Atmoz' A/V casa [---> Nieuwe TV-wand]

Gestart door Atmoz, juni 21, 2013, 09:31:34

« vorige - volgende »

0 leden en 3 gasten bekijken dit topic.

konijntje

Koop je de email dienst ergens in? Of doe je die zelf thuis? Indien het laatste is dat je probleem. Servers op consumenten ip ranges staan 9 van de 10 keer op blacklists. Als je het inkoopt dan uiteraard gewoon neerleggen bij je provider.

Atmoz

Citaat van: sj0er-D op november 22, 2015, 01:02:31
Dat is best vreemd, aangezien het domein en het IP-adres waar het MX record (mail record) naar verwijzen clean lijken te zijn:

http://mxtoolbox.com/SuperTool.aspx?action=mx%3abestescape.nl&run=toolpage#
http://www.senderbase.org/lookup/?search_string=bestescape.nl

Thanks! Dus dát ziet er in ieder geval wél goed uit :)


Citaat van: rovinggecko op november 22, 2015, 08:01:22
Er zijn twee redenen voor verwijzing naar de spam folder:
- domein/ ip blacklisted
- email header/content

Check de laatste eens op bv http://www.emailspamtest.com/.

Dank!
Die geeft aan:

CitaatYour SPAM Score is
-1.9


Safe

The content for this email campaign has a spam score of -1.9 based on a spam threshold of 5. This means an email with a score above 5 will very likely get blocked or rejected by spam filters.

Ook goed zou je zeggen.


Citaat van: juiced01 op november 22, 2015, 16:00:48
Deze site gebruik ik altijd om uitgaande mail vanaf een website/nieuw geïnstalleerde server te testen:

https://www.mail-tester.com

Je krijgt een random email adres. Hier kan je een mail naar sturen vanaf de server/website en Mail Tester geeft scores van 0-10 aan alle aspecten om je e-mail te laten "slagen".

Succes!


:worship:

Daar komen nog een aantal punten naar boven!
Score is 5.4 van de 10, dus daar is nog wat verbetering mogelijk.
We gaan erachteraan. Dank!

Citaat
En Atmoz, wat ben jij een eindbaas. Ontzettend gaaf om je topics te lezen! Geweldig.

Haha :pompom: O0 Thanks :D


Citaat van: konijntje op november 24, 2015, 12:01:50
Koop je de email dienst ergens in? Of doe je die zelf thuis? Indien het laatste is dat je probleem. Servers op consumenten ip ranges staan 9 van de 10 keer op blacklists. Als je het inkoopt dan uiteraard gewoon neerleggen bij je provider.

We gebruiken gewoon de email(server) van het domein.
Eerst eens kijken of de verbeteringen van hierboven gaan werken.

Thanks allemaal, jullie hebben er veel meer verstand van dan ikzelf zie ik :colgate: :colgate:

Met vr gr,

Atmoz

Beeldweergevers: LG 77" 4K OLED, 2x LG 65" 4K OLED, JVC X7900
Bronnen: Oppo UDP-205, Xbox Series X, PS4, Marantz CD6003
Versterking: McIntosh MA5200, Marantz PM11S3, Marantz PM6004, SONOS amp's
Speakers: B&W 803Di (Rosewood), B&W 803Di (Piano black), Harbeth 7ES-3, REL S5

Snaak

Klopt 't dat de site er uit ligt? Bestescape.nl komt uit op een parking page van TransIP.

VlisChris

Hier doet die het gewoon
Arguing with a genius is difficult.
Arguing with an idiot is impossible.

Snaak

#1004
Hier niet. Vreemd.

lynch1979

Hier doet hij het ook.....gebruik Chrome hier.

Snaak

Zowel in FF als IE doet hij 't bij mij niet. Ook niet als ik op het zoekresultaat in Google klik. (bijvoorbeeld www.bestescape.nl/en/ of www.bestescape.nl/nl/algemene-voorwaarden/) Kan het zijn dat jullie 'm nog in jullie cache hebben zitten? Dat zou verklaren waarom jullie 'm wel zien en ik niet en dat er dus misschien een URL-forwarding of DNS-record verkeerd staat ingesteld voor het domein. Just saying ;-)

Crownfire

Citaat van: Snaak op november 30, 2015, 15:35:42
Zowel in FF als IE doet hij 't bij mij niet. Ook niet als ik op het zoekresultaat in Google klik. (bijvoorbeeld www.bestescape.nl/en/ of www.bestescape.nl/nl/algemene-voorwaarden/) Kan het zijn dat jullie 'm nog in jullie cache hebben zitten? Dat zou verklaren waarom jullie 'm wel zien en ik niet en dat er dus misschien een URL-forwarding of DNS-record verkeerd staat ingesteld voor het domein. Just saying ;-)

Ik heb hem nog even geopend. Hij doet het hier gewoon op Chrome en Edge. Toevallig de geschiedenis geleegd gisteren, dus daar kon hij ook niet opgeslagen staan.

VlisChris

Algemene voorwaarden had ik niet gekeken op de site. Dus die konden niet in mijn cache staan. En ze openen toch gewoon ;)
Arguing with a genius is difficult.
Arguing with an idiot is impossible.

Atmoz


Hmzz, ik denk dat ik weet waardoor het komt:
We zijn wat aanpassingen aan domeinnaam/DNS etc... aan het doen.
Wellicht dat daarom de verschillen die jullie merkten komen.

In ieder geval: nu zou het denk ik toch weer overal moeten werken :)

Bedankt voor de oplettendheid en om het te melden :worship:

Greetz,

Atmoz
Beeldweergevers: LG 77" 4K OLED, 2x LG 65" 4K OLED, JVC X7900
Bronnen: Oppo UDP-205, Xbox Series X, PS4, Marantz CD6003
Versterking: McIntosh MA5200, Marantz PM11S3, Marantz PM6004, SONOS amp's
Speakers: B&W 803Di (Rosewood), B&W 803Di (Piano black), Harbeth 7ES-3, REL S5

donaldk

Niet helemaal netjes, maar hij laadt wel in IE8, altijd een goeie test.

Atmoz

Citaat van: donaldk op november 30, 2015, 19:29:09
Niet helemaal netjes, maar hij laadt wel in IE8, altijd een goeie test.

Thanks!

Hmzzz, ik heb hier ook IE8, maar daar ziet de website er extreem slecht op uit...
Heb jij misschien alle updates gedaan ofzo? (ik gebruik Firefox, dus doe geen IE updates).

Gr,

Atmoz
Beeldweergevers: LG 77" 4K OLED, 2x LG 65" 4K OLED, JVC X7900
Bronnen: Oppo UDP-205, Xbox Series X, PS4, Marantz CD6003
Versterking: McIntosh MA5200, Marantz PM11S3, Marantz PM6004, SONOS amp's
Speakers: B&W 803Di (Rosewood), B&W 803Di (Piano black), Harbeth 7ES-3, REL S5

gilles0181

#1012
Zo hey even je topic doorgeblazen, wat een info! Toch wel een aantal vragen die (ik hoop) nog niet eerder zijn gesteld:

1) Je speakerkabels richting je 'dames' hoe heb je die door de muur gevoerd? Electrapijp? Ik vind die muurplaatjes voor op een inbouwdoos uberlelijk namelijk en dat rubbere 'ding' waar je kabels uitkomen is wel erg sjiek. Bij mij moeten er 2 B&W CM10 S2 worden aangestuurd...

2) Heb jij led profielen gebruikt voor je led verlichting, of heb je ze 'kaal' tegen het hout getimmerd? En heb je (bij gebruik van LED profielen) opaal gekozen?

3) Je Led verlichting zoals bijv. getekend op je badkamer tekening/screenshot; hoe hoog is de opening bij je plafond? Kun jij nog bij de LED strips om ze te vervangen? Je trafo's zitten neem ik aan bij je 'access hatch'?

4) Ik heb een Sonos connect bij mijn versterker staan (woonkamer) en de Sonos play:5; Stel dat ik Spotify afspeel via de Sonos connect, is mijn aanname dan correct dat de line-out (RCA) ook gevoed word en ik dit signaal kan doorlussen en aftakken naar meerdere speakers in mijn plafond? bijv. mijn keukenplafond inbouw speakers? Of zou jij voor iedere ruimte een sonos connect (of connect:amp) aanschaffen?

5) Mijn afkortzaag is naar de **** en ik heb momenteel al Festool spul (afkortzaag, vlakschuurmachine & decoupeerzaag). Welk type afkortzaag heb jij? Want Festool vraagt natuurlijk weer de hoofdprijs..
AVR: Denon X7200WA | AMP: Rotel RB-1582 mkII | Fronts: B&W CM10 S2 | Center: B&W CMC S2 | Sub: Rel T9 | Surround + Back: 4x KEF T101 | Atmos: 4x Q-acoustics QI65CW
Extra: Nvidia Shield TV 2k17 - Sonos Connect - Chromecast 1

Atmoz

Citaat van: gilles0181 op december 14, 2015, 14:34:01
Zo hey even je topic doorgeblazen, wat een info! Toch wel een aantal vragen die (ik hoop) nog niet eerder zijn gesteld:

:)

Citaat
1) Je speakerkabels richting je 'dames' hoe heb je die door de muur gevoerd? Electrapijp? Ik vind die muurplaatjes voor op een inbouwdoos uberlelijk namelijk en dat rubbere 'ding' waar je kabels uitkomen is wel erg sjiek. Bij mij moeten er 2 B&W CM10 S2 worden aangestuurd...

Ik heb gewoon sleuven in de muur gezaagd, en daar de kabel in verwerkt.
Ging er stiekem vanuit dat ik toch nooit meer andere kabels wilde/hoefde :angel:

Citaat
2) Heb jij led profielen gebruikt voor je led verlichting, of heb je ze 'kaal' tegen het hout getimmerd? En heb je (bij gebruik van LED profielen) opaal gekozen?

Nee, ik heb gewoon van die (waterproof) LED-strips gebruikt. (5m in 2e geknipt)

Citaat
3) Je Led verlichting zoals bijv. getekend op je badkamer tekening/screenshot; hoe hoog is de opening bij je plafond? Kun jij nog bij de LED strips om ze te vervangen? Je trafo's zitten neem ik aan bij je 'access hatch'?

Op de badkamer heb ik geen LED-strip, je bedoeld waarschijnlijk de slaapkamer? ;) Daar is de opening zo'n 4 á 5cm. Genoeg om er nog makkelijk bij te komen inderdaad.
De trafo's + aansturing zitten inderdaad (net zoals de SONOS AMP) achter een makkelijk te bereiken luikje.

Citaat
4) Ik heb een Sonos connect bij mijn versterker staan (woonkamer) en de Sonos play:5; Stel dat ik Spotify afspeel via de Sonos connect, is mijn aanname dan correct dat de line-out (RCA) ook gevoed word en ik dit signaal kan doorlussen en aftakken naar meerdere speakers in mijn plafond? bijv. mijn keukenplafond inbouw speakers? Of zou jij voor iedere ruimte een sonos connect (of connect:amp) aanschaffen?

Volgens mij heeft die SONOS geen RCA out, toch? Ik dacht alleen IN. Zelf heb ik overal SONOS AMP's. Dat is ook wat ik aanraad. Lekker makkelijk toch :)

Citaat
5) Mijn afkortzaag is naar de **** en ik heb momenteel al Festool spul (afkortzaag, vlakschuurmachine & decoupeerzaag). Welk type afkortzaag heb jij? Want Festool vraagt natuurlijk weer de hoofdprijs..

Ah, mooi spul :happy:
Festool was mij persoonlijk (als puur hobbyist) iets te duur...

Ik heb de Bosch GCM12GDL (ook geen kleintje :P)













Mooi ding he? :inlove: 8)
Beeldweergevers: LG 77" 4K OLED, 2x LG 65" 4K OLED, JVC X7900
Bronnen: Oppo UDP-205, Xbox Series X, PS4, Marantz CD6003
Versterking: McIntosh MA5200, Marantz PM11S3, Marantz PM6004, SONOS amp's
Speakers: B&W 803Di (Rosewood), B&W 803Di (Piano black), Harbeth 7ES-3, REL S5

gilles0181

Tja, zo te zien aan de foto's ook gebruikt voor de Escape rooms. Ik zoek een zaagmachine die in ieder geval door 75mmx110mm heen kan gaan ivm balkenplafond wat ik moet maken. Zo te zien gaat dat hiermee wel goed komen.
AVR: Denon X7200WA | AMP: Rotel RB-1582 mkII | Fronts: B&W CM10 S2 | Center: B&W CMC S2 | Sub: Rel T9 | Surround + Back: 4x KEF T101 | Atmos: 4x Q-acoustics QI65CW
Extra: Nvidia Shield TV 2k17 - Sonos Connect - Chromecast 1

Atmoz

Citaat van: gilles0181 op december 15, 2015, 11:48:51
Tja, zo te zien aan de foto's ook gebruikt voor de Escape rooms. Ik zoek een zaagmachine die in ieder geval door 75mmx110mm heen kan gaan ivm balkenplafond wat ik moet maken. Zo te zien gaat dat hiermee wel goed komen.

Klopt. Hij wordt nu ook voor de Escape Rooms gebruikt :pompom:
Fijn apparaat wat echt door alles heen gaat :worship:

En die "robot arm" is natuurlijk een heel stuk fijner dan zo'n (ver naar achter uitstekende) geleiders ;)
Beeldweergevers: LG 77" 4K OLED, 2x LG 65" 4K OLED, JVC X7900
Bronnen: Oppo UDP-205, Xbox Series X, PS4, Marantz CD6003
Versterking: McIntosh MA5200, Marantz PM11S3, Marantz PM6004, SONOS amp's
Speakers: B&W 803Di (Rosewood), B&W 803Di (Piano black), Harbeth 7ES-3, REL S5

Atmoz


Hoppa O0 ik heb weer beeld :pompom:



Zojuist afgeleverd.

Zelfde TV (Panasonic 65VT50) als wat ik had 8)

Ondanks dat ik geen tijd heb om ernaar te kijken, toch fijn om een werkende tv in de woonkamer te hebben ;D
Beeldweergevers: LG 77" 4K OLED, 2x LG 65" 4K OLED, JVC X7900
Bronnen: Oppo UDP-205, Xbox Series X, PS4, Marantz CD6003
Versterking: McIntosh MA5200, Marantz PM11S3, Marantz PM6004, SONOS amp's
Speakers: B&W 803Di (Rosewood), B&W 803Di (Piano black), Harbeth 7ES-3, REL S5

LuPo

Wauw, mooi plaatje! :inlove:

Advocaat van de duivel: dat cd-rekje doet wel een beetje afbreuk aan je strakke en nette interieur. :devil:

Atmoz

Citaat van: LuPo op februari  1, 2016, 15:09:21
Wauw, mooi plaatje! :inlove:

Thanks 8)


Citaat
Advocaat van de duivel: dat cd-rekje doet wel een beetje afbreuk aan je strakke en nette interieur. :devil:

Hmzzz, nu je het zegt... nog nooit zo tegenaan gekeken (alleen als "functioneel" gezien)...
Maar daar mag wel eens wat mooiers voor in de plaats komen inderdaad :laugh:


Mvg,

Atmoz
Beeldweergevers: LG 77" 4K OLED, 2x LG 65" 4K OLED, JVC X7900
Bronnen: Oppo UDP-205, Xbox Series X, PS4, Marantz CD6003
Versterking: McIntosh MA5200, Marantz PM11S3, Marantz PM6004, SONOS amp's
Speakers: B&W 803Di (Rosewood), B&W 803Di (Piano black), Harbeth 7ES-3, REL S5

Atmoz


Oops :-[



Ziet d'r wel heel kaal uit zo he... Parasound voorversterker en Rotel eindversterker gisteren verkocht :pompom:

Gelukkig heeft 't maar één dag/nacht geduurd, want er staat inmiddels alweer wat nieuws in.
Helaas nog geen foto's ervan kunnen (willen :angel:) maken... Eerst uitproberen, binnenkort probeer ik wat mooie foto's te maken als er tijd voor is.

Met vr gr,

Atmoz
Beeldweergevers: LG 77" 4K OLED, 2x LG 65" 4K OLED, JVC X7900
Bronnen: Oppo UDP-205, Xbox Series X, PS4, Marantz CD6003
Versterking: McIntosh MA5200, Marantz PM11S3, Marantz PM6004, SONOS amp's
Speakers: B&W 803Di (Rosewood), B&W 803Di (Piano black), Harbeth 7ES-3, REL S5

Martijnst1990

#1020
Wil je wel vertellen wat ervoor in de plaats is gekomen? :D

En over je "nieuwe" tv, mooi dat je weer dezelfde terug hebt! Ik ben zelf ook nog zeer tevreden over de 55VT50.. Mijn neef is nu toevallig op zoek naar een andere tv, maar als ik de nieuwe tv's zo zie, ben ik heel blij dat ik nog een goeie Panasonic plasma heb! :)
JVC DiLA X5500 • Adeo Plano 100" • Denon AVR X4500H • XTZ 99.36 MKII fronts, 99.26 center en rears, 4x S2 Atmosphere • XTZ 1x12 • JL Audio 12W7 • Sony PS5 •

Dedicated HT

papaleo

Toen ik de foto zag het eerste wat ik dacht ....néé,ingebroken!!?
Maar gelukkig niet... ;)
Projector: JVC DLA-NZ8 TV:Sony75x9405c
Processors: Lyngdorf MP60 / Lumagen RadiancePro 4444 18Gb/s Amp's: NAD Master M27 + M22.2 Proj.Scherm: WS-Spalluto MultiMask 100" Speakers: Monitor Audio Platinum/Gold PL300,PL100,C250 (5G) Sub: JLaudio Fathom f113v2 Atmos : 4x MA CP-CT380iDC
BDP:Oppo UHD205 4K/HDR MP:Zappiti Reference,AppleTV 4K 2021 Bluesound Node 2i
Remote:Neeo,Homey Pro Stroom:Aparte stroomgroep met Lapp kabel/ AHP Klankmodule,Kemp powerstrip 8x,Audioquest NRG-Y2,Diverse custom/make stroomkabels

Atmoz

Citaat van: Martijn90 op februari 12, 2016, 22:22:08
Wil je wel vertellen wat ervoor in de plaats is gekomen? :D

;D

Het is een Marantz PM11s3 geworden O0



Staat hier nu op de achtergrond te draaien, heerlijk geluidje :pompom:


Citaat
En over je "nieuwe" tv, mooi dat je weer dezelfde terug hebt! Ik ben zelf ook nog zeer tevreden over de 55VT50.. Mijn neef is nu toevallig op zoek naar een andere tv, maar als ik de nieuwe tv's zo zie, ben ik heel blij dat ik nog een goeie Panasonic plasma heb! :)

Ja precies, echt geluk hebben! (voor mij ook nog eens omdat ik de achterwand niet hoefde aan te passen enzo ---> alles zat PRECIES op zijn plek ;))
Ik heb op de slaapkamer de 55ST50, en ook daar heb ik nog lang van te kunnen genieten! Echt fijne beeldjes die Pana's van "toen" :P


Citaat van: papaleo op februari 12, 2016, 22:28:02
Toen ik de foto zag het eerste wat ik dacht ....néé,ingebroken!!?
Maar gelukkig niet... ;)

Hahaha, ik wilde er nog een grapje mee uithalen inderdaad, maar had me snel bedacht :angel:
De foto vraagt er wel om he?! :clapping:

------------------------------------------------------

Omdat ik gisteren toch al geld aan het uitgeven was, heb ik er 's avonds ook nog maar een subwoofer bij gekocht :hehe:

REL S5 :headbanging: :headbanging: :headbanging:



Nog effe 2 weken geduld, dan staat hij hier. Ben erg benieuwd, want de reviews zijn écht ontzettend lovend/positief :wub:

Ik kan er weer even tegenaan. Nu alleen nog de tijd vinden om ervan te genieten. Iemand tijd te koop? :devil:

Mvg,

Atmoz
Beeldweergevers: LG 77" 4K OLED, 2x LG 65" 4K OLED, JVC X7900
Bronnen: Oppo UDP-205, Xbox Series X, PS4, Marantz CD6003
Versterking: McIntosh MA5200, Marantz PM11S3, Marantz PM6004, SONOS amp's
Speakers: B&W 803Di (Rosewood), B&W 803Di (Piano black), Harbeth 7ES-3, REL S5

Atmoz



Eindelijk wat tijd gevonden voor eigen foto's :pompom:

REL S5 subwoofer:





Marantz PM11s3:



Overzicht:







B&W 803 Diamond:



Ben ontzettend tevreden/blij met zowel de Marantz PM11s3 en de REL S5.
Wat een prachtig geluid. Genieten in 't kwadraat :headbanging:

Met vriendelijke groet,

Atmoz
Beeldweergevers: LG 77" 4K OLED, 2x LG 65" 4K OLED, JVC X7900
Bronnen: Oppo UDP-205, Xbox Series X, PS4, Marantz CD6003
Versterking: McIntosh MA5200, Marantz PM11S3, Marantz PM6004, SONOS amp's
Speakers: B&W 803Di (Rosewood), B&W 803Di (Piano black), Harbeth 7ES-3, REL S5

Crownfire

Ziet er gaaf uit man. Mooie foto's ook trouwens. Lekker genieten :). Vten beetje tevreden mee?