Raymond zijn mini HT heaven.

Gestart door Raymond187, december 31, 2012, 13:52:13

« vorige - volgende »

0 leden en 6 gasten bekijken dit topic.

Raymond187

Citaat van: morca op augustus 23, 2016, 12:59:30
Doe ik maistro  ;)
Die sunfire is 1000 watt rms,das best veel voor mijn drivers.
De drivers die ik heb mogen max 600 rms hebben .
De meningen verschillen daarover,maar ik zeg altijd ga er niet boven zitten.
1 keer iets te hard en je hebt geen subs meer.
Mijn ervaring is dat met gesloten subs het vermogen er wel moet zijn, anders heb je ze niet onder controle. En als je amp 700w rms is, wil niet zeggen dat je de gain op 100% moet hebben staan.

Citaat van: knubbe op augustus 23, 2016, 13:06:58
Hypex plate amp. Mooi modelletje :)
Zal eens kieken.

Citaat van: RA SUBS op augustus 23, 2016, 13:08:11
BK heeft ook een mooie 1000 watt class D plate amp.

Is iets van €475
Die van 500rms zou vldoende moeten zijn
Citaat van: morca op augustus 23, 2016, 13:11:15
Ook iets van 500 watt ,wat dan de helft kost.
Daar zou hij iets mee kunnen.

Ach....stof om na te denken. Laat liever deze 2 staan. Vind het een tuk beter klinken zo  :wub:

2 gesloten klinkt strakker, maar minder LFE happiness  :nopompom:

yorkie13


Raymond187

CitaatMjahh zit nog wel ff vast aan die Peugeot...al is de vraag nog voor hoe lang. Heb een conflict met mijn directeur.. We zijn een team van 10 man. Ik ben aangenomen als teammanager en na 4.5 jaar beslist hij opeens de lead taken bij me weg te nemen en zelf te gaan doen, omdat hij anders te weinig te doen heeft..

Paar maandjes later zegt hij dat hij niet weet of er nog perspectief is voor mij... Dude jij past eenzijdig mijn functie aan, wat wettelijk niet eens mag. En zeker niet om die reden.

Hhmm dinsdag meeting gehad. Ik ga niet wachten of mijn energie verspillen door hier langer mijn tijd te verdoen. Afgelopen 3 avonden bezig geweest met mijn resume (nee geen CV). Zit toch te kijken om voor een internationaal bedrijf te gaan werken.

Gisteravond verstuurd, en werd vandaag gebeld. Ze wilde me uitnodigen, maar vroeg nar me huidige inkomen. Dat viel buiten het budget voor die functie. Ik zei, ik heb gesolliciteerd, omdat naar wat ik gelezen heb de functie en organisatie goed bij mijn wensen en kennis aansluit. Dus als er een match is, dan ben ik zeker bereid om wat inkomen in te leveren. Aankomende donderdag eerste gesprek gepland.

Heb nog niet eerder, zo snel een reactie ontvangen.

Amerikaans bedrijf en 5 min. van huis. Scheelt ook weer reistijd. Ben er wel benieuwd.

Functie is erg leuk, IT support desk opzetten incl. hoofd contact persoon voor de externe vendors en procurement ed. Leuk weer aan tafel zitten en onderhandelen  :headbanging:

Beide subs staan nog steeds  :headbanging: :headbanging: :popcorn: :popcorn: hehehe...werdt vorige x boos. had lekker een film gekeken en flinks genoten. Zegt ze dat er nog steeds 1 weg moet. Ik boos reageren"er gaat helemaal geen 1 weg" :devil:

hhmm kreeg geen reactie.

Staat niet mooi die zwarte kasten I know, maar de BK staat linksvoor in de hoek. Amper zichtbaar, met die grote plant ervoor. En andere achter de bank :D

Zijn een paar leuke films uit, dus lekker genieten zo.

RalphH

Goed nieuws! Succes met de sollicitaties.

En lekker verstopt laten staan die subs, film erin knallen (hier apocalypse vanavond) en gaaaaan!! :headbanging: :headbanging:
Onkyo rz70 /JBL HDI 1600, Tannoy 609, D750 en custom Tannoy Atmos speakers/ SVS PB13 Ultra & PB12+ /Earthquake Q10B / Epson LS12000 / Lumene 106" / NVIDIA Shield TV Pro
Klikkerdeklik --> HT in de tuinkamer

morca

Succes met solliciteren Ray !!

En de subs gewoon laten staan idd.
Een maatje ze vrouw reageerde ook niet,hij was vanaf het plaatsen meteen al kort,ja die moeten blijven staan.
Nu is ze er zelf ook weg van en hij heeft er 3.
Ze miste de gepoorte sub zelfs pas toen de amp stuk was.
Laat je vrouw eens wat leuke series gaan kijken,hoort ze misschien zelf ook wel opeens.......hee dat klinkt mooi  :headbanging:

GPO

Citaat van: RalphH op september 23, 2016, 18:35:16
Goed nieuws! Succes met de sollicitaties.

En lekker verstopt laten staan die subs, film erin knallen (hier apocalypse vanavond) en gaaaaan!! :headbanging: :headbanging:
Ah X-men Apocalypse? Staat hier ook in de wachtrij.
Gisteren eerst eens een sub klassieker gekeken met mn dochter : Flight Of The Phoenix.... jemig wat is die surround mix ook geweldig in die film! Maar ook gruwelijke LFE idd :) kwa film viel me het verder ook niet tegen.

Verstuurd vanaf mijn GT-I9195 met Tapatalk

thuis : Epson EH-TW9300 | iVisions Cinema 4K ALR screen 136" | Samsung The Frame 2022 65" | Denon AVR-X7200WA | Denon DBT-1713UD | Dune BD Prime 3.0 | Klipsch RP-280F - Klipsch RP-450C - Klipsch RP-240S - Klipsch R-115SW | miniDSP 2x4 | QNAP TS-231P2 (2x4 TB) | VdHul/Profigold/Hama kabels | Xbox One | Google TV 4K

auto : Kenwood DDX4018DAB | Focal 165 AS

morca

Oef de nieuwe X man .
Goed bezig die wil ik ook vanavond wel zien  :popcorn:
Flight of the Phoenix is idd erg heftig.
Die ligt boven ergens,moet ik snel eens opzoeken.

RalphH

Citaat van: GPO op september 24, 2016, 08:39:02
Ah X-men Apocalypse?

Yup, gister er doorheen gejakkerd ;D. Vermakelijk, maar voor mij ook niet meer dan dat, kan niet zo wennen aan de jonge garde x-men en had meer van de bad guy verwacht eerlijkgezegd..
Wel wat leuke LFE effecten  :thumbs-up:. Moet nog ff aan de gang met het geluid hier, niet helemaal content, klinkt wat te lief allemaal. Laatst de Integra reset omdat er iets niet helemaal goed ging. Alles opnieuw ingesteld met XT32, laag is redelijk strak, maar vindt de rest te braaf klinken, nog eens voor gaan zitten.

Citaat van: morca op september 24, 2016, 10:58:10
Goed bezig die wil ik ook vanavond wel zien  :popcorn:

Gelukt?

Van flight of the phoenix ken ik enkel het ht demo disk stukje ::)

Vanavond Warcraft denk ik. Who's with me? ;D
Onkyo rz70 /JBL HDI 1600, Tannoy 609, D750 en custom Tannoy Atmos speakers/ SVS PB13 Ultra & PB12+ /Earthquake Q10B / Epson LS12000 / Lumene 106" / NVIDIA Shield TV Pro
Klikkerdeklik --> HT in de tuinkamer

Raymond187

The purge 3 aan het kieken.

X men in bios gekeken vind wel leuk. Warcraft volgende week kijken.

RalphH

Was t wat?

Warcraft maar afgezet, kijk ik wel een keer met de buurmannen ;D.
Onkyo rz70 /JBL HDI 1600, Tannoy 609, D750 en custom Tannoy Atmos speakers/ SVS PB13 Ultra & PB12+ /Earthquake Q10B / Epson LS12000 / Lumene 106" / NVIDIA Shield TV Pro
Klikkerdeklik --> HT in de tuinkamer


flakkees

Philips pus7805 ambilight 65''/ Panasonic DMP-BDT310
Denon avc X4700H / Onkyo PA-MC 5500 / Emotiva XPA 5
Klipsch / RF-83 / RC-64 / RS-52 / RB-61 / RB-15 / RB-51
dual Monoprice Monolth 12'' V2 Thx

RalphH

Correct ;D en die s toch niet zo flauw, maar dit was too much.
Onkyo rz70 /JBL HDI 1600, Tannoy 609, D750 en custom Tannoy Atmos speakers/ SVS PB13 Ultra & PB12+ /Earthquake Q10B / Epson LS12000 / Lumene 106" / NVIDIA Shield TV Pro
Klikkerdeklik --> HT in de tuinkamer

Raymond187

hahaha :D

same here. Daarom volgende week Warcraft kieken.

The purge 3 is net als voorgaande delen. Vind wel een leuke reeks.

De kleine man een klassieker en MUST see laten kijken op het witte doek.

The goonies  :worship: :worship: :worship: :worship: :worship: :worship: :worship: :worship: :worship: :worship: :worship: :worship:

Hij vind het geweldig :D


N1v3K

Die vond ik doodeng vroeger :ph34r: .. vooral met die misvormde man.

Wel grappig trouwens.. nog een hele jonge Josh Brolin als irritante oudere broer  ;D


RalphH

Volgende week woensdag Warcraft met de buurmannen ;D. Ben benieuwd of ik m trek, vond de eerste 10 minuten zelf ook ff moeilijk moet ik eerlijk zeggen..
CGI niveau vond ik nog niet heel hoogstaand..

Purge staat hier ook klaar met zijn kapmes in de hand :headbanging:

Have fuuuuun!
Onkyo rz70 /JBL HDI 1600, Tannoy 609, D750 en custom Tannoy Atmos speakers/ SVS PB13 Ultra & PB12+ /Earthquake Q10B / Epson LS12000 / Lumene 106" / NVIDIA Shield TV Pro
Klikkerdeklik --> HT in de tuinkamer

Raymond187

Gistermiddag eerste sollicitatie gesprek gehad. Wat een verademing om met een VP te spreken die weet waar hij het over heeft en als een fijne persoonlijkheid overkomt. Losjes, relax en weet precies wat hij zoekt en nodig heeft.

Hij gaf alleen aan dat hij mijn persoonlijkheid zeker ziet werken in de organisatie, maar helaas zijn er meerdere kandidaten, dus ik hoor vandaag of volgende week of e een 2e gesprek komt of niet.

mijn ervaring komt iig 1:1 over met de functie, maar goed kans is er ook dat een ander nog beter past.

Ik hoop iig dat dit wat wordt, de functie en organisatie vind ik top.

..Als het meezit gaat vrouwlief met d'r vriendinnen ff weg. Kan ik mooi witte doek afrollen en filmpie kieken.

Raymond187

Crap, een andere kandidaat past beter bij hun organisatie. Helaas.  :nopompom:

flakkees

Citaat van: Raymond187 op september 30, 2016, 14:54:49
Crap, een andere kandidaat past beter bij hun organisatie. Helaas.  :nopompom:

dat is altijd even zuur man
maar geef niet op , als je straks je droom baan hebt lach je er om  ;)
Philips pus7805 ambilight 65''/ Panasonic DMP-BDT310
Denon avc X4700H / Onkyo PA-MC 5500 / Emotiva XPA 5
Klipsch / RF-83 / RC-64 / RS-52 / RB-61 / RB-15 / RB-51
dual Monoprice Monolth 12'' V2 Thx

martien

Citaat van: Raymond187 op september 30, 2016, 14:54:49
Crap, een andere kandidaat past beter bij hun organisatie. Helaas.  :nopompom:

Dat is id klote ja.
Je kunt iig wel nog van een leuke film genieten :popcorn:


Raymond187

Ach...was me eerste sollicitatie gesprek. Zoek vrolijk verder :)

Film was ok....we hebben Alice gekeken. Leuke film, maar meer ook niet. Vanavond wil ze the jungle book kijken.

Heb al wat lekkere bruine biertjes in de koelkast staan. Knaagwerk erbij, kids in bed  :popcorn:

pvd_66

Balen hoor, maar veel plezier met film kijken [emoji1]


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Samsung QE75Q9FN - NAD M17v2 - NAD M27 - Dali Helicon 400MKII Front - Dali Opticon Vokal Center - B&W Cinema 7 Surround - 4 x Atmos B&W CCM 663 RD - SVS SB-3000 -  Panasonic DMP UB704 - Auralic Aries Mini - Ayre QB-9 DSD - Apple tv4 - Siltech - Audioquest

Raymond187

Iemand ervaring met de PJ Epson 5900 en een sony 40 of epson 9200. Zullen deze enorm veel beter beeld geven tov de 5900 met nieuwe lamp? Mijn PJ is niet ISF, want er zit nog geen 100 uur op de lamp .