KHARMA TOPIC , ultra high end uit Nederland!!!!

Gestart door Mr.M, januari 30, 2013, 21:32:30

Vorige topic - Volgende topic

Nahpets

Citaat van: WickedGame op januari 16, 2014, 09:51:26
Verbaasd mij wel dat bijv. B&W in Combo met Classé er niet waren.

De combi B&W/Classé is toch meer een huwelijk ingegeven door importeursbelangen?
I love everybody!
Some I love to be around,
some I love to avoid,
and all others I would love to punch in the face.

sultankat

Citaat van: Nahpets op januari 16, 2014, 11:16:07
De combi B&W/Classé is toch meer een huwelijk ingegeven door importeursbelangen?

Die ken ik er meer  ;)
Quad Artera Play Plus + Quad Artera mono's | NAD PP2e Phono preamp | Thorens TD147 + Shure V15 III | Audizio tuner | Innuos ZEN mini MK3 streamer +  Innuos voeding | Dali Grand Diva speakers | Ansuz Speakz x speakerkabels | Sugden Masterclass HA 4 hoofdtelefoonversterker | Audeze LCD X hoofdtelefoon | Van den Hul Digicoupler | Ansuz digital cables | Shunyata power cables | Vibex powerblock

WickedGame

Citaat van: Nahpets op januari 16, 2014, 11:16:07

Zou goed kunnen, maar dan nog schitteren beiden in afwezigheid. Had iig Classé wel verwacht aangezien die een nieuwe EV hebben.

Mr.M

http://www.hifi.nl/artikel/21548/CES-2014-Kharma-Elegance-dB11-S.html

Il heb b&w wel gezien toen ik door de gang liep ergens.alleen die kamer ben ik niet binnen gelopen.ik vind b&w niet zoeen intressant merk als je daar bent.
Was meer bezig met niewe dingen ontdekken.en heel veel kamers heb ik overgeslagen.

Tannoy ben ik ook niet tegen gekomen. Wat wel een mooie versterker was is het merk BOULDER..
Zieke versterkers zijn dat om te zien.

Lijkt net een kern reator als je inkijk.
Speakertje hier , platenspelertje daar  paar kabeltjes en wat versterkers. Niets bijzonders.  ; )

Mr.M

Kan ook zijn dat er geen kamers meer beschikbaar warenwaardoor bepaalde merken ontbreken..want kharma kon ook maar met moeite ertussen komen om een kamer te bemachtigen op de ces.
Speakertje hier , platenspelertje daar  paar kabeltjes en wat versterkers. Niets bijzonders.  ; )

Mr.M

Even een kleine linkje naar de ces prijzen als je een rondleiding wilt door ces zonder uitnodigng.

Mr.M

WickedGame

Citaat van: maz op januari 16, 2014, 12:22:31
http://www.hifi.nl/artikel/21548/CES-2014-Kharma-Elegance-dB11-S.html

Il heb b&w wel gezien toen ik door de gang liep ergens.alleen die kamer ben ik niet binnen gelopen.ik vind b&w niet zoeen intressant merk als je daar bent.
Was meer bezig met niewe dingen ontdekken.en heel veel kamers heb ik overgeslagen.

Tannoy ben ik ook niet tegen gekomen. Wat wel een mooie versterker was is het merk BOULDER..
Zieke versterkers zijn dat om te zien.

Lijkt net een kern reator als je inkijk.

Die boulder is wel gaaf zo van binnen  ;D Las net dat ze hun naam aan de plek hebben gehangen van waar ze vandaan komen Boulder Colorado. Laat dat nu net de plek zijn waar Ps Audio ook zit. Komen best leuke dingen uit die hoek vandaan ;)

LABO

Devialet Le200 | Vivid Audio V1.5
Transrotor Zet 2 - Reed 2A - AT 150MLX | Linn Akurate DS | DIW7022
Siltech Classic Anniversary 330L LS | Siltech 330i RCA | AudioQuest Vodka RJ/E + Optilink
PS Audio Quintet Power Centre | PS Audio AC-3 | 2 Siltech SPX-30 MkII

Mr.M

Nog wat mooie platenspelers

Nahpets

MBL heeft ook eindversterkers formaatje Miele wasmachine..
I love everybody!
Some I love to be around,
some I love to avoid,
and all others I would love to punch in the face.

Mr.M

Boulder is groter dan mbls.hahaha deze was bijna meter lang.

WickedGame

Citaat van: maz op januari 16, 2014, 12:45:42
Nog wat mooie platenspelers

Ik zag al die witte Transrotor op een foto, mijn vriendin helemaal wild ervan. Of ik mijn zwarte ZET-3 even op die witte wilde inruilen  :nopompom:

Mr.M

Citaat van: LABO op januari 16, 2014, 12:41:35
Ze zijn gek !!!
Ik snap het wel want ces is niet voor consumenten blijkbaar.(wist ik ook niet)als je daar iedereen toelaat dan kom je niet meer binnen van de drukte.

Nu was het all volgepropt met pers ,winkeliers , importeurs en ontwerpers en techneuten van verachillende audio groepen door heel de wereld.
Er waren veel chineezen en jappaners en  met electronica bedrijven uit hongkong  die alles namaken ...

Bijn kharma liepen ze ook binnen met vragen endergelijke.

Peter zei : nou maz misschien kannje toch een exquisit speakers en versterkers kopen vanuit china voor weinig.. hahah

Mr.M

Citaat van: WickedGame op januari 16, 2014, 12:59:38
Ik zag al die witte Transrotor op een foto, mijn vriendin helemaal wild ervan. Of ik mijn zwarte ZET-3 even op die witte wilde inruilen  :nopompom:
Zijn plaatjes om te zien ... :wub:

WickedGame

Citaat van: maz op januari 16, 2014, 13:04:37
Zijn plaatjes om te zien ... :wub:

Niet alleen om te zien gelukkig, ook om te horen  ;D

Bama

Jammer dat je geen eigen topic hebt gemaakt tijdje geleden Maz, dit topic is nu wel een heel andere kant op gegaan.

Mr.M

Citaat van: Bama op januari 16, 2014, 13:10:17
Jammer dat je geen eigen topic hebt gemaakt tijdje geleden Maz, dit topic is nu wel een heel andere kant op gegaan.
Inderdaad,,, das wel minder ....

lynch1979

Citaat van: maz op januari 16, 2014, 15:03:11
Inderdaad,,, das wel minder ....

Dat kan je alsnog doen een eigen topic ;)

DofN

Het is stiekum toch gewoon MAz's topic (geworden) :) Leuke link naar de beurs. Wat een waanzin en wat een mooie spullen, en als liefhebber van bepaalde DALI speakers, gaat het me aan het hart als ik zie hoe treurig dat standje geweest is.

You changed the outcome by measuring it! - Professor Farnsworth
Voorversterker: Anthem STR PRE, Eindversterker: Bryston 3B³ Cubed, Fronts: Analysis Audio Omega en 2 x JL-E112 subwoofers, met als DSP:  Bacch Audiophile+, ORC binaural software (bass absorbers) en akoestische maatregelen.

Bama

Ik zie toch ook dat je toch nog steeds veel belangstelling hebt in platenspelers ;D

Mr.M

Citaat van: Bama op januari 16, 2014, 17:06:46
Ik zie toch ook dat je toch nog steeds veel belangstelling hebt in platenspelers ;D
Kan er niets aan doen ... als ik een mooie zie dan krijg ik de kriebels.

Op een of ander manier fascineren ze mij wel.voorall de ingewikkeld opgebouwde series .
Hou van klokjes dus zodra het mechanisch ingewikkeld wordt blijf ik kijken en wil ik het hebben.
Dat effect hebben sommige platenspeters ook bij me.
Het hebben van zoeen preciesie mechanisme vind ik leuk.

Mr.M

Nu we toch off topic zijn , heb nog een paar mooie platen spelers die ik heb gefotograveerd..
Je ziet het kan er niet van af... :wub:
Was net een snoep winkel daar. Zoveel mooie bronne.
Van gekste platenspelers ,casette deks en transporters en dacs.. :wub:

Mr.M

En nog meer.

Mr.M

http://www.my-hiend.com/vbb/showthread.php?7487-2014%E5%B9%B4-CES-and-T-H-E-SHOW-%E5%AF%A6%E6%B3%81%E5%A0%B1%E5%B0%8E/page2

Even voor de duidelijkheid deze links heeft nog tig paginas welke je doorheen kan blanderen , rechts boven en rechts onder kan je door de bladzijdes heen bladeren.

Kharma staat op bladzijden 5 of 6...

Ik zie het zelf ook maar net. Hahaha 
Alles van ces audio staat op deze links.     :wub:
Ik zie nu fotos waarvan ik denk waar was dat??? Ik dacht dat ik grotendeels had geziennn...hahaa

Zo tezien heb ik ook veel gemist.....
Pffff  niet normaal zoeen showwww... dit moet ieder audiofiel eens meegemaakt hebben.. :inlove:
Gr maz