Filmposters op canvas

Gestart door mikekiwi, juli 6, 2013, 08:47:37

Vorige topic - Volgende topic

mikekiwi

Ik wil een filmposter op canvas laten printen om reflecties van mijn projectie op het glanzende papier te voorkomen. De vraag is nu: hoe doe ik dat? Ik kan nergens kant-en-klare versies vinden, en om zelf te laten afdrukken heb ik een redelijk hoge resolutie afbeelding nodig en die kan ik ook al niet vinden.

Boehoe.... :P

Iemand een idee hoe ik dit zou kunnen regelen?

MVG

Zoeken met google afbeeldingen op filmposters. Met zoekhulpmiddelen kun je dan t formaat aanklikken: groter dan .......resolutie. Zo krijg je de hoge resolutie bestanden!

mikekiwi

Ha, thanks! weer wat geleerd...  Blijft wel een beetje zoeken tussen de geinterpoleerde screenshots en mensen die iets leuks hebben geprobeerd na te schilderen, maar ik kom zo al een heel stuk verder....

MVG

Ik heb mezelf ook suf gezocht om precies hetzelfde, toen kreeg ik deze tip zelf ook. Je kunt zo een hoop, originele, filmposters vinden in grote formaten.

Succes!

Peerless Monster

Wie weet staat hier wat tussen...
Wel zoeken en betalen voor een plaatje ;) ;D

http://de.fotolia.com/search?k=film&filters%5Bcontent_type%3Aall%5D=1&submit.x=0&submit.y=0
Audio Research SP-11 of Classé SSP-75 | ARC VT130SE, Rotel RHB-10 Audio GD Master 3  | PS Audio P10  | PS Audio Directstream DSD DAC modded | HifiRose RS130 | Acoustat model two + two | Technics SP-10

MVG

Peerless Monster

Citaat van: MVG op juli  6, 2013, 10:48:40
Dank u!  :D

Ik hoop dat je er wat aan hebt?
Er staat genoeg in ieder geval.
Audio Research SP-11 of Classé SSP-75 | ARC VT130SE, Rotel RHB-10 Audio GD Master 3  | PS Audio P10  | PS Audio Directstream DSD DAC modded | HifiRose RS130 | Acoustat model two + two | Technics SP-10

MVG

Er staan in ieder geval heel veel plaatjes op! Ik kijk graag plaatjes, en altijd leuk om ideeën op te doen  :D