Atmoz' A/V casa [---> Nieuwe TV-wand]

Gestart door Atmoz, juni 21, 2013, 09:31:34

« vorige - volgende »

0 leden en 7 gasten bekijken dit topic.

Atmoz

Citaat van: RalphH op september 25, 2014, 11:41:07
Ver-schrik-ke-lijk belangrijk. Ook stukje naar voor/naar achter en iets indraaien kan al een wereld van verschil maken.
Vergis je ook niet in subwooferplaatsing, dit kan helemaal een uitdaging zijn, maar dat had ik al eens gezegd geloof ik ;D.

Hmzz, dat gaat dus nog wat geven straks :angel:
Van die subs had je inderdaad al aangegven. Dju! Ook dat is een probleem: zoveel plaats/die luxe heb ik niet om ze maar overal te kunnen plaatsen....


Citaat van: morca op september 25, 2014, 11:45:54
Ik zie net je plannen,kweet nou niet of dat goed gaat.
Speakers horen niet zo te staan ,dan klinken ze niet goed denk ik.
Zou je plannen overwegen voordat je je ruimte zo gaat maken.

Speakers horen inderdaad niet zo te staan :D Maar wat ik me afvraag: waarom zou het heel anders gaan klinken als een speaker scheef staat?
Ik bedoel; aan de speaker zelf (buitenkant/vorm/etc..) kom ik niet. Het "afstraalgedrag" en baffle step (ofzoiets?!) blijven toch allemaal hetzelfde als toen de speaker recht stond?
De hoge tonen zijn redelijk gevoelig voor plaatsing, vandaar dat ik die ook aan de buitenkant zet (zoals de ongeveer op dezelfde plek zitten als een rechtop staande speaker). Voor de lage tonen is dat veel minder belangrijk, daar hoor je toch niet goed waar die vanaf komen, dus dat ze dan nu een beetje meer van links of van rechts afkomen zul je niet merken. Althans dat zou ik denken dan he ;)

Citaat
De sub kan je ook al niet maarzo ergens neerzetten.
Dus overweging wat je wilt lijkt me zeer wenselijk.

Nee inderdaad, dat is waar. Daar moet ik dus ook nog wat op verzinnen! Zoveel mogelijkheden heb ik daar namelijk niet voor. Zeker met 2 stuks. Alhoewel: met 2 kun je natuurlijk wel wat meer "spelen" in de setup zodat de lage tonen overal wat beter zijn.

Jammer dat er zo weinig mensen op 't forum ervaring hebben met scheef staande zuilspeakers :laugh: :angel: :D

Maarja, ik heb helaas niet veel keus. Zou niet weten welke opties ik nog heb?! Het scherm is per definitie te breed om er nog speakers naast te zetten. Daar kan (en wil) ik echt 0,0 aan veranderen! Iets met roeien en riemen... ;)

Mocht er nog iemand goede tips of bepaalde gedachtes hieromtrent hebben: Ik hoor ze HEEL graag!! :worship:
Beeldweergevers: LG 77" 4K OLED, 2x LG 65" 4K OLED, JVC X7900
Bronnen: Oppo UDP-205, Xbox Series X, PS4, Marantz CD6003
Versterking: McIntosh MA5200, Marantz PM11S3, Marantz PM6004, SONOS amp's
Speakers: B&W 803Di (Rosewood), B&W 803Di (Piano black), Harbeth 7ES-3, REL S5

RalphH

Citaat van: Atmoz op september 25, 2014, 12:15:06
Hmzz, dat gaat dus nog wat geven straks :angel:
Van die subs had je inderdaad al aangegven. Dju! Ook dat is een probleem: zoveel plaats/die luxe heb ik niet om ze maar overal te kunnen plaatsen....


Waar woon je ergens?
'k Heb links en rechts nog een aantal bezoek afspraakjes staan waar ik onderhand eens aan moet gaan voldoen, maar ik kan kijken of ik ook een keer bij jou binnen kan vallen. Wellicht dat we met z'n tweeen toch wat dingetjes kunnen testen.
Onkyo rz70 /JBL HDI 1600, Tannoy 609, D750 en custom Tannoy Atmos speakers/ SVS PB13 Ultra & PB12+ /Earthquake Q10B / Epson LS12000 / Lumene 106" / NVIDIA Shield TV Pro
Klikkerdeklik --> HT in de tuinkamer

Atmoz

Citaat van: RalphH op september 25, 2014, 12:17:35
Waar woon je ergens?
'k Heb links en rechts nog een aantal bezoek afspraakjes staan waar ik onderhand eens aan moet gaan voldoen, maar ik kan kijken of ik ook een keer bij jou binnen kan vallen. Wellicht dat we met z'n tweeen toch wat dingetjes kunnen testen.

:worship:
Lijkt me heel vet :pompom:

Ik woon in Eijsden, nabij Maastricht.
Beeldweergevers: LG 77" 4K OLED, 2x LG 65" 4K OLED, JVC X7900
Bronnen: Oppo UDP-205, Xbox Series X, PS4, Marantz CD6003
Versterking: McIntosh MA5200, Marantz PM11S3, Marantz PM6004, SONOS amp's
Speakers: B&W 803Di (Rosewood), B&W 803Di (Piano black), Harbeth 7ES-3, REL S5

RalphH

Ahja, dat was het :-), net niet om de hoek.

Wordt een keer een weekend of avond dingetje (vanuit 't werk in Eindhoven). Wel ff een aantal uur voor uittrekken, in 2 uur doe je namelijk net niks.
Zal eens kijken wat mogelijk is.
Misschien over 2 weken op dinsdagavond? Ben ik woensdag vrij en is de vrouw des huizes niet in huis.
Onkyo rz70 /JBL HDI 1600, Tannoy 609, D750 en custom Tannoy Atmos speakers/ SVS PB13 Ultra & PB12+ /Earthquake Q10B / Epson LS12000 / Lumene 106" / NVIDIA Shield TV Pro
Klikkerdeklik --> HT in de tuinkamer

Atmoz

Citaat van: RalphH op september 25, 2014, 12:27:49
Ahja, dat was het :-), net niet om de hoek.

Wordt een keer een weekend of avond dingetje (vanuit 't werk in Eindhoven). Wel ff een aantal uur voor uittrekken, in 2 uur doe je namelijk net niks.
Zal eens kijken wat mogelijk is.
Misschien over 2 weken op dinsdagavond? Ben ik woensdag vrij en is de vrouw des huizes niet in huis.

Kijk, dat zijn nog eens aanboden ;D
Lijkt me echt super!! En: niets hoeft voor niets he ;) Dus dat regelen we allemaal.

Wat ik me wel afvraag: Heeft het dan (in dit stadium) al nut dan?
De kamer (huidige slaapkamer) waar het HT komt is nog niet eens leeg... Ik slaap er nog iedere dag.

Is het niet  beter om te wachten tot minimaal de kamer leeg is om e.e.a. beter te kunnen testen?

Beeldweergevers: LG 77" 4K OLED, 2x LG 65" 4K OLED, JVC X7900
Bronnen: Oppo UDP-205, Xbox Series X, PS4, Marantz CD6003
Versterking: McIntosh MA5200, Marantz PM11S3, Marantz PM6004, SONOS amp's
Speakers: B&W 803Di (Rosewood), B&W 803Di (Piano black), Harbeth 7ES-3, REL S5

RalphH

 ;D Kamer moet wel leeg zijn inderdaad. Geef maar ff een gil, kijken we rond die tijd wel wat er te plannen is.

En "niet voor niets", hou eens op zeg! 't Is hobby ;)
Onkyo rz70 /JBL HDI 1600, Tannoy 609, D750 en custom Tannoy Atmos speakers/ SVS PB13 Ultra & PB12+ /Earthquake Q10B / Epson LS12000 / Lumene 106" / NVIDIA Shield TV Pro
Klikkerdeklik --> HT in de tuinkamer

cobaltjeh

Citaat van: Atmoz op september 25, 2014, 12:15:06
Speakers horen inderdaad niet zo te staan :D Maar wat ik me afvraag: waarom zou het heel anders gaan klinken als een speaker scheef staat?
Ik bedoel; aan de speaker zelf (buitenkant/vorm/etc..) kom ik niet. Het "afstraalgedrag" en baffle step (ofzoiets?!) blijven toch allemaal hetzelfde als toen de speaker recht stond?
De hoge tonen zijn redelijk gevoelig voor plaatsing, vandaar dat ik die ook aan de buitenkant zet (zoals de ongeveer op dezelfde plek zitten als een rechtop staande speaker). Voor de lage tonen is dat veel minder belangrijk, daar hoor je toch niet goed waar die vanaf komen, dus dat ze dan nu een beetje meer van links of van rechts afkomen zul je niet merken. Althans dat zou ik denken dan he ;)

Speakers zijn ontworpen om op een bepaalde hoogte een mooie reflectie te krijgen tussen plafond en vloer. Ga je het schuin zetten beïnvloed je deze parameters en 'kan' het een hoorbaar verschil geven. Maar ach hoe strict wil je alles doet, eerst maar gewoon een keer luisteren hoe het klinkt.


cine(d)rama

#607
Nog een optie is om 2 monitoren voor te plaatsen en de grote speakers achter als surround of surround back indien je ze daar kwijt kan .
Neem aan dat ze toch pas vanaf 80 HZ gaan mee spelen .

Als het voornamelijk voor films is is het niet zo,n probleem lijkt me .
Wil je ook veel muziek (stereo ) luisteren zou ik idd de grote speakers voor houden maar niet schuin .

Heb niet alles doorgelezen maar kan je scherm niet wat hoger ?

Gr Andre
Niet vaak meer actief op het HT Forum maar geniet nog steeds/vaak van mijn HT .

Atmoz


Citaat van: RalphH op september 25, 2014, 12:38:13
;D Kamer moet wel leeg zijn inderdaad. Geef maar ff een gil, kijken we rond die tijd wel wat er te plannen is.

Helemaal top :headbanging: Thanks man! Echt gaaf :worship:

Citaat
En "niet voor niets", hou eens op zeg! 't Is hobby ;)

... voor niets gaat de zon op he!! :wow:

Citaat van: cobaltjeh op september 25, 2014, 13:52:06
Speakers zijn ontworpen om op een bepaalde hoogte een mooie reflectie te krijgen tussen plafond en vloer. Ga je het schuin zetten beïnvloed je deze parameters en 'kan' het een hoorbaar verschil geven. Maar ach hoe strict wil je alles doet, eerst maar gewoon een keer luisteren hoe het klinkt.

Testen, testen, testen... ik hoor zie het al :angel:


Citaat van: cine(d)rama op september 25, 2014, 14:05:30
Nog een optie is om 2 monitoren voor te plaatsen en de grote speakers achter als surround of surround back indien je ze daar kwijt kan .
Neem aan dat ze toch pas vanaf 80 HZ gaan mee spelen .

Als het voornamelijk voor films is is het niet zo,n probleem lijkt me .
Wil je ook veel muziek (stereo ) luisteren zou ik idd de grote speakers voor houden maar niet schuin .

Hmzzz... tja... dat vind ik persoonlijk niet zo'n goede optie.
Die "grote" speakers horen toch echt wel voorin. Al is het alleen voor het gevoel.
En ook die grote kom ik moeilijk weg achterin....

Problemen!!!!!!!!!!!!!!!! :angel: :D

Citaat
Heb niet alles doorgelezen maar kan je scherm niet wat hoger ?

Gr Andre

Tja.... als het écht MOET, dan wel... maar liever niet. Een scherm wat vrij laag begint oogt ook best wel "luxe" en stoer, vind je niet? O0

Beeldweergevers: LG 77" 4K OLED, 2x LG 65" 4K OLED, JVC X7900
Bronnen: Oppo UDP-205, Xbox Series X, PS4, Marantz CD6003
Versterking: McIntosh MA5200, Marantz PM11S3, Marantz PM6004, SONOS amp's
Speakers: B&W 803Di (Rosewood), B&W 803Di (Piano black), Harbeth 7ES-3, REL S5

VlisChris

Prachtig 8)
Staat echt heel luxe. Een scherm dat echt vloer tot plafond en muur tot muur vullend is :inlove:

Er werd nog geopperd om boekenplankspeakers van voren te zetten en de staande achter.
dan zou ik eerder overwegen om rondom boekenplank te plaatsen. Beter rondom goed geplaatste speakers van "mindere" kwaliteit dan een paar misplaatste "betere" speakers. Je akoestiek heeft een veel te grote invloed.
En ik blijf erbij dat een akoestisch scherm wel echt een uitkomst is. In het ergste geval is het scherm nu van wat mindere kwaliteit. Die ontwikkelingen gaan ook door. Vervang je over een paar jaar je scherm. Niet de goedkoopste oplossing, maar wel heeeeel erg netjes om te zien. En voor je opstelling geen verkeerde keuze ;)
Arguing with a genius is difficult.
Arguing with an idiot is impossible.

Atmoz

#610
Heb je toevallig een merk/type van zo'n scherm wat ik dan zou kunnen gebruiken? En is dat ABSOLUUT "4K proof"??
(als 't dat niet is ----> dan laat maar zitten, kijk ik wel film zonder geluid! Niet aan m'n beeld komen he :devil: :alien: :D :angel:)

Ik heb de leverancier van Jaco zijn scherm (Screenexcellence) gecontacteerd, eens kijken wat die kunnen betekenen in dit geheel. (maar wat ik hoorde was dat al niet goedkoop :angel:)

En dan moet ik alleen weer dat scherm van GT Design verkopen als ik toch een akoestisch transparant scherm neem. Het zit nog nieuw in de verpakking, iemand al interesse toevallig? (2.70 breed)

Zojuist ook nog gebeld met Projecta. Die raden akoestische schermen i.c.m. 4K ook absoluut af.
Dus het is weer eens zoals altijd: de een zegt dit, de ander zegt dat :sly:




Beeldweergevers: LG 77" 4K OLED, 2x LG 65" 4K OLED, JVC X7900
Bronnen: Oppo UDP-205, Xbox Series X, PS4, Marantz CD6003
Versterking: McIntosh MA5200, Marantz PM11S3, Marantz PM6004, SONOS amp's
Speakers: B&W 803Di (Rosewood), B&W 803Di (Piano black), Harbeth 7ES-3, REL S5

VlisChris

Dat is iets waar ik je ECHT niet mee kan helpen. Sorry. Mede omdat ik zelf geen projector heb. De insteek van mijn mening komt voort uit het feit dat ik persoonlijk (dus zo te lezen tegenovergesteld aan jou) zelf meer waarde hecht aan het geluid.
Maar ik denk wel dat er opties zijn om beide goed megt elkaar te combineren. Of daar een voor jouw acceptabel prijskaartje aan vastzit is dan weer iets dat enkel jij kan beslissen natuurlijk ;)
Arguing with a genius is difficult.
Arguing with an idiot is impossible.

RalphH

Kan ik je ook niet echt mee helpen. Hier gaat geluid ook boven beeld..

Kun je je projector niet een keer meenemen naar iemand met een akoestisch transparant scherm?
Onkyo rz70 /JBL HDI 1600, Tannoy 609, D750 en custom Tannoy Atmos speakers/ SVS PB13 Ultra & PB12+ /Earthquake Q10B / Epson LS12000 / Lumene 106" / NVIDIA Shield TV Pro
Klikkerdeklik --> HT in de tuinkamer

Atmoz

#613
Citaat van: Christiaan S op september 26, 2014, 14:22:14
Dat is iets waar ik je ECHT niet mee kan helpen. Sorry. Mede omdat ik zelf geen projector heb. De insteek van mijn mening komt voort uit het feit dat ik persoonlijk (dus zo te lezen tegenovergesteld aan jou) zelf meer waarde hecht aan het geluid.
Maar ik denk wel dat er opties zijn om beide goed met elkaar te combineren. Of daar een voor jouw acceptabel prijskaartje aan vastzit is dan weer iets dat enkel jij kan beslissen natuurlijk ;)

Tja, dat verhaal met 't "prijskaartje" komt altijd maar weer om de hoek kijken he :D
Ik ben inmiddels al in afwachting van een offerte van een "4K proof" AT doek. Ben zeer benieuwd!


Citaat van: RalphH op september 26, 2014, 15:11:32
Kan ik je ook niet echt mee helpen. Hier gaat geluid ook boven beeld..

Kun je je projector niet een keer meenemen naar iemand met een akoestisch transparant scherm?

Tja, dat zou inderdaad kunnen. (Jaco bijvoorbeeld heeft 't pasgeleden nog in dit topic aangeboden :worship:)
Maar dat is toch niet echt representatief vind ik. Natuurlijk ziet het beeld er (MEGA) goed uit, ook/zelfs op een AT scherm :)
Zeker op zo'n hectisch/snelsnel moment vind je alles "wel goed"...

Ik weet hoe het gaat:

- projector voorzichtig inpakken, inladen
- 2 uur erheen rijden (ik woon bijna in België)
- uitpakken
- praatje maken
- projector van eigenaar aan de kant
- mijne er neer zetten
- aansluiten
- koffie :angel:
- 4K materiaal bij elkaar zoeken
- 4K materiaal kan niet worden afgespeeld
- dan maar stilstaand beeld (goede kwaliteit foto erop ofzo, ik zeg maar wat)
- "ja, het ziet er goed uit he?!"

---> NATUURLIJK ziet het "goed" uit, het is nota bene een fatsoenlijk scherm, en een SONY VW500 :clapping: ................... MAAR: het kon misschien nóg beter :dozingoff:

Bovendien vind ik  alles wel goed als ik me in bovengenoemde situatie bevind. (zeker als het geluid ook nog eens vet is, dan kun je toch helemaal geen "eerlijke" beoordeling meer geven).
Ik wil zo'n dingen op m'n eigen tempo kunnen beoordelen in mijn eigen omgeving etc...

En het liefst ook in direct vergelijk met een non-AT scherm. Het is zo moeilijk (mijns inziens onmogelijk zelfs) te "onthouden" hoe het beeld is zonder het daadwerkelijk IRL at the moment ernaast te zien.

Enfin: een heel verhaal (beetje gek ook misschien) maar goed,  ik denk dat iedereen wel ongeveer begrijpt wat ik bedoel.

Beeldweergevers: LG 77" 4K OLED, 2x LG 65" 4K OLED, JVC X7900
Bronnen: Oppo UDP-205, Xbox Series X, PS4, Marantz CD6003
Versterking: McIntosh MA5200, Marantz PM11S3, Marantz PM6004, SONOS amp's
Speakers: B&W 803Di (Rosewood), B&W 803Di (Piano black), Harbeth 7ES-3, REL S5

jaco

Hij mag bij mij komen met zijn projector, maar ja ik woon ook niet dicht bij: Almere..
Ik heb een oppo 93 en een dune staan, en geen geluids systeem :)
9.1.6 setup  Marantz AV10, Genelec G4 x9 voor base layer. Genelec G3 x6  voor hoogte kanalen. Genelec hts-4 subwoofer. VPL-XW5000ES. Screen Excelence enlightor 4k scherm

Atmoz

Citaat van: jaco op september 26, 2014, 15:35:57
Hij mag bij mij komen met zijn projector, maar ja ik woon ook niet dicht bij: Almere..
Ik heb een oppo 93 en een dune staan, en geen geluids systeem :)

:worship:

Dat laatste ("geen geluidssysteem") is zoals gezegd positief bij het beoordelen van een scherm! ;D
Beeldweergevers: LG 77" 4K OLED, 2x LG 65" 4K OLED, JVC X7900
Bronnen: Oppo UDP-205, Xbox Series X, PS4, Marantz CD6003
Versterking: McIntosh MA5200, Marantz PM11S3, Marantz PM6004, SONOS amp's
Speakers: B&W 803Di (Rosewood), B&W 803Di (Piano black), Harbeth 7ES-3, REL S5

jaco

#616
Tja, bijna alles qua audio verkocht, ik moet nu wachten op de voor versterker. Speakers staan in bestelling.
9.1.6 setup  Marantz AV10, Genelec G4 x9 voor base layer. Genelec G3 x6  voor hoogte kanalen. Genelec hts-4 subwoofer. VPL-XW5000ES. Screen Excelence enlightor 4k scherm

Jefften

Hoi atmos,

Nu ik je topic heb door gelezen, ben eigenlijk zeer benieuwd waarom jij voor je ruimte niet voor in-wall speakers kiest?

Ik ben namelijk zelf ook net begonnen met het creëren van een ruimte van 3.12m x 4,40m op zolder.

En ben zelf aan het kijken naar in-walls aangezien deze vaak maar 10 cm diep zijn.

Maar zelf zie ik door de bomen het bos niet Meer. Heb bij cinemadream wel een keer de sonance LCR2 gehoord, (wat super gaaf was)maar na het horen van de P/'s misschien toch maar op zoek naar andere

Jeff
Projector: JVC NZ8| Proj.Scherm: 152" Screen Excellence 21:9 | Processor: Trinnov Altitude32 | Amp: Mark Levinson 532h & 533h, JBL Synthesis: SDA-8300, JBL Pro SA4-D| Speakers Front: 3x JBL Synthesis SAM1HF/2LF Surround: 4x JBL Synthesis SCL-4 Height: 4x JBL Synthesis SCL-3 Sub: 2x 18" JBL Synthesis S1S-EX | 2x dual 12" JBL Synthesis SSW-2 |Speler: Oppo 205 CM final edition | Apple TV 4K 2017 Cinemike

Syphon

Nog een leuke foto update?

W.Otter

B&W CM9 ~ Lyngdorf TDAI-2170 ~ LG OLED55b6v ~ Sony 46HX850 ~ Canare/W&M/RUconnected ~ PS4pro ~ NEEO ~2x BK XLS200FF

Marcel-E


Atmoz

Citaat van: jaco op september 26, 2014, 15:49:28
Tja, bijna alles qua audio verkocht, ik moet nu wachten op de voor versterker. Speakers staan in bestelling.

Ik ben zeer benieuwd :pompom: Wanneer verwacht je e.e.a.?


Citaat van: Jefften op september 26, 2014, 21:32:52
Hoi atmos,

Nu ik je topic heb door gelezen, ben eigenlijk zeer benieuwd waarom jij voor je ruimte niet voor in-wall speakers kiest?

Tja, dat past dus niet. Mijn kamer is exact 3 meter breed, en het scherm (zichtmaat) wat ik wil is al minimaal 2.60m.
Dus dan is er aan de randen nog maar +/- 15 cm per kant over. In ieder geval veel te weinig om speakers in te plaatsen ;)

Citaat
Ik ben namelijk zelf ook net begonnen met het creëren van een ruimte van 3.12m x 4,40m op zolder.

Ah, sjiek :headbanging: Ik ben zeer benieuwd ernaar!! Komt er ook een topic?

Citaat
En ben zelf aan het kijken naar in-walls aangezien deze vaak maar 10 cm diep zijn.

Tja, met de diepte heb ik zelf totaal geen probleem, het is meer de plaats in de zijkanten zegmaar...

Citaat
Maar zelf zie ik door de bomen het bos niet Meer. Heb bij cinemadream wel een keer de sonance LCR2 gehoord, (wat super gaaf was)maar na het horen van de P/'s misschien toch maar op zoek naar andere

Jeff

Tja, ik zag het op een gegeven moment ook even niet meer, op het moment trouwens ook niet :devil:
Maar ik zie wel, ben toch nog niet aan de ruimte begonnen...

Citaat van: Syphon op september 29, 2014, 14:29:48
Nog een leuke foto update?

Nee, helaas niets...
Of bedoel je ook "gewoon" andere foto's van projectjes en dat soort dingen?

Citaat van: W.Otter op oktober  8, 2014, 23:47:35
:withstupid:

:D

Citaat van: Marcel-E op oktober 10, 2014, 00:18:49
^^

:D :happy:
Beeldweergevers: LG 77" 4K OLED, 2x LG 65" 4K OLED, JVC X7900
Bronnen: Oppo UDP-205, Xbox Series X, PS4, Marantz CD6003
Versterking: McIntosh MA5200, Marantz PM11S3, Marantz PM6004, SONOS amp's
Speakers: B&W 803Di (Rosewood), B&W 803Di (Piano black), Harbeth 7ES-3, REL S5

jaco

Citaat van: Atmoz op oktober 10, 2014, 10:18:57
Ik ben zeer benieuwd :pompom: Wanneer verwacht je e.e.a.?

Speakers eind oktober, voorversterker november.

Maar heb je ooit foto's van een opstelling van mij gezien ? Nee dus, want die zijn er (nog) noet online.
9.1.6 setup  Marantz AV10, Genelec G4 x9 voor base layer. Genelec G3 x6  voor hoogte kanalen. Genelec hts-4 subwoofer. VPL-XW5000ES. Screen Excelence enlightor 4k scherm

Atmoz

Citaat van: jaco op oktober 10, 2014, 14:13:21
Speakers eind oktober, voorversterker november.

Ah, kijk aan! Goede vooruitzichten :pompom: :D

Ik hoop ook ZEKER in november te kunnen beginnen aan mijn HT. Dus wellicht ergens in die tijd de receiver halen 8)

Citaat
Maar heb je ooit foto's van een opstelling van mij gezien ? Nee dus, want die zijn er (nog) noet online.

Nee, inderdaad. Dat gaat dus tijd worden  :D :angel:
Beeldweergevers: LG 77" 4K OLED, 2x LG 65" 4K OLED, JVC X7900
Bronnen: Oppo UDP-205, Xbox Series X, PS4, Marantz CD6003
Versterking: McIntosh MA5200, Marantz PM11S3, Marantz PM6004, SONOS amp's
Speakers: B&W 803Di (Rosewood), B&W 803Di (Piano black), Harbeth 7ES-3, REL S5

jaco

Citaat van: Atmoz op oktober 10, 2014, 15:28:15
Nee, inderdaad. Dat gaat dus tijd worden  :D :angel:
Alleen niet hier op dit forum.
9.1.6 setup  Marantz AV10, Genelec G4 x9 voor base layer. Genelec G3 x6  voor hoogte kanalen. Genelec hts-4 subwoofer. VPL-XW5000ES. Screen Excelence enlightor 4k scherm