viktor van CineMike Benelux een filmweekend. Ik mag morgen :pompom:
Showcase - Topic

Apparatuur: PS Audio • Denon • Marantz • CineMike • ALR/Jordan • Cabasse • Velodyne • JVC • Stewart
Kabels en tweaks: inakustik • TAGA Harmony  • Furutech • CA Electronics • Nanotech • Acoustic Revive

Maikel_audionerd

Citaat van: HTip op juni 17, 2017, 08:09:51
Veel plezier vandaag heren! :popcorn:

@Maikel: dit weekend organiseert Viktor van CineMike Benelux een filmweekend. Ik mag morgen :pompom:
Ach ja natuurlijk! Had ik ook gelezen  :angel:
Veel plezier mannen  :clapping:
HT: http://www.htforum.nl/yabbse/index.php?topic=142478.0
-- HDI Dune prime 3.0 - Epson EH TW550 - Peerless PP33 - Kef UniQ - NAD 902 - Mitshubishi DA-A10DC - Mitshubishi DA-M10 - Denon geïntegreerd - Microlab actief --
Stereo: http://www.stereoforum.nl/index.php?topic=232.0