KHARMA TOPIC , ultra high end uit Nederland!!!!

Gestart door Mr.M, januari 30, 2013, 21:32:30

Vorige topic - Volgende topic

jan-rotterdam

Veel plezier vandaag Maz, doe Peter en de andere mannen / vrouwen bij Kharma de groeten van me  ;D

Groeten Jan

LABO

Klinkt zeer imposant zo allemaal. Hoop dat je nog veel mag genieten de tijd die je daar nog mag doorbrengen.

Groet, Lex
Devialet Le200 | Vivid Audio V1.5
Transrotor Zet 2 - Reed 2A - AT 150MLX | Linn Akurate DS | DIW7022
Siltech Classic Anniversary 330L LS | Siltech 330i RCA | AudioQuest Vodka RJ/E + Optilink
PS Audio Quintet Power Centre | PS Audio AC-3 | 2 Siltech SPX-30 MkII

Mr.M

Gr terug aan allen, op een warme januari dag in nevada woestein onderweg naar the grand canyon met peter.
Speakertje hier , platenspelertje daar  paar kabeltjes en wat versterkers. Niets bijzonders.  ; )

LABO

Citaat van: maz op januari 13, 2014, 11:48:51
Gr terug aan allen, op een warme januari dag in nevada woestein onderweg naar the grand canyon met peter.
Wow dat worden ook hele mooie foto's (lijkt me geweldig om daar ook eens naar toe te kunnen).
Siltech Classic Anniversary 330L LS | Siltech 330i RCA | AudioQuest Vodka RJ/E + Optilink

Mr.M

Zeker een leuk warme dag met veel bier en wijn. :clapping:
Speakertje hier , platenspelertje daar  paar kabeltjes en wat versterkers. Niets bijzonders.  ; )

Nahpets

I love everybody!
Some I love to be around,
some I love to avoid,
and all others I would love to punch in the face.

sultankat

Quad Artera Play Plus + Quad Artera mono's | NAD PP2e Phono preamp | Thorens TD147 + Shure V15 III | Audizio tuner | Innuos ZEN mini MK3 streamer +  Innuos voeding | Dali Grand Diva speakers | Ansuz Speakz x speakerkabels | Sugden Masterclass HA 4 hoofdtelefoonversterker | Audeze LCD X hoofdtelefoon | Van den Hul Digicoupler | Ansuz digital cables | Shunyata power cables | Vibex powerblock

Robiwan

Mooi foto's, vette bak ook :wub: Stuk ruiger dan die veilige Europese modellen.
Naim NAC 172XS+NAP100 | Technics SL1500c | Denon DCD-900 | Neat Motive SX2

rovinggecko

Mooie trip! Altijd lekker zo'n mustang convertible. En nee, hij is niet stuk, dat geluid en die wegligging horen zo bij een ' muscle car'.  ;D
Kijk wel uit met die ' open container', daar zijn ze daar niet zo van.  :police:

Nog naar beneden wezen hiken?
HT: Linkwitz LX521.4 || Meridian G68, HD621 || sMS-200 SOtM & Singxer SU-1 || 13 x Hypex UCD180||  Scanspeak A4 monitor rears & center
Stereo: Linkwitz' Pluto's || RPI met Pi2 Design Tube Hat ||  Roon nuc streamer
Roving Gecko's Woonkamer

Bama

Je hebt het ook helemaal niet naar je zin daar hè?

Mr.M

Heen weg was ik de bob en terugweg peter. Niet doorvertellen maar hij ging  opgegeven moment bijna offroad door  stofwolk ,onze offroad  rally rijder peter baats, laat maar zeggen de weg nam een bocht maar hij ging rechtdoor..haha
hij kreeg het ook voor mekaar om met een 6 liter mustang met 4 wielen van de grond te komen. Knap he! :clapping:
Ik heb geleerd hoe je donuts kan maken ,enige wat je nodig heb is veel pks , achtrwielaandrijving en de tractioncontrol uitzetten.de rest is makki gas erop en stuur draaien.hahah

Kreeg net van hem fotos doorgeapt dat die vanochtend een corvette cabrio heeft gehuurd met 4oo+ pk.hahaha

We hebben die auto echt op test gezet.en veel lol gehad.
Morgen weer terug naar de echte wereld met acceptgiros en belastingen...hahah

Mr.M

En zo maken we fotos van de grand canyon.

We wilden nog parachut springen en helicopter vkucht nemen over grand canyon maar we waren net te laat voor de laatste vlucht. :pompom: ik was doodbang en me vriendin en peter hadden grootste lol ermee.

Mr.M

Trouwens peter was jarig zaterdag, en omdat hij ver van huis was hebben we hem uit eten meegenomen om beetje te veren en verrassen ..
Heb me best gedaan maar hij wilde de kroon ma niet opzetten. Een verstandig zet.hij zei all ,ik weet niet waar die fotos allemaal terechtkomen.haha

Mr.M

Als je hem wilt plagen moet je hem appen dat je het minder vind dat die de kroontje niet wilde opzetten op zijn verjaardag welke maz met veel moeie heeft geregeld .hahahah

Mr.M

Nu dat ik terug ben zal ik jullie een kleine indruk geven over ces en mijn ervaringen daar met kharma.

De ces werd gehouden in de Venetien hotel in las vegas.De hifi afdeling werd tussen de 29ste en 35ste verdieping gehouden in een van de torens.
ieder toren heeft 3 gangpaden met suits aan beide kanten van de gang.
ieder gang heeft ongeveer 40  suits.
waarom zo hoog? omdat de grotere suits welke geschikt zijn voor grotere opstellingen hoger in de verdiepingen liggen, hoe hoger hoe mooier en groter je kamer.

ces is echter niet toegangkelijk voor iedereen zoals gedacht maar  een besloten show om de nieuwste producten te tonen aan vertegenwoordigers, electronica bedrijven  en pers.
daarom mijn dank ook voor de uitnodiging welke ik kreeg van kharma.
kharma stond op de 29ste  verdieping vlak naast silltech.verdieping 29 was ook meteen de drukste verdieping omdat iedereen daar begint.

bij aankomst op de 29 ste verdieping  was ik meteen onder de indruk van de immens grote presentatie van verschillende merken,, de kamer van kharma was bij aankomst dicht omdat er een kamera ploeg bezig was met filmen, na half uur waren ze klaar en konden we naar binnen,

bij binnenkomst werden ontvangen door peter en die stelde ons voor aan de rest van de crew..

de Kharma ploeg bestond uit peter, Charles vanOostrum , dochter Viviene en vincent.

na een warm ontvangst werden we rondgeleid in de kamer.
Eerste  wat opviel waren de grote en nieuwe db11. de nieuwste speakers van kharma en tevens de grootste in de elegance serie.
db11 staat voor double eleven, twee woofers van 11 inch.
de db11is een  heel  grote speaker met een heel diepe kast.db11 heeft twee 11 inch woofers ,een midtoner en een beryllium  tweeter,

hoe kan ik het geluid beschrijven?

ik denk dat de db11 een van de beste geluiden had op de ces, heel groot en gedetaild geluid waarbij de balans heel goed is tussen de tonen, helaas was de kamer waar ze in stonden naar mijn mening te klein voor de speakers, daar waren ze bij kharma het ook mee eens,helaas  was niets anders beschikbaar op 29ste werd mij verteld.

kharma had beter op de 35ste kunnen staan in een groter en mooier ruimte zoals de grote jongens ,(sonus faber,audio reasurch,wilson,vivid audio ,usher enz.)

Van een fabrikant als kharma welke zich als super high end presenteerd met speakers van half mil kabels en compleet versterker lijnen verwacht ik ook een groot uitpak en naadloos presentatie..

in de kamer van kharma warden verschillende speakers gepresenteerd,
de s7(single 7 inch woofer)
db7 (double 7 inch woofer)
db9(double 9)
de db11
en midi exquisit uit de toplijn,
een aardig presentatie in speakers ,versterkers en kabels  in een vrij klein ruimte.
ook presenteerde kharma de  nieuw ontwikkelde onderzet schoteltjes voor de ontkoppeling .

schoteltje zijn ongeveer 1 cm hoog en 10 cm in diameter van een speciaal dempingsmatriaal met een diamant coating.(toplaag) een heele mooie hebbeding :wub:
ik heb nog voorgesteld om ze gratis terug mee te nemen naar nl om verzendkosten te beperken maar daar trapte niemand in,,, :sneaky2:

merken welke een idruk hebben gemaakt op mij waren,  ushers ,  lamm industrie, audio reasurch e
vivid audio en kharma. owjaa en een klein  hoorn speakers.. :clapping:

dit was een heele mooie ervaring,eigelijk niet te bevatten hoe groot deze show was. ik heb ook niet alles kunnen zien helaas, daar is 2 dagen gewoon veelstekort voor.

hierbij nog een paar fotos van ces vegas..

gr maz

Mr.M

Foto

Mr.M

Foto 1 is index van een gangpad, ieder verdieping  heeft er drie.

Mr.M

Foto

Mr.M

Meer fotos

chansig

Kijk dat is pas een geile show...

Leuk dat je het leuk hebt gehad en welkom terug.

Gr Hans
Teleskopos,  2 x Arendal 1961, Wiim Ultra, akoestisch gefröbel, Audio Gear powerkabels, Chinese slangen, 2 x Dynavox x7000, digitaal
Coax AQ Carbon

Mr.M

Kijk dat is pas een geile show...

Leuk dat je het leuk hebt gehad en welkom terug.

Gr Hans
[/quote]

http://www.my-hiend.com/vbb/showthread.php?7487-2014%26%2324180%3B-CES-and-T-H-E-SHOW-%26%2323526%3B%26%2327841%3B%26%2322577%3B%26%2323566%3B/page2
Citaat van: chansig op januari 16, 2014, 07:43:50

Pffff was niet te filmen hoeveel spullen daar lagen.eindloos hifi.van gekste merken en raarste modellen en ontwerpen.
Hier nog een link.

chansig

Heb je die estoric Grandioso M1 bakken gezien ?  :D :D :D :D

62 kg...als ik die nu op mijn speakers zet is er ook geen hond meer die ze omgooit.

Gr Hans
Teleskopos,  2 x Arendal 1961, Wiim Ultra, akoestisch gefröbel, Audio Gear powerkabels, Chinese slangen, 2 x Dynavox x7000, digitaal
Coax AQ Carbon

chansig

Mooie foto's overigens...zie nu een tri art cd speler... :inlove:

Gr Hans
Coax AQ Carbon

WickedGame

Esoteric viel mij ook al positief op op de foto's. Daarnaast het geweld van Mcintosh wat mij toch altijd wel aanspreekt. Verbaasd mij wel dat bijv. B&W in Combo met Classé er niet waren. Volgens mij had Classé wel wat nieuws te melden...

LABO

:wub:  wow als ik zo alle foto's op de link die in de reply van Hans staat bekijk dan kan ik me goed voorstellen dat je aan een paar dagen niet genoeg hebt. Maar wat een belevenis man  :headbanging: