Atmoz' A/V casa [---> Nieuwe TV-wand]

Gestart door Atmoz, juni 21, 2013, 09:31:34

« vorige - volgende »

0 leden en 4 gasten bekijken dit topic.

RalphH

Citaat van: Atmoz op november 16, 2015, 17:44:22
Bij mij was het juist super fijn dat m'n eigen (inboedel)verzekering alles regelde!!
Als het via de ander ging kreeg ik maar de dagwaarde terug. Nu kreeg ik mee. Dat eigen risico betaal ik daar graag voor ;)


Daar ben ik nu ook achter inderdaad. Is vanwege nieuw en dagwaarde. Ik had laatst echter de pech met een beschadigde speaker, dat ie ouder dan 15 jaar is, dan is het wel weer dagwaarde haha.
Maar mooi dat het daar geregeld is.

Gefeliciteerd met je nieuwe bedrijf!!!
Onkyo rz70 /JBL HDI 1600, Tannoy 609, D750 en custom Tannoy Atmos speakers/ SVS PB13 Ultra & PB12+ /Earthquake Q10B / Epson LS12000 / Lumene 106" / NVIDIA Shield TV Pro
Klikkerdeklik --> HT in de tuinkamer

Atmoz

Citaat van: Ian G op november 16, 2015, 18:03:28
'Pimp your home' Atmoz style [emoji12]

:D
Nee, niet helemaal ;D
Al komt het op een aantal vlakken wel ongeveer op hetzelfde neer...


Citaat van: diceman op november 16, 2015, 20:01:15

Denk een klus/domotica bedrijf om zodoende de klant op alle vlakken te bedienen.

In iedergeval gefeliciteerd.

Thanks!
En zoiets wat je omschrijft zou ik ook heel leuk vinden trouwens ;)

Citaat van: RalphH op november 16, 2015, 20:47:11
Daar ben ik nu ook achter inderdaad. Is vanwege nieuw en dagwaarde. Ik had laatst echter de pech met een beschadigde speaker, dat ie ouder dan 15 jaar is, dan is het wel weer dagwaarde haha.
Maar mooi dat het daar geregeld is.

:)

Citaat
Gefeliciteerd met je nieuwe bedrijf!!!

Dankjewel 8)


Citaat van: papaleo op november 16, 2015, 19:54:35
Gefeliciteerd met je 'nieuwe' bedrijf....,en wat is dat voor een bedrijf?

Thanks!! :)

Ik ben met m'n broertje, neefje en iemand van een evenementenbureau Escape Rooms gaan bouwen.
Het bedrijf heet "Best Escape" ( - Maastricht)



Banner vanaf nu ook te zien bovenaan het HT-Forum:


En de website: www.bestescape.nl (check 'm out O0)

Eindelijk een bedrijf waar ik al m'n creativiteit in kwijt kan.
Programmeren, solderen, ruwbouw, afwerking, constructies, elektra, etc. etc...
ALLES komt hier aan bod. Echt geweldig gewoon :headbanging:

En nog geweldiger is dat de bezoekers het ook sjiek vinden! :)
We proberen de beste Escape Rooms van Nederland te maken, dus de lat ligt erg hoog.
Maar komt goed, we hebben er enorme zin in, en daar krijg je écht veel energie van 8)

Greetz,

Atmoz


Beeldweergevers: LG 77" 4K OLED, 2x LG 65" 4K OLED, JVC X7900
Bronnen: Oppo UDP-205, Xbox Series X, PS4, Marantz CD6003
Versterking: McIntosh MA5200, Marantz PM11S3, Marantz PM6004, SONOS amp's
Speakers: B&W 803Di (Rosewood), B&W 803Di (Piano black), Harbeth 7ES-3, REL S5

Raymond187

#977
Ey STephanozzzzzzz back in town :)

Geen stroom meer verpatsen?

Gave site. Ik doe voor onze bedrijf ook de bedrijfs uitjes (dan weet ik iig dat we leuke dingen doen en een goed restaurant hebben  8) ) Misschien gaan we volgend jaar naar Maastricht en dan zal ik bij jullie de room boeken  :thumbs-up:
Wilde hetzelfde ook al doen voor dit jaar in Den Bosch, maar die zaten al vol.

Crownfire

Ongelofelijk vet! Wat een onwijs gaaf filmpje. Zelf gemaakt neem ik aan. Ziet er echt strak uit. Ik heb ooit 1 escape room gedaan. Was erg gaaf. Maar zoals je het omschrijft, een compleet verhaal en beleving zie ik graag. Een beetje zoals Disneyland ook is. Van begin in de wachtrij tot je eruit bent waan je je in een wereld. Ik neem aan dat het zo'n gevoel gaat geven. Zo ja, dan kom ik graag je escape room eens kraken  ;D. Ga je meerdere kamers maken op 1 locatie of meerdere in het land?

Ik had trouwens iets wat me opviel toen ik de site startte. Het geluid werkt pas als ik op het speaker icoon klik en hij eigenlijk op mute staat. Ik weet niet of dit klopt?

Onwijs veel succes in ieder geval en lijkt me leuk om eens een keer langs te komen daar.

knubbe

Citaat van: Crownfire op november 18, 2015, 08:35:21
Ik had trouwens iets wat me opviel toen ik de site startte. Het geluid werkt pas als ik op het speaker icoon klik en hij eigenlijk op mute staat. Ik weet niet of dit klopt?

Ah vandaar dat ik niks hoorde :) Moet zeggen dat ik het liever zo zie dan andersom, hekel aan websites die standaard met geluid komen :D

Maar mooie plannen Atmos (en trouwens ook al uitgevoerd..) Hoop dat je nog wat tijd vind om van je set te genieten  :wub:
-| Naim UnitiLite | XTZ 99.26 | Apple Mac mini | Panasonic 65VT50 ISF |-

stereo showcase

papaleo

Vet filmpje...en wat een mooi en doordacht embleem  :worship: :clapping:
Projector: JVC DLA-NZ8 TV:Sony75x9405c
Processors: Lyngdorf MP60 / Lumagen RadiancePro 4444 18Gb/s Amp's: NAD Master M27 + M22.2 Proj.Scherm: WS-Spalluto MultiMask 100" Speakers: Monitor Audio Platinum/Gold PL300,PL100,C250 (5G) Sub: JLaudio Fathom f113v2 Atmos : 4x MA CP-CT380iDC
BDP:Oppo UHD205 4K/HDR MP:Zappiti Reference,AppleTV 4K 2021 Bluesound Node 2i
Remote:Neeo,Homey Pro Stroom:Aparte stroomgroep met Lapp kabel/ AHP Klankmodule,Kemp powerstrip 8x,Audioquest NRG-Y2,Diverse custom/make stroomkabels

RZeemering

Complimenten voor de video en foto's op je site.
Enige puntje van kritiek is dat het punt wel gemaakt is na een tijdje. Dus het kan korter!
Maar de sfeer/ licht en kadrering is erg gaaf.
Nuc7i3 Roon ROCK server, Auralic Aries G1 streamer, Holo Audio Spring 2 level 1 DAC, Prima Luna Prologue Three voorversterker, Bryston 4bSST eindversterker, Driade Flow 405 kabels, Magnepan 20.1 speakers.

rovinggecko

Vroeg me al af wie er achter onze nieuwe sponsor zat. Mooie site en leuk concept! Heel veel suc6!
HT: Linkwitz LX521.4 || Meridian G68, HD621 || sMS-200 SOtM & Singxer SU-1 || 13 x Hypex UCD180||  Scanspeak A4 monitor rears & center
Stereo: Linkwitz' Pluto's || RPI met Pi2 Design Tube Hat ||  Roon nuc streamer
Roving Gecko's Woonkamer

denoontje

 Heb getipt voor het bedrijf van mijn vriendin voor hun kerstuitje

Atmoz

Citaat van: Raymond187 op november 17, 2015, 10:53:00
Ey STephanozzzzzzz back in town :)

8)
Alleen veeeeel te lang geleden... Zo druk als nu heb ik 't nog nooit gehad. En ik zat al niet helemaal stil de tijd ervoor :angel:

Citaat
Geen stroom meer verpatsen?

Jawel. Volle gas nog (ja, we doen nu ook gas :D). Deze Escape Rooms is voor "erbij". Ik werk nog altijd gewoon als programmeur bij NieuweStroom.

Citaat
Gave site. Ik doe voor onze bedrijf ook de bedrijfs uitjes (dan weet ik iig dat we leuke dingen doen en een goed restaurant hebben  8) ) Misschien gaan we volgend jaar naar Maastricht en dan zal ik bij jullie de room boeken  :thumbs-up:
Wilde hetzelfde ook al doen voor dit jaar in Den Bosch, maar die zaten al vol.

Thanks! Oh, dat zou leuk zijn ja. Mag ik Raymond opsluiten hahaha. Eens kijken of je er eruit komt ;D ;D


Citaat van: Crownfire op november 18, 2015, 08:35:21
Ongelofelijk vet! Wat een onwijs gaaf filmpje. Zelf gemaakt neem ik aan. Ziet er echt strak uit.

Thanks!
En nee, dat filmpje heb ik helaas niet zelf gemaakt. Daar heb ik echt 0,0 tijd voor, en zo vet als deze zou me ook niet lukken ben ik bang ;)

Citaat
Ik heb ooit 1 escape room gedaan. Was erg gaaf. Maar zoals je het omschrijft, een compleet verhaal en beleving zie ik graag. Een beetje zoals Disneyland ook is. Van begin in de wachtrij tot je eruit bent waan je je in een wereld. Ik neem aan dat het zo'n gevoel gaat geven. Zo ja, dan kom ik graag je escape room eens kraken  ;D. Ga je meerdere kamers maken op 1 locatie of meerdere in het land?

Je wordt helemaal meegenomen in het verhaal/de kamer. Iedereen wat tot nu toe is geweest vind het echt super super vet!! (ook mensen wat vaker Escape Rooms bezoeken zijn ontzettend enthousiast, dus das mooi toch?! O0)

Citaat
Ik had trouwens iets wat me opviel toen ik de site startte. Het geluid werkt pas als ik op het speaker icoon klik en hij eigenlijk op mute staat. Ik weet niet of dit klopt?

Dat is precies zoals we het willen. Niet iedereen stelt het op prijs dat er meteen muziek/geluid uit je speakers komt zodra je een website bezoekt ;)

Citaat
Onwijs veel succes in ieder geval en lijkt me leuk om eens een keer langs te komen daar.

Thanks! En dat lijkt me hartstikke leuk :pompom:

Citaat van: knubbe op november 18, 2015, 08:40:06
Ah vandaar dat ik niks hoorde :) Moet zeggen dat ik het liever zo zie dan andersom, hekel aan websites die standaard met geluid komen :D

;)

Citaat
Maar mooie plannen Atmos (en trouwens ook al uitgevoerd..) Hoop dat je nog wat tijd vind om van je set te genieten  :wub:

Thanks!
En tijd: nee helaas echt niet. Gewoon 0,0 tijd over. Het leven gaat op dit moment als een sneltrein.
Binnenkort maar eens heel even een paar daagjes weg ofzo. Even afschakelen :P


Citaat van: papaleo op november 18, 2015, 16:12:56
Vet filmpje...en wat een mooi en doordacht embleem  :worship: :clapping:

Thanks 8) 8)

Citaat van: RZeemering op november 18, 2015, 21:29:12
Complimenten voor de video en foto's op je site.
Enige puntje van kritiek is dat het punt wel gemaakt is na een tijdje. Dus het kan korter!
Maar de sfeer/ licht en kadrering is erg gaaf.

Dankjewel :)
We hadden in eerste instantie ook gevraagd aan diegene wat het filmpje heeft gemaakt om het +/- 45 seconden tot 1 minuut te laten duren. Maar d'r zaten zoveel sjieke shots in, dat we het zo hebben gelaten. Maar idd: het zou niet verkeerd zijn als het wat korter duurde... Aan de andere kant: het is ook weer geen ramp dat het 3 minuten duurt, iedereen zal het wel afkijken, toch?

Citaat van: rovinggecko op november 18, 2015, 21:34:17
Vroeg me al af wie er achter onze nieuwe sponsor zat. Mooie site en leuk concept! Heel veel suc6!

;D
Dank!
Misschien mogen we je eens verwelkomen in Cell Block 9 :clapping:

Citaat van: denoontje op november 18, 2015, 22:32:32
Heb getipt voor het bedrijf van mijn vriendin voor hun kerstuitje

Thanks!
Lijkt me zeer leuk, en ik denk je vriendin + groep ook :headbanging:

------------------------

Aangezien het natuurlijk allemaal een beetje een verrassing moet blijven kan ik hier niet al te veel foto's + info gaan geven, maar wat "bouw" foto's kan zeker wel:

Paar maanden geleden toen we nét enkele dagen de sleutel van het pand hadden gekregen:




Lekker knutselen: :pompom:


Logo's maken:


Buiten aan het pand:


In de gang:


Tijdens de opnames van het promotiefilmpje:





Binnenkort gaan we aan de volgende kamer beginnen.
Maar eerst nog wat promotie regelen. Er staat nu een super gave kamer, maar dat moeten mensen wél weten :angel:


Met vriendelijke groet,

Atmoz

Beeldweergevers: LG 77" 4K OLED, 2x LG 65" 4K OLED, JVC X7900
Bronnen: Oppo UDP-205, Xbox Series X, PS4, Marantz CD6003
Versterking: McIntosh MA5200, Marantz PM11S3, Marantz PM6004, SONOS amp's
Speakers: B&W 803Di (Rosewood), B&W 803Di (Piano black), Harbeth 7ES-3, REL S5

denoontje

Ahh er zat wel geluid bij het filmpje...nog een keer kijken dan

VlisChris

Ik mis een link naar je bedrijf in je handtekening, of bij je naam ;)
Arguing with a genius is difficult.
Arguing with an idiot is impossible.

VlisChris

Als ik even mijn hele snelle ongevraagde mening mag geven: op de site kun je nu "escape room 1 enz" aanklikken, e dan kun je daar welgeteld 1 kamer selecteren. Niet zo vreemd, als je maar 1 kamer hebt ;) Misschien een idee om dat aanklikbare weg te halen. Komt net wat opgeruimder over. Als je het mij zou hebben gevraagd dan :angel:
Arguing with a genius is difficult.
Arguing with an idiot is impossible.

Atmoz

Citaat van: denoontje op november 19, 2015, 19:00:59
Ahh er zat wel geluid bij het filmpje...nog een keer kijken dan

;D
Beter met geluid he? O0


Citaat van: Christiaan S op november 19, 2015, 20:12:30
Ik mis een link naar je bedrijf in je handtekening, of bij je naam ;)

Goeie tip.
Thanks! Done :D


Citaat van: Christiaan S op november 19, 2015, 20:15:55
Als ik even mijn hele snelle ongevraagde mening mag geven: op de site kun je nu "escape room 1 enz" aanklikken, e dan kun je daar welgeteld 1 kamer selecteren. Niet zo vreemd, als je maar 1 kamer hebt ;) Misschien een idee om dat aanklikbare weg te halen. Komt net wat opgeruimder over. Als je het mij zou hebben gevraagd dan :angel:

Das een goeie inderdaad. Maar voor je 't weet is de 2e klaar. We hebben er nu feeling voor gekregen he :angel:

"oan de geng" zeggen we hier iedere avond >:D

Maar uiteraard thanks voor je oplettendheid :worship:

Gr,

Atmoz
Beeldweergevers: LG 77" 4K OLED, 2x LG 65" 4K OLED, JVC X7900
Bronnen: Oppo UDP-205, Xbox Series X, PS4, Marantz CD6003
Versterking: McIntosh MA5200, Marantz PM11S3, Marantz PM6004, SONOS amp's
Speakers: B&W 803Di (Rosewood), B&W 803Di (Piano black), Harbeth 7ES-3, REL S5

VlisChris

Zat daarna op te merken dat het vaker terugkomt op de site :)
Er wordt nu nog in meervoud over "kamers" gesproken waar er nu 1 is. Dat zou ik zelf (al is het maar voor een paar weken) even aanpassen naar enkelvoud. Aanpassen is denk ik niet de grootste kosten/tijdspost die het zal zijn? Je zult er ook geen mensen door mislopen gok ik zomaar ;) Het is gewoon net even een puntje op de i.
Arguing with a genius is difficult.
Arguing with an idiot is impossible.

RZeemering

Citaat van: Atmoz op november 19, 2015, 11:16:16

Dankjewel :)
We hadden in eerste instantie ook gevraagd aan diegene wat het filmpje heeft gemaakt om het +/- 45 seconden tot 1 minuut te laten duren. Maar d'r zaten zoveel sjieke shots in, dat we het zo hebben gelaten. Maar idd: het zou niet verkeerd zijn als het wat korter duurde... Aan de andere kant: het is ook weer geen ramp dat het 3 minuten duurt, iedereen zal het wel afkijken, toch?


onze ervaring is dat veel mensen het niet uitkijken. Internet is vluchtig ;)
Je moet van goede huize komen en goede info geven om mensen langer dan anderhalve minuut te laten kijken. Hoeveel youtube reclames heb jij al weg geklikt? Die duren vele malen korter ;)
En kijk eens hoe lang mensen überhaupt op je website verblijven. Dat is vaak niet langer dan anderhalve minuut. En dan heb je het over een hele website met alle info ;)
Nuc7i3 Roon ROCK server, Auralic Aries G1 streamer, Holo Audio Spring 2 level 1 DAC, Prima Luna Prologue Three voorversterker, Bryston 4bSST eindversterker, Driade Flow 405 kabels, Magnepan 20.1 speakers.

Kjelt


mr.crash

Leuk voor mijn schoonmoeder !!!!! :pompom:     ;)
...Naam luisterruimte / HT..
.........TAKE FIVE...............

VlisChris

Wees gerust; als het te lang duurt laten ze d'er gewoon vrij hoor ;)
Arguing with a genius is difficult.
Arguing with an idiot is impossible.

mr.crash

Dat is dan weer jammer.
...Naam luisterruimte / HT..
.........TAKE FIVE...............

riwi

Ben eergisteren met een bedrijfsuitje naar een Escaperoom geweest in Tilburg. Erg leuke ervaring al kwamen we er niet uit in 45 minuten... Het zal wel bedoeld zijn voor echt slimme mensen :) We hadden net 2 cijfers van het cijferslot gevonden en moesten er nog 2.. Wel leuk principe.

Zijn de Escaperooms in Maastricht ook door jullie bedacht? Of voer je een vooropgezet plan uit? Lijkt me dat daar wel wat denk en plan werk aan vooraf gaat.

Atmoz

Citaat van: Christiaan S op november 19, 2015, 21:42:50
Zat daarna op te merken dat het vaker terugkomt op de site :)
Er wordt nu nog in meervoud over "kamers" gesproken waar er nu 1 is. Dat zou ik zelf (al is het maar voor een paar weken) even aanpassen naar enkelvoud. Aanpassen is denk ik niet de grootste kosten/tijdspost die het zal zijn? Je zult er ook geen mensen door mislopen gok ik zomaar ;) Het is gewoon net even een puntje op de i.

Je hebt gelijk, maar we kwamen er vanmiddag achter dat wel al enkele boekingen mis hebben gelopen omdat onze uitgaande email vaak bij mensen in de spambox terecht komt :-X :o
Das dus écht balen, en dit heeft zoals je begrijpt hogere prio. Nondedju das vervelend!! >:D


Citaat van: RZeemering op november 19, 2015, 22:19:30
onze ervaring is dat veel mensen het niet uitkijken. Internet is vluchtig ;)
Je moet van goede huize komen en goede info geven om mensen langer dan anderhalve minuut te laten kijken. Hoeveel youtube reclames heb jij al weg geklikt? Die duren vele malen korter ;)
En kijk eens hoe lang mensen überhaupt op je website verblijven. Dat is vaak niet langer dan anderhalve minuut. En dan heb je het over een hele website met alle info ;)

Gisteravond even zitten kijken naar Google Analytics.
Gemiddeld blijft een bezoeker 3.20 minuten. Precies genoeg om het filmpje te bekijken + nog wat "gescroll" op de website zelf ;D ;D
Dat email probleem heeft nu echt top-prio. Al blijven mensen 100 uur op de website, als ze willen boeken, en ze krijgen geen bevestiging dat heeft 't allemaal geen nut... :P


Citaat van: Kjelt op november 19, 2015, 22:40:14
Leuk man  :pompom:

:colgate: :colgate:

Citaat van: mr.crash op november 19, 2015, 23:22:28
Leuk voor mijn schoonmoeder !!!!! :pompom:     ;)

Haha, kan ook idd. :devil:

Citaat van: Christiaan S op november 19, 2015, 23:35:04
Wees gerust; als het te lang duurt laten ze d'er gewoon vrij hoor ;)

.... als er extra betaald wordt misschien niet :angel: ;D


Citaat van: mr.crash op november 19, 2015, 23:53:49
Dat is dan weer jammer.

;D Laat 't ze maar niet lezen ;D

Citaat van: riwi op november 21, 2015, 17:36:02
Ben eergisteren met een bedrijfsuitje naar een Escaperoom geweest in Tilburg. Erg leuke ervaring al kwamen we er niet uit in 45 minuten... Het zal wel bedoeld zijn voor echt slimme mensen :)

Haha, tja soms valt het inderdaad tegen. Bij ons haalt ook niet iedereen het, maar doormiddel van hints proberen we wel de groepen zo ver mogelijk te laten komen (hebben ze tenslotte ook voor betaald). Tenzij ze het van te voren aangeven natuurlijk, dan moeten ze het helemaal zelf uitzoeken.

Citaat
We hadden net 2 cijfers van het cijferslot gevonden en moesten er nog 2.. Wel leuk principe.

Er waren hopelijk nog wel wat meer "uitdagingen" en slotjes, toch?


Citaat
Zijn de Escaperooms in Maastricht ook door jullie bedacht? Of voer je een vooropgezet plan uit? Lijkt me dat daar wel wat denk en plan werk aan vooraf gaat.

Yep, helemaal zelf bedacht. Van begin tot eind. Ook echt ALLES zelf gedaan, nergens mensen voor ingehuurd ofzo.

Over de eerste kamer (Cell Block 9) hebben we enkele maanden na kunnen denken omdat we toch nog op de vergunning moesten wachten.
En de volgende kamers zijn ook al enkele weken "in ontwikkeling". Maar zodra je open bent gaat de tijd ineens erg hard :)

Vandaag weer de hele dag liggen bouwen, en ondertussen groepen laten spelen. Zeer hectisch, maar ook erg sjiek! Mensen vinden het écht mega gaaf. Daar zijn de recensies dan ook naar als ik dat zo mag zeggen ;)


Grtz,

Atmoz
Beeldweergevers: LG 77" 4K OLED, 2x LG 65" 4K OLED, JVC X7900
Bronnen: Oppo UDP-205, Xbox Series X, PS4, Marantz CD6003
Versterking: McIntosh MA5200, Marantz PM11S3, Marantz PM6004, SONOS amp's
Speakers: B&W 803Di (Rosewood), B&W 803Di (Piano black), Harbeth 7ES-3, REL S5

sj0er-D

#997
Citaat van: Atmoz op november 21, 2015, 21:45:38
Je hebt gelijk, maar we kwamen er vanmiddag achter dat wel al enkele boekingen mis hebben gelopen omdat onze uitgaande email vaak bij mensen in de spambox terecht komt :-X :o
Das dus écht balen, en dit heeft zoals je begrijpt hogere prio. Nondedju das vervelend!! >:D


Dat is best vreemd, aangezien het domein en het IP-adres waar het MX record (mail record) naar verwijzen clean lijken te zijn:

http://mxtoolbox.com/SuperTool.aspx?action=mx%3abestescape.nl&run=toolpage#
http://www.senderbase.org/lookup/?search_string=bestescape.nl


rovinggecko

Er zijn twee redenen voor verwijzing naar de spam folder:
- domein/ ip blacklisted
- email header/content

Check de laatste eens op bv http://www.emailspamtest.com/.
HT: Linkwitz LX521.4 || Meridian G68, HD621 || sMS-200 SOtM & Singxer SU-1 || 13 x Hypex UCD180||  Scanspeak A4 monitor rears & center
Stereo: Linkwitz' Pluto's || RPI met Pi2 Design Tube Hat ||  Roon nuc streamer
Roving Gecko's Woonkamer

juiced01

Deze site gebruik ik altijd om uitgaande mail vanaf een website/nieuw geïnstalleerde server te testen:

https://www.mail-tester.com

Je krijgt een random email adres. Hier kan je een mail naar sturen vanaf de server/website en Mail Tester geeft scores van 0-10 aan alle aspecten om je e-mail te laten "slagen".

Succes!

En Atmoz, wat ben jij een eindbaas. Ontzettend gaaf om je topics te lezen! Geweldig.