Goed nieuws van Beter Beeld & Geluid en art's Excellence

Gestart door bmateijsen, mei 8, 2013, 19:00:24

Vorige topic - Volgende topic

chansig

Teleskopos, 2 x JL-Audio Dominion D-10,  2 x Arendal 1961,  Paradigm PW Link met ARC,  Macbook met BACCH software, akoestisch gefröbel, Audio Gear powerkabels,  AQ kabels.

S@m

Citaat van: chansig op mei  9, 2013, 12:00:27
Oke...dan praat ik dus poep.. :D

Gr Hans

Onbelangrijk, maar om je nieuwsgierigheid te bevredigen zou de reden kunnen zijn dat twee van de drie heren uit Art's zijn gestapt...

garmtz

Citaat van: S@m op mei  9, 2013, 12:05:28
Onbelangrijk, maar om je nieuwsgierigheid te bevredigen zou de reden kunnen zijn dat twee van de drie heren uit Art's zijn gestapt...

De reden daarvan staat in het nieuwsbericht.

Joris1971

S@m

Klopt, uit dat nieuwsbericht komt ook mijn 'kennis'...

garmtz

Citaat van: S@m op mei  9, 2013, 13:25:18
Klopt, uit dat nieuwsbericht komt ook mijn 'kennis'...

Het is veel meer een kwestie van visie: Kees Jan en Arthur geloven heilig in de toekomst van online verkoop. Jan, Bjorn en Garmt geloven sterk in een fysieke winkel met veel service - en dan in de toekomst wellicht meer online activiteit. Het ging met art's Excellence (de fysieke winkel) niet slecht, dus was niet de reden om eruit te stappen. De filosofie van Kees Jan en Arthur is gewoon niet die van een 'stenen' zaak.

S@m

't Was ook niet mijn idee om ergens conclusies aan te verbinden hoor...  ;)

Hopelijk heeft een ieder de voor hem juiste keuze gemaakt. En jullie zijn wat importeursschappen rijker geworden wat ook geen windeieren zal leggen... :smile:

Joris1971

Citaat van: garmtz op mei  9, 2013, 13:47:14
Het is veel meer een kwestie van visie: Kees Jan en Arthur geloven heilig in de toekomst van online verkoop. Jan, Bjorn en Garmt geloven sterk in een fysieke winkel met veel service - en dan in de toekomst wellicht meer online activiteit. Het ging met art's Excellence (de fysieke winkel) niet slecht, dus was niet de reden om eruit te stappen. De filosofie van Kees Jan en Arthur is gewoon niet die van een 'stenen' zaak.

Maar zijn kees jan en arthur dan wel in dienst bij jullie? Of is arts excellence mbt het online gebeuren geen deel van jullie zaak?

garmtz

Citaat van: S@m op mei  9, 2013, 13:51:19
't Was ook niet mijn idee om ergens conclusies aan te verbinden hoor...  ;)

Hopelijk heeft een ieder de voor hem juiste keuze gemaakt. En jullie zijn wat importeursschappen rijker geworden wat ook geen windeieren zal leggen... :smile:

Je overschat de verkopen in hifi-land misschien... :)   Maar laten we het hopen! Harbeth was bij ons al extreem populair. We hopen Wilson Benesch een boost te kunnen geven.

garmtz

Citaat van: Joris1971 op mei  9, 2013, 13:52:35
Maar zijn kees jan en arthur dan wel in dienst bij jullie?

Nee.

CiteerOf is arts excellence mbt het online gebeuren geen deel van jullie zaak?

Kees Jan en Arthur zijn samen art's Excellence, wat los staat van Beter Beeld & Geluid. Zij nemen de naam mee, wij nemen de fysieke vestiging over met zijn drieën (Jan, Garmt, Bjorn).

rijstfj

Bas Akkerman

Citaat van: garmtz op mei  9, 2013, 11:13:15
Wij zullen een deel van het merkenpakket van de Zevenbergen vestiging overnemen. Alle details daarover zijn nog niet helemaal vastgelegd.
In ieder geval is Devialet een merk dat "er bij" komt. Interessant...
Een beter forum begint bij jezelf.

Ik zou met niemand willen ruilen, meteen gaan huilen, als ik geen Hagenees audiofiel zou zijn! ;D

Stereo: Electrickery       |       HT: Bas' Bios       |      Qobuz: De HTforummaandlijsten

LittleNinja

Wat een ongelofelijk gave ontwikkeling mannen!! 8)

Ontzettend veel succes toegewenst.
Mijn hemel jullie zijn vermoeiend....

S@m

Citaat van: garmtz op mei  9, 2013, 14:23:52
Harbeth was bij ons al extreem populair. We hopen Wilson Benesch een boost te kunnen geven.

ARC niet..?

katwax

:clapping:

Voor mij is het allesinds 1u minder rijden dus laten we hopen dat er in de toekomst ook wat events doorgaan in de nieuwe locatie :)
Stereo: Kii Three BXT System + Kii Control + Bluesound NODE (N130)
HT: Epson LS10000 - Xtrem Daylight 100"
http://www.htforum.nl/yabbse/index.php?topic=112543

garmtz

Citaat van: S@m op mei  9, 2013, 15:26:19
ARC niet..?
ARC? Wat bedoel je? Oh, Audio Research? Nee, gaan we zeer waarschijnlijk niet voeren.

garmtz

Citaat van: katwax op mei  9, 2013, 15:34:18
:clapping:

Voor mij is het allesinds 1u minder rijden dus laten we hopen dat er in de toekomst ook wat events doorgaan in de nieuwe locatie :)
In ieder geval een aantal LP12 events... :)

Bas Akkerman

Citaat van: garmtz op mei  9, 2013, 16:33:36
ARC? Wat bedoel je? Oh, Audio Research? Nee, gaan we zeer waarschijnlijk niet voeren.
Of Anthem misschien?
Een beter forum begint bij jezelf.

Ik zou met niemand willen ruilen, meteen gaan huilen, als ik geen Hagenees audiofiel zou zijn! ;D

Stereo: Electrickery       |       HT: Bas' Bios       |      Qobuz: De HTforummaandlijsten

Peerless Monster

Ik ben 1 keer op bezoek geweest bij Art's in de nieuwe ruimte.
Prachtig hoe daar een Linn Klimax stond te spelen op AR en WB speakers...
Mond was echt open gevallen van verbazing.

Succes jullie!!
Audio Research SP-11 of Audio Research SP-10 | ARC VT130SE, Classé CA-400 of PS Audio BHK 250 of Classe CA400 | PS Audio P10  | PS Audio Directstream  DSD DAC modded | HifiRose RS130 | Acoustat model two + two | Michell of Dual CS510

Martin!!!

mainly British stuff

Katrien

Hoi Bjorn en Garmt,

Van ons een dikke proficiat met jullie uitbreiding, jullie mogen er trots op zijn!

Groeten Katrien en Guido

Gydotron Audio

gerzom

Sonus Faber Guarneri Memento, Pass Labs XA60.5, Pass Labs XP-10, Esoteric X-03SE,  EAT Forte S, Dynavector DV-20X2L, Moon 310LP & 320S,  AudioQuest Oak, Earth, Wind & NRG 1000, Clearaudio Powerline.

katwax

Stereo: Kii Three BXT System + Kii Control + Bluesound NODE (N130)
HT: Epson LS10000 - Xtrem Daylight 100"
http://www.htforum.nl/yabbse/index.php?topic=112543

garmtz

TheSpeedSkater

Leuk nieuws! Van harte Bjorn & Garmt, veel succes met de nieuwe vestiging!
Stereo: 2x Devialet Phantom Silver - Dialog