Films downloaden

Gestart door RandyAmsterdam, november 14, 2013, 10:25:00

Vorige topic - Volgende topic

quattronl

In mijn Dune Smart D1 kan ook een hdd gezet worden die ook als NAS kan fungeren, incl torrentclient.
Ik had al een NAS dus ik doe dat niet. Daarbij: als er een hdd inzit wordt ie wel erg warm. En hij maakt geluid, hoe weinig ook. Maar het kan zeker.
Er is genoeg over deze Dunes te vinden.
Living: Amp: Marantz SR7012 - Speakers: All Totem: Arro (front) - Dreamcatcher (4x surround) - Model One Signature (center) - BK XXLS400 - TV: Panasonic 65GZW954 OLED - Sources: Zappiti ONE 4k HDR SE - SB Touch+BOTW - Panasonic UB824 - Storage: Synology DS918+ 18Tb - Cables: RUConnected, JIB, Nordost, Furutech - Tweaks: 2x Crusade Audio Diamond 2 plate (amp+sub) - Audiogroep
Bedroom: Marantz PM6004, Totem Staff, SB Touch+BOTW

W.Otter

hoe kom je erbij dat een NAS en mediaspeler 500 euro kost?
ik ben de helft kwijt.

Ik snap wel, je hebt geen volledige PC dus je mist wel het een en ander qua makkelijk surfen en andere voordelen op een PC.

Maar als je ik je wensen zo onder de loep neem dan wil je makkelijk films downloaden en op de hoogste kwaliteit streamen.
dit doe ik met een Dune (maakt niet uit of dit een tv101 of een B1 is) incl een goedkope synology ds212j. BD50 is zonder haperen te streamen simultaan op de tv101 en b1. Zelfs inclusief met downloaden op 20mb/s.

Om gelijk even de internetsnelheidkwestie uit de wereld te hebben. Met 3mb/s heb ik alsnog de film (BD50) binnen 4 uur klaar. Met een HTPC gaat je internetsnelheid echt niet omhoog.

HTPC is lastiger met bediening en instellen, maar, je hebt wel een volledige PC waar je meerdere dingen op kan doen.
Wil je grbuiksvriendelijkheid, zuinigheid en een goedkope oplossing die het evengoed doet dan zou ik kiezen voor minimaal een Synology of Qnap NAS met een Mede8er of Dune.

zelf ben ik fan van Dune omdat het álles afspeelt, makkelijk te bedienen is, snel is en op het hoogste niveau zijn werk doet.

De NAS zou ik ook mét een HTPC nog aanschaffen. Gewoon omdat je een universeel apparaat in huis haalt doe 24-7 download, al je bestanden waarborgt die je overal ter wereld kunt benaderen, zuinig(er) is dan je HTPC en zeer prettig werkt met andere apparatuur zoals een tablet, telefoon, pc, mediaspeler, streamer of ander apparaat.

Een mediaspeler hoeft geen dikke nVidea kaart te hebben of 7.1 audiokaart, i7 processor of gigantische hoeveelheden geheugen. Dit heeft alleen invloed op je verbruik en portemonnee.

zoals ik eerder al zei; mijn Dune tv101 streamt al moeiteloos BD50 bestanden. dit heeft me 55€ gekost.
mijn NAS (Synology ds212j) 170 euro en een 2tb hardeschijf 80€.

inmiddels zijn er leuke tweedehands NASsen te verkrijgen en ook een Dune is makkelijk te vinden.
voor een goede HTPC ben je voor de behuizing al aardig wat centen kwijt, dan moet je nog een processor, geluids- en videokaart, PSU, geheugen en opslag.

dus wat wil je nou eigenlijk? Een volledige PC naast je tv of een goede download/opslag/stream functie.
B&W CM9 ~ Lyngdorf TDAI-2170 ~ LG OLED55b6v ~ Sony 46HX850 ~ Canare/W&M/RUconnected ~ PS4pro ~ NEEO ~2x BK XLS200FF

RandyAmsterdam

Citaat van: W.Otter op november 15, 2013, 01:03:44
hoe kom je erbij dat een NAS en mediaspeler 500 euro kost?
ik ben de helft kwijt.

Ik snap wel, je hebt geen volledige PC dus je mist wel het een en ander qua makkelijk surfen en andere voordelen op een PC.

Maar als je ik je wensen zo onder de loep neem dan wil je makkelijk films downloaden en op de hoogste kwaliteit streamen.
dit doe ik met een Dune (maakt niet uit of dit een tv101 of een B1 is) incl een goedkope synology ds212j. BD50 is zonder haperen te streamen simultaan op de tv101 en b1. Zelfs inclusief met downloaden op 20mb/s.

Om gelijk even de internetsnelheidkwestie uit de wereld te hebben. Met 3mb/s heb ik alsnog de film (BD50) binnen 4 uur klaar. Met een HTPC gaat je internetsnelheid echt niet omhoog.

HTPC is lastiger met bediening en instellen, maar, je hebt wel een volledige PC waar je meerdere dingen op kan doen.
Wil je grbuiksvriendelijkheid, zuinigheid en een goedkope oplossing die het evengoed doet dan zou ik kiezen voor minimaal een Synology of Qnap NAS met een Mede8er of Dune.

zelf ben ik fan van Dune omdat het álles afspeelt, makkelijk te bedienen is, snel is en op het hoogste niveau zijn werk doet.

De NAS zou ik ook mét een HTPC nog aanschaffen. Gewoon omdat je een universeel apparaat in huis haalt doe 24-7 download, al je bestanden waarborgt die je overal ter wereld kunt benaderen, zuinig(er) is dan je HTPC en zeer prettig werkt met andere apparatuur zoals een tablet, telefoon, pc, mediaspeler, streamer of ander apparaat.

Een mediaspeler hoeft geen dikke nVidea kaart te hebben of 7.1 audiokaart, i7 processor of gigantische hoeveelheden geheugen. Dit heeft alleen invloed op je verbruik en portemonnee.

zoals ik eerder al zei; mijn Dune tv101 streamt al moeiteloos BD50 bestanden. dit heeft me 55€ gekost.
mijn NAS (Synology ds212j) 170 euro en een 2tb hardeschijf 80€.

inmiddels zijn er leuke tweedehands NASsen te verkrijgen en ook een Dune is makkelijk te vinden.
voor een goede HTPC ben je voor de behuizing al aardig wat centen kwijt, dan moet je nog een processor, geluids- en videokaart, PSU, geheugen en opslag.

dus wat wil je nou eigenlijk? Een volledige PC naast je tv of een goede download/opslag/stream functie.

Ik wil films van de beste kwaliteit downloaden, en deze op mijn plasma bekijken met de beste dts geluidsweergave.

De Dune heeft idd mijn voorkeur ivm de gebruikte sigma chipset. Op marktplaats zie ik de Dune HD smart D1 voor €160,00. Deze wil ik samen met een NAS aanschaffen. De NAS wil ik wel middels een kabel op de Dune aansluiten. W.Otter kan ik jou hulp inschakelen voor het downloaden van films via een NAS middels een smartphone? En hoe ik de ondertiteling erbij krijg?  Bvd

_ MarcelloW _

Ik denk dat het voor ts beter is om netflix of videoland on demand te nemen.

Vast bedrag per maand, goede content met nederlandse ondertitels. Pathe heeft ook zoiets.

Nb. Als je je een beetje had verdiept in xmc, dan had je geweten dat xbmc de ondertitels kan downloaden.

Ook ik support de zoek-functie! http://www.htforum.nl/yabbse/index.php?action=search2

| Me = M'n of Mijn | Is = Eens | Hun = Zij | Waar om doen men sen al die on nodig e spa ties over al tus sen ? | Hè = Heh? | Hé = Hey!

RandyAmsterdam

Citaat van: _ MarcelloW _ op november 15, 2013, 07:37:38
Ik denk dat het voor ts beter is om netflix of videoland on demand te nemen.

Vast bedrag per maand, goede content met nederlandse ondertitels. Pathe heeft ook zoiets.

Nb. Als je je een beetje had verdiept in xmc, dan had je geweten dat xbmc de ondertitels kan downloaden.

Ik weet dat xbmc dat kan. Maar ik weet ook dat de plugins waar je films direct van internet mee kan streamen niet kunnen wat ik wil.

RonG

Netflix oid is idd geen vervanger voor een beetje fatsoenlijke bioscoop ervaring thuis.

Trouwens, wanneer je een NAS kopt en een Dune zul je volgens mij toch ook nog een pc/laptop nodig moeten hebben om de NAS aan te sturen.

_ MarcelloW _

Randy,

Ik ben iemand op dit forum die behoorlijk veel weet van het downloaden naar NAS van films, automatisch downloaden van TVseries, het opslaan van ondertitels, en het streamen naar Mediaplayer/XBMC machine. Sterker nog, als je de topics had doorgelezen waarnaar ik eerder in je topic linkte had je geweten dat ik je heel eenvoudig had kunnen helpen.

Door je starre houding richting XBMC, het gebrek aan inzet met betrekking tot de benodigde apparatuur en wat er nodig is om te kunnen downloaden heb je nu bij mij het punt bereikt dat ik je niet meer wil helpen.

Succes met het vinden van de voor jou juiste oplossing.

Ook ik support de zoek-functie! http://www.htforum.nl/yabbse/index.php?action=search2

| Me = M'n of Mijn | Is = Eens | Hun = Zij | Waar om doen men sen al die on nodig e spa ties over al tus sen ? | Hè = Heh? | Hé = Hey!

Syphon

Citaat van: _ MarcelloW _ op november 15, 2013, 08:50:18
Randy,

Ik ben iemand op dit forum die behoorlijk veel weet van het downloaden naar NAS van films, automatisch downloaden van TVseries, het opslaan van ondertitels, en het streamen naar Mediaplayer/XBMC machine. Sterker nog, als je de topics had doorgelezen waarnaar ik eerder in je topic linkte had je geweten dat ik je heel eenvoudig had kunnen helpen.

Door je starre houding richting XBMC, het gebrek aan inzet met betrekking tot de benodigde apparatuur en wat er nodig is om te kunnen downloaden heb je nu bij mij het punt bereikt dat ik je niet meer wil helpen.

Echt he, ben er ook wel een beetje klaar mee. Alles is al tig keer gezegd maar geluisterd wordt er niet terwijl het zo makkelijk is, jammer.

RandyAmsterdam

Dan lezen jullie ook niet wat ik schrijf. Er wordt van alles gezegd ja, maar dit zijn wel verschillende oplossingen. Maar ik ben er uit. Ik kies de volgende oplossing.

-Dune HD smart D1
-Laptop
-Externe harddisk

Via een usenet films downloaden die ik op de harddisk gooi, deze aansluiten op de Dune en klaar.

KillerbeeNL

ik kan me de reakties heel goed voorstellen.
Advies is gegeven dus dan kan je daar wel of niets mee doen.

De oplossing voor een HTPC NAS etc. zou een oplossing kunnen zijn alleen dat is allemaal niet plug&play aangezien drivers en configuratie instellingen van deze lastig kunnen zijn voor de TS.

Wat zijn kennis hierover is weet ik niet maar bij weinig kennis is een (2e hands) laptop om te downloaden en de films op een 2.5 inch HD overzet en aansluit op een Dune of Xtreamer....genieten van je films.

succes met jouw keuze.
Tools: i1pro en Chromapure Professional -- Audio: JBL SB400 soundbar+SUB -- TV: LG 47PW4500 LED -- Game: PS3 en een Wii voor de jeugd ;-)

KillerbeeNL

ik kan me de reakties heel goed voorstellen.
Advies is gegeven dus dan kan je daar wel of niets mee doen.

De oplossing voor een HTPC NAS etc. zou een oplossing kunnen zijn alleen dat is allemaal niet plug&play aangezien drivers en configuratie instellingen van deze lastig kunnen zijn voor de TS.

Wat zijn kennis hierover is weet ik niet maar bij weinig kennis is een (2e hands) laptop om te downloaden en de films op een 2.5 inch HD overzet en aansluit op een Dune of Xtreamer....genieten van je films.

succes met jouw keuze.
Tools: i1pro en Chromapure Professional -- Audio: JBL SB400 soundbar+SUB -- TV: LG 47PW4500 LED -- Game: PS3 en een Wii voor de jeugd ;-)

Sailor Jan

Citaat van: Syphon op november 14, 2013, 16:38:00
Dat snap ik ook wel maar stel je zit op de bank en je wilt ff snel een filmpje downloaden. Dan moet je dus alles via een tablet doet? Verre van handig als het al werkt.

Ik bedien mijn Synology NAS gewoon vanaf de Ipad en dat werkt zolang je niet gaat tweaken erg goed. Ik gebruik het icm een Dune en op z'n tijd Raspbmc, maar de laatste is niet ideaal. Even snel een filmpje zoeken is heel makkelijk en ik loop nooit te schuiven met NZB's: gewoon de downloadlink in SABNZBD plakken en hij begint te downloaden.

Films kun je automatisch laten downloaden door Couchpota.to en tv-series door Sickbeard. Duurt het te lang dan kun je altijd nog manueel zoeken. Overigens geen idee hoe het allemaal met ondertitelingen zit, wij doen alles in het Engels en de meeste Duitse, Franse, Spaanse e.d. films hebben wel Engelse ondertitelingen.

Welke oplossing je ook gaat kiezen, je hebt enige handigheid met computers nodig!

Volgens mij zijn er ook winkels je ook kunnen helpen bij je keuze en eventueel instellen van de hard- en software.
Wees lief voor jezelf

quattronl

Citaat van: RandyAmsterdam op november 15, 2013, 09:33:57
Dan lezen jullie ook niet wat ik schrijf. Er wordt van alles gezegd ja, maar dit zijn wel verschillende oplossingen. Maar ik ben er uit. Ik kies de volgende oplossing.

-Dune HD smart D1
-Laptop
-Externe harddisk

Via een usenet films downloaden die ik op de harddisk gooi, deze aansluiten op de Dune en klaar.
Even hardop wat opties bedenken:
- Met een externe hdd ben je steeds in de weer met kabeltjes e.d. Is wat meer gedoe.
- Je kan met de Dune vanaf je laptop streamen. Nadeel: je laptop kan wat geluid maken tijdens het afspelen. Voordeel: geen gekopieer en gedoe met kabels.
- Zet een hdd in je Dune en laat je laptop daarin downloaden. Nadeel: je Dune moet dan altijd aan staan. Voordeel: alles staat gelijk op de juiste plek en geen gedoe met kabels.

Als je de juiste fims met Nl-subs kiest hoef je ook geen aparte subs te downloaden. Ik heb nooit gedoe met subs.

Ik denk dat alle opties nu wel hier voorbij gekomen zijn.
Tijd om wat spul aan te schaffen en te gaan spelen.
Succes.
Living: Amp: Marantz SR7012 - Speakers: All Totem: Arro (front) - Dreamcatcher (4x surround) - Model One Signature (center) - BK XXLS400 - TV: Panasonic 65GZW954 OLED - Sources: Zappiti ONE 4k HDR SE - SB Touch+BOTW - Panasonic UB824 - Storage: Synology DS918+ 18Tb - Cables: RUConnected, JIB, Nordost, Furutech - Tweaks: 2x Crusade Audio Diamond 2 plate (amp+sub) - Audiogroep
Bedroom: Marantz PM6004, Totem Staff, SB Touch+BOTW

Syphon

Citaat van: RandyAmsterdam op november 15, 2013, 09:33:57

-Dune HD smart D1
-Laptop
-Externe harddisk

Deze opstelling moet je ook niet willen, dit is verre van gebruiksvriendelijk. Nu moet je steeds heen en weer lopen wanneer je weer iets download.

Of je kiest voor de NAS, enz
Of de HTPC

Maar kies vooral voor een opstelling waar het staat en je niet heen en weer wilt lopen. Dat wil je echt niet. Verder zou ik zeker je internet snelheid verhogen. Straks download je 1 of 2 films per nacht wat vrij weinig is.

Succes

Xstream

Citaat van: _ MarcelloW _ op november 15, 2013, 08:50:18
Randy,

Ik wil er wel even aan toevoegen dat een Dune een stuk mooier beeld geeft dan de XBMC. Al herhaaldelijk getest, ook naast elkaar.
Dat de XBMC leuk speelgoed is voor de tweaker, of degene die uren aan settings wil configureren voor 't optimale resultaat, een leuke oplossing.
Voor de normale gebruiker is het echt geen! goede oplossing.
Ik waardeer je inzet wel om jouw bevindingen te delen met de community. Maar ben 't niet altijd met je eens :)

Voor 99 vd 100 gebruikers is een paar uur kloten met zo'n apparaat, naast een berg frustraties, al genoeg om voor een plug 'n play oplossing te kiezen, zoals de TS nu ook gedaan heeft.
Zeker als 't uiteindelijk dan nog niet eens een voldoende resultaat geeft.

Automatisch subtitles downloaden kan ook prima zonder XBMC. Met een nas of laptop / pc bijv. Nadeel van laptop / PC is wel dat die dan bijna altijd aan moet staan. Zeker als je dingen wilt gaan automatiseren is een NAS met al die handige 1 click install apps heel fijn. Dus ik zou de TS ook wel een NAS adviseren.

Er is, afgezien van auto metadata binnenhalen, geen enkel praktisch voordeel van XBMC t.o.v. een NAS > Dune combo. Metadata kan wel, maar dan met Yadis ofzo, dus daar moet je net weer iets meer voor doen. Dat is eigenlijk 't enige echte nadeel volgens mij.
Kijk je naar secumdaire dingen als "uitzending gemist" toevoegen, yioutube implementaties en meer handige dingen, dat zijn de dingen die XBMC leuk maken. Maar als je dat niet nodig hebt, dus compleet verwaarloosbaar.

Ik heb 't jarenlang met XBMC gedaan, was er al vanaf 't begin bij op de Xbox. Maar ik vind de Dune een zegen vergeleken met XBMC.
Vergeet ook niet dat je voor 't optimale resultaat op XBMC een zooi commerciële codecs moet aanschaffen en zelf configureren. Want out of de box is 't allemaal open source. Sommige zijn prima, maar er zitten wel degelijk wat beperkingen in, met name m.b.t. kwaliteit, tov de commerciële codecs.

Bovendien heeft de Dune hier altijd alles gewerkt, ook na updates. Dat kun je van XBMC niet zeggen.
HT: Marantz AV7705 + MM8807 || Monitor Audio Gold 100's / MA RXC / MA RXFX || 2x XTZ 10.17 EDGE Subs || LG OLED 65" C8 || Nvidia Shield TV & Slaapkamer: Audiolab 6000A || Mission LX-2 || Sonos Connect || Panasonic VT30 & Kantoor: Elipson 6B BT active speakers || Indiana Line BASSO 922 sub

Hanky Panky

Citaat van: Syphon op november 15, 2013, 11:07:12
Deze opstelling moet je ook niet willen, dit is verre van gebruiksvriendelijk. Nu moet je steeds heen en weer lopen wanneer je weer iets download.

Dat doet hij nu ook met zijn BR-schijfjes dus zo'n wereld van verschil maakt het niet. Mijn pa werkt ook op die manier (wij hebben 3 USB drives die ik voor hem vul bij toerbeurt).

Als het gaat irriteren dan komt er vanzelf een NAS op termijn  ;)
Maak van jouw verwachting niet mijn verplichting.

Hanky Panky

Citaat van: Xstream op november 15, 2013, 11:10:55

Automatisch subtitles downloaden kan ook prima zonder XBMC.

Heb je misschien een how-to ?
Maak van jouw verwachting niet mijn verplichting.

_ MarcelloW _

Syphon

Ik wil er wel even aan toevoegen dat een Dune een stuk mooier beeld geeft dan de XBMC. Al herhaaldelijk getest, ook naast elkaar.
Dat de XBMC leuk speelgoed is voor de tweaker, of degene die uren aan settings wil configureren voor 't optimale resultaat, een leuke oplossing.
Ik waardeer je inzet wel om jouw bevindingen te delen met de community. Maar ben 't niet altijd met je eens :)

Voor 99 vd 100 gebruikers is een paar uur kloten met zo'n apparaat, naast een berg frustraties, al genoeg om voor een plug 'n play oplossing te kiezen, zoals de TS nu ook gedaan heeft.

Automatisch subtitles downloaden kan ook prima zonder XBMC. Met een nas of laptop / pc bijv. Nadeel van laptop / PC is wel dat die dan bijna altijd aan moet staan. Zeker als je dingen wilt gaan automatiseren is een NAS met al die handige 1 click install apps heel fijn. Dus ik zou de TS ook wel een NAS adviseren.

Er is, afgezien van auto metadata binnenhalen, geen enkel praktisch voordeel van XBMC t.o.v. een NAS > Dune combo. Metadata kan wel, maar dan met Yadis ofzo, dus daar moet je net weer iets meer voor doen. Dat is eigenlijk 't enige echte nadeel volgens mij.
Kijk je naar secumdaire dingen als "uitzending gemist" toevoegen, yioutube implementaties en meer handige dingen, dat zijn de dingen die XBMC leuk maken. Maar als je dat niet nodig hebt, dus compleet verwaarloosbaar.

Ik heb 't jarenlang met XBMC gedaan, was er al vanaf 't begin bij op de Xbox. Maar ik vind de Dune een zegen vergeleken met XBMC.
Vergeet ook niet dat je voor 't optimale resultaat op XBMC een zooi commerciële codecs moet aanschaffen en zelf configureren. Want out of de box is 't allemaal open source. Sommige zijn prima, maar er zitten wel degelijk wat beperkingen in, met name m.b.t. kwaliteit, tov de commerciële codecs.

Bovendien heeft de Dune hier altijd alles gewerkt, ook na updates. Dat kun je van XBMC niet zeggen.

Bron? Heb beide gehad maar zie totaal geen verschil, de scene's zijn beide net zo mooi. Verder speelt de Dune bijna alles af maar XBMC speelt echt alles af, dat is mijn ervaring. Wel zijn beide producten top dus een miskoop zul je zeker niet doen. Het beste lijkt een Dune omdat je kennis beperkt is op dit vlak.

RandyAmsterdam

Ongelofelijk, iemand die het me eens is (qua xbmc)!!!!

RandyAmsterdam

Citaat van: Syphon op november 15, 2013, 11:31:34
Bron? Heb beide gehad maar zie totaal geen verschil, de scene's zijn beide net zo mooi.

Wat jullie niet willen snappen dat ik het heb over de plugins van xbmc zoals mashup enz enz enz. Dat jij xbmc gebruikt als player om je gedownloade torrents af te spelen daar heb ik het niet over! Hoe wil jij een 40GB ongecomprimeerde film vanaf icefilms (die er bijna niet zijn en als ze er zijn dan vond ik het super slecht) direct, dus zonder eerst te downloaden!!!, naar je tv streamen???? Ja dan roep je het kan theoretisch, maar in de praktijk gaat je dat niet lukken. Niet in de kwaliteit die ik wil!!

W.Otter

Citaat van: Syphon op november 15, 2013, 11:07:12

Of je kiest voor de NAS, enz
Of de HTPC

Maar kies vooral voor een opstelling waar het staat en je niet heen en weer wilt lopen. Dat wil je echt niet.
Succes

+1
B&W CM9 ~ Lyngdorf TDAI-2170 ~ LG OLED55b6v ~ Sony 46HX850 ~ Canare/W&M/RUconnected ~ PS4pro ~ NEEO ~2x BK XLS200FF

Rha007

Ik heb even snel een filmpje geschoten hoe ik met een tablet films download icm een nas waar sabnzb op draait, omdat het de ts nogal omslachtig leek. Ik wil niet beweren dat dit de beste oplossing is, maar misschien helpt het de ts een keus te maken.
Op het laatste filmpje zie je hoe ik zonder tussenkomst van een mediaplayer oid een film vanaf mijn nas speel met de Synology DS video app. Dit is misschien niet de meest hightech oplossing, maar werkt voor mij meer dan prima  ;)

https://www.dropbox.com/s/k000spj3mr57svo/VIDEO0087.mp4
https://www.dropbox.com/s/fqz76f1o69t2qm5/VIDEO0082.mp4
Marantz: pm15s2 LE - sr7005 - ud5005 Focal: 826W - 706V - CC700V Audiolab: Q-dac  Sonos: ZP90 met Ultimo mod  REL: T5 Panasonic: 55ST50[/b]

W.Otter

Wat is trouwens je budget?

RandyAmsterdam

Citaat van: Rha007 op november 15, 2013, 11:46:21
Ik heb even snel een filmpje geschoten hoe ik met een tablet films download icm een nas waar sabnzb op draait, omdat het de ts nogal omslachtig leek. Ik wil niet beweren dat dit de beste oplossing is, maar misschien helpt het de ts een keus te maken.
Op het laatste filmpje zie je hoe ik zonder tussenkomst van een mediaplayer oid een film vanaf mijn nas speel met de Synology DS video app. Dit is misschien niet de meest hightech oplossing, maar werkt voor mij meer dan prima  ;)

https://www.dropbox.com/s/k000spj3mr57svo/VIDEO0087.mp4
https://www.dropbox.com/s/fqz76f1o69t2qm5/VIDEO0082.mp4

Dat ziet er perfect uit!