Goed nieuws van Beter Beeld & Geluid en art's Excellence

Gestart door bmateijsen, mei 8, 2013, 19:00:24

Vorige topic - Volgende topic

Arden

Gefeliciteerd mannen, goed gedaan! Zeker in deze tijd.
Arthur woont hier om de hoek, via, via had ik ook al het nodige vernomen, dus alle respect hiervoor.

Succes met de nieuwe formule...

Martijn M

Dutch & Dutch

LittleNinja

Betekent dit dan de terugkeer van Sonus Faber? Dat is toch één van de merken die de vestiging in Zevenbergen voert? Ik wil nog steeds de Venere lijn zien en horen. Kan dan mooi weer bij jullie! ;)
Mijn hemel jullie zijn vermoeiend....

mradem

garmtz

Citaat van: LittleNinja op mei 22, 2013, 22:22:44
Betekent dit dan de terugkeer van Sonus Faber? Dat is toch één van de merken die de vestiging in Zevenbergen voert? Ik wil nog steeds de Venere lijn zien en horen. Kan dan mooi weer bij jullie! ;)

Nee... De vestiging in Zevenbergen heeft ook al een tijdje geen SF meer staan...

garmtz

Sonic Circle

Super gaaf nieuws Bjorn en Garmt! Gefeliciteerd.

Zevenbergen is redelijk dichtbij 'mijn zaak' gevestigd, de moeite om eens eens binnen te wippen met een ommetje richting huis dus.

LittleNinja

Citaat van: garmtz op mei 22, 2013, 23:09:11
Nee... De vestiging in Zevenbergen heeft ook al een tijdje geen SF meer staan...

Bummer... Kwam ze nog steeds tegen als SF dealer.

garmtz

LN: ga ze gewoon eens ergens beluisteren! Of heb je ze al beluisterd?

LittleNinja

Had ik wel gewild, echter had ik daarvoor de voorkeur voor jullie.

Citaat van: garmtz op mei 24, 2013, 12:38:32
LN: ga ze gewoon eens ergens beluisteren! Of heb je ze al beluisterd?

Martijn M

Doorgaans bemoei ik me niet met dit soort zaken, maar waar is de post van S@m gebleven? Hij postte wellicht wat scherp, maar het was m.i. niet over de schreef.
Dutch & Dutch

garmtz

Citaat van: LittleNinja op mei 25, 2013, 00:34:23
Had ik wel gewild, echter had ik daarvoor de voorkeur voor jullie.

Tja... Kan je er dus echt niet mee helpen.... :-\  Kom echter ook gewoon eens naar de Revels luisteren, ben benieuwd wat je daarvan vindt t.o.v. de SF's.

August

Leuk om te horen van jullie fusie, veel succes gewenst en doe Jan de groeten van mij!

Bas Akkerman

Citaat van: keyser op mei 25, 2013, 12:18:58
Doorgaans bemoei ik me niet met dit soort zaken, maar waar is de post van S@m gebleven? Hij postte wellicht wat scherp, maar het was m.i. niet over de schreef.
Mee eens, hoogstens was het wat off-topic.
Een beter forum begint bij jezelf.

Ik zou met niemand willen ruilen, meteen gaan huilen, als ik geen Hagenees audiofiel zou zijn! ;D

Stereo: Electrickery       |       HT: Bas' Bios       |      Qobuz: De HTforummaandlijsten

S@m

Duidelijk dat kritiek richting een sponsor niet getolereerd wordt. Overigens heeft Garmt het waarschijnlijk als opbouwende kritiek gezien want hij heeft zijn post aangepast.

VlisChris

Ik stel voor om in dit topic ontopic te blijven.
Mochten er vragen zijn kunnen die beter in het topic over het beleid gesteld worden; dat is daar bij uitstek voor bedoeld :) Wellicht dat de betreffende admin (eigenlijk geen idee wie?) daar dan ook meeleest :)
Arguing with a genius is difficult.
Arguing with an idiot is impossible.

LittleNinja

Zal ik zeker eens komen doen. Probleem is dat ik de Revels op de foto niet heel aantrekkelijk vind overkomen.. Maar wellicht is dat in werkelijkheid een ander verhaal.

Liggen ze wat prijzen betreft ongeveer gelijk aan de SF Venere serie?

Citaat van: garmtz op mei 25, 2013, 14:43:15
Tja... Kan je er dus echt niet mee helpen.... :-\  Kom echter ook gewoon eens naar de Revels luisteren, ben benieuwd wat je daarvan vindt t.o.v. de SF's.

garmtz

Citaat van: LittleNinja op mei 26, 2013, 23:30:19
Zal ik zeker eens komen doen. Probleem is dat ik de Revels op de foto niet heel aantrekkelijk vind overkomen.. Maar wellicht is dat in werkelijkheid een ander verhaal.

Liggen ze wat prijzen betreft ongeveer gelijk aan de SF Venere serie?

Ze liggen qua prijs iets ongeveer rond of iets boven de Venere serie.